-
Content Count
5,919 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
90
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Odie
-
Στα άλλα νέα για το ΧΚ Μ είναι ότι έπιασαν τόπο οι επιστολές που είχαμε στείλει με την @Maria Bistiπέρσι και πρόπερσι για τον δρόμο σε συνάρτηση με τα χιόνια που έπεσαν και το Χκ άνοιξε Έτσι από την πλευρά της Τρίπολης και του Λεβιδίου έχουν ασφαλτοστρωθεί μεγάλα κομμάτια του δρόμου ενώ από την πλευρά της Βυτινας έχουν γίνει τα σχετικα μπαλώματα εννοείτε ότι το ναρκοπέδιο μέσα στο Χκ δεν κατασκευάστηκε
-
Μια χαρά τιμή είναι ορμάτε
-
Αρα ο σύλλογος είναι πλέον εκδρομικός σωστά ;;; το έχω γράψει και πριν τις εκλογές δεν είναι κακό αυτό αλλά θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο τότε κανένα μέλος ΔΣ (πρώην &νυν ) δεν πήρε Θέση τελικά ο σύλλογος γίνεται εκδρομικός ;;;
-
https://www.powergame.gr/ikonomia/951103/therines-ependyseis-sta-chionodromika-kentra-tis-choras/?fbclid=IwQ0xDSwKyCF5leHRuA2FlbQExAAEeP_yhiPXvXog_rpXnxOQb9qV3bRz40VOJOVb2pQg77RS5tuTMQ8Dd-ufoNiw_aem_LZdunDW0n7hYiq7Bi48elg
-
https://www.veriotis.gr/2025/05/anavathmizetai-se-4-aster-ksenodoxeio-tou-xionodromikou-3-5-pigadia.html?m=1
-
Και συνεχιζουν https://www.documentonews.gr/article/kopsoxronia-to-fileto-se-imetero-toy-skoil-elikikoy-se-idioti-me-amartolo-parelthon-to-xionodromiko-vasilitsas/
-
https://www.sport24.gr/sports-travel/ependisi-20-ekat-sto-xionodromiko-kentro-vasilitsas-gia-12mini-leitourgia/#
-
Θα είναι ηλεκτρικά και θα βάλουν ταχυφορτιστες στο ΧΚ και βεβαια θα είναι ρεζερβέ για αυτούς
-
Ελλάδα (ΕΤΑΔ) έχεις ταλέντο.........
-
Αφού ξέρεις....... και εγώ άργησα αλλα το κατάλαβα
-
πήγα φέτος ωραία ήταν Άλλο ??
-
Επίσης έναν διευθυντή που να ξέρει σκι
-
γράψε τιμή ρε Κώστα επίσης αν κάποιος θέλει ποιο λίγες μέρες γίνεται?
-
για τα χιονολαστιχα θα γινει άλλως διαγωνισμός ? η θα αγοράσουν κουβέρτες
-
δεν ξέρω ΑΛΛΑ αν αποφασίσω να το παραγγείλω θα την κάνω την ερώτηση
-
Ερώτηση έχει βάλει κάποιος/α αξίζει ? είναι εύκολη η τοποθέτηση ? είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω
-
Επίσης προτεραιότητα έχουν οι επισκέπτες και όχι οι χιονοδρόμοι
-
του…..νέου ΧΚ
- 1 reply
-
- 1
-
-
Θα το συζητήσουμε το φορουμ
-
Βασικά είμαστε
