Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
TiLT

in line

Recommended Posts

επανερχομαι και φετος με την γνωστη ερωτηση - προταση:

ειναι κανενας για inline;

ειναι και πολυ καλη προπονηση για το σκι λενε...

:lol:


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αλλοι λενε οτι η καλυτερη προπονηση για το σκι ειναι το να κανεις σκι χεχεχεχε.βλ.fidelio

 

τι ειναι αυτο ακριβως εγω δεν το ξερω


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σας,

 

Έχω γυρίσει ελλάδα πρίν τρείς μήνες και τα πατίνια μου σκουριάζουν.

 

Κάνω inline skating (όχι aggressive), και παίζω και λίγο hockey.

 

Ψάχνω κόσμο να πάμε καμιά διαδρομή παρέα. Στην Αθήνα. Το τηλέφωνο μου είναι 6976326301.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γεια σας,

 

Έχω γυρίσει ελλάδα πρίν τρείς μήνες και τα πατίνια μου σκουριάζουν.

 

Κάνω inline skating (όχι aggressive), και παίζω και λίγο hockey.

 

Ψάχνω κόσμο να πάμε καμιά διαδρομή παρέα. Στην Αθήνα. Το τηλέφωνο μου είναι 6976326301.

 

Γεια χαρα, εγω γυρισα στην Ελλαδα πριν απο 10 μηνες αλλα τα πατινια μου δε σκουριαζουν καθόλου!

Ειμαστε μια ομαδα κ κανουμε συναντησεις με τα πατινια μας καθε Τεταρτη κ Σαββατο στο ΟΑΚΑ κατω απο την εντυπωσιακη ασπιδα του Καλατραβα! Τεταρτη κατα τις 18.30 κ Σαββατο στις 16.00

εχουμε κ γκρουπ στο γνωστο facebook!

οποιος επιθυμει περισσοτερες πληροφοριες, I am all yours!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx heidi, βρηκα και γω τωρα αυτη την ομαδα...

 

 

Παρακαλεισθε να γραφετε Ελληνικα με Ελληνικους χαρακτηρες, η χρηση των Greeklish αντιβαινει στους κανονισμους του φορουμ.

 

The Moderating Team

Edited by MakisM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! :)

 

Πριν από 3 βδομάδες πήγα σε παγοδρόμιο μετά απο πολύ καιρό, και τότε κατάλαβα πόσο μου λείπει τόσο το πατινάζ που έκανα περιστασιακά όσο και το inline skating με το οποίο ήμουν εθισμένος στο γυμνάσιο,πριν απο 8-9 χρόνια. Δυστηχώς όπως αποδείχθηκε οι περισσότεροι τότε έκαναν λόγο της "μόδας" που υπήρχε και πλέον βλέπω σπάνια ως και καθόλου άτομα να κάνουν. Εμένα παρ'όλα αυτά ήταν κάτι που μου άρεσε πραγματικά και αυτό τον καιρό μου έχει "κάτσει" στο μυαλό να ξαναρχίσω, και γι'αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω κάποια πράγματα...

 

1) Ξέρετε κάποιο καλό κατάστημα στην Αθήνα με τέτοια είδη που να έχει έστω μία μικρή ποικιλία;

2) Πόσο περίπου θα μου κοστίσει ένα ζευγάρι μέτριας ποιότητας; (με το "μέτρια" εννόω ούτε αυτά που βρίσκεις σε παιχνιδάδικα, αλλά ούτε και κάτι επαγγελματικά που κοστίζουν όσο ένας μισθός...)

3) Υπάρχει ακόμα αυτή η ομάδα που αναφέρατε προηγουμένος για κάποιες πιο οργανωμένες συναντήσεις/εκδρομές ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορείτε να δώσετε μερικές ακόμη πληροφορίες για αυτή την ομάδα?aggressive κανείς??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τηλέφωνα επικοινωνίας φαίνονται στη σελίδα.

http://www.ilsa.gr/

 

Στο http://www.ilsa.gr/ilsamaingr.html

υπάρχουν μερικές γενικές πληροφορίες.

 

Τώρα η δική μου περιγραφή.

Στο site φαίνεται σαν επαγγελματική ομάδα, μαθήματα, προιόντα, κόστη κόστη...

Όμως δεν είναι έτσι.

Την ομάδα την οργανώνει ο Γιάννης Χ... που είναι ενθουσιώδης πατινιέρης.

Είναι μια ομάδα ερασιτεχνική. Τα μαθήματα που αναφέρωνται στο site είναι δωρεάν.

Ο Γιάννης έχει και αρκετά spare ζευγάρια (ακόμα και γυναικεία) τα οποία πολλές φορές τα δανείζει δωρεάν, μέχρι να πάρεις τα δικά σου.

Κατά καιρούς κάνει ταξίδια στο εξωτερικό, και φέρνει πατίνια.

 

Yπάρχουν άτομα σε όλα τα επίπεδα, όχι μονο καλοί αλλά και όχι μόνο αρχάριοι.

Kανείς στην ομάδα δεν κάνει aggressive. Οι περισσότεροι έχουν fitness skates και δεν παίζουν hockey. Hockey μου έχει πεί ο Γιώργος (που τον έχω συναντήσει στην ομάδα) υπάρχουν επτά ομάδες στην Αθήνα.

 

Τέλος το χειμώνα οι συναντήσεις δεν είναι πολύ συχνές λόγω καιρού. Πάρε τηλεφωνο το Γιάννη στο κινητό τηλεφωνο που αναγράφεται στο site για το πότε είναι η επόμενη συνάντηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

An exi kalo kero kanonizume kana glifada-pireas.

 

Aν εχει καλο καιρο κανονιζουμε κανα Γλυφαδα-Πειραιας.

 

Παρακαλουμε γραφετε Ελληνικα με Ελληνικους χαρακτηρες. Ο κανονισμος του φορουμ απαγορευει τα Greeklish

Moderating Team

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...