Jump to content

Odie

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    5,919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Odie

  1. Στα άλλα νέα για το ΧΚ Μ είναι ότι έπιασαν τόπο οι επιστολές που είχαμε στείλει με την @Maria Bistiπέρσι και πρόπερσι για τον δρόμο σε συνάρτηση με τα χιόνια που έπεσαν και το Χκ άνοιξε Έτσι από την πλευρά της Τρίπολης και του Λεβιδίου έχουν ασφαλτοστρωθεί μεγάλα κομμάτια του δρόμου ενώ από την πλευρά της Βυτινας έχουν γίνει τα σχετικα μπαλώματα εννοείτε ότι το ναρκοπέδιο μέσα στο Χκ δεν κατασκευάστηκε
  2. Μια χαρά τιμή είναι ορμάτε
  3. Αρα ο σύλλογος είναι πλέον εκδρομικός σωστά ;;; το έχω γράψει και πριν τις εκλογές δεν είναι κακό αυτό αλλά θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο τότε κανένα μέλος ΔΣ (πρώην &νυν ) δεν πήρε Θέση τελικά ο σύλλογος γίνεται εκδρομικός ;;;
  4. https://www.powergame.gr/ikonomia/951103/therines-ependyseis-sta-chionodromika-kentra-tis-choras/?fbclid=IwQ0xDSwKyCF5leHRuA2FlbQExAAEeP_yhiPXvXog_rpXnxOQb9qV3bRz40VOJOVb2pQg77RS5tuTMQ8Dd-ufoNiw_aem_LZdunDW0n7hYiq7Bi48elg
  5. https://www.veriotis.gr/2025/05/anavathmizetai-se-4-aster-ksenodoxeio-tou-xionodromikou-3-5-pigadia.html?m=1
  6. Και συνεχιζουν https://www.documentonews.gr/article/kopsoxronia-to-fileto-se-imetero-toy-skoil-elikikoy-se-idioti-me-amartolo-parelthon-to-xionodromiko-vasilitsas/
  7. https://www.sport24.gr/sports-travel/ependisi-20-ekat-sto-xionodromiko-kentro-vasilitsas-gia-12mini-leitourgia/#
  8. Θα είναι ηλεκτρικά και θα βάλουν ταχυφορτιστες στο ΧΚ και βεβαια θα είναι ρεζερβέ για αυτούς
  9. Ελλάδα (ΕΤΑΔ) έχεις ταλέντο.........
  10. Αφού ξέρεις....... και εγώ άργησα αλλα το κατάλαβα
  11. πήγα φέτος ωραία ήταν Άλλο ??
  12. Επίσης έναν διευθυντή που να ξέρει σκι
  13. γράψε τιμή ρε Κώστα επίσης αν κάποιος θέλει ποιο λίγες μέρες γίνεται?
  14. για τα χιονολαστιχα θα γινει άλλως διαγωνισμός ? η θα αγοράσουν κουβέρτες
  15. Πωλούνται οι παρακάτω μπάρες Τιμή 100€
  16. Odie

    Starlink

    δεν ξέρω ΑΛΛΑ αν αποφασίσω να το παραγγείλω θα την κάνω την ερώτηση
  17. Odie

    Starlink

    Για το χωριό είναι
  18. Ερώτηση έχει βάλει κάποιος/α αξίζει ? είναι εύκολη η τοποθέτηση ? είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω
  19. Επίσης προτεραιότητα έχουν οι επισκέπτες και όχι οι χιονοδρόμοι
  20. Θα το συζητήσουμε το φορουμ
×
×
  • Create New...