Jump to content

jimkarys

Μέλος Δ.Σ.
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by jimkarys

  1. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) 2. Κάρρας Βασίλης (vkarras) 3. Σπύρος Ράπτης (Spyros_R) 4. Ροκανας Γιάννης (blacksnow) 5. Σεβαστός Στράτος (Kangchenjunga) 6. Γεωργαλάκης Βασίλης 7. Γεωργαλάκης Γρηγόρης 8. Ισιδώρα Σουμάνη (isid33) 9. Πάσουλας Νικηφόρος 10. Κούστας Ηλίας 11. Κωνσταντινίδης Αχιλλέας 12. Ελαιόπουλος Δημήτρης 13. Κακολύρης Παναγιώτης 14. Σπανός Ιωάννης (δεν ξενερώνω) 15. Αλεξάκης Βασίλης (dust) 16. Βαρζακάκος Ιωάννης 17. Κοντογιάννη Ασπασία 18. Ηλιόπουλος Τίμος 19. Φούκας Βασίλης 20. Ηλιόπουλος Παναγιώτης 21. Κονδύλης Δημήτρης
  2. Ότι είναι σε μπλοκάκι φαίνεται, για τις αποδείξεις μέσω τράπεζας λέω.
  3. Παρακαλείσθε όσοι έχετε πληρώσει την συνδρομή σας για το τρέχον έτος και λόγο θέματος με τη τράπεζα να ανεβάσετε εδώ τις αποδείξεις πληρωμής.γιατί δεν γράφετε στην αιτιολογία το όνομα σας.
  4. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) 2. Κάρρας Βασίλης (vkarras) 3. Σπύρος Ράπτης (Spyros_R) 4. Ροκανας Γιάννης (blacksnow) 5. Σεβαστός Στράτος (Kangchenjunga) 6. Γεωργαλάκης Βασίλης 7. Γεωργαλάκης Γρηγόρης 8. Ισιδώρα Σουμάνη (isid33) 9. Πάσουλας Νικηφόρος 10. Κούστας Ηλίας 11. Κωνσταντινίδης Αχιλλέας 12. Ελαιόπουλος Δημήτρης 13. Κακολύρης Παναγιώτης 14. Σπανός Ιωάννης (δεν ξενερώνω) 15. Αλεξάκης Βασίλης (dust) 16. Βαρζακάκος Ιωάννης 17. Κοντογιάννη Ασπασία 18. Ηλιόπουλος Τίμος 19. Φούκας Βασίλης
  5. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) 2. Κάρρας Βασίλης (vkarras) 3. Σπύρος Ράπτης (Spyros_R) 4. Ροκανας Γιάννης (blacksnow) 5. Σεβαστός Στράτος (Kangchenjunga) 6. Γεωργαλάκης Βασίλης 7. Γεωργαλάκης Γρηγόρης 8. Ισιδώρα Σουμάνη (isid33) 9. Πάσουλας Νικηφόρος 10. Κούστας Ηλίας 11. Κωνσταντινίδης Αχιλλέας 12. Ελαιόπουλος Δημήτρης 13. Κακολύρης Παναγιώτης 14. Σπανός Ιωάννης (δεν ξενερώνω) 15. Αλεξάκης Βασίλης (dust)
  6. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) 2. Κάρρας Βασίλης (vkarras) 3. Σπύρος Ράπτης (Spyros_R) 4. Ροκανας Γιάννης (blacksnow) 5. Σεβαστός Στράτος (Kangchenjunga) 6. Γεωργαλάκης Βασίλης 7. Γεωργαλάκης Γρηγόρης 8. Ισιδώρα Σουμάνη (isid33) 9. Πάσουλας Νικηφόρος 10. Κούστας Ηλίας 11. Κωνσταντινίδης Αχιλλέας 12. Ελαιόπουλος Δημήτρης 13. Κακολύρης Παναγιώτης 14. Σπανός Ιωάννης (δεν ξενερώνω)
  7. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) 2. Κάρρας Βασίλης (vkarras) 3. Σπύρος Ράπτης (Spyros_R) 4. Ροκανας Γιάννης (blacksnow) 5. Σεβαστός Στράτος (Kangchenjunga) 6. Γεωργαλάκης Βασίλης 7. Γεωργαλάκης Γρηγόρης 8. Ισιδώρα Σουμάνη (isid33) 9. Πάσουλας Νικηφόρος 10. Κούστας Ηλίας 11. Κωνσταντινίδης Αχιλλέας
  8. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) 2. Κάρρας Βασίλης (vkarras) 3. Σπύρος Ράπτης (Spyros_R) 4. Ροκανας Γιάννης (blacksnow) 5. Σεβαστός Στράτος (Kangchenjunga) 6. Γεωργαλάκης Βασίλης 7. Γεωργαλάκης Γρηγόρης
  9. 1. Jimkarys. Καρυστηναίος Δημήτρης 2. vkarras. Κάρρας Βασίλης
  10. Έλα μου;;; Καλά που μπήκα εδώ για να δω τι γράψατε και το είδα, σας ευχαριστώ πολυυυυυυυ!!!!!!!!!!
  11. Και τώρα που το σκέφτομαι η λύση είναι απλή, να φέρει ο Μπαλντούμης το challenger σε δυο τρία μεγέθη για να δοκιμάσουμε, δεν πιστεύω να του μείνουν αφού είναι και νέο μοντέλο…
  12. Οπα, δεν θέλω να ακούω τέτοια… Θέλω να βρεθεί λύση.
  13. Ρε μάστορα, γουρούνι στο σακί θα πάρουμε;;;
  14. Χα χα!!!!! Που είναι αυτές;;;; Εγω είμαι;;; Καλώς ήρθες Αλτσχάιμερ!!!!!
  15. Με καύσωνα Για μέσα Σεπτεμβρίου προς τέλος πιστεύω να είναι μια καλή εποχή.
  16. Λουκάνικα και ξινολάχανο δεν θα έχει;;;
  17. Σκι δίχως αύριο…. φοβερή μέρα!!!!!!
  18. Κώστα δεν νομίζω για φέτος να προλάβει να γίνει κάτι. Τώρα αύριο μεθαύριο όσοι μπορούν να ανέβουν Παρνασσό για τα τελευταία σκι για φέτος Εγώ θα ανέβω Κυριακή.
  19. Οι Αθηναίοι έχουν να διαχειριστούν τα 1100 χλμ Αθήνα-Έδεσσα και πίσω και τις 12 ώρες οδήγηση μόνο για αυτό. Για την μετακίνηση στις γύρο περιοχές δεν θα αναφερθώ… Θέλει όρεξη και κουράγιο ένα τέτοιο πενθήμερο.
  20. Δεν λειτουργεί έτσι. Είναι μέσω καναλιών της εφαρμογής, θα πας στα κανάλια και στο πάνω δεξιά μέρος έχει ένα + θα το πατήσεις και θα ψάξεις το snowclub.gr.
  21. Έχουμε εφαρμογή στα κινητά το Zello που δουλεύει σαν pmr. Υπάρχει και κανάλι του snowclub που μπορείς να συνδεθείς. Η μόνη λεπτομέρεια ότι χρησιμοποιείς τα data σου.
  22. Ή από ένα χρωματοπωλείο μια καλή ταινία διπλής όψης. την κόβεις στο σωστό πάχος και εφαρμόζεις.
  23. Είμαι σίγουρος, όταν με το καλό γίνει η αναβάθμιση των Καλαβρύτων, θέλει δεν θέλει ο Παρνασσός θα ανοίγει τα πάντα για να προσελκύσει κόσμο γιατί κάνεις πλέον δεν θα ανεβαίνει εκεί. Όλοι θα είμαστε Καλάβρυτα.
×
×
  • Create New...