Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
Pefto_kai_Matheno

Πετρελαιοκίνηση στην Ελλάδα

Recommended Posts

Κανονησε του εσυ τιποτα τοσα κονε εχεις ρε Ηλια


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
το πετρελαιο πως θα το κυκλοφορει στην Πεντελη ?
Θα μπαίνει στο αυτοκίνητο, θα βάζει το κλειδί στην μίζα, θα κατεβάζει χειρόφρενο, θα βάζει το αυτόματο στην θέση D, θα πατάει το γκάζι και θα φεύγει......

 

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, σε μπλόκο της τροχαίας απλά λές ότι ξέχασες την άδεια του οχήματος, ο αστυνομικός τσεκάρει ότι το όχημα δεν είναι κλεμένο, και απλά σου κόβει ένα διοικητικό πρόστημο επειδή δεν φέρεις το έγγραφο της άδειας μαζί σου.....

 

Εκεί που ίσως να έχεις πρόβλημα είναι να πέσεις σε ειδικό κλιμάκιο του Υπουργείου Συγκοινωνιών που σταματάνε οχήματα για έλεγχο καυσαερίων....Την στιγμή που το όχημα σου έχει πινακίδες επαρχίας σου πετάς μιά μπαρούφα ότι έχεις έρθει και καλά στην κεντρική αντιπροσωπεία για σέρβις ή κάτι τέτοιο και τελειώνει η ιστορία.....αλήθεια πόσες φορές σας έχει σταματήσει τέτοιο μπλόκο?

 

Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν άμα είσαι πέρα απο τα 35 χλμ ( ή κάτι τέτοιο) από το κέντρο της Αθήνας....εκεί είσαι νόμιμος......Α ρε Ελλαδάρα.......

 

Σαν πρόβλημα για τα diesel κατανοώ πολύ καλύτερα την κακή ποιότητα καυσίμου παρά τα παραληρήματα του ελληνικού κράτους.....

 

φιλικά

Σπύρος :)


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδη αν μενω στην επαρχια και εχω αγορασει ενα diesel δεν μπορω να παω στην Αθηνα για δουλειες/να δω συγγενεις κτλ κτλ με το diesel μου? :blink::o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβως. Οπως και Θεσσαλονικη.

Φορτηγα βεβαια του 1970 που ξερνανε τονους βρωμας (γιατι ολο τετοια εχουμε, το νεκροταφειο της Ευρωπης ειμαστε) δεν εχουν προβλημα. Και ολα τα σαπακια γενικως.

 

ΜΙΚ, σβηνει στα φαναρια οποιο αυτοκινητο εχει start&go, ειναι επιπλεον εξοπλισμος και να δεν θες δεν το βαζεις.

 

Εισαι παντως διχασμενη προσωπικοτητα, δεν εχεις ιδεα τι θελεις η δουλευεις για περιοδικα αυτοκινητου. Κοιτας αυτοκινητα στο φασμα 25.000-90.000 Ε, ελεος.


temporary info: Σπύρος Καββαδίας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δηλαδη αν μενω στην επαρχια και εχω αγορασει ενα diesel δεν μπορω να παω στην Αθηνα για δουλειες/να δω συγγενεις κτλ κτλ με το diesel μου?
Α γειά σου...

 

Η πλάκα είναι ότι σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία της "απαγορευμένης" ζώνης και να πάς κανείς δεν έχει πρόβλημα να σου φέρει πετρέλαιο.... χι,χι :blink:


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ τρελο αυτο με τα diesel...Ηξερα οτι απαγορευεται η μονιμη κυκλοφορια τους στην Αθηνα και στην Θεσσαλονικη αλλα δεν ηξερα οτι δεν μπορεις να περασεις και μεσα απο την πολη με το diesel που εχεις και κυκλοφορεις νομιμα και μονιμα στην επαρχια...

Θα μας τρελανουν...

Το ιδιο συστημα που σβηνει στα φαναρια εχει και το νεο υβριδικο της Honda το ειχα δει στο traction....Λογικα κατι θα ξερουν :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα μπαίνει στο αυτοκίνητο, θα βάζει το κλειδί στην μίζα, θα κατεβάζει χειρόφρενο, θα βάζει το αυτόματο στην θέση D, θα πατάει το γκάζι και θα φεύγει......

 

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, σε μπλόκο της τροχαίας απλά λές ότι ξέχασες την άδεια του οχήματος, ο αστυνομικός τσεκάρει ότι το όχημα δεν είναι κλεμένο, και απλά σου κόβει ένα διοικητικό πρόστημο επειδή δεν φέρεις το έγγραφο της άδειας μαζί σου.....

 

Εκεί που ίσως να έχεις πρόβλημα είναι να πέσεις σε ειδικό κλιμάκιο του Υπουργείου Συγκοινωνιών που σταματάνε οχήματα για έλεγχο καυσαερίων....Την στιγμή που το όχημα σου έχει πινακίδες επαρχίας σου πετάς μιά μπαρούφα ότι έχεις έρθει και καλά στην κεντρική αντιπροσωπεία για σέρβις ή κάτι τέτοιο και τελειώνει η ιστορία.....αλήθεια πόσες φορές σας έχει σταματήσει τέτοιο μπλόκο?

 

Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν άμα είσαι πέρα απο τα 35 χλμ ( ή κάτι τέτοιο) από το κέντρο της Αθήνας....εκεί είσαι νόμιμος......Α ρε Ελλαδάρα.......

 

Σαν πρόβλημα για τα diesel κατανοώ πολύ καλύτερα την κακή ποιότητα καυσίμου παρά τα παραληρήματα του ελληνικού κράτους.....

 

φιλικά

Σπύρος :)

Σπυρο σορυ αλλα κανεις λαθος

 

 

αν βγαλεις με πλαγιο τροπο πινακιδες,που βγαζεις, εισαι υποχρεομενος να εχεις το Π(Πετρελαιο) στο εμπρος παρμπριζ.

Τωρα σε πιθανο ελεγχο που θα σου κανουν εντος νομου Ατιικης & Θεσ/κης σου αφαιρουν τις πινακιδες .

 

Και αν σου κατσει ?

 

 

Εγω αν αγοραζα σημερα Pathfinder diesel θα επαιρνα σιγουρα ( εχω και αραβωνιαρα στην Λαμια ομως)


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σπυρο σορυ αλλα κανεις λαθος

αν βγαλεις με πλαγιο τροπο πινακιδες,που βγαζεις, εισαι υποχρεομενος να εχεις το Π(Πετρελαιο) στο εμπρος παρμπριζ.

 

Aν και εχω ντιζελ ενα χρονο ακριβως ,αυτο που λες για το Π στο εμπρος παμπριζ πρωτη φορα το ακουω και δεν ειναι πουθενα "γραμμενο" ( στην αδεια ας πουμε ) οτι υποχρεουμαι να το κανω. Επισης στην αδεια εχει μια σφραγιδα με τις περιοχες που απαγορευεται η κυκλοφορια του αυτοκινητου και δεν αναφερει Ν.Ατικης ή Ν. Θεσσαλονικης αλλα καποιους δημους στους πιο πανω νομους :) πχ απαγορευεται να το κυκλοφορω στο Δ.Νεαπολης αλλα το Δ.Θεσσαλονικης δεν τον αναφερει στην αδεια :)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σπυρο σορυ αλλα κανεις λαθος

αν βγαλεις με πλαγιο τροπο πινακιδες,που βγαζεις, εισαι υποχρεομενος να εχεις το Π(Πετρελαιο) στο εμπρος παρμπριζ.

Τωρα σε πιθανο ελεγχο που θα σου κανουν εντος νομου Ατιικης & Θεσ/κης σου αφαιρουν τις πινακιδες .

 

Και αν σου κατσει ?

Εγω αν αγοραζα σημερα Pathfinder diesel θα επαιρνα σιγουρα ( εχω και αραβωνιαρα στην Λαμια ομως)

 

Πρώτη φορά το ακούω άυτό......σχεδόν 6 μήνες τον χρόνο που ζώ και εργάζομαι στην Ρόδο, όπου κυκλοφορούν πάρα πολλά DIESEL δεν έχω δεί κανέναν να φέρει τέτοιο αυτοκόλλητο.....

Λες να είναι όλοι παράνομοι?

Η μήπως είναι άλλο ένα μέτρο απο αυτά που δεν τα γνωρίζει ούτε η ίδια η αστυνομία αλλά ούτε οι ίδιες οι αντιπροσωπείες?

 

Από την στιγμή που δεν το αναφέρει η άδεια όπως είπε ο Γρηγόρης Κωνσταντίνου τους γράφεις στα ......... σου....

 

Φιλικά

Σπύρος :)


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σπυρο δες το λινκ μου με κανατε να τρεχω να σκαναρω ...

 

Oκ, τότε είναι όλοι παράνομοι :P:P

...και μάλλον ο Γρηγόρης θα έχει άλλη άδεια κυκλοφορίας B)

 

Ρε MIK το FORD S-MAX το έχεις υπόψη? Τεράστιοι χώροι, και υπάρχει για τα ανήσυχα πνεύματα κaι έκδοση με τον κινητήρα του FOCUS ST....Kαι εάν θυμάμαι καλά η τιμή του είναι ιδιαίτερα ελκυστική....

 

Φιλικά

Σπύρος B)


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε 2 πετρελαιοκίνητα δικά μου δεν αναφέρονται αυτά αλλά επειδή είναι εμπορικά το τι επιτρέπετε να μεταφέρουν, ούτε ''Π'' με υποχρέωσε κανείς να βάλω . Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση πως δεν είναι ταξί η φορτηγό πάνω από 3,5 τόνους όπου μπορείς να κυκλοφορείς απολύτως νόμιμα . Αυτά μάλλον δεν εκπέμπουν ρύπους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-69-1195222539_thumb.jpg

 

Καλα ειναι απιστευτοι, εχω πεθανει στα γελια. Δες την δικη μου αδεια :P

 

Ενω εσενα σου απαγορευουν να κυκλοφορεις στους Ν Αττικης και Θεσσαλονικης που περιβαλλονται απο τους αναφερομενους Δημους, εμενα απλα μου απαγορευουν την κυκλοφορια στους σεγκεκριμενους μονο δημους με τον τροπο που ειναι διατυπομενο :lol::D

Επιπλεον δεν με "μαρκαρουν" με Π στον ανεμοθωρακα!!!!

 

Δυο διαφορετικες νομαρχιες, δυο διαφορετικοι τροποι "εφαρμογης" του ιδιου νομου B)

 

ΥΓ1 Τελικα οποιος θελει να βγαλει πετρελαιο στην Αθηνα, καλυτερα να ερθει για αραβωνιαρα στην Κομοτηνη :D

 

ΥΓ2 Μην το βγαλετε παραεξω αυτο και αλλαξουν την σφραγιδα στην Νομαρχια κομοτηνης ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ε, ουσιαστικά σου κόβουν την πρόσβαση για τους Δήμους εντός της περιμέτρου των παραπάνω περιοχών.. εκτός αν το βάλεις σε καταπέλτη και σκάσεις κατ' ευθείαν Κολωνάκι για καφέ B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η νομοθεσία για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα προβλέπει ότι μόνο τα επαγγελματικής χρήσης εξ αυτών, είναι υποχρεωτικό να φέρουν την ένδειξη "Π" στο εμπρός αριστερό τμήμα του ανεμοθώρακα.


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα τίποτα δεν με έχει υποχρεώσει η άδεια , ρε μπας και είναι βενζίνη και δεν το έχω πάρει είδηση και του βάζω πετρέλαιο ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα τίποτα δεν με έχει υποχρεώσει η άδεια , ρε μπας και είναι βενζίνη και δεν το έχω πάρει είδηση και του βάζω πετρέλαιο ?

B):P:lol::D:D


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λόγω επαγγέλματος, τα τελευταία 2,5 χρόνια, κινούμε καθημερινά στη πόλη των Αθηνών και όχι μόνο. Ελάχιστες φορές είδα κλιμάκιο για έλεγχο καυσαερίων και αυτό σε λεωφόρους κοντά στα αντίστοιχα υπουργεία συνήθως κάπου την άνοιξη.

Λύση : οδηγείτε στην αριστερή λωρίδα ή πίσω από / παράληλα με, ογκώδες όχημα.

 

Κατά την άποψή μου, λόγω του καθημερινού κυκλοφορικού χάους στην Αθήνα που βιώνουμε, είναι πολύ μικρό το ρίσκο να σε τσακώσουν εκτός της περίπτωσης ατυχήματος.

Όμως αν είχα τη δυνατότητα αγοράς ΙΧ με diesel κινητήρα θα το έκανα αμέσως, you know. . .

Ενημερωτικά κάποιος που έχει εξοχική κατοικία στο όνομά του (ή σε πρόσωπο Α' βαθμού συγγένεια) πχ στη Κερατέα ή στη Ν.Μάκρη ή στη Κινέτα (εκτός περιμετρικής νομού Αττικής) και λαμβάνει σε αυτό το όνομα λογαριασμό ΔΕΗ ή ΟΤΕ, μπορεί να αγοράσει diesel IX.

 

Όπως καταλάβατε είμαι ντόπιος Αθηναίος, γκάγκαρος, χωρίς χωριό και καλούδια από γιαγιάδες, παππούδες και θείες-θείους.

 

Εκτός αν υπάρχει κα'να "παραθυράκι" και δε το'χω μάθει, για πείτε μου.


...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά λέω εγώ ότι είμαστε για γέλια.....

Η κάθε Νομαρχία απ' ότι φαίνεται έχει τις δικές τις σφραγίδες....

Αλήθεια Pefto η άδεια που σκάναρες είναι απο επαγγελματικό ή επιβατικό?

Επίσης η πλάκα είναι ότι όλα σχεδόν τα καινούργια pick -up βγαίνουν μόνο πετρέλαια......

Οι επαγγελματίες εντός Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης δηλαδή δεν έχουν το δικαίωμα να πάρουν ένα καινούργιο όχημα....

 

Φιλικά

Σπύρος :o


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά λέω εγώ ότι είμαστε για γέλια.....

Η κάθε Νομαρχία απ' ότι φαίνεται έχει τις δικές τις σφραγίδες....

Αλήθεια Pefto η άδεια που σκάναρες είναι απο επαγγελματικό ή επιβατικό?

Επίσης η πλάκα είναι ότι όλα σχεδόν τα καινούργια pick -up βγαίνουν μόνο πετρέλαια......

Οι επαγγελματίες εντός Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης δηλαδή δεν έχουν το δικαίωμα να πάρουν ένα καινούργιο όχημα....

 

Φιλικά

Σπύρος :D

Για πικ-απ μιλάτε?Γιατι καταλύτης με καταλύτη ντίζελ διαφέρουν..Δεν γνωρίζω περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες,πάντως πχ το Jeep του θείου μου είναι ντίζελ κ εχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί "παντού"..

Οι καινούριοι καταλύτες για πετρέλαιο νομίζω είναι όλοι τέτοιοι :o


Share this post


Link to post
Share on other sites

Η νομοθεσία για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα προβλέπει ότι μόνο τα επαγγελματικής χρήσης εξ αυτών, είναι υποχρεωτικό να φέρουν την ένδειξη "Π" στο εμπρός αριστερό τμήμα του ανεμοθώρακα.

 

 

Σορρυ αλλά ΛΑΘΟΣ

 

εκτός και αν η Clk 320 είναι επαγγελματικό

 

Δείτε την άδεια προσεκτικά


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη αν εχεις σπιτι στη λουτσα με λογαριασμο δεη,μπορεις να αγορασεις diesel νομιμα?>?>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλά απαγορεύεται να το κυκλοφορήσεις στην Αθήνα. Τώρα το ποιος και πως ελέγχει καθώς και το τι συνέπειες έχει είναι λλο θέμα.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...