Jump to content

jimkarys

Μέλος Δ.Σ.
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by jimkarys

  1. Ανέκαθεν.... Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Περαστικά Γεώργιε!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Χρόνια τώρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιος έρωτας με το Μαρούσι; Εγω θα πρότεινα το kitchen bar στον Άλιμο με τεράστιο Πάρκιν και πολύ ωραίο μαγαζί. Και δεν θέλω να ακούσω οτι ειναι ακριβό σαν μαγαζί γιατι στο saints ενα strongbow που πήρα έκανε 5€. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Δίκτυο Εντοπισμού Ηλ.Εκκενώσεων & Καταιγίδων Σε Πραγματικό Χρόνο. νομιζω πως εχει ενδιαφερων αυτο το site. http://el.blitzortung.org/live_dynamic_maps.php
  5. Σήμερα είχε τον γύρο της Αθήνας, καλά ήταν!!!
  6. Μανώλη ειναι συνδυασμός πραγμάτων για να καταφέρεις να πας σε μια συνάντηση και θα σου πω εξ ίδιων.Εχω ενα παιδάκι και η γυναίκα μου ειναι νοσηλεύτρια δουλεύει βάρδιες πρωι μεσημέρι και βράδυ. Κάποτε κάναμε συνάντηση κάθε εβδομάδα οπότε αν δεν ήθελες στην μια πήγαινες στην άλλη. Για να καταφέρω να ερθω σε μια τώρα που γίνονται και μια φορά το μήνα και αν, θα πρέπει η γυναίκα μου να ειναι οπωσδήποτε πρωι γιατι στις άλλες δυο βάρδιες κρατάω το παιδί. Πιστεύω να κατάλαβες και εννοίτε οτι ο κάθε ένας απο εμάς τραβάει τον γολγοθά του.
  7. Όσο είμασταν ελεύθεροι και πιο μικροί ήταν πολυ πιο εύκολο να πας σε μια συνάντηση του συλλόγου όπου και να γίνονταν. Απο την στιγμή που κανείς οικογένεια και περισσότερο ενα παιδί τότε αλλάζουν όλα και εχεις άλλες προτεραιότητες. Τα περισσότερα παιδιά που θυμάμαι το 2008 ήταν μόνοι ή σε σχέση, τώρα έχουν ενα παιδί ίσως και δυο. Τον σύλλογο θα τον ξαναδούμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) σε 5 με 6 χρόνια όταν ξεπεταχτούν λίγο τα παιδιά μας.
  8. 1. DIm 2. Gigi 3. Mariali 4. Konkan (οικογενειακός) 5. Elias 6. ΔενΞενερώνω 7. ChristosZ 8. Χρήστος Λάππας (εκτός απροόπτου) 9. Ηλίας Αδάμ 10. legmar 11. MIK 12. PanChristo 13. snowholic 14. ΔΗΜΗΤΡΗΣ 15. Jimkarys + ίσως Κάρρας Βασίλης 16.bujinkan 17.Kosttis 18.Christie 19. Kyriakoschar 20. Prokopas 21. Idas 22.giomiki and sons 23. OliaTax 70%( εκτός απροόπτου) 24. Pepe 25. xristos77 26. ioanpara 27. Petrinio 28. MAC 29. Bon 30.crs 31.Marakidiet 32. Michael K 33. Koumparos 34. Metero
  9. Νομίζω οτι αξίζει να το δεις......
  10. 1.Dim 2. Gigi 3. Mariali 4. Konkan 5. Εγώ 6. Οχι εσύ 7. ChristosZ 8. Χρήστος Λάππας (εκτός απροόπτου) 9. Ηλίας Αδάμ 10. legmar 11. MIK 12. PanChristo 13. snowholic 14. ΔΗΜΗΤΡΗΣ 15. Jimkarys
  11. Να σας ζήσει ο παίδαρος Ράνια μου, πάντα γερός και ευτυχισμένος!!!!!!!!
  12. Και ενα βιντεάκι απο τις 8-1 ανεβαίνοντας στον παρνασσό, Πέρασμα μέσα απο αράχωβα και λιβάδι, με 4κίνηση+χιονολάστιχα.
  13. Και εγω με ice touring ST της AVON, 6 ετών ελαστικά με 9.000 χλμ, μια χαρα με ανέβασαν στα κελάρια την Κυριακή που μας πέρασε. Ξέχασα σε ενα Octavia scout.
  14. το εβαλα στο fb το βαζω και εδω. συγκριτικό τεστ τετρακινησης αναμεσα σε 3 κορυφαιες γερμανικες εταιριες
  15. Κάτσε ρε Κώστα εσύ δεν συνδύασες την συνάντηση στις ταβέρνες της αγ Παρασκευής με την συνάντηση του συλλόγου;;;; ή αρχίζω και τρελαίνομαι!!!!!! Τα υπόλοιπα ήρθαν με την κουβέντα, απλό ειναι.
  16. Δυο ακόμα μέρη που ξέχασα να αναφέρω Θησείο και κεραμεικός για θέμα Πάρκιν. Αν και στην λεωφόρο συγγρού όταν κάναμε συναντήσεις δεν ήταν άσχημα.
  17. Με το ίδιο σκεπτικό Ράνια μου και εμείς που είμαστε απο Πειραιά δεν έπρεπε να έρθουμε στο Μαρούσι γιατι την επομενη φορά θα γινόταν στο σεφ.Το θέμα ειναι να βρεθεί ένας χώρος που θα ειναι αποδεκτός απο όλους και να έρχονται ΟΛΟΙ χωρις εξαιρέσεις.
  18. Ας βρούμε ρε Χρήστο ενα μέρος που θα εχει αυτο το "κάτι" τόσο δύσκολο ειναι;;;
  19. Κάνε ενα παιδάκι και θα σου πω εγώ.Το καρφάκι πίσω χι χι χι!!!!!
  20. Για κάποιους τα χιλιόμετρα ήταν λόγος μα μην έρχονται στις συναντήσεις της εβδομάδας και θα σου φέρω ενα παράδειγμα, όσες φορές είχε γίνει συνάντηση στο σεφ στον Πειραιά απο τον βορά δεν βλέπαμε κόσμο εκτός απο εξαιρέσεις.
  21. Κωστή νομίζω πως κάποιο καφέ ή κάποια σουβλακερι στο μοναστηράκι ή στου ψυρρη είναι μονόδρομος. αν δεις τον χάρτη από ψηλά η αθηνα είναι κέντρο για όλους και χωρίς αυτοκίνητο εφόσον στάση του μετρό είναι διπλά. γνώμη μου πάντα.
  22. για τα νότια και δυτικά προάστια , δεν είναι λιιιιγο μακριά, χονδρικα 25 χλμ απο Πειραιά και αλλα τοσα απο την γλυφαδα λεω εγω τώρα.
  23. αν και τα εχουμε ξαναπει......το να δωσεις 100 ευρο να παρεις ενα σετ μεταχειρο ζαντες δεν ειναι πολυτελεια για αυτοκινητα 25000 ευρο και πανω....γνωμη μου παντα.
  24. Αλλο ενα μερος συναντησης που εχουμε παει ειναι στο τροκαντερο στον φλοισβο. Πολυ ωραιο μερος και αυτο!!!!!
×
×
  • Create New...