BOOZER 0 Report post Posted January 22, 2008 Ελπίζω να μην κάνω λάθος και να γιορτάζεις σήμερα! Χρόνια σου Πολλά και κυρίως υγιής! Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 22, 2008 χρονια (χιονια) πολλα και απο μενα Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια πολλα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 22, 2008 χρόνια πολλά Τίμο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted January 22, 2008 χρόνια πολλά Τίμο Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 22, 2008 Χρόνια Πολλά και προπάντων ενδιαφέροντα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted January 22, 2008 Xρόνια πολλά Τίμο ότι επιθυμείς και καλές τσουλιθρες! Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
skister 420 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια πολλα Τιμο και οτι επιθυμεις! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvlah 2 Report post Posted January 22, 2008 Χρόνια πολλά και καλά Τίμο Quote Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted January 22, 2008 Kαλημέρα Αγαπητέ Φίλε Τίμο !!! Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά, να είσαι γεμάτος υγεία, κέφι, χαρά, αισιοδοξία και αγάπη !!! Κάθε καλό να σου συμβαίνει και πάντα να έχεις επιτυχίες σε ότι κάνεις !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted January 22, 2008 Πολύχρονος κι από μένα! Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια Πολλα Τιμο και πανω απ ολα με υγεια.Ευχομαι να συνεχισεις παντα να εισαι το ιδιο πειραχτηρι Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Gluhwein 0 Report post Posted January 22, 2008 Τίμοοοοοοοοο...ή μάλλον Τιμόθεε(ακου Τιμόθεος... ) χρόνια πολλά!! Να χαίρεσαι τη γιορτούλα σου καλε!! Να 'σαι πάντα καλά και να σύνεχίσεις να μας διασκεδάζεις με τον ίδιο ρυθμό!! Υγεία κι ευτυχία.. Υ.Γ. Να σου πω....σήμερα που γιορτάζεις θα πάμε μπουζούκια?????? Χαχαχαχαχαχαχαχαχα Quote so,how much you think you can drink?? Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 22, 2008 Χρόνια Πολλά, φίλε. Με υγεία πάνω από όλα, και πολλά χιόνια! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted January 22, 2008 Χρονιά Πολλά με υγεία φιλαράκι πάντα με το μοναδικό αστείρευτο χιούμορ σου!!!!! Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
vperle 1,172 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια πολλα Τιμο και οτι ποθεις να το παθεις.Νασαι παντα καλα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
odysseas 8 Report post Posted January 22, 2008 Τίμος ακούει? Τίμος ακούει? Τίμος ακούει? Τίμος ακούει? Χρόνια πολλά φίλε μου! Να είσαι γερός και να κάνεις πάντα αυτο που θέλεις! Quote Από τον Γιώργο έρχομαι και στην κορφή Βανέσσα!! Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια πολλα apoplanitarxi και πανω απο ολα υγεια !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Free 0 Report post Posted January 22, 2008 Θα μπορούσα να σου ευχηθώ πολλά... Δυστυχώς όμως πέφτει λογοκρισία από τους modeτέτοιους (με την καλή έννοια, να μην παρεξηγηθώ κιόλας) οπότε... ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ και μ' ένα καλό snowboard Quote ...δεν ειναι ολοι οι snowboarders %$παιδα Share this post Link to post Share on other sites
austriakos 0 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια πολλα και καλα και με πολλα χιονια στα βουνα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted January 22, 2008 Πάλι καλά που υπάρχει και το forum και ενημερωνόμασται για τις γιορτές... :LOL: Τίμο πολύχρονος, με υγεία, ευτυχία και ό,τι καλύτερο επιθυμείς να το πάθεις Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια σου πολλα βρε ακαματι!!! Πολυχρονος Τιμο-νιερη με υγεια!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted January 22, 2008 Χρόνια πολλά αΤιμο αγόρι... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
AlexC 32 Report post Posted January 22, 2008 Happy birthday!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 22, 2008 Χρονια Πολλα Τιμο! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites