Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Yota

χ/κ ΚΑΙΜΑΚΤΣΑΛΑΝ

Recommended Posts

Ομίχλη αυτή την ώρα στο χ/κ Καϊμάκτσαλαν, χωρίς ανέμους.

 

Περίπου 30-40cm φρέσκο χιόνι στις πίστες.

 

Σε πλήρη λειτουργία το χ/κ για το Σ/Κ και με πολύ καλή ποιότητα χιονιού

Γιούπι!!!!!

 

 

Ας ελπίσουμε να το κρατήσει και να το αυξήσει για το επόμενο ΣΚ!!!! :lol:


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα το αυξησει..

Τα στοιχεια στα μοντελα ειναι αισιοδοξα..

Το μονο αρνητικο ειναι οτι εκανα κι εγω αισιοδοξη προβλεψη..Και συνηθως αυτο οδηγει σε τζιφο!!Ετσι προεδρε???? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλήρης δραστηριότητα στο χ/κ Βόρας (Καϊμάκτσαλαν) αυτή την περίοδο.

 

- Ολοκληρώθηκαν ήπιες χωματουργικές εργασίες σε κάποια σημεία των πιστών.

 

- Ξεκινά μέσα στις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου η συντήρηση των αναβατήρων.

 

- Έχει προγραμματιστεί η ασφαλτόστρωση του χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων.

 

- Aναμένεται η αγορά και εγκατάσταση του αυτόματου συστήματος ηλεκτρονικής έκδοσης καρτών με προοπτική τη λειτουργία του από την ερχόμενη χιονοδρομική περίοδο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..ωραια νεα, αλλά κρίμα που ακομα συνεχιζουν να οξειδωνονται οι πυλωνες του αναβατηρα που εχει αγοραστει εδω κ 2 χρονια κ παραμενει εκτεθειμενος στα στοιχεια της φυσης (κ στα ματια μας..που κανουν μεγαλυτερη ζημια στο ΧΚΒ) διπλα στο parking!

 

Κατα τα άλλα, ηταν σιγουρο πως η διευθυνση του Καιμάκ με τη μεθοδικοτητα που τη διακρινει, θα ειχε αρχισει απο νωρις τα εργα συντηρησης-βελτιωσης! Μπράβο :P


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτυχε και ανέβηκε και ο Πέτρος το Σάββατο απο Κερασιά, χωρίς χιονολάστιχα και αναγκάστηκε να βάλει αλυσίδες. Πολύ πάγο και χιόνι. Βέβαια πάνω πανικός απο αέρα κλασσικά δεν θ' άφησε τίποτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Από τα ξημερώματα, μέτρια χιονόπτωση. Θερμοκρασία -2 βαθμοί και ισχυροί ΝΔ άνεμοι. Οι δρόμοι είναι κλειστοί. Το ύψος του χιονιού έχει φθάσει τα 10 εκατοστά.

''

 

Αναφέρει το site του ΧΚ Καιμακτσαλάν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια τσο site toy ΚΑιμακ γραφει αυτο ->"Μετά τη χθεσινή χιονόπτωση, το ύψος του χιονιού έχει φθάσει στις πίστες τα 10-15 εκατοστά. Θερμοκρασία 0 βαθμοί χωρίς ιδιαίτερους ανέμους. Προσοχή το πρωί στους δρόμους για παγετό. Οι πίστες του ΧΚ δεν θα λειτουργήσουν αυτό το ΣΚ, αν όμως επαληθευθούν οι προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας, εκτιμάται ότι θα λειτουργήσουν το επόμενο ΣΚ."

 

 

Ναι αλλα υπαρχει και η σημερινη φωτο

 

Nov-16-Fri-1302.jpg

 

που δειχνει να εχουν πατησει!!!!

 

Παιρνω τηλ αλλα δεν απανταει κανεις τετοια ωρα. Μπορει να μαθει κανενας υπευθηνα αν υπαρχει ελπιδα να τσουλησουμε αυτο το ΣΚ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι ακουσα οτι οποιος θελει μπορει να ανεβει με τα ποδαρακια του και να κανει.Φυσικα,πετρουλες θα υπαρχουν και θα εξεχουν.Να προσεχετε!!


"Να ζεις την καθε στιγμη πριν γινει αναμνηση"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω,

αυτή είναι φώτο σήμερα από το χιονοδρομικό ή βλέπω λάθος??? θα τρελλαθούμε με αυτά που κάνει ο Νοέμβρης!!! Αυτός που την έβγαλε (ο Γρηγόρης θα ξέρει) μπορεί να μας πει αν όλο το βουνό έχει αυτή την εικόνα, ή μήπως το τεχνητό έκανε την πιο πολύ δουλειά.

Κάποιες πέτρες φαίνονται φυσικά, αλλά αν έχουμε τέτοια βάση, με αυτά που θα πέσουν το ΣΚ θα είναι πολύ καλά τα νέα για την άλλη εβδομάδα (...ειδικά αν σκεφτούμε ότι όλη τη χρονιά πέρισυ κάναμε με σχεδον 40~50cm.)


AlexPowder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν ρίξει κι άλλο πράμα το ΣΚΔ (17,18, 19) και κυλήσει ομαλά η υπόλοιπη εβδομάδα, χαλλλλαρά είμαστε για σκι το επόμενο Σ/K......!!!!!!! :D


With great mountains, comes great skiing!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εεε...... Εσείς εκεί πάνω στο Σέλιιι.........βλέπετε καλάάά......... χιονίζει στο Καιμάκ.......να΄ρθούμεεε ???????

 

Αγαπητά μέλη, πείτε μας τι γίνεται γιατί τη Κυριακή θα ανέβουμε προς τα επάνω, αν είναι μη στρίψουμε προς Βέροια αλλά προς Έσεσσα, ή όπου είναι ανοικτά για σκι σκι σκι !!!


...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι βλέπουν τα ματακια μου??Παναγιτσα μου ο παράδεισος!ούτε δεμένη δεν με κρατάνε σπίτι!!το άλλο σ/κ ποιος ψήνεται για μια βόλτα καϊμάκ??(αν ανοίξει δηλαδή..)


bones heal , glory is FOREVER!

 

Σαβουριάζομαι και Μαθαίνω!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:D με μάλωσεεεεεεεεεεε!!κλαψ!! θα προσπαθήσω , αλλά δεν υπόσχομαι λόγω μίας γριππης που με τυραννάει όλη την εβδομάδα!!σήμερα είδα και για την εκδήλωση στο σέλι.. αχ είμαι χαμένο κορμί :angry: !! καλά να περάσετε και όταν γυρίσετε θέλω να ιδώ και χιόνι (έστω και σε φωτογραφία!!)

bones heal , glory is FOREVER!

 

Σαβουριάζομαι και Μαθαίνω!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο το site του ΧΚ

 

" Προστέθηκαν άλλα 10 εκατοστά φρέσκου χιονιού από τη νυχτερινή χιονόπτωση (το χιόνι φθάνει τους 20-25 πόντους). Επικρατεί ομίχλη, άπνοια και θερμοκρασία -1 βαθμός. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, μετά τις τελευταίες εξελίξεις του καιρού, την Κυριακή 18/11 το ΧΚ να λειτουργήσει για τους φίλους χιονοδρόμους. Να ενημερώνεστε απ' την ιστοσελίδα μας και το τηλέφωνο 23810-32000 για τις τελευταίες εξελίξεις. "

 

:D:D:angry:

 

 

 

Μολις τηλεφώνησα και πληροφορήθηκα ότι δεν πρόκειται να γνωρίζουν πριν στις 08:00 αύριο αν θα λειτουργήσει το ΧΚ. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μολις τηλεφώνησα και πληροφορήθηκα ότι δεν πρόκειται να γνωρίζουν πριν στις 08:00 αύριο αν θα λειτουργήσει το ΧΚ. :o

Μήπως είναι άλλο ένα δείγμα παραπληροφόρησης ωστε να ανέβουμε? Γιατι προσωπικά την απόφαση θα την έπαιρνα σήμερα,αύριο θα ήταν ψιλοαργά.. Το ξαναλέω..Παραθέτω τον συλλογισμό μου..Χωρίς παρεξήγηση πάντα..


Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημητρη δεν εχεις να χασεις τιποτα .μια κυριακατικη βολτιτσα θα πας και μπορει να τσουλισεις κιολας.ποσο ειναι απο σαλλονικα135 χιλιομετρα νομιζω ετσι δεν ειναι;εδεσσα 90 και 45 ο βορας.τα 90 χιλ ειναι και ευθεια.μια χαρα βολτιτσα θα κανεις.


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως είναι άλλο ένα δείγμα παραπληροφόρησης ωστε να ανέβουμε? Γιατι προσωπικά την απόφαση θα την έπαιρνα σήμερα,αύριο θα ήταν ψιλοαργά.. Το ξαναλέω..Παραθέτω τον συλλογισμό μου..Χωρίς παρεξήγηση πάντα..

 

Αν έχεις παλιά σκι που δεν σε πειράζει να γδαρθούν, ανεβαίνεις.


Board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως είναι άλλο ένα δείγμα παραπληροφόρησης ωστε να ανέβουμε? Γιατι προσωπικά την απόφαση θα την έπαιρνα σήμερα,αύριο θα ήταν ψιλοαργά.. Το ξαναλέω..Παραθέτω τον συλλογισμό μου..Χωρίς παρεξήγηση πάντα..

Το συγκεκριμενο χ/κ δεν μας εχει συνηθισει σε τετοια :o Το αντιθετο μαλιστα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 18/11/2007 08:00

Ανοίγουμε σήμερα και σας περιμένουμε. Σημειώστε τη σημερινή ημερομηνία στα ημερολόγιά σας .......................18 Νοεμβρίου σκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και μάλιστα................ΔΩΡΕΑΝ.!!!!!!!!!!!!!!

Δρόμοι ανοιχτοί, αλυσίδες τα τελευταία 6 χλμ-προσοχή το πρωί για παγετό.

Ηλιοφάνεια, ελαφρύ βοριαδάκι 10-15 χλμ και θερμ. -2 βαμοί.

Θα λειτουργήσουν οι συρόμενοι αναβατήρες "Μετερίζι" με τις πίστες 7 και 8 καθώς και "Σαραντόβρυση 2" με τις πίστες 2 και 10.

 

Παράθεση από το Snowreport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από επικοινωνία με άτομα που είναι στο ΧΚ...

Το χιόνι οπτικά τουλάχιστον είναι αρκετό. Χιονίζει από τα μισά του δρόμου προς το ΧΚ. Λειτουργούν δυο συρόμενα λιφτ. Η καρέκλα όχι από ότι μου είπαν. Έχει πάνω πολύ κόσμο!!!

Ακριβές ύψος χιονιού δεν γνωρίζω αλλά είναι σίγουρα πάνω από 25~30cm


AlexPowder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...