Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Olga

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την εκδρομή στο εξωτερικό

Recommended Posts

κάποιες χρήσιμες πληροφορίες ενόψει ταξιδιού στις Trois Vallees :P . τι χρειαζόμαστε?

 

Ευρωπαική Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (είναι δωρεάν), καλό θα ήταν όλοι να έχουμε μαζί μας στο ταξίδι.

Πώς εκδίδεται?

1. Στο ταμείο που είμαστε σφαλισμένοι, π.χ. ΙΚΑ, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΒΕ, ΤΣΑΙ ζητάμε μια Αίτηση Έκδοσης Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας από το Τμήμα Μητρώου

2. Την συμπληρώνουμε-απαραίτητα δικαιολογητικά θεωρημένο που ζητάνε είναι Ατομικό Βιβλιάριο Υγείας, διαβατήριο ή ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες

3. Κατά την υποβολή της αίτησης λέμε ο,τι τη χρειαζόμαστε άμεσα (γιατί θα ταξιδέψουμε) για να την παραλάβουμε επιτόπου, αλλιώς την αποστέλλουν ταχυδρομικώς στη διεύθυνση π.χ. κατοικίας που δηλώσατε μέσα σε λίγες μέρες

4. Με το που την παραλαμβάνουμε τσεκάρουμε ο,τι είναι όλα τα στοιχεία στην κάρτα σωστά

5. Την αποθηκεύουμε στο πορτοφόλι μέσα στο μπουφάν του σκι. ΑΧΡΕΙΑΣΤΗ να είναι για όλους μας!

 

 

ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΟ:

 

1. Τσεκάρετε –οσο είναι νωρίς- τα Διαβατήρια σας η την ταυτότητα σας (να εχει λατινικούς χαρακτηρες και μην εχουν ληξει)

2. Ενεργοποιήστε την περιαγωγη (roaming) στα τηλεφωνα σας, ωστε να ειναι λειτουργικά Ελβετία κ Γαλλία.

Προσοχη στη χρηση τους…κοστιζουν τα τηλεφωνήματα, γι’άυτο προμηθευτείτε εγκαίρως PMR (τα ρυθμίζουμε στη γνωστή συχνότητα 8/20 και προσέχουμε και εδώ την υπερβολή στην χρήση τους)

 

ΛΙΣΤΑ:

 

ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΕΔΙΛΑ (αλλιως νοικιάζουμε επιτόπου. εχουμε έκπτωση 20% σε κατάστημα που βρισκεται διπλα στο ξενοδοχείο μας) ΣΕ ΘΗΚΗ

ΜΠΑΤΟΝ (ΣΤΗ ΘΗΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΙ)

ΜΠΟΤΕΣ ΣΕ ΘΗΚΗ

ΚΑΜΕΡΑ η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ

PMR (8/20..snowclub ακουει??? :P )

ΚΙΝΗΤΑ + ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ

ΣΑΚΙΔΙΟ ΠΛΑΤΗΣ (υδρόσακο η ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΝΕΡΟ)

ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ & LIPOSAN

ΜΠΟΥΦΑΝ (κατά προτίμηση πρασινούλι της VIST :P )

ΣΑΛΟΠΕΤΑ (κατά προτίμηση μαύρη της VIST :D )

ΚΑΛΤΣΕΣ ΣΚΙ

ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ

ΜΑΣΚΑ (κατά προτίμηση anti fog)

ΣΚΟΥΦΟ

BUFF/ΜΠΑΛΑΚΛΑΒΑ

ΓΑΝΤΙΑ

ΜΕΤΡΗΤΑ & ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ (η 2η για λόγους ασφαλείας παντα, δεν είναι ανάγκη να την ξετινάξουμε :) )

ΙΣΟΘΕΡΜΙΚΑ (πανω&κατω)

FLEECE

ΜΑΓΙΟ

ΦΟΡΜΕΣ (η επίσημη ενδυμασία για το ξενοδοχείο)

JEANS & PULL OVER (για καμια βολτα εξω, αν και οι φορμες είναι ΟΚ…ετσι κι’ αλλιώς την ελίτ της Courchevel θα την εντυπωσιάσουμε στην πίστα :P )

ΕΣΩΡΟΥΧΑ & ΚΑΛΤΣΕΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ & ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ (για την πισίνα)

ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ

T-SHIRT & ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ (SNOWCLUB κατά προτίμηση)

CD (μήπως και μας αφήσει να επέμβουμε στο βραδινό πρόγραμμα ο dj :P )

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ, ENERGY BAR , ΠΑΣΤΕΛΑΚΙΑ

ΝΕΣΕΣΕΡ (οι κυρίες προσοχή όχι μπουκαλάκια με υγρά στην χειραποσκευή, τα αποθηκεύουμε στη βαλίτσα)

 

 

Συμβουλή: πάρτε τα απαραίτητα χωρίς υπερβολές! Ο εξοπλισμός είναι δωρεάν με την Swiss αλλα το οριο των 20 kg ισχύει.

 

παρακαλώ συμπληρώστε τι λιστα αν νομίζετε ότι παρέβλεψα κατι..


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαρτομάντηλα για το βουνό γιατι με το κρύο οι μυτούλες τρέχουν.

Επιπλέον προτείνω αντί για μπουκαλάκι πλαστικό να έχουμε μαζί ένα μικρό θερμός του μισού λίτρου το οποίο αφενός δε σπάει σε πτώσεις, αφετέρου δεν επιτρέπει στο νερό να παγώσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαγιο...

Σαγιοναρες για πισινα...

 

τσ,τσ,τσ....

 

Θαλασσα θα παμε? :blink:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικα με το ηλεκτρικο ρευμα,τι γινετε,οι φορτιστες μας(κινητων,pmr κλπ) ειναι οκ για Γαλλια?

Κατι αλλο θα ηθελα να ρωτησω,το γκρουπ απο Θεσ/νικη θα φτασουν νωριτερα απο τους Αθηναιους στο αεροδρομιο.

Θα μας περιμενουν να φυγουμε ολοι μαζι ή θα τους βρουμε στο la tania??


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επιπλέον προτείνω αντί για μπουκαλάκι πλαστικό να έχουμε μαζί ένα μικρό θερμός του μισού λίτρου το οποίο αφενός δε σπάει σε πτώσεις, αφετέρου δεν επιτρέπει στο νερό να παγώσει.

Νομίζω το καλύτερο είναι ο υδρόσακος :P Πολύ πιο πρακτικός, δύσκολο να παγώσει το νερό, αρκετα δύσκολο να τρυπήσει και να έχουμε άσχημες εκπλήξεις!

 

Σχετικα με το ηλεκτρικο ρευμα,τι γινετε,οι φορτιστες μας(κινητων,pmr κλπ) ειναι οκ για Γαλλια?

Από προσωπική εμπειρία θα σου πω πως οι πριζες είναι σαν τις δικές μας των 220Volt, με την ίδια υποδοχή. Οπότε κανένα πρόβλημα :P

 

Έχω και γω μια ερώτηση! :lol:

Επειδή φέτος σκέφτομαι να αλλάξω τον τρόπο ντυσίματος μου από εσωθερμικο+κάτι λεπτο+μπουφάν σκι με επένδυση σε εσωθερμικό+fleece+μεμβράνη θα έχω πρόβλημα με τις θερμοκρασίες?? :P


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχω και γω μια ερώτηση! :lol:

Επειδή φέτος σκέφτομαι να αλλάξω τον τρόπο ντυσίματος μου από εσωθερμικο+κάτι λεπτο+μπουφάν σκι με επένδυση σε εσωθερμικό+fleece+μεμβράνη θα έχω πρόβλημα με τις θερμοκρασίες?? :P

 

 

γιατι θα ερθεις και εσυ???/


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
γιατι θα ερθεις και εσυ???/

 

καλα εσυ τώρα το κατάλαβες?? :P

 

56. Σεφέρογλου Ορέστης - ski pass 3 Vallees - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
εσωθερμικό+fleece+μεμβράνη θα έχω πρόβλημα με τις θερμοκρασίες?? :D

απο προσωπική πείρα ο Ιανουάριος δεν ειναι και ο πιο ζεστός μήνας των Άλπεων ..θα ελεγα Ορέστη να παρεις μαζι και τη μεμβράνη και το κανονικό μπουφάν του σκι και ανάλογα με τον καιρο να φορέσεις το σωστό.

 

Υ.Γ. εγω εχω το ιδιο δίλημμα στο κατω μερος της μεμβράνης με το παντελόνι του σκι (εννοείται οτι θα πάρω κ τα 2).

οταν εγραψα να μην φορτωνόμαστε κ να παρουμε μονο τα απαραίτητα εννοούσα ρουχισμό εκτός αυτου του σκι :(


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
απο προσωπική πείρα ο Ιανουάριος δεν ειναι και ο πιο ζεστός μήνας των Άλπεων ..θα ελεγα Ορέστη να παρεις μαζι και τη μεμβράνη και το κανονικό μπουφάν του σκι και ανάλογα με τον καιρο να φορέσεις το σωστό.

 

thanks olga! :D Ούτως ή αλλως και τα 2 θα έπαιρνα..απλά προτιμώ να φοράω την μεμβράνη περισσότερο..:(


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα θυμισω,οτι οποιοι ειστε (εγω δεν ειμαι) λατρεις της φραπεδιας,να μην ξεχασετε να παρετε ενα κουτακι νες και ενα μιξερ μπαταριας μαζι σας :P


 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανένα φαρμακάκι να πάρουμε, παυσίπονα, αντιπυρετικά, για στομάχι, διάρροιες, αντισταμινικά, για το λαιμό, καμμιά θερμαντική αλοιφή, κλπ, δεν ξέρω τί έχει ευαισθησία ο καθένας!!!

 

Πέρυσι στη Γαλλία, αν και σπάνια υποφέρω από τέτοια έκτακτα (δεν μιλάω για ατυχήματα - μή γελάτε :unsure: ), με έπιασε μιά γαστρεντερίτιδα άλλο πράγμα κι ας είναι καλά μία καλή κυρία φαρμακοποιός που κουβάλαγε μαζί της τα χίλια μύρια μαντζούνια και με έσωσε, γιατί για 1 μέρα ήμουν νεκρή, δεν το συζητάμε για σκι....την επομένη, χάρη στη χημεία, περδίκι!!!


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι καθολου αστειο, αλλα οι γαστρεντερικες διαταραχες ειναι πολυ συνηθισμενο φαινομενο οταν αλλαζουμε τοπο διαμονης. Immodium οπωσδηποτε μαζι σας και μην το παραξηλωσετε απο την πρωτη μερα στα πατέ....

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
μία καλή κυρία φαρμακοποιός που κουβάλαγε μαζί της τα χίλια μύρια μαντζούνια και με έσωσε

η φαρμακοποιός μας, η Φενια.. δυστυχώς φετος δεν θα είναι μαζι..οποτε όντως τα βασικά (που περιγράφει η Γιώτα) ας εχουμε ο καθενας


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ουτε ο Θωμάς Σπύρου έρχεται? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στον κατάλογο φαρμάκων συμπεριλάβετε και κανένα αντιφλεγμωνώδες χάπι όπως Voltaren 50 ή 100mg για κανένα πιασιματάκι-τραβηγματάκι και άλλα μυικά. Εμένα σε κάθε ταξίδι μου έχουν χρειαστεί - ευτυχώς όχι για μένα τον ίδιο. Αν και εγώ δεν θα είμαι μαζί και δεν θα χρειαστεί, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.


Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων,

είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους

(κλεμμένο)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ουτε ο Θωμάς Σπύρου έρχεται? :unsure:

θα’ρθει ο Θωμας...αλλα να του πουμε του ανθρώπου να φερει μια βαλιτσα χαπια ;) ? φτου...αχρείαστα να’ναι..αλλα ας παρει ο καθενας τα βασικα μαζι


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ιμόντιουμ εχουν αντικατασταθεί απο τα ριφακόλ (οι συνειρμοί να λείπουν <_< ) αν δεν απατώμαι. Επίσης μια κοινή αντιβίωση καλό ειναι να υπάρχει γιατί μου ειχε χρειαστεί για δόντι στη γαλλία και τρόμαξα να βρω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλέον θαυματουργό χάπι για τα γαστρεντερικά, ειδικά για aυτούς που δεν παθαίνουν τέτοια ποτέ :P , όπως εγώ <_< , είναι το ERCEFURYL!!!


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά μήπως να ανοίξω νέο topic "Φάρμακα για Εκδρομές"..? :P Θα μας διαβάσει κανένας του Φαρμακευτικού Συλλόγου και θα μας ζητάει συνταγές!!! :lol:<_<


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδιά μήπως να ανοίξω νέο topic "Φάρμακα για Εκδρομές"..? :lol: Θα μας διαβάσει κανένας του Φαρμακευτικού Συλλόγου και θα μας ζητάει συνταγές!!! :lol::P

 

Drugs 'n Trips... <_<

 

Σαν blog απο hippy της γενιας μου ακουγεται... :lol:

 

Peace man!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το πλέον θαυματουργό χάπι για τα γαστρεντερικά, ειδικά για aυτούς που δεν παθαίνουν τέτοια ποτέ :P , όπως εγώ <_< , είναι το ERCEFURYL!!!

 

 

 

και οι μπανάνες Γιώτα και οι μπανάνες :lol:

Edited by Pefto_kai_Matheno

Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως στη Γαλλία το νερό της βρύσης πίνεται, τα φρούτα τρώγονται με τη φλούδα (όχι οι μπανάνες βέβαια) και μπορείς να φας μια πράσινη σαλάτα άφοβα... Το κρέας το τρώνε και ωμό και δεν παθαίνουν τίποτα...

Επίσης τα φαρμακεία διαθέτουν πολλών ειδών φάρμακα, ενώ το συστημα υγειας είναι αξιόπιστο (pas de petites enveloppes)...

Όμως μια σημαντική διαφορά με την Ελλάδα είναι ότι μιλάνε άλλη γλώσσα. Μάλιστα μερικοί λένε ότι δεν μιλάνε άλλη γλώσσα εκτός από τη δική τους, γι'αυτό μην ξεχασετε να πάρετε ένα λεξικό τσέπης.

 

Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε πολύ καλά. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drugs 'n Trips... :P

 

Σαν blog απο hippy της γενιας μου ακουγεται... :lol:

 

Peace man!! :lol:

 

:lol:<_<:P


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όμως μια σημαντική διαφορά με την Ελλάδα είναι ότι μιλάνε άλλη γλώσσα. Μάλιστα μερικοί λένε ότι δεν μιλάνε άλλη γλώσσα εκτός από τη δική τους, γι'αυτό μην ξεχασετε να πάρετε ένα λεξικό τσέπης.

 

Nous vous aiderons avec tous nos efforts..

 

πέρα από την πλάκα ο flocon έχει ενα δίκιο, οι Γάλλοι είναι λίγο "περίεργοι" με το θέμα αγγλικά.. Πολλές φορές μπορεί να ζητήσεις μια πληροφορία από Γάλλο μιλώντας αγγλικα και να μην σε βοηθήσει και μόλις του μιλήσεις σπαστά, ασύντακτα γαλλικά (κοινως γαλλικά με νοήματα) να σε βοηθήσει στην εντέλεια!... <_<

 

Αβυσσος η ψυχή..


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψψσσττττ... ο flocon (Francois) ειναι Γαλατης... <_< κοσμια εεε... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,808
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...