Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
serJ

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΛΕΡΜΟ

Recommended Posts

Στο Παλέρμο (Δυτικά του ποταμού Αγγίτη) βρέθηκαν αρκετά μέλη του Snowclub!!!

Η παρέα ήταν στα κέφια της (και πότε δεν είναι??) και τα παιχνίδια στο ποτάμι (fly Fox - rafting - bridge diving) έπαιρναν και έδιναν.......

Το κλίμα στο κλασικό πλέον τσιμπούσι που ακολούθησε ήρθε και απογειώθηκε με αρκετή οινοποσία και φυσικά με το σχολιασμό των κατορθωμάτων των περισσοτέρων μελλών.......

Το μοιραίο δεν άργησε να γίνει και τα μέλη ( πρώην φίλοι) άρχισαν να κατηγορούνε το ένα το άλλο!!!! Άλλος έλεγε βαριές κουβέντες για τον φίλο του, άλλος ρουφιάνευε τους διπλανούς του και γενικά δολοφονικές ματιές ανταλλάσονταν κατά την διάρκεια της συζήτησης.

Κάποιοι μάλιστα έριχναν ανοιχτές κατηγόριες και απειλές σε άλλους.......

 

Το κλίμα είχε πάρει ανεξέλιγκτη τροπή και τους ήχους του σκληρού rave και techno music διαδέχονταν πηρίχιοι ποντιακοί χοροί που προμύνιαν το μακελιό που θα ακολουθούσε!!!!

Ο Μορφέας έκανε και πάλι το έργο του και τα ανυποψίαστα μέλη κοιμήθηκαν τον ύπνο του δικαίου. Τι και άν φώναζε ο ρουφιάνος της παρέας (Δαχτυλίτσα το όνομά της) να μήν κοιμηθούνε.... μάταια, κανείς δεν την άκουσε.

Δύο άκαρδα και σκληρά ανθρωπόμορφα κτήνη (Χάρης ο Χάρος και Πάνιος δολοφονομπάνιος) είχαν βάλει στο μάτι τα υποψήφια θύματά τους.

Στην βροχερή γεμάτη κεραυνούς και αστραπές νύχτα ακούστηκε μία και μόνο κραυγή..........ΟΧΙ!!!!! ΤΙ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?

 

Το πρωί τίποτα δεν θύμιζε την όμορφη και ιδανική ατμόσφαιρα του προηγούμενου πρωινού.

Το χθεσινοβραδινό λουτρό αίματος είχε αφήσει λίμνες αίματος και πολλά μέλη της παρέας νεκρά!!!!!!!!!

Ο Άρης ο Θεός του πολέμου έπινε ακόμη ουίσκι, ενώ τα ανηποψίαστα ζωντανά μέλη καφεδάκι κάτω από τα πλατάνια του καμπ-ντεντ!!!!

Η ιδέα φάνταζε ιδανική όταν κάποιος είπε να πάνε για Ραπέλ από βράχους 100+ μέτρων. Δεν ήξεραν οι άμοιροι ότι το δολοφονικό σχέδιο περιελάμβανε κατάβαση από κατακόρυφα βράχια χωρίς σχοινί φυσικά!!!!

Δύο που κατάφεραν και γλύτωσαν τους πάτησε το τοπικό διερχόμενο τρένο στην απέλπιδα προσπάθειά τους να το σκάσουν. Κάποιοι άλλοι αγνοούνται ακόμη μέσα σε ένα σπήλαιο που έτραξαν να κρυφτούν.........

 

Απολογισμός...............

Μία ακόμη εκδρομή είχε τελειώσει, οριστικά αυτή τη φορά :roll: :D

Ζωή σε λόγου μας και να είμαστε έτοιμοι και για την επόμενη :wink:

 

 

serJ

--------

 

Υ.Γ. Είδα και τη μοναδική BMW στον κόσμο με σούπερ ενισχυμένα............. καλοριφέρ!!!!!!???????!!!!!!!!!!


Slowly the Much Oil !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωχ ωχ ωχ

 

Μήπως μπορείτε να το μεταφράσετε σε λίγο λιγότερο λυρικό τρόπο γραφής να καταλάβουμε και μεις τι έγινε...

 

Από ότι κατάλαβα διανθίσατε την εκδρομή σας με τρελό χαβαλέ ε :?:


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ ΜΙΚ,

έχασες που προτίμησες την Αμφίκλεια από την εκδρομή με το κλαμπ.

Φυσικά στο CNN TOURK άκουσα ότι την δεύτερη μέρα πέταξες και πρωί και απόγευμα και δεν έλεγες να κατεβείς!!!!!!!!!!

 

Άκου λοιπόν (διάβασε δηλαδή)

 

Αρχίζω από Ψηλά (Από το Fly-Fox και τον Πρόεδρο δλδ)

Το Κεκλιμένο σχοινί ήτανε το πρώτο γεγονός που έγινε δίπλα ακριβώς στο camp που μείναμε (ένα υπεροχο μέρος με πλατάνια, παλιά πέτρινη γέφυρα, αμουδιά, ποτάμι και το απαραίτητο αναψυκτήριο για την μουσική και τα ποτά).

Ο Τάσος έδωσε τα ρέστα του κάνοντας διαπέραση χωρίς προστασία και πραγματοποιώντας βουτιά από το σχοινί στο ποτάμι. Φυσικά όλοι κάνανε από δύο τρεις φορές και το φοβερό στιγμιότυπο συνέβη όταν ο Λάππας παίρνοντας φόρα για να ξεκινήσει άκουσε από τον υπεύθυνο να του φωνάζει ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ. Ο Χ.Λ. γύρισε κρεμασμένος και με μια απέλπιδα προσπάθεια να κρατηθεί στο έδαφος πρόλαβε να ρωτήσει, άσπρος από την έκπληξη, ΤΙΙΙΙΙΙΙ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ????!!!!! καθώς βρέθηκε στον αέρα με τα πόδια ακόμη να τρέχουν προς τα πίσω........... Δεν υπήρχε πρόβλημα!!! Απλά ο υπεύθυνος δεν είχε πιάσει ακόμη το φρένο, το οποίο και έπιασε μετά. Ο Χ.Λ. φυσικά έκλεψε την παράσταση.

Ο Άρης μετά από σκέψη και έλεγχο των σχοινιών έκανε μια φανταστική κατάβαση Fly-Fox. Η Βέρα και η Λιάνα έκαναν διπλό (μαζι και οι δύο) και στο τέλος έπιασαν και λίγο ποτάμι. Η Χρύσα ήταν η απόλυτη EXTREME LEADER κάνοντας τα πάντα πρώτη και με απίστευτη άνεση. Η Λιάννα ακολουθούσε με απίστευτη άνεση και η Βέρα (Δαχτυλιδίτσα) έκανε ατελείωτες διαπραγματεύσεις και παζάρια προτού κάνει οτιδήποτε.

Το Rafting ήταν ένα μπάχαλο απόλαυσης, αφού η ομάδα των Αθηνών ( με οδηγό τον serJ) πέρασε άψογα όλα τα δύσκολα περάσματα, με περίσσια άνεση, επιδόθηκε σε ένα όργιο από κανιβαλισμούς και βουτιές στο ποτάμι. Το δόλιο σε σύλληψη σχέδιο να πνίξουμε τον πρόεδρο δεν απέδωσε καρπούς γιατί ο Πρόεδρος πιασμένος με χέρια και πόδια από παντού ξεπέρασε σε μαεστρία και αυτά τα χταπόδια στην τέχνη της βεντούζας.

Κανένας στο τέλος δεν έμεινε στεγνός αφού Μπάνιος και Τάσος ξεσάλωσαν και ορμούσαν σαν σύγχρονοι πειρατές στις άλλες βάρκες και κάνανε απίστευτου κάλους ανδραγαθήματα!!!!!!

 

Το φαγοπότι που ακολούθησε ήταν αντάξιο των προηγουμένων του κλαμπ και η οινοποσία με ουίσκι, βότκα και διάφορα μπινελίκια έδινε και έπαιρνε!

 

Το παιχνίδι που παίξαμε λεγόταν "ΠΑΛΕΡΜΟ" και εκεί φανερώθηκαν όλες οι ρουφιανές, τα μίση και τα δολοφονικά ένστικτα των μελών του κλαμπ.

Το κουφό της υπόθεσης ήταν ότι ή DJ Madskier, έκανε απίστευτες μίξεις σε κομμάτια rave, progresive, House με ποντιακά ακούσματα!!! (ασχολίαστο).

 

Το πρωινό της επόμενης μέρας μας βρήκε όλους με πολύ κέφι παρά την κρεπάλη της προηγούμενης νύχτας. Ο μόνος που δεν έπινε καφέ αλλά Johnnie Walker, ήταν ο πρόεδρος, ο οποίος προσπαθούσε να γλυτώσει με αυτό τον τρόπο από τα βρωμερά πόδια του Πάνου Μπάνιου.

Απίστευτη ενέργεια αυτό το παιδί, τραυμάτισε 4 μέλη του κλαμπ με τα κλαδιά που κρατούσε κατα την διάρκεια του rafting (κάφρος με κλαδί).

 

Το τέλος ήρθε με rapel από τα βράχια στο φαράγγι του Αγγίτη, όπου και εκεί η Χρύσα, ο Τάσος , η Λιάννα και ο Πάνος ήτανε όλοι τους άψογοι!!

Το όργιο της υπόθεσης το έκανε η Βέρα, αφήνοντας μία τούφα από τα όμορφα μαλλάκια της στο οκτάρι!!!!!!.

 

Το φωτογραφικό υλικό του Τάσου νομίζω ότι θα κατατοπίσει όλους τους ενδιαφερόμενους και θα δώσει και εικόνα στην περιγραφή που σας έκανα.

 

Άντε και για άλλα , όλοι μαζί.


Slowly the Much Oil !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αγαπητέ ΜΙΚ,

έχασες που προτίμησες την Αμφίκλεια από την εκδρομή με το κλαμπ.

Φυσικά στο CNN TOURK άκουσα ότι την δεύτερη μέρα πέταξες και πρωί και απόγευμα και δεν έλεγες να κατεβείς!!!!!!!!!!

 

Έχει πλάκα να ψάχνεις την προσγείωση :D:D:cry::):o:D:P:P ( πάμε εσάκια να χάσουμε ύψος, παίξε εσύ δοκίμαζε στροφές και θα κατέβει μόνο του, κάνε καμιά βόλτα στον κάμπο μπας χάσεις ύψος, κάνε στροφούλες γρήγορες να κατέβεις, έ κάνε βόλτες και κάποια στιγμή θα κατέβεις, μην ανυσηχείς θα κατέβεις σιγά σιγά, έχε το νου σου να είσαι κοντά στην προσγείωση και θα κατέβεις μέχρι το βράδυ, από το cb του εκπαιδευτή τα παραπάνω λόγια.... )

 

SER J Σε εξουσιωδοτώ του χρόνου να με αμολήσεις και μένα με σχοινί σε κάποιο σημείο της Μακεδονίας ή της Ηπείρου που θα έρθουμε στάνταρ

 

Ωραία τρελοκομεία δεν βγάζει και η Αθήνα τελικά :?:

Ευτυχώς που κόβουμε παρέες σιγά σιγά το καλοκαίρι γιατί του χρόνου με το που χιονίσει δε μας βλέπω καλά. Το σκι θα είναι byproduct και εγώ πάντα είμαι αντίθετος σε τετοιες καταστάσεις γιατί μπορεί να χάσουμε καμιά κατάβαση από τα ουίσκια και τον χαβαλέ....


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εσεις δλδ καταφερατε να ισοπεδωσετε την παγκοσμια σοφια που διατυμπανιζει ότι: ‘Τα ωραιοτερα πραγματα στη ζωή ειναι ή ανηθικα, ή παρανομα ή παχαινουν.’ :D:o

 

Μετα απο αυτή τη περιγραφη αντε να διηγηθω εγω το χθεσινο canyoning της Νέδας (το μοναδικο ποταμι γενους θηλυκου :!: :) ) με kalamatkost & K2, που περιλαμβανε συγκεντρωμενα ολα τα τεχνικα ‘κολυμβήσιμα’ περασματα που μπορεις να βρεις σε ενα ποταμι…εκτος ομως της ανισορροπης-πλην καλης παρεας σας. :D:cry:

 

Το δόλιο σε σύλληψη σχέδιο να πνίξουμε τον πρόεδρο δεν απέδωσε καρπούς γιατί ο Πρόεδρος πιασμένος με χέρια και πόδια από παντού ξεπέρασε σε μαεστρία και αυτά τα χταπόδια στην τέχνη της βεντούζας.

 

…αυτο ελειπε, να μην εχουμε προεδρο-βραχο! :wink: :P

 

K. :D


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο Παλέρμο (Δυτικά του ποταμού Αγγίτη) βρέθηκαν αρκετά μέλη του Snowclub!!!

κτλ κτλ κτλ

 

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

Σωστός ο Γιάννης!

Ας επαναληφθώ:

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

 

Λοιπόν, κλείστε όλοι τα ματάκια σας... έτσι μπράβο. Τώρα οι δολοφόνοι να ανοίξουν τα μάτια τους και να κοιταχτούν. Καλά ρε παιδιά, πόσους δολοφόνους έχουμε!

 

Άντε, κι άλλες εκδρομές.

 

ΥΓ: ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχει αρχίσει να μου αρέσει η διαβίωση σε σκηνές!

 

ΕΣΥ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΒΡΕ ΙΟΥΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΣΤΟΝ ΛΟΥΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΣΤΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ :D :?: :?: :?: :?:

 

ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΤΗΤΕΣ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΕΝΤΩΣΩ ΛΙΓΟ :twisted: :twisted: :!:

 

ΦΙΛΙΚΑ

ΣΠΥΡΟΣ :D


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να συμπληρώσω εδώ και όσο βγει...

 

Ο Γιάννης έκανε εκπληκτική περιγραφή των συμβάντων με δολοφονική μαεστρία. Απλά ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Μπράβο ρε φίλος, αποδυκνείεις καθημερινά ότι είσαι παιδί (καλά μη βαράς - παππούς) μάλαμα...

 

Να συμπληρώσω εδώ ότι: Είχαν μεγάλη πλάκα οι βουτιές από τη γέφυρα με Γιάννη και Χάρη :D

Η πρώτη δολοφονική απόπειρα εναντίον του προέδρου απέτυχε παρόλο που στο σκοινί κρεμάστηκα εγώ, ο Χάρης και ο Γιάννης (καμιά 250ρια κιλά όλοι μαζί) και ο Άρης κατάφερε να μη βραχεί στο ποτάμι...

 

Καλά στο φαγητό κοντράρισα τους πάντες & τον Άρη (ειδικά την Κυριακή), Porfirio κράτησα τη σημαία της Αθήνας ψηλά.

 

Καλά η ομάδα της Αθήνας έβγαλε μάτια στο rafting, φίλος παίρνουμε hot-dog και βουρ για Αλιάκμονα, Αωό, Βοϊδομάτη... ή βάρκα με 4 άτομα (Λάππας, Πορφίριο, Τάσος, Εγώ, Γιάννης οδηγός) sorry girls it's guys only.

Stubaigeorge & Aris βράχοι μέσα στις βάρκες, τον έναν τον τραβάγαμε 3 και δεν τον πετάξαμε μέσα, το πρόεδρο τον καβάλησα από πάνω και τελικά βρέθηκα εγώ μέσα στο νερό (Οκ Άρη την άλλη φορά sparring kick-boxing μπας και πάρω το αίμα μου πίσω).

 

Στο Παλέρμο άξιοι πρωτάρηδες Οδυσσέας και Γιάννης που φάγανε τους πάντες. Άξιοι συνεχιστές Stubaigeorge & PaniosBanios που φάγανε το ρουφιάνο το ViperSX. (sorry Tom)

 

Τα ξύδια δεν τα αναφέρω... (Σάββατο βράδυ)....

Βροχή μέσα στη σκηνή (Ο Λάππας φταίει, κοιμήθηκε και στη μπέμπα και δεν βράχηκε)

 

Καλά στο rappel ευτράπελα Βέρας με τα μαλιά της (Cho μου παραφάνηκε εύκολο, μήπως να κανονίσουμε κάτι πιο τεχνικό με δικιά σου επίβλεψη? Ημι - εναέριο ήταν και πάλι).

 

Ωραίο το σπήλαιο της Αλιστράτης (Stubai πόσες στάσεις είπαμε? 3-4? πάνω στα guano?)

 

Εκπληκτικό το ούζο-μέλαθρον, τρομερό φαγητό, είδαμε και Odysseas, Saltofx που περάσανε βόλτα...

 

Το βράδυ όμορφη παρέα στο Azzuro μέχρι τις 1:30.

 

Επιστροφή στην Αθήνα Δευτέρα πρωί με Χρήστο. Εκκίνηση 8, άφιξη κατά τις 1:30, οδηγώντας εναλλάξ (ωραία πάει το 318 στο δρόμο). Πίτσα το μεσημέρι στο Λαππαίικο (mille merci Mrs Lappas) και τώρα φορουμοανάγνωση...

 

Εκπληκτική μουσική υπόκρουση από Χρύσα, Τάσο, Λιάνα (& Βέρα?) κατά το 2μερο.

 

Και να φανταστείτε πως βαριέμαι να γράψω και περισσότερα παρόλο που μπορώ....

 

Αναστατωμένος

Ο κάφρος του φόρουμ

Παναγιώτης

 

Υ.Γ. Κ΄ήθελα τόσα να σου πω....


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ :D:cry:

ΒΕΡΑ, ΧΑΡΗ, ΓΙΩΡΓΟ, ΘΩΜΑ, ΝΑΤΑΣΑ ΚΑΙ ΑΡΗ, ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΙΔΑ! :)

ΓΙΑΝΝΗ, ΕΒΙΤΑ, ΟΔΥΣΣΕΑ, ΗΛΙΑ, ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ, ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ! :o

 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ..... ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΝΕΒΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ .... ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ :D :roll: :roll: :roll:

 

ΥΓ.1 ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?

ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΛΑΧΑΝΟ! :D

ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ΜΕ ΒΕΡΑ, ΛΙΑΝΑ, ΝΑΤΑΣΑ, ΕΒΙΤΑ, ΧΡΥΣΑ ΚΑΙ ΕΒΕΛΙΝΑ (ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ) ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ?

 

ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΝΝΗ? ΣΕ ΠΟΙΑ ΒΑΡΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΟΔΗΓΟΣ? :wink: :wink: :wink:

 

ΥΓ.2 ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ!


ζητήται πούδρα κατάλληλη για βιασμό

πληροφορίες μόνο με pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΛΙΓΟ. :P

 

 

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ :!: :!: :!:

 

ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΑΜΕ, ΚΑΠΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΑΛΑΚΡΟ KAI ΤΟ ΠΑΓΓΑΙΟ (ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΧΙΟΝΙ), ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΤΟΞΟΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΑΓΓΙΤΙ, ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΓΓΙΣΤΑ. :!: :!:

 

Η ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΜΕ ΒΑΡΚΑ ΤΟΥ ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΓΙΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΕ ΟΜΟΡΦΙΑ. :!: :!:

 

ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΩΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ, ΤΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ. :D:P:D:o

ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ serJ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ O PaniosBanios ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΒΙΣΕΙ. :D:cry::) :wink:

 

ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΧΘΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ(flying-fox) ΤΟΥ ΑΓΓΙΤΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΡΙΧΗΣΗ (rappel) ΑΠΟ ΒΡΑΧΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΦΑΡΑΓΓΙ. :!: :!:

 

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ. ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΥΣ ΣΤΑΛΑΚΤΙΤΕΣ :!: :!:

 

ΠΕΡΑΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙ’ ΑΥΤΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ. ;)

 

 

 

 

 

 

ΥΓ. ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΜΟΛΙΣ ΛΑΒΩ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ serJ, ME LINK ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΟ ΑΦΟΥ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΧΩΡΟ.


 

Που είσαι ρε κολλητέ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

criminalita.gif

 

 

 

 

 

 

Y.Γ:12grogn.gifMου την δινει που δεν ηρθα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Φυσικά όλοι κάνανε από δύο τρεις φορές και το φοβερό στιγμιότυπο συνέβη όταν ο Λάππας παίρνοντας φόρα για να ξεκινήσει άκουσε από τον υπεύθυνο να του φωνάζει ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ. Ο Χ.Λ. γύρισε κρεμασμένος και με μια απέλπιδα προσπάθεια να κρατηθεί στο έδαφος πρόλαβε να ρωτήσει, άσπρος από την έκπληξη, ΤΙΙΙΙΙΙΙ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ????!!!!! καθώς βρέθηκε στον αέρα με τα πόδια ακόμη να τρέχουν προς τα πίσω...........

 

Χρηστάκι μου πολύ θα θελά και στα άλλα σπορ που σχεδιάζεις να ξεκινήσεις να είμαι κοντά όταν θα πεις: ΤΙ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

collapse.jpg


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο το τιιι οοοχιιιιι μου θυμιζει ενα παλιοτερο που ελεγε ποιος γρεμόοοοοοος?????????

 

Χρηστο μην δινεις σημασια στις απαραδεκτες επιθεσεις που δεχεσαι...

Αληθευει παντως οτι στον Λουσιο κοιμηθηκες στην Μπέμπα??

Κι ετσι να ναι (που δε το πιστευω)σε δικαιολογω απολυτα καθως το εργαλειο ειναι απαιχτο...(πολυ φευγατη η ανταλλαγη που καναμε στον δρομο)..

 

Για αλλη μια φορα περασαμε τελεια οπως και σε ολες τις εκδρομες του συλλογου..

Πολυ γελιο ,χαβαλες, και περιπετεια..

Επισης παρεδοθησαν μαθηματα Baniou σε ποταμι... :twisted: πλεον αυτοι οι μαθητευομενοι εχουν επιγνωση των κινδυνων που ελωχευουν σε εναν ποταμο..(πχ.να βρεθουν μεσα στο νερο χωρις να το καταλαβουν)...

:twisted: Το αριθμητικο πλεονεκτημα ειναι χρησιμο αλλα οχι παντα... :twisted:

Παντως οι περισσοτεροι πεσαμε και κολυμπησαμε και το νερο ηταν κατα την γνωμη μου εντυπωσιακα ζεστο!!

 

Επισης φιλε Porfirio πρεπει να αποκαταστησεις συντομα το ονομα σου γιατι ενας φιλοδοξος φιλος εξ Αθηνων θελει να σε αντικαταστησει στους Ολυμπιακους Φαγώνες και φαινεται να εχει πολυ ταλεντο..

 

Να επισημανω ακομη την γκαντεμια της Χρυσας στο ταβλι που το ζαρι δεν την ηθελε με τιποτα..Never mind..μαλλον κερδιζεις αλλου Χρύσα μου.. :wink:

 

Χαρηκα πολυ που ξαναβρεθηκαμε με τα παιδια απο Αθηνα και ελπιζω να τα ξαναπουμε πολυ συντομα..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:

Επισης φιλε Porfirio πρεπει να αποκαταστησεις συντομα το ονομα σου γιατι ενας φιλοδοξος φιλος εξ Αθηνων θελει να σε αντικαταστησει στους Ολυμπιακους Φαγώνες και φαινεται να εχει πολυ ταλεντο..

 

KEEP DREAMING YOUNG TALENT.........PORFIRIO NEVER DIES :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!: :!: :!:


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταπληκτικά περάσαμε στην εκδρομή αυτή. Απολαυστική παρέα, τέλειο φαγητό, κορυφαίο πλήρωμα στην σχεδία. (Κάποιους τους κάναμε αλοιφή για τους κάλους :twisted: )

 

Πολύ ωραίο και το ποτάκι στην Θεσσαλονίκη το βράδυ της Κυριακής με φόντο τον Θερμαϊκό, αν και με τα τσαλακωμένα ρούχα πρέπει να ήμουν ελαφρώς κάγκουρας (κάγκουρος; / καγκουρό; ). Κρίμα που δεν είχα μια μέρα ακόμα να γνωρίσω λίγο καλύτερα τα όμορφα της πόλης...

 

ΥΓ

1) Rappel - Lappas = 2 - 0

2) Χρύσα, ευχαριστούμε για την φιλοξενία της Παρασκευής. Τι είναι το Τιέστο;

3) Αυτές οι διαβιώσεις σε σκηνές τώρα τελευταία πολύ μου αρέσουν. Να το ξανακάνετε...


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο όποτε θες κάνουμε τους κάγκουρες και στην Αθήνα. Σε βάζω πάνω στη μηχανή και αρχίζουμε τις χαζομάρες (μόνο θύμισε μου να αλλάξω λάστιχα γιατί θα γίνουμε ένα με το δάπεδο).

 

Και θύμισέ μου γιατί ήταν καλό το ποτό στη Θεσσαλονίκη? Αφού ήταν τίγκα νερωμένο (απαράδεκτο ούτε στα σκυλιά - γατιά μου δεν το έδινα). Ας όψεται η παρέα που έσωσε τη κατάσταση αλλιώς...

 

Τελικά προτιμάς πουκάμισο ή πορτοφόλι? για να ξέρω...

 

Φιλικά

Ο κάφρος του φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο Χρηστος Λαππας εγραψε

Τι είναι το Τιέστο;
:twisted: :twisted: :o .........Dj Tiesto Χρηστο.......(ας μου επιτραπει η οικειοτητα :) ) και θα τον γνωρισετε καλα οταν θα κουβαλιεμαι και εγω στις εκδρομες του συλλογου :P:lol:

(ή και απο κοντα στο venue :!: στις 15 ιουνιου, αν δεν κανω λαθος)

 

 

...........ακομη δεν εχω ερθει σε καμια εκδρομη......... :D:):):o:(


Β16Α rulezzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά ρε Χρήστο καλά αυτό το Sasha τι είναι τελικά?????

Και εκεινο το digweed που γράφουν μαζί του τι είναι πάλι???

 

Οχι ....... τι όχι?????

 

Υ.Γ. Oakenfold Paul, Paul Van Dyke, Armin Van Buuren, Chris Lapas!!


Slowly the Much Oil !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανερχομαι δριμυτερη μετα απο επιτυχημενη μαχη εναντια σε βρωμοιους και κορες-φαινεται βρηκα αρκετη αντιβιωση σε καποιο ποταμακι εδω κοντα,στη Δραμα....

Η συμμετοχη μου στην εκδρομη αποφασιστηκε κυριολεκτικα στο παραπεντε(προς μεγαλη χαρα θελω να πιστευω ολων των υπολοιπων-αν πειτε κατι αλλο,μην ξεχνατε υπηρξα υποδειγματικος ρουφιανος και θα σας κανονισω ...)-η διαδρομη Σαββατο ξημερωματα ολο γκαζια-ωσπου παρολιγο να σπρωχνουμε μια μπεμπα 15χλμ εξω απο τη Σαλονικη-η αφιξη μας στο σημειο κατασκηνωσης αργησε(θελουμε κι αλλο μπαμπαστρουμφ??) αλλα ηταν ενα ονειρεμενο μερος-κατω απο τα πλατανια,διπλα στο ποταμι(εκει μετα την απαραιτητη βραδυνη οινοποσια καναμε και river dance party-u just met djmadliana,τι τιεστο και σασα :):o ).

Το fly fox αν και συντομο ,μοναδικο και αφορμη για τρελα γελια-η καταβαση του ποταμου τεχνικα ευκολοτερη(κοιτα που με 3 ραφτι-ΜΙΚ να κανεις spell check και στο κινητο σου-εγινα ειδημων.....) αλλα ειχαμε το Γιαννη οδηγο και ολο μας φωναζε να μην κανουμε κατι παραπανω απο τα προσταγματα του(η αληθεια ειναι πως το βαρκακι μας ειχε τα πιο απειθαρχα μελη του φορουμ-δε το λεω μονο για σενα Πανο-εσυ μαλλον εκανες προπονηση με τα κλαδια για να το παιξεις δολοφονος στο Παλερμο.)

Η μερα εφυγε,το Johnie ηρθε παρεα με μια τελεια βροχουλα που μας μουλιασε τις σκηνες,αλλα τα φοβερα κ τρομερα μελη του club δε μασανε-απλως κοιμουνται στο αυτοκινητο τους κ ενιοτε ξυπνουν απο επιθεσεις "γνωστων" κουκουλοφορων...χεχεχεχε!!!!!

Η Κυριακη συνεχιστηκε με ραπελ,με θεα το ποταμι απο πολυ ψηλα ομως-αντε παιδια αλλο ενα τετοιο και θα μαυρισουμε οπως ο Μικ στην Αυστρια..και μετα επισκεψη στο σπηλαιο οπου θαυμασαμε και τα υπεροχα περιττωματα απο νυχτεριδες(πρεπει να ηταν εκατομμυριων ετων-ολοκληρα βουνα)-μαλλον θαυμασαμε τους σταλακτιτες-για 1 εκ χρειαζονται 150-500 χρονια κι εκει υπηρχαν 15 μετρα -απιστευτο.

Και φυσικα η μερα εκλεισε με την κλασικη ωδη στον προστατη των απανταχου πεινασσμενων χιονοδρομων και μη,στο ουζου μελαθρον με ιδιαιτερη αδυναμια στα Β.. της Μαριας(οχι δεν αλλαξαν οι προτιμησεις μου-αντρες μην κλαιτε)-ειναι ενα νοστιμοτατο πιατο που μας εκλεψε τα στομαχια.(Πιστευω σταθηκαμε αξιοι εκπροσωποι του club στον τομεα αυτο!!!)

Αλλη μια λοιπον εκδρομη τελειωσε-τι να σας πω,πολυ ασχημα περασα και παλι...με σκοτωσαν μπαμπεσικα με ενα μαχαιρι στην καρδια σ αυτο το ιταλικο χωριουδακι και δεν το χω χωνεψει ακομα-μα καλα,το Χαρη και τον Οδυσσεα (οχι τον γνωστο)με το υπουλο βλεμμα δεν τους ειχατε παρει ειδηση?????????

Πολλα φιλια σε ολους και κυριως απο Θεσσαλονικη σε ολα τα τρελοκομεια που γνωρισα και σ αυτα που ειχα καιρο να δω!!!!!!!!!!! :(:D:D:D:D:):D:D:D:D:o:P:lol::)


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...