-
Content Count
1,032 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
49
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by jimkarys
-
τελος για το μαιναλο σημερα θελει χιονι......κολλαγε δαιμονισμενα. πετρες παντου.
-
καλα το παει..... http://www.snowreport.gr/snowcam/kalavrita/live.html
-
Τι να πουμε και για αυτον τον δρομο..... https://en.m.wikipedia.org/wiki/U.S._Route_66 Δεν βλεπω να εχει και πολλες ευθειες χα χα!!!!! Sorry για το of topic
-
Ετήσια Κοπή Πίτας (Plan B - Μπάφι Πάρνηθα )
jimkarys replied to ΣΤΧ's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Εκτος κοκκινος και αποστολοπουλου -
1. Dim 2. MAC, αν μας το επιτρέψουν οι "επαναστάτες" με τα τρακτέρ 3. kyriakoschar 4. Petrinio 5. PhaethonF1 6. Αξενερωτος 7. KonKan 8. GiGi 9. Mariali 10.ChristosZ 11.-"- 12. wraith 13. ΜΙΚ 14. PanChristo+ Όλγα (ίσως) 15. snowholic 16. snowbill 17. Χρήστος Λάππας 18. Afro Λάππα 19. Καρυστηναιος μετα ιου και συζυγου 20.Σεβαστος 21. Κοκκινος 22. Αποστολοπουλου 23. Ηλ. Αδάμ 24. Legmar 25. stjarna 26. chrisstem 27. agavalas 2 28. vperle 29. >> 30. ytsejam Καντε την διορθωση γιατι ειμαι απο κινητο ευχαριστω
-
Δημητρη νομιζω οτι το 14:00 για το κοψιμο της πιτας ειναι αργα. Το 12:00 το βλεπω ιδανικο για καφε κοπη πιτας και μετα φαγητο σε καποια ταβερνα της περιοχης.
-
Πες μσς λιγο για τα μπλοκα φιλε μου......
-
1. Dim 2. MAC, αν μας το επιτρέψουν οι "επαναστάτες" με τα τρακτέρ 3. kyriakoschar 4. Petrinio 5. Ίσως o PhaethonF1 6. Pepe 7. Pepe2 8. Αξενερωτος 9. KonKan 10.GiGi 11.Mariali 12.ChristosZ 13.-"- 14. wraith 15. ΔΗΜΗΤΡΗΣ 16. ΜΙΚ 17. Damianos (Αν οργανωθεί εκδρομή απο Θεσ/νίκη) 18.Agavalas 19. bujinkan 20. PanChristo (Σ/Κ) 21. Yota 22. Dimitris (Yota) 23. snowholic 24. snowbill 25. Χρήστος Λάππας 26. Afro Λάππα 27. Idas 28. << 29. Καρυστηναιος 30. Σεβαστος 31. Κοκκινος 32. Αποστολοπουλου
-
χα χα το σκεφτηκα να σε παρω τηλεφωνο αλλα νομιζα οτι θα εισαι για σκι.......δεν πειραζει θα ξαναερθω.......
-
Ασχετο αλλα σχετικο με το δρομο. Χθες προτιμησα να παω για καφε στο λουτρακι με φιλους με τις μοτοσυκλετες μας. Οπως εχουν γραψει και παραπανω πας απο εθνικη μεχρι αγ θεοδωρους και μετα σε πετανε στον παλιο, λογο μηχανης δεν κσταλαβαινεις την κινηση οχι τοσο στο πηγαινε οσο στο ελα απο τον παλιο που ειδα μεχρι και σταματημενα αυτοκινητα. Δεν ξερω τι θα εκανα αν ημουν με συτοκινητο μαλλον τον μ@λ@κ@ αφου δεν μπορουσες να κανεις ουτε προσπεραση λογο συνεχους ροης απο το αντιθετο ρευμα. Ας μην το κανω τοσο τραγικο εφοσον η αποσταση ισθμεια-αγ θεοδωροι οπου και ξαναβγαινεις στην εθνικη ειναι περι τα 10 με 12 χλμ.σκεφτειτε υπευθυνα.
-
ουτε με την μοτο θα μπορουμε να τρεξουμε πλεον
-
Τα περαστικά μου σε όλους και με το καλό για του χρόνου!!! Μια που αναφέρθηκε του θέμα του μπουφάν του συλλόγου που το έχω πάρει και εγω σε κόκκινο χρώμα έχω να πω τα εξής, δεν ξέρω σε τι δοκιμασία το θέσατε το μπουφάν αλλά θα σας πω για την δικιά μου περσι στο τσερμάτ. Στην επιστροφή απο τσερμάτ για τσερβίνια με τα δυο συνεχόμενα συρόμενα διαρκείας 35 λεπτών, (όσοι το έκαναν το ξέρουν) ειχε χιονοθύελλα με τέτοιες ριπές αέρα που δεν θα το ξεχάσω ποτε στην ζωή μου, ήμουν μαζι με Ηλία Δήμητρα Στράτο και νομίζω Αχιλλέα Νικηφόρο,είχαν παγώσει τα χέρια μου και τα πόδια αλλα σώμα και πόδια ήμουν μια χαρά και να σημειώσω οτι μέσα απο μπουφάν και σαλοπέτα φοράω μόνο ισοθερμικά. Εγω παντός έχω μείνει ευχαριστημένος απο το μπουφάν αλλά η κάθε άποψη είναι σεβαστή.
- 94 replies
-
- 10
-
-
Βαγγελη η ρεζερβα σου σε τι διασταση ειναι γιατι μπορεις να παρεις ζαντες και λαστιχα σε αυτη τη διασταση.Για παραδειγμα στο δικο μου φοραει 225-50-17 και η ρεζερβα μου ειναι 205-55-16, οποτε τα χιονολαστιχα τα εχω σε 205-55-16 μαζι με ζαντες αλουμινιου εννοειτε. Πιστευω να σε βοηθησα.
-
αυτο απο τους φιλους νορβηγους που νομιζω στο θεμα "χιονι" το ΕΧΟΥΝ
-
http://www.snowreport.gr/snowcam/lailias/lailias.html
-
απο φιλο που ειναι σερρες τωρα χιονιζει
-
Ο μοναδικος που σκεφτεται τον συλλογο απο οτι βλεπω, ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΗ!!!!!!!!
-
παραδειγμα προς αποφυγην ετσι......μην τρελαθουμε τωρα στα γεραματα
-
απο τις φωτο πρεπει να ειναι 5Χ112...... παντα με επιφυλαξη.
-
Χρηστο εαν γραψεις τι μαρκα αυτοκινητο τις φοραγε, πιστευω να βρεθει καποιος με αυτο το αυτοκινητο και να ξερει το "καρε", για να το γραψει.
-
Τα νευρα μου παντος ρε παιδια με καποια site που λενε περι καιρου στο fb. Ολο κατι "ο πιο βαρης χειμωνας ολων των εποχων" και αλλες τετοιες π@π@ριες. Αν και τα ειπε ο vanzel μερικα ποστ πιο πριν ειπα να το αναφερω ξανα.....
-
Kayseri, Τουρκία
jimkarys replied to Χρήστος Λάππας's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
https://www.youtube.com/watch?v=go-psRB1aXg χα χα!!!!!! -
Ψαξε στο σκρουτζ "βαση gopro" θα βρεις τα παντα.
-
καλησπερα σε ολους. για να μπω αμεσως στο ζουμι εδω και μια εβδομαδα ψαχνω για ποδηλατο επειδη οι επιλογες ειναι ατελειωτες και ψαχνω σε ενα μπατζετ των 500 ευρο +- 50 ευρο οχι παραπανω αλλα ουτε και παρακατω θα ηθελα την γνωμη σας για τα δυο παρακατω ποδηλατα. http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-off-road-bikes/merida-crossway-100d-2014.html http://kapogiannis-bikes.gr/product/cube-curve-pro-2015/ ευχαριστω εκ των προτερων.
