Jump to content

Kangchenjunga

Χρήστης Forum
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Kangchenjunga

  1. Βαγγέλη στις 10 φαίνεται κάτι δυνατό να κατεβαίνει από ΒΔ..Ουλα λα!! (περαστικό και γρήγορο μάλλον-- εσύ θα το βλέπεις καλύτερα κ θα μας πεις.. ) προς το παρών το φαινόμενο πετούμενο πέφτει μέσα στην πρόβλεψη για το μήνα.
  2. εντζοy!!
  3. να τα πάρεις οοουλα στην μετακόμιση. ευλογημένη χώρα..!!!No Arctic Circle!! η φώτο είναι από τοπική εφημερίδα πριν από μια εβδομαδα..<Λευκά Όρη>
  4. Δεν σε καταλαβαίνω.. μας είπε ότι θα κάνουμε πούδρες κ κάναμε.. νταξ δεν είπε οτι θα θαφτούμε κιόλας..!! ..έχουμε γενικά μεταβολή του παγκόσμιου κλίματος και ειδικά στις μετεωρολογικες συνθήκες σε περιόδους σαν αυτή..και το λυπηρό είναι ότι οφείλεται άμεσα από δικές μας ανθρώπινες δραστηριοτητες και όχι το λίγο χιόνι.. να γυρίσει γρήγορα ο κύριος αυτός πίσω και να μας ανοίξει και το Φλεβάρη!!
  5. καμια δεκαριά φιλοι - χιονοδρόμοι στις πιστες..σαν παρέα ολοι..άριστες συνθήκες για sunset σκι..!! Τρέλα!!
  6. Καταπληκτική μερα σημερα!! Το χιονοδρομικό σε πλήρη λειτουργία!! πολυ καλές συνθήκες : -2 με λιγο αέρα 2 bf και πλήρης ηλιοφάνεια παρα πολυ καλές συνθήκες χιονιού σε όλες της πίστες. δεν περιμέναμε ουρές πουθενά. μονο για πολυ λιγο στην αρχή όταν έδωσαν την Στύγα. Πολυ καλη παρέα κ περάσαμε super (..αν κ είχαμε ενα σανιδά στην παρέα :-) ) Όσοι το μελετάτε για αυριο τολμήστε το !! Good skiing & have fun!!
  7. Πάντα τέτοια !! Καλο χειμώνα -- καλη κ ασφαλή σεζόν σε όλους !!
  8. Καλως ήρθες !! και πολυ καλά έκανες !! και θα χαρούμε πολυ να σε δούμε σε μια απο τις συναντήσεις μας!!
  9. Γιάννη θα συμφωνήσω με τον Spider να παρεις αυτο που πραγματικά σου ταιριάζει κ μετά απο δοκιμή φυσικά. την είχα πατήσει παλιότερα κ πήρα κατι αντίστοιχο με rc4 για groomed αγωνιστική διάθεση κ δεν τα πήγαινα πουθενά..πουθενά όμως!!! τα έδωσα την επόμενη κιόλας σεζόν (..να ναι καλά ο Ηλίας Αδαμ..νόμιζα οτι δεν θα τα πάρει κανεις.. ) Μπορώ να σου δώσω το progressor 8 να το δοκιμασεις στη cervinia η οποτε βρεθούμε στο βουνό.
  10. σε ευχαριστουμε πολύ Γιωργο για τις όμορφες διαδρομές στο βουνό και για την καταπληκτική παρέα!! θενξ buddy!!!! :good:
  11. 1. Αχιλλεας (bujinkan) 2. Dust 3. -/- 4. skiflox 5. -/- 6. ChristosZ 7. mil 8. jimkarys 9. kosttis 10. -/- 11. xmen 12. Bebe Lily 13. stjarna 14. mosxopm 15. vardousia (νεο μελος εγγραφη λογω εκδρομης -gatz) 16. gatz 17. me_me_me 18. Kaps 19. Drifter 20. meletiadis Alexandros 21. Δρινιας Βαγγελης (drvag) 22. Petrinio 23. koumparos 24. Χριστοφορίδης Μάνος (manosdr) 25. Χριστοφορίδης Πέτρος 26. MAC 27. Damianos 28. Pireas 29. nikiforos 30. DimV 31. Ηλίας Κόκκινος 32. Δήμητρα Αποστολοπούλου 33.Πέλλας Αλέξανδρος 35.Κεφαλίδης Άρης 36.Πέλλας Αθαν. 37. alexk 38: SotirisM 39.Kουστας Ηλίας 40.Δανεζη Δημητρα 41.djscooby 42.Mαρινου Σοφια 43.agavalas 44. sofiarmeni 45. Δεν Ξενερωνω (οχι που νομιζατε οτι δε θα δηλωνα!!!!!!) 46. Kangchenjunga
  12. Γρήγορο και απόλυτα ανώδυνο recover Κωστη!! συντομα πάλι στα βουνα μαζι μας!!
  13. Χθες στο χ/κ Παρνασσού και λόγο της αργίας των Τριών Ιεραρχών είδα με πολύ μεγάλη μου χαρά πάρα πολλά μικρά παιδιά στο βουνό. Σκεφτείτε ότι με τον Βασίλη (dust) μετρήσαμε περίπου στα 15 πούλμαν με εκδρομές από τα σχολεία. Πάρα πολύ καλό το γεγονός αυτό διότι εμενα το σχολείο μου δεν πήγε ποτέ μια εκδρομή στο βουνό. Ίσως αυτό το τοπικ θα έπρεπε να ενταχθει στην ενότητα της Χιονοδρομικής Επικαιρότητας για της ‘’Λευκές Εβδομάδες’’ αλλά αυτό ας το κρίνουν αυτο οι συντονιστές του φόρουμ. Το λέω αυτό γιατί είδαμε πάνω στις πίστες πολλά πράγματα που εναπόκεινται στο θέμα της ασφάλειας. Εκεί που κατεβαίναμε στην πίστα μου λέει ο Βασίλης..(Στράτο συνέχισε γιατί θα σταματήσω να βοηθήσω το παιδί να κατέβει την πίστα).. χάρηκα πάρα πολύ για αυτό. Είδα ένα παιδί ανάσκελα με το κεφάλι κάτω στη μέση της πίστας να απολαμβάνει τον ουρανό..(απολαυστικό δεν λέω..) από δίπλα του κατεβαίνει ένα πέδιλο μόνο του σε ευθεία και αθόρυβα από κάποιον που προφανώς είχε πέσει πιο πάνω. Σταματώ κ του λέω (‘’που είναι το κράνος σου??…το βλέπεις το πέδιλο θα σου ερχόταν στο κεφάλι για λίγα μέτρα..’’) Βρήκαμε μια κοπελίτσα στα πρώτα μέτρα στο κόκκινο του Ηρακλή να μας λέει ότι δεν μπορεί να κατέβει... Μόνο που δεν έκλεγε η κακομοίρα. Την ρωτήσαμε τι κάνει εδώ και μας είπε ότι ανέβηκε με συμμαθητές της-φίλους της και την άφησαν εκεί. Την πήραμε από το χεράκι κ την κατεβάσαμε κάτω. Και πολλά άλλα.. Αφιερώσαμε μια ώρα περίπου στο σύνολο της μέρας (εγώ μια φορά κ ο Βασίλης τουλάχιστον 3) και δείξαμε σε κάποια παιδιά κάποια βασικά πράγματα.(όχι ότι το παίζουμε δάσκαλοι άλλα ουσιαστικά πως να κατέβουν την πίστα ασφαλώς) Δεν είναι ότι χάλασε το σκι μας. Το κάναμε με μεγάλη χαρά. Και ρωτώ εγώ. Τα παιδιά αυτά έχουν πάρει οδηγίες πριν από την εκδρομή τους από τους δασκάλους-οδηγούς-συνοδούς-συλλόγους κτλ..??? Έλα εδώ παιδί μου εσύ..έχεις ξανακάνει χιονοδρομία??..όχι..μια φορά..!! ε τότε δεν θα ανέβεις σε αυτό το λιφτ πχ!! Κανένα από τα παιδιά τουλάχιστον σε δέκα πούλμαν που είδαμε δεν είχε κράνος. Όλα είχαν όμως τον υπόλοιπο εξοπλισμό. Μήπως θα έπρεπε από τις σχολές-καταστήματα της χιονοδρομίας το κράνος να ενταχθει ως απαραίτητος εξοπλισμός στην ενοικίαση???? Αντίθεση συναισθημάτων!! Χαίρομαι πάρα πολύ που βλέπω μικρά παιδιά στο βουνό και τέτοιες δραστηριότητες των μαθητών-σχολείων Με λυπεί πολύ το ‘’άναρχο’’ γεγονός….θα ξαμοληθούμε στο βουνό και βλέπουμε… Είναι βουνό όχι λούνα παρκ!! Κοντά στο νου κ η γνώση!!
  14. Ευχής εργον πάντως που θα ρίχνει χιονι!! ντάξει με τον καιρό το σ/κ :badmood: ...θα το παλέψουμε λίγο.. :skydive: με τους δράκους τι κανουμε???!!!
  15. 1. 2. PRESIDENT (κρατηση) 3. --//-- (κρατηση) 4. ChristosZ 5. Δρινιας Βαγγελης (Drvag) 6. --//-- 7. Δεν Ξενερωνω - Πούλμαν από Κάστρο - Αγνάντι (κρατηση) 8. --//-- Πούλμαν από Κάστρο - Αγνάντι (κρατηση) 9. Ρανια Μπούμη Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 10. -//- Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 11. snowholic Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 12. snowholic Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 13. Kaps - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι (Κράτηση) 14. Κουμπάρος (Θεσ/νικη) - Αγνάντι 15. Dim, Αλλού!!!! 16.Olga - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 17. Phaethon - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι (Κράτηση) 18. Marizaki - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι (Κράτηση) 19. miscelano 20. --//-- 21. Damianos (Θεσ/νικη) 22. Vanzel - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 23. --//-- Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 24.Nikolete Bellou 25. Melo Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 26. -//- Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 27. nikos !! 28. -//- κράτησή θεσ.κη 29. Petrinio - Αγνάντι (Κράτηση) 30. ->>- - Αγνάντι (Κράτηση) 31. ->>- - Αγνάντι (Κράτηση) 32 .mil - Αγνάντι (Κράτηση) 33. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 34. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 35. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 36. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 37. Δημήτρης - Αγνάντι 38. Γιώτα - Αγνάντι 39. Μιχάλης φίλος - Αγνάντι 40. Blackman Πούλμαν από Αθήνα- Αλλού (Κράτηση) 41. Blackman Πούλμαν από Αθήνα- Αλλού (Κράτηση) 42. Miltos 43. --//-- 44. Jimkarys αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση) Ok! απο Παρασκευη 45 Skiflox αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση)Ok! -----//----- 46 Dust αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση)Ok! -----//----- 47 Kangchenjunga αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση) Ok! -----//----- 48 george_eleftheriou 49 --//--.
  16. 1. 2. PRESIDENT (κρατηση) 3. --//-- (κρατηση) 4. ChristosZ 5. Δρινιας Βαγγελης (Drvag) 6. --//-- 7. Δεν Ξενερωνω - Πούλμαν από Κάστρο - Αγνάντι (κρατηση) 8. --//-- Πούλμαν από Κάστρο - Αγνάντι (κρατηση) 9. Ρανια Μπούμη Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 10. -//- Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 11. snowholic Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 12. snowholic Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 13. Kaps - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι (Κράτηση) 14. Κουμπάρος (Θεσ/νικη) - Αγνάντι 15. Dim, Αλλού!!!! 16.Olga - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 17. Phaethon - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι (Κράτηση) 18. Marizaki - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι (Κράτηση) 19. miscelano 20. --//-- 21. Damianos (Θεσ/νικη) 22. Vanzel - Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 23. --//-- Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 24.Nikolete Bellou 25. Melo Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 26. -//- Πούλμαν από Αθήνα - Αγνάντι 27. nikos !! 28. -//- κράτησή θεσ.κη 29. Petrinio - Αγνάντι (Κράτηση) 30. ->>- - Αγνάντι (Κράτηση) 31. ->>- - Αγνάντι (Κράτηση) 32 .mil - Αγνάντι (Κράτηση) 33. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 34. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 35. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 36. >>- - Αγνάντι (Κράτηση) 37. Δημήτρης - Αγνάντι 38. Γιώτα - Αγνάντι 39. Μιχάλης φίλος - Αγνάντι 40. Blackman Πούλμαν από Αθήνα- Αλλού (Κράτηση) 41. Blackman Πούλμαν από Αθήνα- Αλλού (Κράτηση) 42. Miltos 43. --//-- 44. Jimkarys αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση) 45 Skiflox αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση) 46 Dust αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση) 47 Kangchenjunga αυτοκινητο Αγνάντι (Κράτηση)
  17. Χιονιζεεεεεεεεε......!!! :angry: ..... :crazy:
  18. Θες να πεις κατι για το nickname????? :angry: δεν καταλαβα... πισοδερι-βασιλιτσα-3-5 η οπουδηποτε δεν εχει σημασια..ειναι θεμα συμμετοχων οπως λεει κ η Όλγα
  19. Χθες στο χκπ έριξε βροχή και μια πολυ μικρή στρωση χιονιου..το ίδιο εκανε κ σήμερα απο τις 4 το μέσημερι κ μετα..το είδαμε.. Αυτο σε συνδιασμο με τισ σχετικα ψηλες θερμοκρασιες κ τους νοτιαδες κανει τις πιστες να σουπιαζουν ευκολα..λιγο την προσοχη μας ..αποψη μου παντα!! σημερα το βουνο ηταν σαν εκμεκ γλυκο..κοκκινο παντου..ειδικα απο τις 1 μιση και μετα...Αν καποιος φοραγε εκρου φορμα δεν θα τον ξεχωριζες στην πιστα.. :shok:
×
×
  • Create New...