Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Για να επανερχόμαστε σε δράση σας παρακαλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ήθελα να βρω κάποιο thread για action cam's και ξέθαψα ετούτο για να συνεχίσουμε. Η περσινή χρονιά μάλλον ανύπαρκτη (αν και πολύ καλή για μερικούς), για όλους όμως χωρίς καινούριο εξοπλισμό καθώς με την αβεβαιότητα που είχαμε δεν νομίζω να επένδυσαν πολλοί σε κάτι που πέρσι θα ήταν καινούριο και φέτος παλιό. Δυο χρόνια για αυτή την τεχνολογία ίσως να είναι πολλά. Και η καταγραφή των χιονοδρομικών εμπειριών μας συγκινεί πολλούς από εμάς. Υπάρχουν αρκετά νέα στην αγορά και ακόμα περισσότερες ελπίδες ότι άλλο ένα unboxing θα είναι από τα απολαυστικότερα και πολλά υποσχόμενο μετά την περσινή χρονιά κορονοϊού. Θα υπάρξουν αρκετά πραγματικά νέα το επόμενο 2μηνο. Για ένα μικρό ζέσταμα, έχουμε την gopro10. Σίγουρα μπορούμε να βρούμε πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Να ένα ξεκίνημα:
  3. Yesterday
  4. https://www.kalavrytanews.com/2021/09/blog-post_197.html Ο δρομος ειναι κομπλε. Απο το ΧΚ και προς Καλαβρυτα (μεχρι τη διασταυρωση οπως θα δειτε στο βιντεο) και φυσικα και απο την αλλη για Περιστερα που φτιαχτηκε περισυ, ασχετα αν ο συγκεκριμενος δρομος ειναι παντα κλειστος μετα απο χιονοπτωσεις. Καποια στιγμη θα θελαμε να δουμε νεα ασφαλτο και στο Διακοπτο - Καλαβρυτα αλλα και στο κομματι απο τα Καλαβρυτα μεχρι την διασταυρωση. Φυσικα αυτο δεν αφορα το χιονοδρομικο αλλα οι επιλογες μας ειναι περιορισμενες. Εφοσον δεν ανοιγει ο δρομος απο Περιστερα για να περναμε μεσα απο την πολη των Καλαβρυτων τουλαχιστον ας βελτιωθει η υφισταμενη διαδρομη με νεα ασφαλτο και χωματουργικα οπου χρειαζονται. Οσον αφορα τα νεα λιφτς και γενικως την αναβαθμιση, υποτιθεται οτι τελειωνουν τα ψεματα και το ερχομενο καλοκαιρι ξεκινανε τα εργα. Θετικο οτι παρεληφθησαν τα ρατρακ το καλοκαιρι του 20.
  5. #προσδοκώμενο όφελος, κατά την προς ψήφιση σύμβαση, είναι κυριολεκτικά ευτελές σε σχέση με το προς παραχώρηση δημοτικό περιουσιακό στοιχείο.#μα για ποιο περιουσιακό στοιχείο μιλούν…….Κάποιος θα πρέπει να τους ζητήσει να απομακρύνουν όλες της κατασκευές που σαπίζουν και μολύνουν . εμείς θα πάμε στο βουνό και θα κατέβουμε πλαγιές που κάθε χρόνο απολαμβάνουμε , (για όσο μας παίρνουν τα πόδια μας ) γιορτές και τα πανηγύρια ……….! για αυτά είμαστε …….! για την πρόταση να μην ανοίξει νέο θέμα, άκυρο , το ανοίξαμε …..⛷⛷⛷⛷
  6. Δυστυχώς μάλλον θα αφαιρεθεί από τις χιονοδρομικές μας επιλογές για τα επόμενα χρόνια. Το lockdown λόγω κορωνοϊού την περασμένη χρονιά ήταν μία εξαιρετική αφορμή ώστε να "κουκουλωθεί" η αδυναμία λειτουργίας του. Αυτή την περίοδο οι αρχές είναι απασχολημένες με την Γιορτή Τρύγου που διεξάγεται στην πόλη.
  7. Προτείνω να μην ανοίξει νέο θέμα Πηγάδια 2021-2022. Μετά τα μύρια που έχουν υποσχεθεί, τίποτα. Τελικά, μήπως αποδείχτηκε ότι με την ύπαρξη της κεντρικής διαχείρισης είχαμε απόδοση 4 στα 10 και χωρίς την ύπαρξη της έχουμε πατώσει; https://www.pena.press/home/2021/9/25/-3-5-
  8. Last week
  9. Το στερητικο συνδρομο για το τσουλημα.....δικαιολογει και καποια λαθη χρονολογικα😜....ας ελπισουμε οτι το 2022 θα αρχισουμε να παιρνουμε "τα ισα μας"😃
  10. Εσύ αγαπητέ που άνοιξες το thread για την σεζόν 20-21, τώρα που βαδίζουμε στο τέλος του 21, πότε ελπίζεις να τσουλήσεις;
  11. Μια από τα ίδια. Το ελπίζω ολόψυχα, μου έχει λείψει παρά πολύ…
  12. Τι φέτος ρε φίλε; Χιόνισε ήδη!!! Δεν με ενημερωσες να βάλω χιονολαστιχα και Χάνω τις Αυριάνες πούδρες :-)
  13. Τελικα μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα ελαστικα να αντικαταστησω τα Continental Crosscontact LX 2. Ειναι τα Falken WILDPEAK A/T AT3WA 235/55R18 104H XL. Μονο αυτη η διασταση ταιριαζει με την ζαντα που εχω. Ειναι και all season λαστιχο αλλα και all terrain για να μην χασω και την εκτος δρομου ευχαριστηση. Εχει σημανσεις (3PMSF) και M+S. Απο reviews που ειδα ειναι πολυ καλο λαστιχο και για ασφαλτο που θελω αλλα και πολυ καλυτερο απο αυτο που εχω στο εκτος δρομου κομματι. Το κοστος ειναι 570 ευρω η τετραδα. Ιδιο περιπου κοστος με αυτα που φοραω. Ειναι σαφως ανωτερο το Falken στα ιδια χρηματα. Αν υπαρχει καποιος που τα εχει δοκιμασει ας μου απαντησει. Ευπροσδεκτη καθε αποψη. Δεν βρηκα την αναλογια του ελαστικου στο κομματι on-off road ποσο ειναι. Γνωριζει κανενας ? Στα Continental που εχω ξερω οτι ειναι 80/20. Τα Falken απο το πελμα που εχουν πρεπει να ειναι σαφως περισσοτερο το εκτος δρομου.
  14. για να δουμε φετος...η περσυνη σαιζον ηταν η μοναδικη εδω και 16 χρονια που δεν τσουλησα ουτε μια μερα... ΤΙπΟΤΑ ... μηδεν απο μηδεν μηδεν.... (εκτος αν το ελκητηρο μετραει) ελπιζω φετος να αλλαξει καπως η κατασταση....προς το καλυτερο
  15. https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Reviews-All-Season-Tyre-Test.htm
  16. ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2021-2022 Υπενθυμίζουμε στα μέλη μας ότι από 1ης Σεπτεμβρίου 2021, ξεκίνησε η ανανέωση συνδρομής για το χιονοδρομικό έτος 2021 - 2022. Α) 25 ευρώ για την συνδρομή ενός έτους για το ενδιαφερόμενο μέλος, B) εφάπαξ 5 ευρώ επιπλέον, στην πρώτη εγγραφή νέου μέλους, Γ) +10 ευρώ για προσθήκη μέλους: της/του συζύγου. Δ) +5 ευρώ για προσθήκη μέλους: προστατευόμενου τέκνου ( άνω των 18 ) Η κατάθεση γίνεται στον εξής λογαριασμό: ALPHA BANK Αρ. Λογ/σμού : 164.00.2002.000705 IBAN: GR27 0140 1640 1640 0200 2000 705 Όνομα : ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑΣ (παρακαλείστε να καλύπτετε τα έξοδα της τράπεζας όπως και να ζητάτε να εγγραφεί το όνομα του καταθέτη). Μετά την κατάθεση παρακαλούμε να ενημερώνετε τον Ταμία, Γεώργιο Κορδαλή (gvk) με mail(gvkordalis@gmail.com) ή pm μέσω forum, επισυνάπτοντας το καταθετήριο και ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική δ/νση, ηλεκτρονική δ/νση και τηλέφωνο, για να κοπεί το αντίστοιχο παραστατικό και να ενημερωθεί το μητρώο μελών. Το ποσό της κατάθεσης πρέπει να είναι αυτό της συνδρομής, χωρίς ο Σύλλογος να επιβαρύνεται με τα έξοδα της τράπεζας. Η συνδρομή όλων είναι αναγκαία για την λειτουργία του Συλλόγου. Σας ενημερώνουμε ότι μετά τις 20 Δεκεμβρίου θα διακοπούν οι προσβάσεις όσων δεν έχουν ανανεώσει τη συνδρομή τους στις παρακάτω ενότητες: · Θέματα του συλλόγου · Θεμάτα σχετικά με την εκδρομή εξωτερικού (καθώς η συμμετοχή στο Serre Chevallier προϋποθέτει την ιδιότητα οικονομικά ενήμερου μέλους) · Όποιας άλλης δραστηριότητας απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη του ΕΣΤΟΥΧ. Ο Ταμίας
  17. Ψυχρό μέτωπο φιλαράκι. Άντε να σκουπίσει λίγο την ατμόσφαιρα. Μετά μελτεμάκι τζούφιο και ψιλοζεστούλι Θα χιονίσει στα βουνά φέτος. Κανένας δεν έχει την παραμικρή ιδέα τι χειμώνα θα κάνει. Είδε κάνας άλλος αυτόν πρόσφατα τον εφιάλτη 07.50 στο πάρκινγκ, πουδρομέρα, που είχε ξεχάσει τις μπότες σπίτι?
  18. Στις 08 Σεπτεμβρίου είχαμε 21°.... στις 18 Σεπτεμβρίου είχαμε 37°...στις 23 Σεπτεμβρίου θα έχουμε 20°...... φυσιολογικά πράγματα δηλαδή.... ας συνεχίσουμε έτσι μια χαρά 😡😡😡😡
  19. Το πρώτο.... άντε και στα δικά μας!!❤️❤️❤️❤️ https://zermatt.roundshot.co/trockener-steg/
  20. Earlier
  21. Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
  22. Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225 μπορω να βαλω 215 ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
  23. Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα. Οταν τα δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
  24. Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235 ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι 2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...