-
Content Count
339 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Fulvia 3
-
Πέρα από όλα τα ανωτέρω (τα οποία αποτελούν προϊόντα επιστημονικών μελετών, με αποτέλεσμα να μην έχω να προσθέσω τίποτα), θα ήθελα να σημειώσω ότι οι ερασιτέχνες παίκτες τένις πρέπει να ασχοληθούμε και λίγο πιο σοβαρά με το γυμναστήριο. Όσο και αν το τένις αποτελεί (και) γυμναστική, πρέπει να στήσουμε το σώμα μας σε γυμναστήριο για να μπορεί αυτό να αντέξει τις μεγάλες (ξαφνικές και απότομες) καταπονήσεις του αθλήματος. Πράγματι, το τένις δεν έχει έναν σταθερό ρυθμό στην καταπόνηση, αλλά περνά ξαφνικά από την ηρεμία σε ακραία κίνηση των ποδιών ή των χεριών ή της μέσης κλπ και το σώμα μας πρέπει να είναι έτοιμο να ανταπεξέλθει σε αυτές τις δυνάμεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε να μας γυμνάσει το τένις, αλλά πρέπει να πάμε γυμνασμένοι σε αυτό. Δυστυχώς, ο μέσος εργαζόμενος (οικογενειάρχης κλπ), εάν θέλει να παίζει 3 φορές εβδομαδιαίως, αδυνατεί να βρει και άλλες μέρες για γυμναστική/φυσική κατάσταση και ... οι τραυματισμοί έρχονται αναγκαία (ιδιαίτερα όσο περνούν τα χρόνια).
-
Πουλήθηκαν. Ευχαριστώ παιδιά.
-
Πουλήθηκαν. Ευχαριστώ παιδιά.
-
Επαναφέρω την αγγελία
-
Επαναφέρω την αγγελία
-
Η μπαγκαζιέρα πουλήθηκε. Ευχαριστώ παιδιά. Μ
-
Κλείνει Και Πάλι Η Πρόσβαση Στο “90"
Fulvia 3 replied to Χρήστος Λάππας's topic in Οδήγηση στο Χιόνι
Πέραν τούτου: Δεν μιλάμε μόνο για την ασφάλεια ημών που πάμε για σκι (ούτε για την -δίκαιη ή όχι- οικονομική επιβάρυνση), αλλά για την ασφάλεια όλων των χρηστών της Ε.Ο. που περνούν από το 90 (και από τα αντίστοιχα σημεία στην Λαμία). Πρόσφατα, η γυναίκα μου έπαθε σοκ όταν είδε στον "κλειστό αυτοκινητόδρομο" να πετάγεται μπροστά μας απότομα και με ταχύτητα αυτοκίνητο από το 90. Φυσικά, χωρίς λωρίδα επιταχύνσεως, μπήκε απότομα μπροστά μας. -
Κλείνει Και Πάλι Η Πρόσβαση Στο “90"
Fulvia 3 replied to Χρήστος Λάππας's topic in Οδήγηση στο Χιόνι
Κλείνει ένα εξαιρετικά επικίνδυνο σημείο. Σε μία μέρα που θα ξοδέψουμε καύσιμο για 400 χιλ. + τα υπόλοιπα διόδια + κάρτα + κάτι να φάμε (+ σε περίπτωση διανυκτερεύσεως, ακόμη πιο πολλά) είναι λογικό να γκρινιάζουμε για τα 3,80 €; -
Συγγνώμη, έλειπα και δεν το είδα. Δεν έχει πουληθεί. 150,00.
-
Δίνω την παλιά μου μπαγκαζιέρα Thule X1. Η κατάστασή της είναι αρκετά καλή (εκτός από ένα μικρό θάμπωμα σε ένα σημείο πίσω δεξιά - εμφανές στις φωτό). Μόνο «ελάττωμα» το ότι μια κόκκινη ασφάλεια είναι σπασμένη - αυτό δεν επηρεάζει το ασφαλές κλείσιμο και την ασφάλεια στις ταχύτητες. 450λίτρα είναι αρκετά. (βλ. και με το παλιό μου Outback) Σημείωση: σε μία από τις τέσσερις βάσεις quick snap έχει σπάσει το ένα "αυτάκι" της κόκκινης ασφάλειας. Αυτό δεν εμποδίζει το ασφαλές κλείσιμο. Σχετικά αναρτώ μια φωτογραφία από το internet που δείχνει τις 4 βάσεις όπως πωλούνταν ως ανταλλακτικό και άλλη μία που βρήκα και δείχνει μία βάση με ίδιο σπάσιμο. Και εδώ οι πληροφορίες: https://www.amazon.co.uk/Thule-Stainless-Steel-450-Litre/dp/B000BSDXXC
-
Τα σκι είναι του 2009 (και όχι του 1999) και εγώ είμαι απρόσεκτος. Πώς διορθώνεται ο τίτλος;
-
Τα σκι είναι του 2009 (και όχι του 1999) και εγώ είμαι απρόσεκτος. Πώς διορθώνεται ο τίτλος;
-
Πωλούνται γυναικεία πέδιλα Rossignol Attraxion 1 (2009) - 119/70/100 Δέστρες Rossignol Saphir 90 Ύψος 1,54 Για σκιέρ μέσου επιπέδου Σε πολύ καλή κατάσταση - αχρησιμοποίητα μετά το service Τιμή 80,00 € Μιχάλης Δημάκης 6944525630 Παπάγου (Αττική)
-
Πωλούνται πέδιλα Rossignol Zenith Z1 (1,70) του 2009 (119-70-100). Δέστρες Rossignol Axium 100 Για σκιέρ μέσου επιπέδου Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Τιμή 80,00 € Χαρακτηριστικά εδώ: https://www.skis.com/Rossignol-Zenith-Z1-OS-Skis-with-Axium-100-TPI2-Bindings/183301P,default,pd.html Μιχάλης Δημάκης 6944525630 Παπάγου (Αττική)
-
Αποχωρίζομαι Subaru Outback 2500 του 2005 (153.200 χιλ.) Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση, ατρακάριστο - αγρατζούνιστο και φυλασσόμενο πάντα σε γκαράζ. Τα χιλιόμετρά του τα έχει κάνει σε ταξίδια, κάτι που φαίνεται από την κατάσταση του εσωτερικού του. Είναι χειροκίνητο με κοντές. Έχει κοτσαδόρο, bluetooth Parrot και φρέσκο δίσκο/πλατό καθώς και πρόσφατους μπροστινούς δίσκους. Μαζί δίνω τετράδα ζάντες SUBARU αλουμινίου με χιονολάστιχα Pirelli Sottozero με περίπου 5.000 χιλ. (215/60-16), αλυσίδες TRAK, καθώς και μπάρες THULE. Οι καταναλώσεις του στην ΕΟ είναι περίπου 8,2-8,5 με 120 χιλ./ώρα και περίπου 10 με 140 χιλ/ώρα. Για την πόλη δεν έχω ιδέα γιατί δεν το οδηγούσα στην πόλη. Στις χιονισμένες ανηφόρες ανεβαίνει όπως όλα τα SUBARU Η τιμή είναι 7.000 € - συζητήσιμη (είμαι καλός συζητητής) Πλήρης σειρά φωτογραφιών στην αγγελία. https://www.car.gr/11420682-subaru-outback-2500
-
Κι εμείς οι 40άρες(+) καλά τα πήγαμε την Δευτέρα.... [/url]
-
- Γιατί δεν λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα "φορτίσεως" των καρτών μας, με αποτέλεσμα να συνωστίζεται ο κόσμος στις ουρές; (45΄ το προηγούμενο Σάββατο). [Δεν είναι για όλους δεδομένο ότι θα ξοδέψουν πόντους 6 ημερών ώστε να το φορτώσουν αυτούς τους πόντους - άσε που, και αυτό στην ουρά θα γίνει....]
-
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά! Επειδή την Κυριακή (με άλλους χιλιάδες) θα είναι η πρώτη μου φετινή άνοδος και επειδή διαπίστωσα ότι στο ηλεκτρονικό κατάστημα εισιτηρίων "δεν υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα", όπως και ανωτέρω γράφετε, ξέρει κάποιος αν θα λειτουργήσει αυτό ή .....; (ΟΚ, βλακώδης ερώτηση) Υποθέτω ότι οι παλιές μας κάρτες ισχύουν και θα φορτώνονται στα εκδοτήρια; Προσπάθησα να επικοινωνήσω μέσω της Φόρμας Παραπόνων, αλλά δεν έγινε δυνατή η αποστολή του μηνύματός μου (καλά κρασιά)
-
Το ξέρω ότι είναι αργά, αλλά μόλις τώρα διαπιστώσαμε ότι έχουμε χρόνο από τη δουλειά μας. Επί σειράν ετών πηγαίναμε στο San Vigilio di Marebbe (Kronnplatz), όπου έχει 100% κανόνια (124 χιλ. Πίστες). Φέτος είπαμε να δούμε κάτι άλλο. Εισιτήρια πλοίου έχουμε και θέλουμε κάτι στον οδικό άξονα για Αυστρία (500-600 χιλιόμετρα από Ancona). Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο κέντρο στην περιοχή αυτή με όσο το δυνατόν περισσότερα κανόνια (λόγω πρώιμης περιόδου); Π.χ. Madonna, Arabba κλπ... Συγκεκριμένα, ψάχνω για διαμερισματάκι για 2 γονείς και 2 παιδιά (όχι στου διαόλου τη μάνα εν σχέσει με το κέντρο). Το πρόβλημά μου είναι ότι κάποια κέντρα αποτελούνται από 2-3 μικροκέντρα ή 2-3 χωριά και μπερδεύομαι. Ας μην ξαναπάω στο San Vigilio.... Βοηθείστε τον κακομοίρη πατέρα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Μιχάλης
-
Δική μου είναι η κόκκινη, σειρά 3. Εξ ης, και παρόλο που έχω άλλα δύο ιστορικά, έλκω και το όνομα που χρησιμοποιώ σε όλα τα fora (Fulvia 3). Γενικά, παρόλη την αγάπη για το ιστορικό αυτοκίνητο, δε συμμετέχω σε επίσημες εκδηλώσεις. Διατηρώ τις πινακίδες υπουργείου και στα τρία για να μπορώ να τα χαίρομαι νόμιμα σε βόλτες με την οικογένειά μου ή παρέες.
-
Αγαπητέ Πάνο (και όχι Χρήστο). Η Fulvia coupe ήταν ένα εξαιρετικά ασφαλές αυτοκίνητο. Με μπροστινή κίνηση, σαφές σύστημα διευθύνσεως και τέσσερα δισκόφρενα είχε ένα εξαιρετικό κράτημα και άψογα φρένα. Ακόμη και σήμερα, η οδήγησή της σε δρόμο με στροφές είναι απόλαυση. Στρίβεις σβέλτα ("όπως έρχεσαι") και κρατάς εύκολα τις γραμμές σου, χωρίς να χρειάζεται να είσαι "χεράς" για να κινηθείς γρήγορα. Με 90 ίππους από 1300 κε και 900 κιλά, δεν ήταν πύραυλος (και, ναι, οι Junior ήταν πιο γρήγορες), αλλά ήταν ευχάριστα γρήγορη.
-
Lancia Fulvia coupe (τα τρία είναι μοντέλα 1972, το κόκκινο 1974)
-
Ξεμακραίνοντας λίγο από τους 500+ ίππους που κυριαρχούν εδώ, βόλτα στο Σούνιο στις 22.3. (και την επομένη, τελευταία άνοδος για σκι)
-
«Λευκή Εβδομάδα» Με Κλειστά Σχολεία Το Μάρτιο
Fulvia 3 replied to wraith's topic in Χιονοδρομική Επικαιρότητα
Θετικό μεν το μέτρο, αλλά θεωρώ ότι δεν αρκεί εάν δεν συνδυαστεί με πρωτοβουλίες από τα σχολεία. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι οι γονείς θα μπορέσουν εύκολα να πάρουν 2-3 ημέρες άδεια εν μέσω χρόνω για να πάνε για σκι (ως δικηγόρος δεν μπορώ να αφήσω το δικαστήριο για να πάω για σκι - και δεν ξέρω πόσο "χαρούμενα" θα αντιμετωπίσει μία επιχείρηση ένα αίτημα αδείας). Εκτός και αν του μέτρου επωφεληθούν μόνον οι άνεργοι.... Εάν, όμως, αυτό συνδυαζόταν με εκδρομές οργανωμένες από τα σχολεία (και όχι μόνον από τα λεγόμενα "καλά" ιδιωτικά), και τα παιδιά θα έκαναν σκι, και οι γονείς θα εργάζονταν. Βέβαια, αρχή είναι και κάθε αρχή και δύσκολη. -
Bansko 2012-2013
Fulvia 3 replied to over-poulover's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Σήμερα λειτούργησαν οι 14 από τις 17 πίστες (ουσιαστικά οι πιο ενδιαφέρουσες) και το κέντρο παραμένει άδεια (ιδλιως μετά τις 14.30). Πάντως στην -καθΒ΄ ημάς- καθυστερημένη Βουλγαρία, κανείς δεν καπνίζει μέσα στα εστιατόρια του χιονοδρομικού. Θα μου πείτε, έτσι γίνεται στον πολιτισμένο κόσμο. Σ' όλον?
