Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/08/2024 in all areas

  1. 2 points
    https://www.instyle.gr/lifestyle/travel/anoixe-i-megalyteri-esoteriki-pista-g/
  2. 1 point
    Καλησπέρα και από εμένα! Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ το εξής με τη σειρά μου. Μετά από την επέμβαση ρήξης πρόσθιου χιαστού (ένα μηνα και 10 μέρες) ενώ σε γενικές γραμμές πάω πολυ καλά και ο γιατρός μου είπε να βγάλω τις πατερίτσες ,το περπατάω σιγά σιγά ελεύθερα σε κοντινές αποστάσεις και Με τις φυσικοθεραπείες όλα κομπλέ υπαρχουν κάποιες μέρες που νιώθω ότι κάνω πισογυρισματα! Νιώθω το γόνατο ασταθές, ( όχι όλες τις μέρες ορισμένες μόνο) έχω την αίσθηση ότι θα μου φύγει και φοβάμαι και περιορίζω τις ασκήσεις και τη κινηση και φυσικά πέφτω και ψυχολογικα πάλι. Είναι φυσιολογικες αυτές οι αισθήσεις;;; Συμβαίνει και σε άλλους;
  3. 1 point
    Παιδια παντως ειναι μεγαλη ταλαιπωρεια το χειρουργειο....τις πρωτες μερες πρηξιμο-λιγο πυρετο-μετα κραμπες...εισαι 14 μερες μεσα στο σπιτι με καποιες αρχικες ασκησεις φυσιοθεραπειας..δεν πρεπει να βρεχεις το ποδι μεχρι να βγαλεις τα ραμματα που το μπανιο γινεται μια τραγωδια μεχρι να πλυθεις...δεν εχεις πολυ κουραγιο για πολλους εξοδους...εχεις συνεχεια τους γονεις χυμο πορτοκαλι κ φαγητο...κ τωρα που ξεκινησα κανονικα φυσιοθεραπειες εξω , την πρωτη μερα με κινησιοθεραπεια πεθανα στον πονο...κ ελπιζεις να ρθει η στιγμη να ξαναπερπατησεις... αν ηξερα(την ηξερα αλλα ελεγα ελα μωρε....) τη ταλαιπωρεια θα το ξανασκεφτομουν παρα πολυ για χειρουργειο κ απλα ακολουθοντας μια μακροχρονια συντηρητικη αγωγη(μην ξεχναμε ο γιαννακης στις δοξες του ειχε χιαστους κ στα 2 ποδια κ αυτο που εκανε ειναι συντηρητικη αγωγη κ αθλουταν κανονικα).. Ασε που αν σπουδαζεις η σχολη τρεχει κ μενεις πισω...ποσο μαλλον αν εισαι επι πτυχιω... Περαστικα μας οι παθοντες
×
×
  • Create New...