Jump to content

jimkarys

Μέλος Δ.Σ.
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by jimkarys

  1. Γνωρίζει κάποιος αν ο δρόμος για το σαλέ στην φτερόλακα είναι ανοιχτός;
  2. Αφού σήμερα και με ανοιχτά μαγαζιά έχει τόσο κόσμο το χιονοδρομικό, έχω την αίσθηση ότι αύριο θα είναι χειρότερα….
  3. Χρήστο για όσους δεν το έχουν νομίζω πλέον έχει γίνει επι πληρωμή η εφαρμογή. Και εγώ την δωρεάν έκδοση έχω, με καλύπτει τέλεια!
  4. Strava. Το καλύτερα για μένα προς στιγμής και συμβατό για πολλά αθλήματα. Το έχω για το ποδήλατο και το σκι.
  5. Πάρε καρδούλες και like να βάλεις και στην τσέπη.
  6. Μιχάλη, τελικά χιονολάστιχα να βάλουμε;;;
  7. Ο τύπος μόνο που δεν έκαψε το μοτέρ…..
  8. Ρε Χρηστάρα 65 κιλά πρέπει να ήμουν στα 15 μου χα χα!!!! 95 γράφει τώρα το κοντέρ. Δύσκολη η επαναφορά στο ποδήλατο αν δεν χάσω καμία 10ρια. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Χρήστο δεν έχει να κάνει το βάρος του ποδηλάτου όσο τα πόδια και το βάρος του ποδηλάτη. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά εδώ, χθεσινό mail. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Έχω ένα Octavia Scout του 2010 1,8 tsi 160 hp. Το μόνο που βάζω είναι ανά 7000 χλμ 700ml λαδάκι. Σε όλα τα πράγματα παίζει σημαντικό ρόλο πόσο τα προσεχείς και πως τους φέρεσαι για να μην σου βγάζουν προβλήματα. Ότι και αν πάρεις να είναι από γνωστό σου για να ξέρεις την χρήση που έχει κάνει, όσο γίνεται... Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Μετά από καιρό μια όμορφη κυκλική προπόνηση. https://strava.app.link/TI3xZZNnDW Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Για να μην χαλάω το τοπικ θα βάλω την σημερινή μου προπόνηση στο αντίστοιχο νήμα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Χρήστο, πάει το ποδήλατο;;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Δεν έχει πρόβλημα το κινητό σου, απλά κάποιες φορές δεν σε πιάνει ο δορυφόρος, έχει τύχει και σε μένα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Από ότι βλέπω αφήσαμε το ποδήλατο και πιάσαμε τα πιστόλια. Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. https://www.strava.com/activities/1790727520 https://www.strava.com/activities/1794906291 https://www.strava.com/activities/1797970143 Έλα οι 3 τελευταίες προπονήσεις, έτσι για να περνάει καλά η εβδομάδα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. Σωραίος!!!! Keep cycling Χρηστάρα!!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. Χρηστάρα οτι και να σου πώ ειναι λίγο. Πες λίγο το ποδήλατο λίγο τα κουμποτά παπούτσια λίγο η αεροδυναμική θέση πάνω στο ποδήλατο, για να καταλάβεις κούραση πάνω στο κουρσάκι πρέπει να πιέζεις πολύ. Αν εχεις σκοπό να κανείς μεγάλες αποστάσεις τότε καλορίζικο, αν μείνεις στα 20-30 χλμ τότε και αυτό που εχεις μια χαρά είναι. Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. “Νέος” χα χα καλό!!!! 46 κλεισμένα τέλος πάντον, βρήκα να κάνω κατι άλλο εκτός σκι γιατι οι μήνες του σκι ειναι λίγοι σε σχέση με τους μήνες που κάνεις ποδήλατο.... Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. Άντε να βάλω και εγω μια σημερινή προπονησούλα. https://www.strava.com/activities/1782138011 Ξέχασα με πολύ ΑΕΡΑΑΑΑΑ!!!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. Περαστικά Γεώργιε και γρήγορη ανάρρωση!!!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. Το scout με τον 1,6 tdi καταργήθηκε βγαίνει με τον 1,8 Tsi στα 180hp και με τον 2,0 tdi στα 150hp, και στην Ελλάδα θα έρχεται μόνο στην έκδοση των 2,0 tdi. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...