-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Μην τα εμπιστεύεσαι,ψαξτα και αλλου.. Η Head πχ δεν εχει 1 και 1 ...εχει 1 και 3 !!! sent with my WP using tapatalk
-
Νικο ας το ...παρε αλλο !!!
-
Μου λες δηλ οτι εχω θεματακι ,επειδή θελω να ακούω την γνώμη του Turms ? Καλα καταλαβα?Να σου πω την αλήθεια εχω ενα θεματακι ...δεν θελω να συμβαίνουν παρεξηγήσεις εδω μεσα που ειναι πολυ ευκολο λόγω του γραπτού λογού.
-
Κι αυτοι που θελουν να ακουνε την γνωμη σου ?
-
Ας κρατηθουν τα Χ/Κ μας με χιονι να μπορουμε να τσουλαμε μεχρι μετα το Πασχα κι αφηστε τις "πουδρες"...για τις κυριες !
-
"Χιονάει" παντου,θα βαλει μετρα ! Μη μου πειτε ξανα τιποτα που ανοιξα τον μηνα...γιατι και Σαββατογεννημενος ειμαι και γαλανοματης ...
-
Το ωραιο με μια εκδρομη εσωτερικου ειναι οτι θα βρεθουν μελοι απο διαφορα μεροι της Ελλαδος !Θεωρητικα θα επρεπε να υπαρχει ενδιαφερον ..
-
Περαστικα Γιωργο !!!!!
-
Χρόνια πολλά!!! sent with my WP using tapatalk
-
Πείτε μου μια άλλη ευρωπαϊκή χωρα που θα μπορούσε να γινει κατι τετοιο...εννοω να υπάρχει θεμα όπως λενε και να μην έχουν δημιουργήσει τις υποδομές για να λυθεί το πρόβλημα που υπάρχει εδω και τόσα χρόνια... sent with my WP using tapatalk
-
Σκεφτομαι για πηγαδια αυριο Σαββατο ...Θα ηθελα Σελι ,αλλα θα εχει ομιχλη οποτε δε λεει !
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Καποιες Τεταρτες που ερχομουν ηταν που ξεκλευα ..Τωρα δεν μπορω νωριτερα απο τις 10,10:30 ...και μεχρι να παρκαρω κλπ κλπ δεν θα βρω κανεναν ! -
Καλως ηρθες John Snow !
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Δυστυχως δεν μπορω Τεταρτες.. -
Καλα θελει και ρωτημα ...?Ειναι πολυ καλο να βγει προς τα εξω και θα ειναι πολυ ωραιο ,χωρις να ξερω αν μπορω να ερθω ,που θα το επιδιωξω σιγουρα ,να γινονται τετοιες εκδρομες! Μπορει παλαιοτερα να μην ειχαν επιτυχια ,τουλαχιστον αυτην εντυπωση απεκομισα (μπορει να καλω και λαθος) ,αλλα ας μην ξεχναμε πως οι εποχες εχουν αλλαξει και αξιζει να το προσπαθησουμε!
-
Εμενα η ενσταση μου για τα σνοουμομπιλ ,ειναι οταν χρησιμοποιουνται κατα κορον και χωρις λογο,οταν ξαφνικα θα τον δεις μπροστα σου ασχετως αν τον ακους απο καπου να ερχεται και οταν μ αυτον τον τροπο προσπαθουν να πουν κατι που ουτε κι αυτοι ξερουν ... Επειδη δε ,ειμαστε σε ελληνικο εδαφος και με ελληνα χρηστη αυτου του μηχανηματος ειμαι προδιαθετιμενος εξ αρχης αρνητικα και οτι κανει αναρμοστη χρηση σε ποσοστο 99% !
-
Αν ηταν ο μ@λ@κ@ς της ημέρας το δικαιούται και δεν μπορεις να πεις κουβέντα... sent with my WP using tapatalk
-
Πιστευε και μη ερευνα ! Θα εχει τις καλυτερες μερες !
-
Καλε ...αντε πατε στις δουλειες σας ,που θελετε να φατε και πουδρες !
-
Αντε δε τα μαρτυραω ..
-
Ναι ετσι ειναι...αν και πιστευω πως την αγκυρα 4 υπηρξαν μερες που θα μπορουσαν να την ανοιξουν .
