Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 15, 2007 το πετρελαιο πως θα το κυκλοφορει στην Πεντελη ? Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted November 15, 2007 Κανονησε του εσυ τιποτα τοσα κονε εχεις ρε Ηλια Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 15, 2007 το πετρελαιο πως θα το κυκλοφορει στην Πεντελη ?Θα μπαίνει στο αυτοκίνητο, θα βάζει το κλειδί στην μίζα, θα κατεβάζει χειρόφρενο, θα βάζει το αυτόματο στην θέση D, θα πατάει το γκάζι και θα φεύγει...... Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, σε μπλόκο της τροχαίας απλά λές ότι ξέχασες την άδεια του οχήματος, ο αστυνομικός τσεκάρει ότι το όχημα δεν είναι κλεμένο, και απλά σου κόβει ένα διοικητικό πρόστημο επειδή δεν φέρεις το έγγραφο της άδειας μαζί σου..... Εκεί που ίσως να έχεις πρόβλημα είναι να πέσεις σε ειδικό κλιμάκιο του Υπουργείου Συγκοινωνιών που σταματάνε οχήματα για έλεγχο καυσαερίων....Την στιγμή που το όχημα σου έχει πινακίδες επαρχίας σου πετάς μιά μπαρούφα ότι έχεις έρθει και καλά στην κεντρική αντιπροσωπεία για σέρβις ή κάτι τέτοιο και τελειώνει η ιστορία.....αλήθεια πόσες φορές σας έχει σταματήσει τέτοιο μπλόκο? Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν άμα είσαι πέρα απο τα 35 χλμ ( ή κάτι τέτοιο) από το κέντρο της Αθήνας....εκεί είσαι νόμιμος......Α ρε Ελλαδάρα....... Σαν πρόβλημα για τα diesel κατανοώ πολύ καλύτερα την κακή ποιότητα καυσίμου παρά τα παραληρήματα του ελληνικού κράτους..... φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted November 15, 2007 Δηλαδη αν μενω στην επαρχια και εχω αγορασει ενα diesel δεν μπορω να παω στην Αθηνα για δουλειες/να δω συγγενεις κτλ κτλ με το diesel μου? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spy 0 Report post Posted November 15, 2007 Ακριβως. Οπως και Θεσσαλονικη. Φορτηγα βεβαια του 1970 που ξερνανε τονους βρωμας (γιατι ολο τετοια εχουμε, το νεκροταφειο της Ευρωπης ειμαστε) δεν εχουν προβλημα. Και ολα τα σαπακια γενικως. ΜΙΚ, σβηνει στα φαναρια οποιο αυτοκινητο εχει start&go, ειναι επιπλεον εξοπλισμος και να δεν θες δεν το βαζεις. Εισαι παντως διχασμενη προσωπικοτητα, δεν εχεις ιδεα τι θελεις η δουλευεις για περιοδικα αυτοκινητου. Κοιτας αυτοκινητα στο φασμα 25.000-90.000 Ε, ελεος. Quote temporary info: Σπύρος Καββαδίας Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 15, 2007 Δηλαδη αν μενω στην επαρχια και εχω αγορασει ενα diesel δεν μπορω να παω στην Αθηνα για δουλειες/να δω συγγενεις κτλ κτλ με το diesel μου?Α γειά σου... Η πλάκα είναι ότι σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία της "απαγορευμένης" ζώνης και να πάς κανείς δεν έχει πρόβλημα να σου φέρει πετρέλαιο.... χι,χι Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted November 15, 2007 Πολυ τρελο αυτο με τα diesel...Ηξερα οτι απαγορευεται η μονιμη κυκλοφορια τους στην Αθηνα και στην Θεσσαλονικη αλλα δεν ηξερα οτι δεν μπορεις να περασεις και μεσα απο την πολη με το diesel που εχεις και κυκλοφορεις νομιμα και μονιμα στην επαρχια... Θα μας τρελανουν... Το ιδιο συστημα που σβηνει στα φαναρια εχει και το νεο υβριδικο της Honda το ειχα δει στο traction....Λογικα κατι θα ξερουν Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 15, 2007 Θα μπαίνει στο αυτοκίνητο, θα βάζει το κλειδί στην μίζα, θα κατεβάζει χειρόφρενο, θα βάζει το αυτόματο στην θέση D, θα πατάει το γκάζι και θα φεύγει...... Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, σε μπλόκο της τροχαίας απλά λές ότι ξέχασες την άδεια του οχήματος, ο αστυνομικός τσεκάρει ότι το όχημα δεν είναι κλεμένο, και απλά σου κόβει ένα διοικητικό πρόστημο επειδή δεν φέρεις το έγγραφο της άδειας μαζί σου..... Εκεί που ίσως να έχεις πρόβλημα είναι να πέσεις σε ειδικό κλιμάκιο του Υπουργείου Συγκοινωνιών που σταματάνε οχήματα για έλεγχο καυσαερίων....Την στιγμή που το όχημα σου έχει πινακίδες επαρχίας σου πετάς μιά μπαρούφα ότι έχεις έρθει και καλά στην κεντρική αντιπροσωπεία για σέρβις ή κάτι τέτοιο και τελειώνει η ιστορία.....αλήθεια πόσες φορές σας έχει σταματήσει τέτοιο μπλόκο? Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν άμα είσαι πέρα απο τα 35 χλμ ( ή κάτι τέτοιο) από το κέντρο της Αθήνας....εκεί είσαι νόμιμος......Α ρε Ελλαδάρα....... Σαν πρόβλημα για τα diesel κατανοώ πολύ καλύτερα την κακή ποιότητα καυσίμου παρά τα παραληρήματα του ελληνικού κράτους..... φιλικά Σπύρος Σπυρο σορυ αλλα κανεις λαθος αν βγαλεις με πλαγιο τροπο πινακιδες,που βγαζεις, εισαι υποχρεομενος να εχεις το Π(Πετρελαιο) στο εμπρος παρμπριζ. Τωρα σε πιθανο ελεγχο που θα σου κανουν εντος νομου Ατιικης & Θεσ/κης σου αφαιρουν τις πινακιδες . Και αν σου κατσει ? Εγω αν αγοραζα σημερα Pathfinder diesel θα επαιρνα σιγουρα ( εχω και αραβωνιαρα στην Λαμια ομως) Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted November 15, 2007 Σπυρο σορυ αλλα κανεις λαθος αν βγαλεις με πλαγιο τροπο πινακιδες,που βγαζεις, εισαι υποχρεομενος να εχεις το Π(Πετρελαιο) στο εμπρος παρμπριζ. Aν και εχω ντιζελ ενα χρονο ακριβως ,αυτο που λες για το Π στο εμπρος παμπριζ πρωτη φορα το ακουω και δεν ειναι πουθενα "γραμμενο" ( στην αδεια ας πουμε ) οτι υποχρεουμαι να το κανω. Επισης στην αδεια εχει μια σφραγιδα με τις περιοχες που απαγορευεται η κυκλοφορια του αυτοκινητου και δεν αναφερει Ν.Ατικης ή Ν. Θεσσαλονικης αλλα καποιους δημους στους πιο πανω νομους πχ απαγορευεται να το κυκλοφορω στο Δ.Νεαπολης αλλα το Δ.Θεσσαλονικης δεν τον αναφερει στην αδεια ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 16, 2007 τα στοιχηματα τα παμε ΔΕΣ ΕΔΩ Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 16, 2007 Σπυρο σορυ αλλα κανεις λαθος αν βγαλεις με πλαγιο τροπο πινακιδες,που βγαζεις, εισαι υποχρεομενος να εχεις το Π(Πετρελαιο) στο εμπρος παρμπριζ. Τωρα σε πιθανο ελεγχο που θα σου κανουν εντος νομου Ατιικης & Θεσ/κης σου αφαιρουν τις πινακιδες . Και αν σου κατσει ? Εγω αν αγοραζα σημερα Pathfinder diesel θα επαιρνα σιγουρα ( εχω και αραβωνιαρα στην Λαμια ομως) Πρώτη φορά το ακούω άυτό......σχεδόν 6 μήνες τον χρόνο που ζώ και εργάζομαι στην Ρόδο, όπου κυκλοφορούν πάρα πολλά DIESEL δεν έχω δεί κανέναν να φέρει τέτοιο αυτοκόλλητο..... Λες να είναι όλοι παράνομοι? Η μήπως είναι άλλο ένα μέτρο απο αυτά που δεν τα γνωρίζει ούτε η ίδια η αστυνομία αλλά ούτε οι ίδιες οι αντιπροσωπείες? Από την στιγμή που δεν το αναφέρει η άδεια όπως είπε ο Γρηγόρης Κωνσταντίνου τους γράφεις στα ......... σου.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 16, 2007 Σπυρο δες το λινκ μου με κανατε να τρεχω να σκαναρω ... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 16, 2007 Σπυρο δες το λινκ μου με κανατε να τρεχω να σκαναρω ... Oκ, τότε είναι όλοι παράνομοι ...και μάλλον ο Γρηγόρης θα έχει άλλη άδεια κυκλοφορίας Ρε MIK το FORD S-MAX το έχεις υπόψη? Τεράστιοι χώροι, και υπάρχει για τα ανήσυχα πνεύματα κaι έκδοση με τον κινητήρα του FOCUS ST....Kαι εάν θυμάμαι καλά η τιμή του είναι ιδιαίτερα ελκυστική.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted November 16, 2007 Σε 2 πετρελαιοκίνητα δικά μου δεν αναφέρονται αυτά αλλά επειδή είναι εμπορικά το τι επιτρέπετε να μεταφέρουν, ούτε ''Π'' με υποχρέωσε κανείς να βάλω . Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση πως δεν είναι ταξί η φορτηγό πάνω από 3,5 τόνους όπου μπορείς να κυκλοφορείς απολύτως νόμιμα . Αυτά μάλλον δεν εκπέμπουν ρύπους. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted November 16, 2007 Καλα ειναι απιστευτοι, εχω πεθανει στα γελια. Δες την δικη μου αδεια Ενω εσενα σου απαγορευουν να κυκλοφορεις στους Ν Αττικης και Θεσσαλονικης που περιβαλλονται απο τους αναφερομενους Δημους, εμενα απλα μου απαγορευουν την κυκλοφορια στους σεγκεκριμενους μονο δημους με τον τροπο που ειναι διατυπομενο Επιπλεον δεν με "μαρκαρουν" με Π στον ανεμοθωρακα!!!! Δυο διαφορετικες νομαρχιες, δυο διαφορετικοι τροποι "εφαρμογης" του ιδιου νομου ΥΓ1 Τελικα οποιος θελει να βγαλει πετρελαιο στην Αθηνα, καλυτερα να ερθει για αραβωνιαρα στην Κομοτηνη ΥΓ2 Μην το βγαλετε παραεξω αυτο και αλλαξουν την σφραγιδα στην Νομαρχια κομοτηνης Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted November 16, 2007 ε, ουσιαστικά σου κόβουν την πρόσβαση για τους Δήμους εντός της περιμέτρου των παραπάνω περιοχών.. εκτός αν το βάλεις σε καταπέλτη και σκάσεις κατ' ευθείαν Κολωνάκι για καφέ Quote Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted November 16, 2007 Η νομοθεσία για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα προβλέπει ότι μόνο τα επαγγελματικής χρήσης εξ αυτών, είναι υποχρεωτικό να φέρουν την ένδειξη "Π" στο εμπρός αριστερό τμήμα του ανεμοθώρακα. Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted November 16, 2007 Εμένα τίποτα δεν με έχει υποχρεώσει η άδεια , ρε μπας και είναι βενζίνη και δεν το έχω πάρει είδηση και του βάζω πετρέλαιο ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted November 16, 2007 Εμένα τίποτα δεν με έχει υποχρεώσει η άδεια , ρε μπας και είναι βενζίνη και δεν το έχω πάρει είδηση και του βάζω πετρέλαιο ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted November 16, 2007 Λόγω επαγγέλματος, τα τελευταία 2,5 χρόνια, κινούμε καθημερινά στη πόλη των Αθηνών και όχι μόνο. Ελάχιστες φορές είδα κλιμάκιο για έλεγχο καυσαερίων και αυτό σε λεωφόρους κοντά στα αντίστοιχα υπουργεία συνήθως κάπου την άνοιξη. Λύση : οδηγείτε στην αριστερή λωρίδα ή πίσω από / παράληλα με, ογκώδες όχημα. Κατά την άποψή μου, λόγω του καθημερινού κυκλοφορικού χάους στην Αθήνα που βιώνουμε, είναι πολύ μικρό το ρίσκο να σε τσακώσουν εκτός της περίπτωσης ατυχήματος. Όμως αν είχα τη δυνατότητα αγοράς ΙΧ με diesel κινητήρα θα το έκανα αμέσως, you know. . . Ενημερωτικά κάποιος που έχει εξοχική κατοικία στο όνομά του (ή σε πρόσωπο Α' βαθμού συγγένεια) πχ στη Κερατέα ή στη Ν.Μάκρη ή στη Κινέτα (εκτός περιμετρικής νομού Αττικής) και λαμβάνει σε αυτό το όνομα λογαριασμό ΔΕΗ ή ΟΤΕ, μπορεί να αγοράσει diesel IX. Όπως καταλάβατε είμαι ντόπιος Αθηναίος, γκάγκαρος, χωρίς χωριό και καλούδια από γιαγιάδες, παππούδες και θείες-θείους. Εκτός αν υπάρχει κα'να "παραθυράκι" και δε το'χω μάθει, για πείτε μου. Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 17, 2007 Καλά λέω εγώ ότι είμαστε για γέλια..... Η κάθε Νομαρχία απ' ότι φαίνεται έχει τις δικές τις σφραγίδες.... Αλήθεια Pefto η άδεια που σκάναρες είναι απο επαγγελματικό ή επιβατικό? Επίσης η πλάκα είναι ότι όλα σχεδόν τα καινούργια pick -up βγαίνουν μόνο πετρέλαια...... Οι επαγγελματίες εντός Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης δηλαδή δεν έχουν το δικαίωμα να πάρουν ένα καινούργιο όχημα.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
D_Kikeridis 0 Report post Posted November 17, 2007 Καλά λέω εγώ ότι είμαστε για γέλια..... Η κάθε Νομαρχία απ' ότι φαίνεται έχει τις δικές τις σφραγίδες.... Αλήθεια Pefto η άδεια που σκάναρες είναι απο επαγγελματικό ή επιβατικό? Επίσης η πλάκα είναι ότι όλα σχεδόν τα καινούργια pick -up βγαίνουν μόνο πετρέλαια...... Οι επαγγελματίες εντός Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης δηλαδή δεν έχουν το δικαίωμα να πάρουν ένα καινούργιο όχημα.... Φιλικά Σπύρος Για πικ-απ μιλάτε?Γιατι καταλύτης με καταλύτη ντίζελ διαφέρουν..Δεν γνωρίζω περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες,πάντως πχ το Jeep του θείου μου είναι ντίζελ κ εχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί "παντού".. Οι καινούριοι καταλύτες για πετρέλαιο νομίζω είναι όλοι τέτοιοι Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 18, 2007 Η νομοθεσία για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα προβλέπει ότι μόνο τα επαγγελματικής χρήσης εξ αυτών, είναι υποχρεωτικό να φέρουν την ένδειξη "Π" στο εμπρός αριστερό τμήμα του ανεμοθώρακα. Σορρυ αλλά ΛΑΘΟΣ εκτός και αν η Clk 320 είναι επαγγελματικό Δείτε την άδεια προσεκτικά Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Stratos_sfe 0 Report post Posted November 24, 2007 δηλαδη αν εχεις σπιτι στη λουτσα με λογαριασμο δεη,μπορεις να αγορασεις diesel νομιμα?>?> Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 25, 2007 Αλλά απαγορεύεται να το κυκλοφορήσεις στην Αθήνα. Τώρα το ποιος και πως ελέγχει καθώς και το τι συνέπειες έχει είναι λλο θέμα. Quote Share this post Link to post Share on other sites