mainalo 1,542 Report post Posted January 27, 2008 Καλά τότε φαίνεται οτι εντάξει τα δικά μας τα μηχανάκια στο Μαίναλο θα ήταν χαλασμένα.Αλλά και στον Ηρακλή; Ρώτησε να μάθεις απο κανέναν που ασχολείτε στα χιονοδρομικά.Τέτοιοι ανέμοι παίζουν σχεδόν συνέχεια το χειμώνα. Και αφού θέλεις specifications και όρια λειτουργίας, δώσε μου 2-3 ημέρες και θα έχεις. Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 27, 2008 Δεν μπορεί να ασκείται κριτική με ανοησίες. Δεν ξέρω αν αυτός είναι αέρας για να κλείσει ένα συρόμενο.... άρα μην βιαζόμαστε να κρίνουμε και να χαρακτηρίζουμε τις προτάσεις άλλων. Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted January 28, 2008 οι ανοησίες έγκεινται στο ότι η εκτίμηση της έντασης του αέρα έγινε με το μάτι, από 400 μέτρα μακριά (... δεν κουνιόντουσαν οι άγκυρες !!!!...) αλλά και στην (καινούργια ....) άποψη ότι το λιφτ έκλεισε γιατί ... μεταφέρθηκε 30 μέτρα παραπάνω και εκεί το πιάνει .... πιο πολύ ο αέρας .... παρεμπιπτόντως τυχαίνει να γνωρίζω (γιατί ρώτησα ....) ότι οι εκεί υπεύθυνοι ξέρουν ποιο είναι το όριο του αέρα για να δουλέψει το συγκεκριμένο λιφτ της άγκυρας. και γιαυτό δεν ανοίξανε το λιφτ (ή μάλλον το ανοίξανε λίγο και το ξανακλείσανε .... ) Επίσης έχουν και ανεμόμετρο. Δεν περιμένανε εμάς να τους πούμε με το μάτι ή με το σαλιωμένο δάχτυλο πόσος είναι ο αέρας ..... ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 28, 2008 με αυτο το σκεπτικο πριν στησεις ενα χιονοδρομικο κοιταας και ποσες μερες το χειμωνα εχει αερα και τι ενταση εχει αν τις μισες εχει αερα και δεν ανοιγει το μισο χιονοδρομικο γιατι να φτιαχτει θα μου πεις δωρο ηταν καπου επρεπε να το βαλουν το εβαλαν οκ ο κοσμος ανεβαινει και αυξανεται μετα χρονια και το χιονοδρομικο αντι να καλυτερευει χειροτερευει τι φταιει εγω φταιω και αρκετοι αλλοι που το επισκεπτομαστε απο την ημερα των εγκαινιων και φασνταζομασταν πραματα και θαματα ? κατι φταιει ας το βρουν μονοι τους γιατι θα μεινουν να το κοιτανε ας αλλαξουν τους καθημενους στις πολυθρονες μπας και βρεθει κανενας χριστιανος να ασχοληθει Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted January 28, 2008 Να επισημάνω το ότι ο αναβατήρας Άρτεμης στο σημείο το οποίο τοποθετήθηκε βγαίνει ποιο εύκολα εκτός λειτουργίας λόγω αέρα μου το ανέφεραν και υπάλληλοι του χιονοδρομικού με τους οποίους είχα συζήτηση και είναι λογικό να βγαίνει Μόνο ένας άσχετος δεν θα το καταλάβει ποτέ αυτό ή κάποιος ο οποίος δεν θέλει να το παραδεχτεί για προσωπικούς λόγους Όσο για τις πολυθρόνες αλλάζουν συχνά αλλά μόνο οι πολυθρόνες Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 28, 2008 Είναι πολύ ωραίο να λειτουργεί ένα χ/κ μέσω ενός forum χιονοδρομίας. Το θέμα όμως είναι ποιος υπογράφει για την ασφαλή λειτουργία του. Ο mainalo μήπως ; εγώ ; ο Johni ; η Boozer ; η γιαγιά μου ; ο metero ; Για ένα λεπτό ρε καλά παιδιά. Ωραία τα λέμε όλοι μας και μια χαρά τα ξέρουμε όλα. Πάμε να το λειτουργήσουμε για έναν μήνα ; Αλλά να υπογράφουμε κιόλας έτσι. Όχι να γράφουμε και να σβήνουμε πίνοντας καφεδάκι... Θέλετε να διαμαρτυρηθούμε σαν σύλλογος για κάτι ; Γράψτε τα παράπονά σας να τα στείλουμε (για άλλη μία φορά) στον Δ/ντή του χ/κ και τον Δήμαρχο Καλαβρύτων και θα λυθούν τα προβλήματα από Δευτέρα ελπίζω. Θέλετε να πιέσουμε μήπως και διώξουμε τον Τσεκούρα από το χ/κ Καλαβρύτων ; Εάν κάποιος πιστεύει οτι φταίει ο Τσεκούρας και θα λυθούν τα προβλήματα του χ/κ Καλαβρύτων ας τεκμηριώσει την άποψή του και είμαι ο πρώτος που θα το ζητήσει επίσημα από τον Δήμο Καλαβρύτων. Είμαι όμως ο τελευταίος που ως πρόεδρος αυτού του συλλόγου θα χαλάσω τις σχέσεις μου μ' ένα χ/κ. Κι αυτό γιατί είμαστε εδώ για να συνδράμουμε την προσπάθεια των χ/κ όποιους κι αν έχουν δ/ντές. Το Σάββατο συζητώντας με τον δ/ντή του χ/κ Πηλίου κ.Γώγο μου ανέφερε ανάλογα προβλήματα παγοποίησης και ανέμων σ' έναν από τους αναβατήρες του Πηλίου. Συμπτωματικά, άκουσα τα ίδια που έχω ακούσει κι από τον κ.Τσεκούρα για τη ''Στύγα'' και την ''Άρτεμις''. Για να χαλαρώσουμε λίγο γιατί πολλοί από τους ανθρώπους που μας διαβάζουν γελάνε μαζί μας. Μέχρι και «κουταμάρες» χαρακτήρισε άλλος συνομιλητής μου αυτά που γράφουμε για τους αναβατήρες και τις παγοποιήσεις και τους ανέμους. Ήρθα σε δύσκολη θέση λόγω του forum αφού μερικά από αυτά που γράφονται εδώ μέσα, φαίνονται χαζά στους ανθρώπους που προσπαθούμε να προσεγγίσουμε και να γίνουμε ισότιμοι συνομιλητές. Γι' αυτό μή ζορίζεστε. Όλα τα χ/κ κάνουν ότι μπορούν για να λειτουργούν καλύτερα και να μας εξυπηρετούν. Το Σάββατο στο Πήλιο δεν λειτουργούσε ο αναβατήρας που θα κάναμε το νυχτερινό. Επίτηδες έγινε ; Όλοι στενοχωρηθήκαμε, αλλά αφού δεν γινόταν διαφορετικά τί θα κάνουμε τώρα. Θα σταυρώσουμε τον κ.Γώγο ; Συνεπώς πιο χαλαρά και απολαύστε τον χειμώνα. Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted January 28, 2008 Αυτό κάνουμε Αλέξη απολαμβάνουμε τον χειμώνα τα βουνά και τα χιόνια ΚΑΦΕ ΜΕ ΘΕΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted January 28, 2008 Πρόεδρε, ενδεχομένως να έχεις δίκιο.Και εγω δεν είμαι και κανένας πολύ σχετικός με το αντικείμενο.Ομως, έχοντας ταξιδέψει κάμποσο στο εξωτερικό, έχω δ ει να προηγείται χιονόπτωση που αφήνει 1 μέτρο χιόνι και την άλλη μέρα όλα είναι χαλί.Εχω τύχει σ ε άερηδες που δεν μπορείς να περπατήσεις ούτε 1 μέτρο, και όμως τα 2/3 τουλάχιστον του χ/κ είναι ανοιχτά.Εχω τύχει σ ε θερμοκρασίες νυκτός -25 στην βάση του χιονοδρομικού στα 1850 (σκεφτείτε τι έκανε στα 2800 που ήταν τα τερματικά των αναβατήρων) και όμως την άλλη μέρα όλα λειτουργούν κανονικά.Αυτοί, πως τα καταφέρνουν;και αν οι δικοί μας δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα, μήπως θα ήταν φρονιμότερο να φωνάξουν κάποιον απο ε κεί να τους δείξει; Και για να αρχίσουμε με τα παράπονα, ας ρωτήσει ο σύλλογος γιατί με τα 2/3 του βουνού κλειστά, το εισητήριο έκανε 20 ευρώ.καθώς και εαν υπάρχει ενα τιμολόγιο ανάλογα με το τι είναι ανοικτό ή κλειστό.Π.χ. Η στύγα κλειστή 20 ευρώ, η στύγα + άρτεμις κλειστή 20 ευρώ, η στύγα + άρτεμις + αχιλλέας πάλι 20 ευρώ κ.ο.κ.Τουλάχιστον στο θέμα της τιμολογιακής πολιτικής, δ εν υπάρχουν ούτε παγοποιήσεις, ούτε αέρηδες, ούτε τίποτα άλλο.Θα ήμουν πολύ περίεργος να ακούσω την επίσημη τοποθέτηση του κέντρου.Οπως π.χ. αν δ εν άνοιγαν καθόλου οι αναβατήρες, εαν θα επέστρεφαν μέρος του ποσού. ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted January 28, 2008 Συνεπώς πιο χαλαρά και απολαύστε τον χειμώνα. +1 Παιδιά χαρείτε το χιόνι και την ηρεμία του βουνού είναι δώρα Θεού! Μετά τον τραυματισμό μου και την απώλεια της σεζόν αναθεωρώ πλέον κάποια πράγματα. Μακάρι να είχα γερό το πόδι μου και ας έκανα σκι τις μισές φορές από αυτές που ανέβαινα. Υγεία και καλή καρδιά παιδιά. Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted January 28, 2008 Μπορούμε να γράφουμε συνέχεια για το χιονοδρομικό στο Χελμό, αλλά η ουσία είναι μία... Πόσες φορές μας ικανοποιεί και πόσες μας βασανίζει; Εγώ προσωπικά έχω βασανιστεί περισσότερο απ' ότι έχω ευχαριστηθεί, παρότι μου αρέσει πολύ το τερέν του και το ανάπτυγμά του. Δεν θέλω να αναφερθώ στα γιατί, είναι πάρα πολλά, αλλά όταν έχω μια μέρα διαθέσιμη και αμφιβάλλω για τις συνθήκες, ο Χελμός για μένα είναι too much risκ for nothing more και έτσι πάω Παρνασσό που ξέρω ότι πλέον θα προσπαθήσει να λειτουργήσει στο μέγιστο συνθηκών και δυνατοτήτων... Εγώ ευτυχώς εδώ που μένω, έχω 4 ημερήσιες επιλογές σε απόσταση "βολής". Πραγματικά όμως λυπάμαι τους μη έχοντες, που είναι εντελώς εξαρτώμενοι από την λειτουργία του Χιονοδρομικού του Χελμού για να απολαύσουν το σκι τους... Πρέπει να τρώνε συχνά πίκρες και κατανοώ την δικιά τους πίκρα... Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 28, 2008 Αλέξη τώρα τι να γράψω. Λοιπόν αν είναι μάγκες ας βγούνε να μας πούνε στο σαιτ τους πόσο αέρα είχε το Σαββατο.και να προσέξουν τι θα πουνε γιατί τον ιδι αέρα είχε και στον Παρνασσό. Και για ποιό λόγο η άγκυρα ήταν κλειστή. Και μέχρι πόσα χλμ αέρα μπορεί να λειτουργεί.Ααααα και για πιο λόγο λειτουργούσε ολο το χ.κ Παρνασσού εκείνη την ημέρα εκτός της τηλεκαμπίνας για δυο ώρες panpanou δόξα το θεό εχω αποκτήσει τόση εμπειρία απο τα χιονοδρομικά, μάλλον θα στο πω αλλιώς, όταν λειτουργούσα χ.κ κάποτε τα Καλάβρυτα ακόμα δεν υπήρχαν ούτε σε μακέτες, οπότε επετρεψέ μου και με το μάτι και απο μακριά να καταλαβαίνω πόσο αέρα έχει αλλά και αν είναι επικίνυνος για τη λειτουργία ενός συρόμενου. Κατά τα υπόλοιπα δεν εχω παρα να συμφωνήσω με τον Κωστάκη. Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 28, 2008 ...έχοντας ταξιδέψει κάμποσο στο εξωτερικό, έχω δει να προηγείται χιονόπτωση που αφήνει 1 μέτρο χιόνι και την άλλη μέρα όλα είναι χαλίΈκανα πάλι αυτό την ερώτηση και έλαβα πάλι την ίδια απάντηση από διαφορετικούς ανθρώπους. Δεν συγκρίνονται οι συνθήκες των δικών μας βουνών με αυτές του εξωτερικού. Συνθήκες=κλίμα, καιρός, εξοπλισμός, εργατικό δυναμικό. Τα ίδια είχαμε ακούσει και πέρυσι από τον κ.Τσεκούρα. Τότε δε μας άρεσαν. Τώρα που μας τα είπαν υπεύθυνοι λειτουργίας αναβατήρων, μέλη της ΕΟΧ, άνθρωποι εξειδικευμένοι είναι καλά ; ...αν είναι μάγκες ας βγούνε να μας πούνε στο σαιτ τους πόσο αέρα είχε το Σαββατο.και να προσέξουν τι θα πουνε γιατί τον ιδι αέρα είχε και στον Παρνασσό. Και για ποιό λόγο η άγκυρα ήταν κλειστή. Και μέχρι πόσα χλμ αέρα μπορεί να λειτουργείΕάν είναι θέμα μαγκιάς, ας ανέβουμε στο βουνό να τους πλακώσουμε στο ξύλο να ησυχάσουμε...Στο θέμα «αέρας», ξέρεις πολύ καλά οτι κάθε αναβατήρας συνοδεύεται από συγκεκριμένες προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας. Βάζεις την υπογραφή σου για να λειτουργήσει όταν τις ξεπερνάει ; O metero σε πάρα πολλά που γράφει είναι σωστότατος. Καλό θα ήταν πιστέυω τα γραφομενά του να τα αφήνετε να βγαίνουν προς τα εξω και να μην παιρνούν απο τη θεία δίκη.Απο εκεί και μετά αν δεν αρεσουν τα γραμένα του ας τα κρίνει το φόρουμΚάτι πιο συγκεκριμένο ; Είσαι σίγουρος οτι υπάρχουν μηνύματα στο παρασκήνιο ; Γιατί Δ.Σ, Διαχειριστής και συντονιστές δεν γνωρίζουν κάτι τέτοιο. Εκτός εάν υπάρχει παραforum και δεν το γνωρίζουμε. Παιδιά λίγη σοβαρότητα δεν θα βλάψει κανέναν. Όποιος θέλει να πετάει λόγια στον αέρα, ας το κάνει σε άλλα forum. Εδώ και χωρίς στοιχεία δεν θα μένουν αναπάντητα. Είναι πολύ βαρύ για την αξιοπρέπειά μας και για το χρόνο που δίνουμε καθημερινά να την ακούμε κιόλας. Άδικα συμπεράσματα μακριά από 'μάς. Είναι κρίμα. Όποιος θέλει γράφει την άποψή του και όποιος θέλει τη διαβάζει. Επίσης εάν κάποιους σας ενοχλεί η αντίθετη άποψη είναι πρόβλημα δικό σας και όχι των άλλων. Διαβάζω και σέβομαι τις απόψεις που καταγράφονται, με άλλες συμφωνώ και με άλλες διαφωνώ. Απλό. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος σε μία άποψη. Ιδίως εάν έχεις να κάνεις με επιλογή πολιτικής. Μακάρι οι επόμενοι που θα αναλάβουν την διοικητική τύχη του συλλόγου να τα πάνε καλύτερα. Και μακάρι οι επόμενοι που θα αναλάβουν τη χιονοδρομική τύχη του χ/κ Καλαβρύτων να το λειτουργούν άψογα. Έτσι θα αποδειχθεί και ποιός έκανε καλά τη δουλειά του και αν. Υπομονή... Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 28, 2008 Περι ανεμων και υδάτων το καταντήσαμε.. Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 28, 2008 αλεξη συμφωνω μαζι σου και ερωτω εγω ο ασχετος αφου για λογους ασφαλειας δεν δουλευουν οι χ ψ αναβατηρες γιατι δεν διαμορφωνεται αναλογα και η τιμη του εισητηριου ??/ πως τελος παντων διαμορφωνεται η τιμη ? ας μας δωσουν τις τιμες σε σχεση με τη λειτουργια των αναβατηρων να το ξερουμε απο πριν δεν ειναι δυσκολο πχ στυγα εκτος τιμη 20,εκτος στυγα +αρτεμις 15,εκτος αρτεμις 19 δεν ειναι και πολλοι οι συνδυασμοι ωστε οποιος ανεβαινει να ξερει τουλαχιστον και τι θα του στοιχισει εγω δεν πιστευω οτι αν παρει ανθρωπος τηλεφωνο και του πουν οτι πχ η στυγα δεν δουλευει να κανει ταξιδι 200 εως 400χιλ θα παει να πληρωσει 20 ευρω το ιδιο ισχυει και το απεναντι μαγαζι με 30 ευρω προσωπικα δεν εχω δωσει ακομα ευρω και στα 2 χιονοδρομικα οταν το σκεφτουν και φτιαξουν τις τιμες τους να ειναι αναλογες των αποδοχων του μεσου και κατω ελληνα (ετησεις αποδοχες απο 8000 εως 13000) υπολογισμενες μηνιαιες χ 14 Share this post Link to post Share on other sites
vvlah 2 Report post Posted January 28, 2008 Το Σάββατο το πρωί απελπίστηκα, όπως και τόσοι άλλοι, για τις τεράστιες ουρές, εξοργίστηκα για τα 20€ με το μισό βουνό κλειστό και αναρωτήθηκα γιατί δεν λειτουργεί η άγκυρα με τον αέρα. Όταν με το καλό άνοιξε το μεσημέρι, φτάνοντας στον τελευταίο πυλώνα πριν την κορυφή, φάνηκε το πρόβλημα το οποίο ούτε φαινόταν από τη βάση αλλά ούτε και μπορούσα να φανταστώ ότι ήταν τόσο έντονο. Στο τέλος της διαδρομής οι άγκυρες έκαναν τραμπάλα και χτυπιόντουσαν με δύναμη από τον αέρα. Ευτυχώς δεν παρέσυραν το συρματόσχοινο από τον οδηγό του. Ειδικός δεν είμαι για να εκτιμήσω τον κίνδυνο από τη λειτουργία σε τέτοιες συνθήκες. Το αφήνω στους γνώστες. Ούτε μπορώ να πω με σιγουριά αν η μεταφορά του πυλώνα στην κορυφή ήταν σωστή. Αν την απόφαση την πήραν γνώστες (δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), υποθέτω ότι είχαν κάνει μετρήσεις ανέμου κλπ. οπότε ήξεραν τι έκαναν. Όμως δεν μπορώ να δεχτώ την αντιμετώπιση που είχα όταν ρώτησα έναν από τους χειριστές αναβατήρα τι πρόβλημα υπήρχε και όλη μέρα δεν λειτουργούσε η άγκυρα. Χαμογελώντας, απάντησε: "Αυτός ο αναβατήρας κι αν έχει πρόβλημα. Που να σου εξηγώ!". Άραγε ήταν δύσκολο; ήταν απασχολημένος; χρειάζεται ειδική εκπαίδευση για να καταλάβεις αυτά που θα σου πει; οι χιονοδρόμοι είναι χαζοί και δεν τα "πιάνουν"; (για την ιστορία απάντηση δεν δόθηκε) Δεν ξέρω τι από αυτά είχε στο μυαλό αλλά δεν νομίζω ότι αυτή είναι σωστή αντιμετώπιση του πελάτη του. Ίσως η συμπεριφορά ενός εργαζόμενου να είναι άδικο να χαρακτηρίσει το σύνολο του ΧΚ. Υπάρχουν όμως πολλά παρόμοια παράπονα και δυστυχώς αυτή η νοοτροπία αδιαφορίας για ακόμα και στοιχειώδη πληροφόρηση μόνο καλό δεν κάνει. Δεν περιμένει κανένας τη νεράιδα με το μαγικό ραβδί να αλλάξει τα πάντα σε μια μέρα, περιμένει όμως καλύτερη αντιμετώπιση και ενημέρωση. Τότε μπορείς να συγχωρήσεις τα όποια λάθη και προβλήματα υπάρχουν και ίσως να βοηθήσεις με τον τρόπο σου για να βελτιωθούν. Διαφορετικά ... Τέλος, εντύπωση μου έκανε η προσθήκη διχτιού κάτω από την ουρά στο πιατάκι. Νομίζω σωστά έκαναν καθώς λίγο χαμηλότερα το χιόνι είναι πολύ λιγότερο και επικίνδυνο για όποιον κατηφορίσει ή πέσει προς τα εκεί. Ας φροντίσει όμως κάποιος να αφαιρέσει τις γυμνές μπετόβεργες που το στηρίζουν για να μη θρηνήσουμε θύματα. Αν κάποιος χάσει την ισορροπία του μπορεί να βρεθεί με μια μπετόβεργα καρφωμένη στο στήθος ή στο κεφάλι του. Κρίμα είναι να υπάρχει αυτή η κατάσταση. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα χρημάτων να βρεθεί μια καλύτερη λύση! Ελπίζω κάποιος να ασχοληθεί με αυτό σύντομα. Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted January 28, 2008 Να κάνω και γω μια ερωτηση... ? Μπορεί σχετικός να μην είμαι αλλά έχω μια... Αν θεωρήσουμε ότι με 7-8 Bf θα μπορούσε να δουλέψει η Άγκυρα... αλλά με δυσκολία μπορείς να περπατήσεις... (εγώ τουλάχιστον δυσκολέυομαι)...αν κάποιος αρχάριος χιονοδρόμος ανέβει και για κάποιο λόγο ... δεν μπορέσει να μείνει μέσα στις τραβέρσες που οδηγούν η στην Στύγα η στην Άρτεμις 3 και φύγει ή από την μια ή από την άλλη... ποιός θα αναλάβει την ευθύνη...? Εγώ πάντως όχι... Και μην μου πείτε ότι δεν έχετε δει αρχάριους (με τζην παντελόνι & νοικιάρικο εξοπλισμό) να καβαλάνε την άγκυρα... Εμένα με έχει τσακίσει πέδιλο τέτοιου... (που έπεσε στο ανέβα φυσικά)...Και έχω δει αρκετές φορές κόσμο που δεν ξέρει σκι να προσπαθεί να κατέβει την "νέα Άρτεμις"... με τον σβέρκο... Και μην ξεκινήσει καμιά κουβέντα για διχτια κλπ.. δεν θα το αντέξω... νομίζω... Και θα επανέλθω σ ε ενα προηγούμενο ε ρώτημα μου :ας μου απαντήσει κάποιος (ιδιαίτερα απο όσους αρπάζονται με το θέμα ΧΚΚ) γιατί η Βασιλίτσα με τον ίδιο α ριθμό αναβατήρων και περισσότερες πίστες καταφέρνει και έχει εισητήριο 13 ευρώ και βάζει και κανένα λιφτ που και που. Είναι μέρες που ρώτησες αλλά τώρα την είδα.... Η απάντηση είναι απλή και την ξέρεις.... Η μεν Βασιλίτσα είναι δικαιοδοσίας Γ.Γ.Α. και το δε Καλάβρυτό Δ.Ε. Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε δλδ...(φιλικά ε... ) O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
dipanou 4 Report post Posted January 28, 2008 .......έχω την εντύπωση ότι επαναλαμβάνονται άνα σελίδα τα ίδια πράγματα, χωρίς να υπάρχει εμφανής λύση του προβλήματος....... ....είμαι και εγώ ένας απο τους κοινούς θνητούς που: -διαμαρτυρήθηκε διότι τα εκδοτήρια ανοίγουν στις 9, μαζεύοντας έτσι 30 μέτρα ουρά...... -του έφυγε ένα 20άρικο (και όχι ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ) έχοντας ανοιχτή ΜΟΝΟ τη Δάφνη και ημι-ανοιχτή τη Θέτιδα..... -πάταγε μονίμως πέτρες οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν μαζευτεί..... -τσαντίστηκε στις ουρές, όπου όλοι οι Ελληνάρες σπρωχνόντουσαν, πατιόντουσαν, βριζόντουσαν κτλ......(νομίζω πέσαν και κάτι άπερκατ.... ) -σταμάταγε το σκί του καθε πέντε λεπτά για να πλακωθεί με το κάθε σνοουμπορντά και την ταχύτητα του.... -ενοχλήθηκε για πολλά άλλα πράγματα....... ΑΛΛΑ θέλω να θέσω μια ερώτηση (όχι ρητορική, όχι ειρωνική, όχι μπιχτή, απλά ΕΡΩΤΗΣΗ) ...εάν το Σάββατο, το χιονοδρομικο είχε τη δυνατότητα να άνοιξει την Άρτεμη, γιατί δεν το έκανε???... --μήπως κάνει πόλεμο νεύρων στα μέλη του ΣΤΟΥΧ? --μήπως, εδώ και 20 χρόνια, δεν γνωρίζουν ακόμα τα specifications των lifts?..... --μήπως πήγαν να γλυτώσουν τη ΔΕΗ του Σαββάτου?..... --μήπως ξύπνησαν άκεφοι?.... Οι υποστηρικτές των παραπάνω, θέλω να μου απαντήσουν στο εξής ερώτημα.... Γιατί τότε να τo ανοίξουν την Κυριακή? (...όπου ο αέρας ήταν εμφανώς μειωμένος) (επειδή ήμουν από τους πρώτους που ανέβηκαν όταν άνοιξε η Άρτεμης το Σάββατο, τα T-bars περιστρεφόντουσαν οριζόντια στο επάνω ράουλο, και συνεπώς το χτύπαγαν) .....είναι προφανές ότι το χιονοδρομικό ΔΕΝ έχει σκοπό να καταστρέψει την περιουσία του.... .....είναι πιο προφανές ότι δε συγκινείται από τις απόψεις 20 μελών ενός forum..... (για την ιστορία, το Σάββατο έσπασαν 2 άγκυρες από το lift) ....την Κυριακή έγινε ωραίο σκί...... ...great things are done when men and mountains meet.... Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 28, 2008 Είναι μέρες που ρώτησες αλλά τώρα την είδα.... Η απάντηση είναι απλή και την ξέρεις.... Η μεν Βασιλίτσα είναι δικαιοδοσίας Γ.Γ.Α. και το δε Καλάβρυτό Δ.Ε. Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε δλδ...(φιλικά ε... ) Και λοιπόν τι έγινε με αυτό; Μπορεί ο δήμος να μην λαμβάνει απο το κράτος παίρνει όμως το 2% απο τις επιχειρήσεις (βλέπε καφετέριες,εστιατόρια,ξενοδοχεία,καφενεία).Αλήθεια πρίν γίνει το χ.κ πόσα είσπρατε ο δήμος απο αυτά και πόσα τώρα με το χ.κ ανεπτυγμένο; Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted January 28, 2008 ....την Κυριακή έγινε ωραίο σκί...... ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖUUUUPEEEEERRRR O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted January 28, 2008 Ν..........................αν κάποιος αρχάριος χιονοδρόμος ανέβει και για κάποιο λόγο ... δεν μπορέσει να μείνει μέσα στις τραβέρσες που οδηγούν η στην Στύγα η στην Άρτεμις 3 και φύγει ή από την μια ή από την άλλη... ποιός θα αναλάβει την ευθύνη...? Εγώ πάντως όχι... Και μην μου πείτε ότι δεν έχετε δει αρχάριους (με τζην παντελόνι & νοικιάρικο εξοπλισμό) να καβαλάνε την άγκυρα... Εμένα με έχει τσακίσει πέδιλο τέτοιου... (που έπεσε στο ανέβα φυσικά)........... Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε δλδ...(φιλικά ε... ) Για όλα υπάρχει λύση Εγώ προτείνω τα εξής Ή να μένει κλειστώ το ΧΚ για όλους όταν υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες δεν μπορούν να κάνουν οι αρχάριοι Η να τους κολλάμε ένα Ν στην πλάτη Τώρα βέβαια άμα είσαι αρχάριος και πας σε μαύρη ή κόκκινη πίστα πιστεύω ότι θα πηγαίνεις και για μπάνιο στα βαθιά χωρίς να ξέρεις κολύμπι οπότε να κλείσουμε και τις θάλασσες για να μην πνιγεί κανένας Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 28, 2008 teo οι θεσεις που θετεις περι ασφαλειας δεκτες(αερας και τα λοιπα) αλλωστε μας τα εχουν αναλυσει κοσμος και κοσμακης και μη μου πεις οτι το πρωτο κριτηριο σου για να νεβεις στο βουνο ειναι η ασφαλεια γιατι δεν θα σε πιστεψω. για το οικονομικο μηπως ξερεις να μας πεις ??(εννοω εισητηρια) με τι κριτηρια βγαινουν οι τιμες ? λολ Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 28, 2008 και μη μου πεις οτι το πρωτο κριτηριο σου για να νεβεις στο βουνο ειναι η ασφαλεια γιατι δεν θα σε πιστεψω. τι είναι αυτα που γράφονται.. δηλαδη η ασφάλεια δεν είναι το πιο σημαντικό όταν βρίσκεσαι σε ένα βουνο?? Τότε τι είναι?? το άν θα ανοίξει η στύγα και η κάθε στυγα και το άν ειναι καλοστρωμένη η πίστα?? Εγω προτιμώ η πίστα να μην είναι στρωμένη αν υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για αυτόν που την στρώνει λόγω των καιρικων συνθηκων.. Φιλικά πάντα Αl_Foutzin Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 28, 2008 τι είναι αυτα που γράφονται.. δηλαδη η ασφάλεια δεν είναι το πιο σημαντικό όταν βρίσκεσαι σε ένα βουνο?? Τότε τι είναι?? το άν θα ανοίξει η στύγα και η κάθε στυγα και το άν ειναι καλοστρωμένη η πίστα?? Εγω προτιμώ η πίστα να μην είναι στρωμένη αν υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για αυτόν που την στρώνει λόγω των καιρικων συνθηκων.. Φιλικά πάντα Αl_Foutzin Τι εννοείτε βρε παιδιά ασφάλεια και κίνδυνος για το πάτημα μιας πίστας και ειδικά οταν έχεις ρατράκ με βίντσι;;; Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted January 28, 2008 Μιλάμε για την χιονοδρομία εδώ !!??? Δηλαδή για ένα άθλημα το οποίο γίνεται σε ανοιχτό χώρο σε βουνό με χιόνια και χειμώνα !!??? και περιμένουμε πότε θα έχει καλό καιρό και θα είναι όλα ασφαλές στην τρίχα για να κάνουμε σκι !!??? Μάλλον θα αρχίσω το μπαλέτο Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 28, 2008 ομιχλη αερας το βράδυ.. αλλου ήθελα να επικεντρωθω..στην ασφάλεια του χιονοδρόμου! Δηλαδη θεωρω πως ενας χιονοδρόμος θα πρέπει να κοιτάζει πρώτα αν οι συνθηκες εξασφαλίζουν την δική του και των υπολοίπων ασφάλεια και μετα να σκεφτει αν επρεπε να ανοιξει το τάδε λιφτ..και τελικα΄να κράξει Φυσικά όταν ξέρω πως ο καιρος πάνω στο βουνο κανει άγρια πράγματα (πχ αερας) δεν πρόκειται να ανέβω εκτος και αν θέλω να δοκιμάσω την ανθεκτικότητα του καινουργιου μου gore-tex μπουφαν .. Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites