pro-rad 0 Report post Posted January 3, 2007 "It is with much emotion that we announce you the sudden death of our rider and friend Sebastien Gay. Sebastien died on Saturday 30th of December in Verbier after having strongly hit rocks. Sebastien was an exceptional person by his kindness and its charisma. His love for mountains was unbounded." Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 3, 2007 Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 3, 2007 σκοτωθηκε κοντα στο χιονοδρομικο του Verbier στη περιοχη Creublet ενω εκανε speedflying (μικρο παραπεντε και σκι) Την ημερα εκεινη τον ακολουθουσε η γυναικα του που ειναι απο της καλυτερες γυναικες freerider. Προσκρουσε με μεγαλη ταχυτητα σε βραχο και υπεκυψε στα τραυματα του στο νοσοκομειο της Σιον. R.I.P Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted January 3, 2007 Τι έγινε ρε γαμώτο "φέτος"? Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted January 3, 2007 Ναι ρε τι πράγμα είναι αυτό και συνεχίζεται δυστυχώς Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted January 3, 2007 Σοκαριστικό...έχει γίνει γνωστό πού οφείλεται το ατύχημα; (π.χ. λάθος χειρισμού, αστοχία εξοπλισμού, καιρικές συνθήκες....) Πάντως, ακόμη μιά φορά, δεν μπορεί να αποφύγει κανείς τη σκέψη ότι η φύση δεν τιθασεύεται και ο κίνδυνος που αναλαμβάνει όποιος την αψηφά είναι ανεξέλεγκτος... Λυπάμαι πάρα πολύ... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted January 4, 2007 Είναι το τίμημα του ρίσκου και των πρωτοπόρων. Ποτέ μα ποτέ στο βουνό δεν έχουμε τον απόλυτο έλεγχο. Ζυγίζουμε τις ικανότητες μας, τις συνθήκες και το βαθμό του ρίσκου που θέλουμε να πάρουμε και ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά... Σε αυτή την περίπτωση κάτι πήγε λάθος και το μοιραίο έγινε. Κρίμα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 4, 2007 Το speedflying είναι ότι πιο επικίνδυνο έχει γίνει ποτέ. Aπό την άλλη πρέπει να είναι και ότι πιο όμορφο Όσοι το κάνουν γνωρίζουν ότι το τίμημα είναι πολύ ακριβό Διαλέγουν όμως να ζούνε τη ζωή και τις στιγμές ομορφιάς που μπορεί να ζήσουν απλά γιατί υπάρχει αυτή η ζωή. Οι υπόλοιποι επιλέγουμε να μην την ζήσουμε και μένουμε ασφαλείς Κάθε τέτοιος άνθρωπος είναι κρίμα που φεύγει τόσο νέος Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites