Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. Δεν νομιζω οτι οταν ο συλλογος ασχοληθει και διοργανωσει μια εκδρομη ή δυο φετος σαν δοκιμη ,για σκι στις Αλπεις ,μοιραια θα τον χαρακτηρισει σαν αδιαφορο για την Ελληνικη χιονοδρομια και τα προβληματα της. Ζουμε στην Ελλαδα και μας ενδιαφερει να λειτουργουν σωστα τα Χ/Κ μας γιατι στα δικα μας χ/κ θα πεταχτουμε για να κανουμε σκι για μερα 'η ακομα και καθημερινη οπως λεει ο ΜΙΚ .Οπως και να το κανουμε ομως αν θελουμε μια καταπληκτικη παραλια με ειδυλλιακο ηλιοβασιλεμα απεραντη αμμουδια φοινικες μεχρι την θαλασσα και καμπανα πανω σε πασσαλους μεσα στο νερο ,δεν θα σκεφτουμε ουτε καν την Χαλκιδικη ..θα κοιταξουμε να κλεισουμε εισητηριο για Μαλδιδες ή κατι αντιστοιχο ! Αυτο τι θα σημαινει οτι σαν Ελληνας δεν μπορω να ζησω κατι τετοιο ή επειδη ειμαι μελος του εξοραιστικου συλλογου Ανω Μαγουλιτσας δεν πρεπει καν να σκεφτω κατι τετοιο?Ισα ισα σαν καλο μελος κανω το καλυτερο για την Ανω Μαγουλιτσα και στην αδεια μου ταξιδευω για Μαλδιβες μια φορα τον χρονο !Ετσι αντιστοιχα θα ηθελα μια βδομαδα σκι στις μαγευτικες Αλπεις ! Τωρα θα ηταν ευχης εργο να ειχαμε εμπιστοσυνη στην λειτουργια και την ενημερωση των δικων μας Χ/Κ και να οργανωνοταν μια εκδρομη 3μερη πχ στην Βασιλιτσα ή στα Καλαβρυτα ετσι ωστε τα μελη να μπορεσουν να σκιαρουν μαζι να ανταλλαξουν αποψεις ,ανεκδοτα κλπ κλπ.Ειμαι σιγουρος πως αν αυτο επιτευχθει ,η ανακτηση εμπιστοσυνης δηλ ,μεχρις ενος βαθμου τοτε θα ξεκινησουν και εσωτερικες εκδρομες και που ξερει κανεις ..ισως θα ηταν κι ενας μοχλος πιεσης προς τα Χ/Κ να προσπαθουν ολο κα περισσοτερο για σωστοτερη διαχειριση προιοντος και πιθανα μεγαλυτερης προσοχης προς τις υποδειξεις του συλλογου ! Κλεινοντας πιστευω πως δεν πρεπει να λειτουργουμε μεσα σε στεγανα και παντα να εχουμε υπ οψιν μας κατι που λεμε στο χωριο μου...thinking out of the box ΥΓ τωρα αυτο θα ταιριαζε μαλλον στην πορεια του συλλογου ,αλλα το εγραψα σαν προεκταση της προυπαρχουσας συζητησης.
  2. Δεν εχω καταλαβει γιατι συνεχεια δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Αλλα το ξαναεγραψα πιο πριν,επειδή μένω πολυ κοντα στο χωριο sos και όπως ειναι φυσικό τους επισκέπτομαι συχνά και συζητάμε διαφορα θέματα που απτονται του χωριου ,τα παιδια δεν πεινάνε ,μην δημιουργούμε εσφαλμενη εντύπωση. Ο οργανισμός λειτουργεί και τα παιδια τυγχανουν μεγάλης φροντίδας και αγάπης που δεν είχαν ποτε μέχρι να μπούνε στο χωριο ,αλλα ...υπαρχει ένα αλλα που αυτο πρέπει να καταλάβουμε ! Όσο περισσότερο δείχνουμε την αγάπη μας και προσφέρουμε ,τόσο πιο εύκολη γινεται η δουλεια του χωριου και τοσο πιο ευκολα αντιλαμβάνονται τα παιδιά αυτα οτι εκει εξω υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται για αυτα ,που τα συμπονουν και θέλουν να τα συνδραμουν . Η μαμαδες των παιδιων με πολυ αγαπη φροντιζουν ετσι ωστε η ενταξη τους στην κοινωνια να ειναι φυσιολογικη χωρις να κρυβει αποθημενα που ενδεχομενα θα οδηγουσαν σε μυστηριες κατσστασεις.Επομένως καθε υλική συνδρομή πιάνει τόπο !!! sent with my WP using tapatalk
  3. Κριμα,αν και δεν ξερουμε που βρισκεται πια η αληθεια γενικοτερα και ποιον να πρωτοσπιστεψεις ,γιατι γκογκλαροντας διαβαζει κανεις πολλα αρθρα ........
  4. Γιατι νοιαζομαι για τους φιλους μου και μεσα απο την δικη τους χαρα χαιρομαι κι εγω !
  5. Περσυ στο μπαρακι του λιφτ στην βαση δεν καπνιζε κανεις και το περιφρουρουσαν πολυ αυστηρα !
  6. Μια χαρα ξερει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν δεν ηξερε μετα απο ενα δυο αντε τρια μπαμπς θα ειχε απογειωθει ...
  7. Χρονια πολλα President παντα γερος και τυχερος κι εσυ κι ολη η οικογενεια !!!
  8. Καλό μήνα και φυσικά καλό χειμώνα με πολλά χιόνια!!! sent with my WP using tapatalk
  9. Ειχα,(τα εχω για πετροσκι πια) Atomic D2 VF75 ,μοντελο 2011 ,η φιλοσοφια του doubledeck ,οπως τα αγωνιστικα αλλα πιο μαλακο και μεση 75.Δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα οσο κι αν το ταλαιπωρησα.Ειναι μη σου κατσει κι οσο πιο μεγαλο εργοστασιο τοσο οι πιθανοτητες για αστοχια αυξανονται.
  10. να το κοιταξεις ...χαχαχα Αμα νοιωθεις ,εισαι !!!
  11. Καθημερινες ....μμμ. Σαν φοιτητης οσα ΣΚ αλλα τοσα καθημερινες.Πριν απο 30 και βαλε χρονια το Σελι ειχε και κρατουσε χιονι..ηταν δε απο Θεσσαλονικη 1 ωρα και 15 λεπτα .Πηγαινες η ωρα 9 κι εφευγες η ωρα 1 ικανοποιημενος απο το ασταματητο σκι που εκανες και ρομπα ...μετα απο τρεις μερες ξαναπηγαινες ...Περασμενα μεγαλεια ...τωρα που να σκεφτω για καθημερινη ,οι υποχεωσεις τρεχουν και δεν αφηνουν περιθωρια ..οπως ολος ο κοσμος ,δεν παραπονιεμαι.Τωρα μονο Σαββατα και αργιες με την κορη μου.Οτι καλυτερο !!!
  12. Αυτο παλευει ο συλλογος που υπαινισσεσαι οτι δεν κανει...Προαγει την χιονοδρομια,προσπαθει οσο του επιτρεπεται απο την θεση του να πιεζει για την σωστη λειτουργια των χ/κ ,καθως και με την ενημερωση του να προαγει την ασφαλη χιονοδρομια για ολους του εμπλεκομενους,χιονοδρομους και μη.Κι αυτα δεν ειναι λογια ,σου θυμιζω πως εγω περσυ εκλεισα καμποσες φορες ραντεβου με τον προεδρο της ΕΤΑΔ στην προσπαθεια να βγαλουμε καποια ακρη με την λειτουργια του Παρνασσου ,πραγμα που δεν θα το εκανα αν δεν πιστευα αυτα που εγραψα πιο πανω .Μακαρι να ειμαι λαθος και ολα τα χ/κ που δεν δουλευουν ολο τους το πεδιο τις καθημερινες να μην ειναι επειδη δεν βγαινουν οικονομικως ,αλλα επειδη δεν ξερουν να διαχειριστουν το χ/κ κι επειδη βαριουνται να κανουν την δουλεια τους.Πραγμα που σημαινει πως θα υπαρξουν ανθρωποι πολυ γηργορα που θα μπορουν να κανουν την δουλεια τους σωστα και να κερδιζουν τα χ/κ και οι χιονοδρομοι. ΥΓ Ζητω συγνωμη για το σχετικα off topic του πραγματος
  13. Δεν οδηγει πουθενα η κουβεντα ,γιατι απο την μια Μιχαλη βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα και απο την αλλη το εχουμε εξαντλησει το θεμα . Σιγα μη βαλεις φωτια στον συλλογο επειδη ισχυριζεσαι οτι μελος της ΟΕ Β.Ελλαδος εχουν αντιθετη αποψη απο αυτη του συλλογου. Απο πουθενα δεν προεκυψε οτι εγω εχω αντιθετη αποψη με τον συλλογο και μιλαω για μενα, γιατι με μενα συζητουσες ,οπως και απο πουθενα δεν προεκυψε οτι παω στις Αλπεις για σκι ή προτινα να πηγαινει ο χιονοδρομικος κοσμος εκτος Ελλαδος για σκι.Εκεινο που καταφερνω ειναι να πηγαινω με την κορη μου για σκι καθε ΣΚ και θελω να δουλευουν σωστα τα χ/κ που επισκεπτομαι . Εκεινο που προκυπτει απο την ολη κουβεντα ειναι οτι δεν πρεπει να ονειροβατουμε και να κυνηγαμε παντα κατι εφικτο, αν θελουμε να το πετυχουμε .Εκεινο δε που κυνηγαμε και πρεπει παντα να κυνηγαμε ειναι δουλευουν σωστα τα χ/κ της Ελλαδος ειτε δουλευουν μονο ΣΚ σε ολοκληρο το βουνο και το μισο τις καθημερινες.ειτε ολη την εβδομαδα ,πραγμα σπανιο .Τωρα αν εσυ πιστευεις πως μπορει ενα χ/κ να δουλευει ολη την εβδομαδα ολο το βουνο ,με τα χρηματα που δεν εχει για να πανε 50 ανθρωποι να κανουν σκι ,ε τοτε τι να πω ,να το δω και να μην το πιστεψω απο την μια και απο την αλλη νομιζω πως πρεπει πια να ασχοληθεις σοβαρα με τον συλλογο και να αναλαβεις προεδρος μιας και οι υπολοιποι κατ εσε ειναι αχρηστοι οπως βγαινει απο τα συμφραζομενα .
  14. Φυσικα δεν θα παρω ετησια αν δεν ξερω πως θα δουλεψει ενα χ/κ . Η διαφορα ειναι Μιχαλη ,οτι κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια..Οπως ειπες εσυ και το 80% των φιλων σου ... Ποιος σημερα εχει δικη του δουλεια και αν εχει ,θα εχει την ανεση μεσα σε ολα τα προβληματα του να τα αφησει πισω του και να παει για σκι τις καθημερινες ? Πολυ λιγος κοσμος και μεσα σ αυτον τον λιγο εισαι κι εσυ και σου ευχομαι να μπορεις να το κανεις συνεχεια και να το απολαμβανεις.Γιατι ειναι σκετη απολαυση ενα ολοκληρο βουνο με λιγο κοσμο,ενω ΣΚ τσουλανε χιλιαδες.Ετσι κι εγω σαν φοιτητης την κοπανουσα συχνα και πηγαινα στο Σελι καθημερινες ,ηταν αλλες εποχες ομως ...υπηρχε χρημα και δεν εννοω την δικια μου οικονομικη κατασταση . Οσοι ειχαν δικη τους δουλεια λοιπον την κλεισανε κι ειναι τυχεροι αν ειναι καπου υπαλληλοι.Ετσι λοιπον το προφιλ των ανθρωπων που ειναι ελευθεροι επαγγελματιες κλεινουν το γραφειο τους την Τεταρτη και πανε για σκι ειναι λιγοι και πλουσιοι και καλα κανουν . Φυσικα λοιπον εφ οσον τα οικονομικα σου πηγαινουν πολυ καλα ,θα πας για σκι την Τεταρτη ! Κι αμα θα πας για σκι την Τεταρτη θα θελεις να ειναι ανοιχτο ολο το βουνο για να σε περιμενει να το οργωσεις. Το θεμα ειναι ποσο λογικο ειναι αυτο στην Ελλαδα της κρισης να το φωναζουμε και να το απαιτουμε. Ανταυτου ειναι απολυτως λογικο να φωναζουμε και να απαιτουμε απο εναν Παρνασσο των 35 μυριων να δουλευει σωστα εστω τα ΣΚ και να ενημερωνουν οπως πρεπει . Ολο αυτο μοιαζει λοιπον σαν να φωναζεις στον ξενοδοχο γιατι δεν σου χει προσουτο στο πρωινο.. Οταν ομως σε ειχε προσουτο πληρωνες 100 ευρω την βραδια και τωρα πληρωνεις 40...δεν ειναι το ιδιο και παλι καλα που σε εχει και πρωινο.Οι εποχες αλλαζουν κι ολα κι ολοι προσαρμοζονται στις αλλαγες! Η τσαπατσουλια δε του Ελληνα ειναι σε τετοιο βαθμο μεγαλη ,που παντα θα επηρεαζει την ευρυθμη λειτουργια των παντων και ειδικα τωρα που ειμαστε λιγο πριν την οριστικη χρεοκωπια.
  15. Το λογικο ειναι να θελουμε να λειτουργει ενα χ/κ σωστα τις αργιες και τα ΣΚ εδω που φθασαμε..Τις καθημερινες δεν θα επρεπε να μας ενδιαφερει ,σαν ο μεσος ορος της κατηγοριας των ανθρωπων που ειμαστε ,γιατι πολυ απλα δεν μπορουμε να παμε για χιονοδρομια ,εκτος αν κανω λαθος και ακομα το φυσαμε ... Να κυνηγαμε λοιπον να δουλευουν σωστα τα ΣΚ και τις αργιες και να μην γκρινιαζουμε γαι τις καθημερινες σε μια χωρα με τετοια κριση και σε τετοια υφεση ,που δεν ειναι ανοιχτο ολοκληρο το χιονοδρομικο να παει ο Λεωνιδας για σκι. Να απαιτουμε λοιπον, σωστη ενημερωση και σωστη διαχειρηση του εκαστοτε χ/κ.Μακαρι αυτα χρονια περισσοτερος κοσμος να γνωρισει την χιονοδρομια και να περναει τα ΣΚ του σε καποιο χ/κ βοηθοντας στην επιβιωση στους. Αυτο βεβαια αποτελει σχημα οξυμωρο.
  16. Το continental TS 860 που το βγαζουν καλυτερο και απο τα δυο δεν υπαρχει ? ή δεν το προτιμησατε ?
  17. Γερός και τυχερός Νίκο κι ολα τ αλλα..
  18. Θα δωσετε καποιο link ή θα φαμε τα μουστακια μας ναούμε...?
  19. Συγχαρητηρια σε ολους σας!!! εγω ουτε να το φανταστω μπορω...
  20. Θα το περάσουν και σαν ορειβατικό μονοπάτι.. sent with my WP using tapatalk
×
×
  • Create New...