Olga 6,796 Report post Posted November 26, 2008 παιδιά, μια χαρα τα πήγαμε περσι..το ιδιο θα είναι και φετος, μην πανικοβάλλουμε τον κοσμο (δεν θα χαθεί κανεις επειδή δεν μιλαει Γαλλικά ,μονο αν αφαιρεθεί και χασει το λιφτ ) "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted November 26, 2008 Μην ανησυχείτε για την γλώσσα, θα έχετε μαζί σ ας καθηγητή γαλλικών και μάλιστα αρκετά πεπειραμένο! Οσο για φαρμακα, αυτα που χρειάζονται ειναι ελαστικοί επίδεσμοι διαφόρων μεγεθών, Zantac Για στομαχικές διαταραχές, παυσιπονα αναβράζοντα για λαιτ περιπτώσεις και κανενα σκληρότερο για δυσκολα (lonarid π.χ.), αντιβίωση ε υρεως φάσματος (amoxil) και ενα Voltaren emulgel Για μυικούς πόνους δυνατούς. Για απλά πράγματα αρκεί και η καμφορά (counterpain).Eπίσης εφοσον πατε για παγετώνα και ενδεχομενως καποιος να εμφανίσει συμπτώματα υψομέτρου, παρτε και κανενα Acetazolamide για καλό και για κακό (παμφθηνο ειναι). ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted November 26, 2008 να'σαι καλα Κωστα για τι λιστα χαπιών τον Δημητρη θα τον εχουμε απο κοντα don't worry "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted November 26, 2008 Μια Ελληνική σημαία και το λάβαρο του snowclub, που θα αναρτηθούν ανυπερθέτως έξω από το ξενοδοχείο. Αφού θα κάνουμε την κατάληψη, να μη στήσουμε και τα λάβαρά μας; Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted November 26, 2008 Παιδια τα φαρμακα με το μαλακο...Δεν ειναι καραμελες. Ειδικα το imodium που αναφερθηκε,ενδεικνυται σε ορισμενες περιπτωσεις και δεν ειναι για ολους. Το καλυτερο φαρμακο σε διαρροιες πιθανως τροφικης αιτιολογιας ειναι το πιλαφακι,η κοκακολιτσα και το "αδειασμα" στην τουαλετα.Ο οργανισμος εχει τους δικους του μηχανισμους να αποβαλλει αυτα που πρεπει. Τα αντιφλεγμονωδη οσο γερο στομαχι και αν εχετε,ειδικα voltaren kai mesulid,καλο ειναι να ειστε φαγωμενοι ή σε αντιθετη περιπτωση που ειστε νηστικοι παρτε το μαζι με zantac. Το ιδιο προσοχη και με τις αντιβιωσεις,που στην Ελλαδα τις μοιραζουν σαν τα γαριδακια και μετα λεμε γιατι δεν μας πιανουν..... Share this post Link to post Share on other sites
austriakos 0 Report post Posted November 26, 2008 Δεν ξερω τι χρειαζεστε.παντος εγω θελω περισσοτερες μερες τα 600χλ ειναι πολλα .δεν ξερω αν μου φτανουν οι 6 μερες .αλλα θα προσπαθησω !!! Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted November 26, 2008 Δεν ξερω τι χρειαζεστε.παντος εγω θελω περισσοτερες μερες τα 600χλ ειναι πολλα .δεν ξερω αν μου φτανουν οι 6 μερες .αλλα θα προσπαθησω !!! Δε φτάνουν Αντρίκο ούτε 6 ούτε 16................να κανονίσουμε καμιά εξόρμιση ακόμα? There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 27, 2008 Μην ανησυχείτε για την γλώσσα, θα έχετε μαζί σ ας καθηγητή γαλλικών και μάλιστα αρκετά πεπειραμένο! Οσο για φαρμακα, αυτα που χρειάζονται ειναι ελαστικοί επίδεσμοι διαφόρων μεγεθών, Zantac Για στομαχικές διαταραχές, παυσιπονα αναβράζοντα για λαιτ περιπτώσεις και κανενα σκληρότερο για δυσκολα (lonarid π.χ.), αντιβίωση ε υρεως φάσματος (amoxil) και ενα Voltaren emulgel Για μυικούς πόνους δυνατούς. Για απλά πράγματα αρκεί και η καμφορά (counterpain).Eπίσης εφοσον πατε για παγετώνα και ενδεχομενως καποιος να εμφανίσει συμπτώματα υψομέτρου, παρτε και κανενα Acetazolamide για καλό και για κακό (παμφθηνο ειναι). Ρε Κωστακη με κανεις και ανησυχω......τι ειναι ο ΕΣΤΟΥΧ......... τα ΚΑΠΗ του Μελιγαλα? :wacko: .....Και εχω κατα νου να σας κανω επισκεψη μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted November 27, 2008 Eπίσης εφοσον πατε για παγετώνα και ενδεχομενως καποιος να εμφανίσει συμπτώματα υψομέτρου, παρτε και κανενα Acetazolamide για καλό και για κακό (παμφθηνο ειναι). Στα ~3000 μέτρα (To πολύ 3500) συμπτώματα υψομέτρου? Ψυχραιμία ρε παιδιά δε πάμε και στα Ιμαλάια..! Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 27, 2008 αν βρεθείς γρήγορα στα 3500μ υψόμετρο, και μείνεις εκεί ενδέχεται να έχεις πονοκέφαλο/κεφαλαλγία και μια ελαφρά ζάλη, (εξαρταται τον οργανισμο) έρχεσαι στα ίσια σου αν κατέβεις χαμηλότερα και ξανανεβεις... πρωτη φορά το έπαθα στο Καπρούν όταν με τηλεκαμπίνες απο το χωριό ανέβηκα στα 3029μ. σε χρόνο dt... το στομάχι είχε γίνει κόμπος,και το κεφάλι ήταν σε μέγγενη...μεχρι που εφυγα για σκι... Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted November 27, 2008 Μην ανησυχείτε για την γλώσσα, θα έχετε μαζί σ ας καθηγητή γαλλικών και μάλιστα αρκετά πεπειραμένο! καμοία ανησυχία... έχουμε και τον Ορέστη, κάτι θυμόμαστε και μερικοί από μια φορά κι έναν καιρό στο λύκειο "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted November 27, 2008 καμοία ανησυχία... έχουμε και τον Ορέστη, κάτι θυμόμαστε και μερικοί από μια φορά κι έναν καιρό στο λύκειο αρχίζω εξάσκηση γιατι έχω αρκετό καιρό να τα μιλήσω.. Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
spirosd 0 Report post Posted November 29, 2008 καλημέρα απο τα γιάννενα . χαρηκα που γνωριστήκαμε την περασμένη τετάρτη. Αν κανετε προπόνηση θα αποφύγετε τους τραυματισμούς. ..... Ελπίζω να τα πούμε ξανά πρίν τις γιορτές . Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 29, 2008 περνα και απο τα νεα μελη να μας συστηθεις.να μας πεις λιγα πραγματα για σενα καλως ηρθες στο SC καλο χειμωνα DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted November 29, 2008 Γεια σου Σπύρο! Καλώς μας ήρθες και ηλεκτρονικά. Χαιρόμεθα που ο φανταστικός Νικελ φρόντισε για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σου. Οταν ευκαιρήσεις περιμένουμε τις πληροφορίες που μας υποσχέθηκες Φιλικα Ρανια Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted November 30, 2008 Κατι αλλο θα ηθελα να ρωτησω,το γκρουπ απο Θεσ/νικη θα φτασουν νωριτερα απο τους Αθηναιους στο αεροδρομιο.Θα μας περιμενουν να φυγουμε ολοι μαζι ή θα τους βρουμε στο la tania?? Έχω και εγώ την ίδια απορία. Θα περιμένουμε (είμαι με το group της Σαλονίκης) ή θα φύγουμε κατευθείαν για πάνω? Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted November 30, 2008 ολοι μαζι παιδια τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted November 30, 2008 πάντως πέρσυ οι Θες πήγαν στο ξενοδοχείο με άλλο πούλμαν, εξ'άλλου δε χωρούσαμε όλοι σ' ένα-όπως και τώρα, οπότε? "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted November 30, 2008 μπορει να κανω λαθος οντως δεν χωραμε σε ενα πουλμαν θα ρωτησουμε και θα σας ενημερωσουμε τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 2, 2008 Θα περιμένουμε (είμαι με το group της Σαλονίκης) ή θα φύγουμε κατευθείαν για πάνω? επειδή η διαφορά στην άφιξη στο αεροδρόμιο της Γενεύης είναι σημαντική, το γκρουπ από Θεσσαλονίκη δεν θα περιμένει τους ''Αθηναίους'' ..θα ανηφορήσει για το χιονοδρομικό με ένα μικροτερο λεωφορειο. το γκρουπ από Αθήνα θα ανηφορήσει για το La Tania με ένα 2-οροφο λεωφορείο. εχω συνεννοηθεί με το πρακτορείο, και μου ειπαν ότι είναι εφικτό, η 30-λεπτη στάση που θα καναμε σε καποιο βενζινάδικο επι του αυτοκινητοδρόμου για τουαλέτα, σάντουιτς κλπ. να γίνει και παλι στο Annecy . οσοι εχετε παει, ξερετε..οι υπόλοιποι θα εκπλαγείτε με την γραφικότητα στα σοκάκια και την ομορφιά του τοπίου. Υ.Γ. προσοχή στις τσάντες που αφήνουμε στις πιτσαρίες "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 2, 2008 Καταπληκτική πόλη, πανέμορφη! Μπορούμε να κανονίσουμε να σταματήσουμε εκεί και στο πήγαινε και στο έλα, καλή μου Όλγα please? Say yes Please! Σλουρπ, μουτς Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 2, 2008 Ιχνος αξιοπρεπειας δεν εχει ο ατιμος... τα σαλια δεν πανε για τη Vice... Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 2, 2008 Καταπληκτική πόλη, πανέμορφη! Μπορούμε να κανονίσουμε να σταματήσουμε εκεί και στο πήγαινε και στο έλα, καλή μου Όλγα please? Say yes Please! Σλουρπ, μουτς Eεεεεε? Φανταστική αντιπρόεδρε?? Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 2, 2008 Say yes Please! I’m always saying yes (μην σπαταλάς τα σλουρπ και τα μουτς δεξιά και αριστερά ) "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 2, 2008 This is getting interesting! Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites