Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Maximus

Το χ/κ Καλαβρύτων και εμείς

Recommended Posts

Εγω θεωρω οτι ενα Χ/Κ πρεπει να ανοιγει οταν εχει επαρκη ποσοτητα χιονιου και ειναι ετοιμο,καθως οποιαδηποτε αλλη κατασταση ειναι αρκετα επικινδυνη και ειναι καλυτερο να παραμενει κλειστο(οποιες και αν ειναι οι πιεσεις για τη λειτουργεια του).

 

Λατρεμένε μου monsier JohNi :oB) δεν μπορώ να αρνηθώ αυτό που λες.Αλλά αν το δούμε έτσι,δηλαδή από το θέμα προτύπων ασφάλειας,τότε προετοιμάσου να το εξαντλήσουμε το θέμα και πέρα από το ύψος χιονιού.Διότι το να μιλάμε αποσπασματικά κι όχι σφαιρικά,ισοδυναμεί με αφέλεια και υποκρισία.

Π.χ 1: όταν την άνοιξη το χιόνι είναι σούπα,που κοινώς θεωρείται επικίνδυνο χιόνι,αντιστοίχως πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κλείνει το εκάστοτε χ/κ για λόγους ασφαλείας?Μήπως όταν έχει πάγο?

Π.χ 2 : Όταν ο αριθμός των χιονοδρόμων είναι πολύ παραπάνω από τον αριθμό τον οποίο μπορούν να υποδεχτούν οι πίστες,πιστεύεις ότι και πάλι θα έπρεπε να κλείνει το εκάστοτε χ/κ για λόγους ασφαλείας ή έστω να σταματήσει να κόβει εισητήρια από έναν αριθμό και πάνω?

Π.χ 3 : Όταν έχει πολύ ομίχλη και οι πίστες δεν έχουν στρωθεί σωστά (αυλακώσεις,κροκάλια στην πίστα),πιστεύεις ότι θα έπρεπε να λειτουργεί το χιονοδρομικό ή έστω ο σχετικός αναβατήρας?

 

Αν θες απάντα,αλλά σε προειδοποιώ ότι είναι ερωτήσεις-παγίδες,που ανατρέπουν ορισμένα γραφόμενα σε προηγούμενα ποστς έως εκθέτουν με γεγονότα υπευθύνους,οπότε καλύτερα μην το κάνεις,καλύτερα αφησέ τα να εμπνέουν προβληματισμό περί ....ασφαλείας.

 

Αν δούμε προσεκτικότερα κι ίσως ακούσουμε καλύτερα ανθρώπους που τυχαίνει να επισκέπτονται συστηματικά χ/κ των Άλπεων,πίστεψέ με θα εκπλαγούμε,από το τι θεωρείται ασφαλής λειτουργεία ενός χ/κ και κυρίως ασφαλής διεξαγωγή χιονοδρομίας από τη μεριά των χιονοδρόμων και πόσο μακριά απέχει η δική μας ελληνική θεώρηση.

______________________________________________

 

Λες τα 50 εκατοστά να έγιναν 30 λόγω κραξίματος ? Ουάου !!!! :lol:

Ε αφού το κράξιμο έχει τόση δύναμη,τότε καλά κάνει ο metero που δίνει ρεσιτάλ κραξίματος :):P


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ε αφού το κράξιμο έχει τόση δύναμη,τότε καλά κάνει ο metero που δίνει ρεσιτάλ κραξίματος :lol::)

 

 

O metero σε πάρα πολλά που γράφει είναι σωστότατος.

Καλό θα ήταν πιστέυω τα γραφομενά του να τα αφήνετε να βγαίνουν προς τα εξω και να μην παιρνούν απο τη θεία δίκη.Απο εκεί και μετά αν δεν αρεσουν τα γραμένα του ας τα κρίνει το φόρουμ.

 

 

Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον zox και βρε Γιάννη πως θα κλείσεις ενα χ.κ το οποίο ναι μπορεί να έχει ελάχιστο χιόνι αλλά οταν έχει μια προηγούμενη χρονιά χωρίς καθόλου χιόνι και εχει καταστραφεί κόσμος και κοσμάκης πως θα το αφήσεις κλειστό;Πολύ καλά έκαναν και τα άνοιξαν.Απο εκεί και μετα όποιος θέλει πάει όποιος δεν θέλει να κάνει σε λίγο χιόνι δεν πάει.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα του metero ,τω meteri.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα του metero ,τω meteri.

 

 

 

Αδικο έχει; :):oB)

 

 

Και για να μη νομίζετε κιόλας , κάνω πρόταση να στείλει ο σύλλογος επιστολή πρός το δήμο καλαβρύτων ετσι ώστε απο του χρόνου ο metero αναλάβει τη διέυθυνση του χιονοδρομικού κέντρου. :lol:


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

o metero βλεπω να ξηλωνει τους παντες με τον διορισμο του

 

λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

 

μπορει ομως να κρατησει καποιον λογω πειρας ειναι μεγαλοψυχος

Share this post


Link to post
Share on other sites

O metero δεν αμφιβάλλω ότι λέει ΚΑΙ σωστά πράγματα.

Παρόλα αυτά εγώ τουλάχιστον δεν συμφωνώ με ΟΛΑ και ειδικά με τις προτάσεις που κάνει περί τοποθέτησης λιφτ.

 

Επιπλέον,να κάνω την εξής παρατήρηση στα γραφόμενα του metero,αλλά πιάνει και γραφόμενα άλλων.Η παρατήρηση,λοιπόν,έχει να κάνει με την επέκταση του τερματικού της Άρτεμις.Βλέπω ότι τις τελευταίες μέρες αποτελεί ένα σημείο κριτικής και πόσο λάθος ήταν μια τέτοια κίνηση.

 

Να υπενθυμήσω ότι το καλοκαίρι του 2006,που έγινε αυτό το έργο κανείς δεν είχε κάνει σχόλιο επί τούτου.Κανείς δεν είχε εκφράση γνώμη ότι η νέα τοποθέτηση του τερματικού την κάνει πιο ευάλωτη στον άνεμο-παγοποίηση.Ούτε ακόμα κι ο metero!!!! Αν θυμάμαι καλά τότε όλο το φόρουμ ασχολιόταν με την μετονομασία των πιστών,αν θα φτάσει η περίφημη εκείνη μπολντόζα και χίλια άλλα.Τότε όμως,ήταν η κατάλληλη ώρα για επικοδομιτικές προτάσεις-προειδοποιήσεις.Εκ των υστέρων η κριτική είναι πολύ εύκολη,αλλά καθόλου ωφέλιμη.

 

Μην ξεχνάτε ότι πάρα πολλοί κάποτε κατακρίναμε και θεωρούσαμε δύσβατο εκείνο το δρομάκι που ακολουθούσε κανείς από το πρώην τερματικό της Άρτεμις για να βγει στην παλιά αρχή της πίστας Άρτεμις3.Η λύση σε αυτό δόθηκε με τα έργα που έγιναν (επέκαταση πίστας 50 μέτρα + επέκταση τερματικού αναβατήρα Άρτεμις).Τώρα κατακρίνουμε αυτό το έργο για άλλους λόγους.Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή.

 

Αυτή η στάση μας είναι κουραστική και δεν εξαντλείται μόνο στα τεκταινόμενα του χ/κΚ.Και το χ/κΠ έχει βρεθεί στο στόχαστρο ανάλογου ύφους κριτικής.Γενικά για κάθετι υπάρχει ένα επιχείρημα κι ένα αντιεπιχείρημα.Για κάθε ενέργεια θα βρεθούν κάποιοι να το θάψουν και κάποιοι που θα το επικροτήσουν.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρε παιδιά δεν ζούμε ούτε στην Τουρκία αλλά ούτε και στήν Κίνα.Μην λογοκρίνεται άλλο τα μηνύματα του metero.

στο κάτω κάτω ο καθένας μας με αυτά που γράφει είναι και υπέυθυνος για τις πράξεις του.Σκεφτήτε το λίγο ενα μηνυμά του το ποστάρισε στις 14:20 και το βγάλατε πρίν απο λίγο και του κρατάτε και άλλα εκτός...................


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Metero απευθύνσου σε παρακαλώ στον administrator του φόρουμ.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zox τότε ο metero ήταν ο μοναδικός που το είχε επισημάνει αυτό ανατρεξτε σε εκείνη την εποχή και θα το βρείτε.Και να σας πω και κάτι;Είναι ή δεν είναι γεγονός οτι ο αναβατήρας πλέον είναι στήν κορυφή και είναι ερμαιο των ανεμων;Και εν πάσει περιπτώσει να πούμε τότε τι, αν δεν βλέπουν τι κάνουν αυτοί που εργάζονται εκει πάνω εδω και 20χρόνια και ξέρουν το κέντρο σαν καλπικη δεκάρα τι να πω τότε εγώ ο βλάχος απο την Τρίπολη;Αλλά να όμως που φάνηκε με την πρώτη κακοκαιρία;αέρα να το πούμε;το πρόβλημα υπάρχει και λύνεται δύσκολα πλέον


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρσι δεν ανέβηκα καθόλου ΚΒ φέτος ήταν η πρώτη και μάλλον η τελευταία και ναι είχα επισημάνει παλιότερα για την μεταφορά του τερματικού της άγκυρας και τα προβλήματα που θα έχει.

 

Εάν μια διοίκηση ΧΚ προγραμματίζει και κάνει έργα που αφορούν αναβατήρες και μετά βλέπει τις επιπτώσεις των έργων αυτών τότε τι να πει κάποιος.

 

Όπως και το θέμα της επένδυσης ορισμένων μεταλλικών κολόνων με πέτρα όταν θα φύγει όλη η Στύγα γιατί δεν γίνεται οπτικός έλεγχος των δομικών μεταλλικών στοιχείων, θεός φυλάξει μην είναι κανένας επάνω, θα λέτε ξανά ποιος το είπε τόσα χρόνια , δηλαδή φταίμε που λέμε τα προβλήματα και τα ελαττώματα του ΧΚ και φταίμε και που δεν τα λέμε.

 

Το σημαντικότερο όμως για να αξιολογήσει κάποιος τον τρόπο διαχείρισης του συγκεκριμένου ΧΚ είναι ότι τα μόνα έργα τα οποία αφορούν αναβατήρες (δηλαδή την εξυπηρέτηση του χιονοδρόμου) που έχουν γίνει μετά και την εγκατάσταση της Στύγας (πόσο παλιά 15 και χρόνια !!???) είναι η μεταφορά της αρχής του Αχιλλέα κοντά στο parking και η μεταφορά του τέλους της Άρτεμης στο τωρινό της σημείο που ουσιαστικά όπως γράφτηκε και προηγουμένως ο αέρας θα το βγάζει εκτός λειτουργίας πολύ ποιο εύκολα.

 

Και για όλα φταίνε οι πελάτες που δεν επισημαίνουν τα προβλήματα.


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

......................... καλπικη δεκάρα τι να πω τότε εγώ ο βλάχος απο την Τρίπολη;Αλλά να όμως που φάνηκε με την πρώτη κακοκαιρία;αέρα να το πούμε;το πρόβλημα υπάρχει και λύνεται δύσκολα πλέον

 

Σοβαρά ρε βλάχο !!??? :oB):P ξέρεις πόσο εύκολο είναι να το λύσεις!!???? αρκεί να παραδεχτείς το λάθος σου. :lol::)

ΑΠΛΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ :o:o

 

Αλλιώς ονόμασε τον αναβατήρα ΑΙΟΛΟ και κάνε και καμιά θησεία κάθε ΣΚ μπας και λειτουργεί


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mainalo ανέτρεξα ήδη σε 2-3 σχετικά threads στην ενότητα "Χιονοδρομικά" εκείνη την εποχή και δεν πέτυχα κάτι.Θα το ξανακοιτάξω όμως πιο λεπτομερώς.Πάντως η αλήθεια είναι, ότι βρήκα μια πρότασή του metero για μεταφορά της Στύγας στη θέση της Άρτεμις!

 

O.K είναι έρμαιο των ανέμων.Όπως επίσης γεγονός είναι ότι κι η προηγούμενη κατάσταση υπέφερε από άλλου είδους προβλήματα που προανέφερα.

___________________________________________________________________________

 

Πάντως για γίνω πιο κατανοητός.Αυτό που εννοώ είναι κριτική επί χάρτου.Π.χ τις προάλλες ο κ.Δρίβας (χ/κΠ) μας ενημέρωσε ότι υπάρχει μια σκέψη για εγκατάσταση συρόμενου λιφτ στη Σαχάρα (όπως και για την προτεραιότητα των χωματουργικών,και παλιότερα για κάτι έργα στο χ/κ Πηλίου).Εγώ π.χ τις όποιες ενστάσεις μου τις έχω ήδη καταθέσει.Δεν χολοσκάω κιόλας αν θα εισακουστούν,εξάλλου είμαι ένας απλός χιονοδρόμος.Όπως και να έχει όμως,δεν περίμενα να εγκατασταθεί το λιφτ και μετά να τις εκφράσω.Τότε θα είναι ώρα του απολογισμού.Τότε αν αποδειχθεί καλή ιδέα,θα γυρίσει ο κ.Δρίβας και θα μου πει (τρόπος του λέγειν :o ) "άηντε zox κουταμάρες υποστήριζες τότε,καλά που δεν σε ακούσαμε".Αν πάλι γίνει και αποδειχθεί μούφα,ενδεχομένως να γίνει το ανάποδο :).Κι οι δύο -ας το πούμε- θα έχουμε εκτεθεί εκ των προτέρων για τις άπόψεις μας και θα κριθούμε δίκαια εκ των υστέρων.

 

Η ουσία είναι ότι γουστάρω να εκθέτουμε τις απόψεις μας όταν το έργο/ενέργεια είναι ακόμα στα σκαριά.Να παίρνουμε μια υπεύθυνη θέση εξ'αρχής και μετά όλοι -χ/κ και πελάτες εκατέρωθεν- να κρινόμαστε δίκαια ανάλογα το αποτέλεσμα.Κι ο κ.Δρίβας κινούταν και κινείται πολύ έξυπνα σε αυτό.... :lol: Για αυτό λέμε και ξελαρυγγιαζόμαστε "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ,διότι κέρδος θα έχετε".

 

Δεν ξέρω αν το εξέφρασα καλά,αλλά ελπίζω να πιάνετε το πνεύμα μου.Ειλικρινά σας λέω την ταπεινή προσωπική μου άποψη,πάνω στο πως βλέπω εγώ μια υγιή συμμετοχική επικοινωνία.Δεν περιμένω να συμφωνήσετε με την άποψή μου,απλά έστω κατανοείστε τη θέση μου/βίτσιο μου.

 

Και εννοείται ότι κάθε είδους κριτική έχει δικαιώμα να βρίσκεται στο φόρουμ (για να μην παρεξηγόμαστε κιόλας).

 

Μetero γράφε ότι γουστάρεις κι αν δεν συμφωνώ μαζί σου θα στο λέω B) Κατάλαβέ με όμως κι εσύ σε παρακαλω.Δεν είπα ότι φταίνε οι πελάτες που δεν επισημαίνουν τα προβλήματα ή φταίμε που λέμε τα ελαττώματα και φταίμε κι όταν δεν τα λέμε.Απλά προτιμώ να βλέπω κριτική όσων εκ των προτέρων προειδοποιούν και εκτείθονται,και φυσικά αυτοί θα έχουν κάθε λόγο μετά να ζητούν τα ρέστα (κατά κάποιον τρόπο).

 

Αν εσύ τότε το είχες επισημάνει,τότε ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ search μου.Πολύ σοφά διείδες τον κίνδυνο και πολύ καλά κάνεις τώρα που το επισημαίνεις.Επίσης πολύ σωστά ακούγονται κι αυτά που γράφεις για την επένδυση πέτρας κλπ κλπ. Δεν συμφωνώ πλήρως με τα συρόμενα λιφτ,αντί του αποσυμπλεκόμενου.Ο ΜΙΚ πάντως θα συμφωνούσε :P


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Πάνος Δρίβας έριξε μια πρόταση για την επέκταση του Παρνασσού και ακούει ιδέες αυτή τη στιγμή.Δεν ξεκίνησε δηλ το έργο και αρχίσαμε εμείς να τον κράζουμε οτι είναι λάθος.αν έχουν είδη βγεί τα λεφτά για ενα έργο μετά είναι πολύ δύσκολο να κάνεις πίσω.

Στα Καλάβρυτα τα έργα είχαν κιόλας ξεκινήσει οπότε οτι και να λεγόταν μετά θα ήταν περιττό.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω όμως οτι ανθρώποι που είναι τόσα χρόνια σε αυτό το βουνό δεν παρακολουθούν να δουν τι συμβαίνει κάθε φορά με τοναέρα;που το πιάνει περισσότερο και που είναι πιο προφυλαγμένο;Δηλαδή τόσα χρόνια τι κάνουν εκεί πάνω; Και μετά πάνε και βάζουν το τερματικό της άγκυρας σε ακόμα χειρότερο σημείο;

Εγώ μετά απο τόσα χρόνια στα βουνά αυτό που έμαθα είναι οτι όταν στήνεις έναν αναβατήρα κοιτάς να τον βάλεις σε σημείο που να μπορεί να λειτουργεί οσο περισσότερες μέρες γίνεται και οχι να τον πνιγεις εντελώς.

Αν μη τι άλλο μετά απο τόσα χρόνια εμπειρία που εχουν αποκτήσει κάποιοι στο χ.κ (αλήθεια την έχουν; ) το θεωρώ απαράδεκτο αυτό που έγινε.....


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθόμαστε και αναφερόμαστε όλο στα ίδια και στα ίδια

 

Το θέμα είναι το εξής , σωστή διάταξη αναβατήρων για το μέγιστο αξιοποίησης του βουνού και εκεί που αποφασίζουν να κάνουν κάτι μετά από 15 χρόνια καταστρέφουν και αυτά που δουλεύανε

 

Τι να πεις πλέον οι άνθρωποι δεν γουστάρουν το ΧΚ και το δείχνουν

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το δεχτούμε

Αυτό που γίνεται στο συγκεκριμένο ΧΚ είναι αδιανόητο

 

Έχω αναφερθεί για την διάταξη των αναβατήρων πολλές φορές ΔΕΝ είμαι και ο σούπερ ειδικός ξέρω το βουνό εμπειρικά 11 χρόνια (ως χιονοδρόμος)

Ευχαρίστως να προσφέρω τις απόψεις μου στο ΧΚΚ αλλά ……………….


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαρίστως να προσφέρω τις απόψεις μου στο ΧΚΚ αλλά ……………….

 

 

 

Μπαααα θα σε περιμένει ο εισαγγελέας όπως περιμένει και τον Κλαουδάτο στο Μαίναλο για την άδεια λειτουργείας απο τον ΕΟΤ που δεν εχει κανένα χιονοδρομικό :lol:


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Παραθετω μια φωτοφραφια σχετικα με τα μελλοντικα πλανα του ΧΚΚ (και το κεφαλι του Μακη :lol::lol: )

 

picture2351zv0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Σάββατο 26.01.08 ο αέρας στα ψηλά του Χελμού ήταν ΠΑΡΑ πολύ δυνατός ....

 

ΔΙΚΑΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ ήταν κλειστά τα lifts της άγκυρας και της στύγας

 

περπάτησα όλη την περιοχή των κορφών από νωρίς μέχρι τις 5 η ώρα ....

το δικό μου (ιστιοπλοικό) ανεμόμετρο έδειχνε ένταση αέρα 6 με 7 Beaufort !!!

(αφού λέγαμε με την παρέα μου να ανοίξουμε φλόκο θυέλλης ...... :lol::lol: )

 

συγνώμη, αλλά οι αναφορές για άγκυρες που δεν κουνιόντουσαν

όπως

και οι αναφορές για λανθασμένη μεταφορά του lift στην νέα του θέση (30 μέτρα πιο μακριά ....) είναι αφελείς απόψεις για να μην πω καθαρές ανοησίες ....

 

 

ο αέρας στο βουνό αγκαλιάζει μια περιοχή και είναι ίδιος σε ένταση..... δεν αλλάζει η ένταση ανά 30 μέτρα .....

παρεκτός και κινείσαι πχ σε διάσελο

 

δείτε πχ τι επικρατούσε στην περιοχή του καταφυγίου

 

DSC00099.jpg

 

τα λιφτ δεν άνοιξαν γιατί ο αέρας ήταν πολύ δυνατός και όχι γιατί ήταν σε λάθος θέση ....


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καπνίζει ο Κλαουδάτος !!!???

Γιατί εγώ δεν καπνίζω


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ω ρε κατσε να δεις τωρα τι θα γινει... :lol::lol::P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή ξέρω πολύ καλά τι γράφω αλλά και τι βλέπω μέχρι τις 12:30 οι άγκυρες δεν κουνιόντουσαν σχεδόν καθόλου απο τον αέρα μέχρι το παλαιό τερματικό του λιφτ.Πιο πάνω δεν ξέρω τι γινόταν γιατί δεν φαίνεται κιόλας απο εκεί.Και πιστεψέ με το κοίταζα συνέχεια.

Αλήθεια μήπως ξέρει κάποιος απο όλους εσάς μέχρι πόσα χλμ αέρα μπορεί να λειτουργεί ενα συρόμενο;Οταν θα μου το πείτε να αρχίσουμε να μιλάμε σοβαρά εδω μέσα και με στοιχεία.

Τα 6 με 7 μποφοράκια είναι 39 εως 62 χλμ αέρας ,αυτο τον αέρα στο surf τον έχουμε για πλάκα.Αν είναι αυτός αέρας για να κλείσει ενα συρόμενο τότε τι να πω.

Να μη γράψω για το Μαίναλο που δουλέυαμε για χρόνια τον αετό μέχρι 90 χλμ αέρα και δεν τον κλείναμε απλά να πω οτι εν ετη 1996-1997 είμαι στόν Παρνασσό και για αρκετή ώρα κάθομαι στο τερματικό του Ηρακλη με αρκετούς φίλους πιστέρ γιατί εξω μας σήκωνε ο αέρας.Οι σπηλιάδες ήταν στα 75 με :P χλμ αέρα και το δούλευαν σε πληροφορώ, και απλά το μόνο που έκαναν ήταν να του κόβουν ταχύτητα.

 

Καπνίζει ο Κλαουδάτος !!!???

Γιατί εγώ δεν καπνίζω

 

 

Αστα καπνίζει θα μας βάλει σε έξοδα.Εσύ οικονομικά θα μας βγάλεις :lol::lol::P


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά ο αέρας ήταν σε λάθος θέση ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ :lol::lol:

 

Όσων αφορά τα σχέδια του κ Διευθυντά για το ΧΚ δεν αφορούν το ΧΚ και τον χιονοδρόμο αυτά τα σχέδια αλλά την τουριστική αξιοποίησης περιοχής, (το τζόβενο με την BMW και την γκόμενα με το τακούνι)

Το ΧΚ αφορούν μόνο σχέδια αναβατήρων και πιστών τα οποία για τα επόμενα 15 χρόνια ακόμα δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε να γίνονται


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Σάββατο 26.01.08 ο αέρας στα ψηλά του Χελμού ήταν ΠΑΡΑ πολύ δυνατός ....

 

.................

το δικό μου (ιστιοπλοικό) ανεμόμετρο έδειχνε ένταση αέρα 6 με 7 Beaufort !!!

(αφού λέγαμε με την παρέα μου να ανοίξουμε φλόκο θυέλλης ...... :lol::lol: )

 

Με τι ιστιοπλοϊκό ανέβηκες επάνω να πάρω και εγώ !!???

Γιατί με το surf δεν τα πάω καλά


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 ερωτήσεις:

 

1) πως επηρεάζει ο αέρας το τερματικό ενός συρόμενου αναβατήρα? Εννοώ, αν το πρόβλημα ήταν μόνο στα τελευταία 30 μέτρα της επέκτασης και όλο το άλλο κομμάτι της Άρτεμης ήταν "προστατευμένο" απο τον αέρα, τι πρόβλημα θα μπορούσε να δημιουργηθεί στον αναβατήρα? Στα καρεκλάκια μπορώ να φανταστώ ότι απο τον αέρα προκαλείται ταλάντωση, στα συρόμενα τι συμβαίνει? Υπάρχει κίνδυνος "εκτροχιασμού" ή τίθεται θέμα για την ασφάλεια των χιονοδρόμων όταν αυτοί φτάσουν στο τερματικό σημείο?

 

2) Στη διαφάνεια με τις επεκτάσεις του ΧΚΚ αυτά τα κυβάκια στο κάτω μέρος είναι κάποιο "χωριό" στην περιοχή πίσω απο το parking στα 1650 ή δεν καταλαβαίνω σωστά? Επίσης, η κίτρινη γραμμή στο αριστερό άκρο της διαφάνειας είναι αναβατήρας, και αν ναι από που προς τα που? Στο σχεδιασμό προβλέπεται και 2ό καρεκλάκι απο το parking στο πάνω σαλέ?? Γενικά, αν κάποιος έχει γνώση των σχεδίων αυτών ας γράψει 2 λόγια, φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα (αν και λίγο προς σενάριο επιστημονικής φαντασίας στη χώρα που ζούμε).

 

 

Τέλος, είμαι της άποψης πως αν κάτι έγινε δεν έχει και τόσο νόημα να το κρίνουμε. Η απραξία και το βόλεμα είναι ο εχθρός. Το ότι έγιναν εκτεταμένα χωματουργικά και επέκταση της άγκυρας (με τα όποια αρνητικά) μετά απο 15 χρόνια μόνο θετικά το βλέπω. Το να έγιναν κάποια λάθη είναι εν μέρει ανθρώπινο αρκεί να μην επαναληφθούν στο μέλλον.


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1) πως επηρεάζει ο αέρας το τερματικό ενός συρόμενου αναβατήρα? Εννοώ, αν το πρόβλημα ήταν μόνο στα τελευταία 30 μέτρα της επέκτασης και όλο το άλλο κομμάτι της Άρτεμης ήταν "προστατευμένο" απο τον αέρα, τι πρόβλημα θα μπορούσε να δημιουργηθεί στον αναβατήρα? Στα καρεκλάκια μπορώ να φανταστώ ότι απο τον αέρα προκαλείται ταλάντωση, στα συρόμενα τι συμβαίνει? Υπάρχει κίνδυνος "εκτροχιασμού" ή τίθεται θέμα για την ασφάλεια των χιονοδρόμων όταν αυτοί φτάσουν στο τερματικό σημείο?

 

 

 

 

Αλλο να είναι φίλε μου προστατευμένο όπως ήταν στην παλιά του θέση και άλλο να είναι στήν κορυφή,υπάρχει διαφορά όσο και αν δεν θέλουν να το πιστέψουν κάποιοι.Απλά πιστέυω οτι ήταν λάθος.Μακάρη να βγω εγώ λάθος στο μέλλον και να μην έχει κανένα πρόβλημα.

 

 

 

 

2) Στη διαφάνεια με τις επεκτάσεις του ΧΚΚ αυτά τα κυβάκια στο κάτω μέρος είναι κάποιο "χωριό" στην περιοχή πίσω απο το parking στα 1650 ή δεν καταλαβαίνω σωστά? Επίσης, η κίτρινη γραμμή στο αριστερό άκρο της διαφάνειας είναι αναβατήρας, και αν ναι από που προς τα που? Στο σχεδιασμό προβλέπεται και 2ό καρεκλάκι απο το parking στο πάνω σαλέ?? Γενικά, αν κάποιος έχει γνώση των σχεδίων αυτών ας γράψει 2 λόγια, φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα (αν και λίγο προς σενάριο επιστημονικής φαντασίας στη χώρα που ζούμε).

 

 

 

Πόσες διαφάνειες με επεκτάσεις βουνών και νεων χιονοδρομικών θέλετε να σας φέρω;Τα όνειρα είναι καλά αρκεί όμως κάποια στιγμή να γίνονται πράξη και να φτιάχνονται σωστά και λειτουργικά.Θα προτειμούσα να γίνονταν επεμβάσεις στο υπάρχον και να δουλέυει συνέχεια.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

ακούστε παιδιά.

 

και εγώ είμαι υπέρ της κριτικής.

 

αλλά όχι όμως έτσι. Δεν μπορεί να ασκείται κριτική με ανοησίες.

Χάνουμε και εσείς που τα γράφετε αυτά και εμείς που τα διαβάζουμε και απαντάμε, την ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ μας.

Και μετά, δικαίως κανείς δεν μας δίνει σημασία.

 

Κάντε όση κριτική θέλετε για τα 20 ευρώ του Σαββάτου ή δεν ξέρω κι εγώ για ποιο άλλο θέμα θέλετε.

 

Μην λέτε όμως τις ανοησίες που έχουν γραφτεί εδώ.

 

Τα 6 με 7 μποφοράκια είναι 39 εως 62 χλμ αέρας ,αυτο τον αέρα στο surf τον έχουμε για πλάκα.Αν είναι αυτός αέρας για να κλείσει ενα συρόμενο τότε τι να πω.

συγνώμη εδώ κάνουμε σκι και όχι σερφ ή ιστιοπλοία.

Δεν ξέρω αν αυτός είναι αέρας για να κλείσει ένα συρόμενο. Ας μας το απαντήσουν αυτό οι ειδικοί. Υποψιάζομαι ότι κάθε λιφτ έχει specifications και όρια λειτουργίας.

 

Ξέρω όμως ότι αέρας 6-7 Β είναι πολύ δυνατός αέρας. Τα βιβλία λένε ότι με 7 μποφόρ κάποιος δυσκολεύεται να περπατήσει ενάντια στον αέρα και τα δέντρα κουνιώνται ολόκληρα (όχι μόνο τα κλαδιά τους) .....

 

Να μη γράψω για το Μαίναλο που δουλέυαμε για χρόνια τον αετό μέχρι 90 χλμ αέρα

90 χιλ/ώρα αέρας ισοδυναμεί με 10 Beaufort (whole gale - storm) !!!!

θες να μας πεις ότι δουλεύατε το λιφτ με αέρα 10 Βeaufort ;

 

Οι σπηλιάδες ήταν στα 75 με :P χλμ αέρα και το δούλευαν σε πληροφορώ, και απλά το μόνο που έκαναν ήταν να του κόβουν ταχύτητα.

 

κι εγώ μια φορά έφερα το ιστιοπλοικό από την Ρόδο με 12-13 μποφόρ !!!! αλλά το πήγαινα σιγά.........

Με πιστεύεις; :lol::P:lol:

 

 

 

 

 

 

 

μην μας τρελλαίνετε άλλο. Καλό ΣΚ περάσαμε !!!


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,807
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...