Jump to content

Odie

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    5,919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Odie

  1. Θα ειναι κανενας Βασιλιτσα αυριο???? Υπαρχει μια μικρη περιπτωση να ανεβουμε απο Χαλκιδα αυριο.......
  2. Εγω περσυ πηρα της oakley ειναι απιστευτη μασκα σου συνιστω να παρεις και εσυ απο αυτη την εταιρια μασκα
  3. Γεια δειτε και αυτο http://fcmx.net/vec/get.swf?i=003702 <http://fcmx.net/vec/get.swf?i=003702> αξίζει να το δείτε!!!! φοβερή δουλειά!!!!!
  4. Καλησπερα και απο μενα, το δικο μου nickname βγαινει απο το ονομα μου το οποιο ειναι ειναι Κορνηλιος.
  5. και εγω προτιμω την Fischer φετος ισως παρω και ενα ζευγαρι Nordica θα δουμε
×
×
  • Create New...