-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Σχεδον ...τωρα https://www.youtube.com/watch?v=33jsS9pHheM -
Γι αυτο το ελαστικο ελεγα πιο πανω ..και σε στεγνο και σε βρεγμενο αποδιδει πολυ ικανοποιητικα ,αν πηγαινει και στο χιονι με λιγο προσοχη οπως λεει και ο Σταυρος ,εγω προσωπικα θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος
-
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Σχεδον ...τωρα https://www.youtube.com/watch?v=hRaGVpEaimc -
Καλως ηρθες Αρη ,καλη χρονιά !!!
-
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά !!! Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες ,Αλεξάκη ,Λιάπτση ,Περλέρο ,πάντα με υγεία και τύχη !!!
-
Κριμα πολυ κριμα για τον χαμο του
-
Ως ποτε θα αφηνουμε το φαινομενο Ντανιγκ-Κρουγκερ να επιρρεαζει την καθημερινοτητα και τις ζωες μας ...?
-
Bansko 17-18
leonidastria replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Θα το μάθουμε. Αν ειναι να πληρωνεις κατι παραπάνω και να πηγαίνεις οτι ωρα θελεις χωρίς να κυνηγιεσαι στο πρωινό,λεει ! sent with my WP using tapatalk -
Bansko 17-18
leonidastria replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Αληθευει οτι οσοι διαμενουν στο Premier που ειναι Ελληνικων συμφεροντων και στο Kepinski ,εχουν την δυνατοτητα οποιαδηποτε ωρα να μπουν απο αλλη πορτα στην γονδολα ,χωρις να γινεται του κουτρουλη ο γαμος ? -
Άμα δεν αποφασίσουμε "σοβαρά για σοβαρα πραγματα" δεν πρόκειται ποτε να γινει τιποτα και πουθενά στην Ελλάδα,τουλάχιστον ομως θα συνεχίσουμε να χαρακτηριζομαστε οικολόγοι.. sent with my WP using tapatalk
-
Χρόνια πολλά και απο μένα σε όλους ,εορταζοντες και μη. Εύχομαι υγεια και τύχη πανω απο ολα. Δευτερευοντος εκλιπαρώ για πολλααααα χιονια σ όλη την επικράτεια!!!
-
Εγω παντος αισθανθηκα την αναγκη να ειμαι μερος ενος συνολου που αγαπαει αυτο που αγαπαω ,νοιαζεται και προαγει αυτο που αγαπαω και φροντιζει να δημιουργει συνθηκες σε συννενοηση με τα Χ/Κ ασφαλους και σωστης λειτουργειας τους.Ηθελα να βοηθησω λοιπον οσο μπορω κι εγω με την πενιχρη συμμετοχη των 25 ευρω τον χρονο (ενω σε αλλα σωματια πχ ναυταθλητικα ειναι απο 20-25 ευρω τον μηνα) να αφιερωσω προσωπικο χρονο σ αυτη την προσπαθεια και κυριως να ειμαι μερος αυτου του συνολου ,αυτης της παρεας που αγαπαει αυτο που αγαπαω.Αν δεν αισθανεται καποιος ετσι για οποιονδηποτε συλλογο καλυτερα να μην εμπλακει παραπανω. ΥΓ.Αυτα δεν τα εγραψα σαν απαντηση στον αγαπητο συμφορουμιτη mastoras007.
-
Kopaonik, Σερβία
leonidastria replied to Val Claret's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Τι ωραιο μερος ειναι αυτο !!! -
Τα Vector παντος που εβαλα πριν κανα δυο τρεις μηνες μεχρι στιγμης δεν καταλαβα διαφορα σε στεγνο δρομο.Στο βρεμενο και με πολυ νερο παλι δεν καταλαβα διαφορα για να μην πω καλυτερα απο το προηγουμενο καλοκαιρινο λαστιχο μαλλον λογω παλαιοτητας.Εαν το περιγραψω διαφορετικα ,θα ελεγα πως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης !Περιμενω με ανυπομονησια να δω τι θα γινει με το χιονι που με το παραμικρο εβαζα αλυσιδες.Φυσικα κατι χανεις δεν μπορει σε ολα να ειναι καλο,ασχετα αν εχει προχωρησει η τεχνολογια. Αναπολω την ευκολια που ειχα με ενα All Weather σε ενα Polo 1100 μον 77 ,που δεν με αφησε πουθενα .Εν γνωσει μου ελεγα καθημερινες που ανεβαινα στο Σελι...τωρα θα μ αφησει ,τωρα θα μ αφησει ειδικα σε κατι ανηφορικες στροφες και κλειστες εξω απο το χωριο ,αλλα ποτε δεν μ αφησε ,ποτε δεν εβαλα αλυσιδες που παντα ειχα μαζι και ποτε δεν αισθανθηκα οτι αρμενιζω.Ολα εδω θα παιχτουν λοιπον ,στο αν θα εχω παλι την ιδια αισθηση που σιγουρα δεν θα εχω γιατι τοτε εκεινο το Polo ζυγιζε 800 κιλα κι ενα Fiesta που εχω τωρα ζυγιζει 1300 κιλ σιγουρα .
-
Χ.κ. Βόρας (Καϊμάκτσαλάν) 2017-18
leonidastria replied to Koumparos's topic in Χ.Κ. Βόρας - Καϊμάκτσαλαν
Εννοείται πως κανω καλαμπούρι!!!Σήμερα λεει άνοιξε ολα το Χ/Κ...; -
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Πολυ ωραίος αγώνας!!! -
Χ.κ. Βόρας (Καϊμάκτσαλάν) 2017-18
leonidastria replied to Koumparos's topic in Χ.Κ. Βόρας - Καϊμάκτσαλαν
Ελα που βγήκες να μας πεις πως ηταν καταπληκτικα σημερα ... Συντονιστεςγια επιληφθειτε του θέματος σας παρακαλώ... Εγω έμαθα πως ηταν χάλια και πως κατι βλαμενα πινανε καφέδες στις λάσπες και ανεβαζανε στα σοσιαλ μιντια φωτο αρχείου ! -
Καλως ηρθες στην παρεα του Ελληνικου Συλλογου Τουριστικης Χιονοδρομιας Σαββα !
-
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Τωρα Eurosport 1 ,Courchevel Weltcup γιγαντιαιο γυναικων sent with my WP using tapatalk -
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Ας μην παραβλέπουμε το γεγονός ,ότι τόσα καταναλωτικά αγαθά,χρειάζονται και κάποιο συνοδευτικό,κάποια απόδειξη κάποιο τιμολόγιο . sent with my WP using tapatalk -
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Καλημέρα! Νίκο κάνε τον κόπο και παντα εσύ ,εισαι διπλα στο Πλαγιαρι .Εγω ετσι έκανα σήμερα το πρωί. Εκτος αν δεν μπορεις πάρε με τηλ να περάσω το μεσημέρι να τα παω εγω που ειμαι ακομα πιο δίπλα. sent with my WP using tapatalk -
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Το esp1 σε ποιο δορυφορο το πιάνεις; sent with my WP using tapatalk -
Αν θελεις βαζε μια επικεφαλιδα στο pdf ...περι τινος προκειται .
