-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
με αυτα τα λεφτα ανοιξαν πιστα ! Κανεις δεν θα τους πει μην πηγαινεται.. Ελλας το μεγαλειο σου ..
-
Τα δυο καλυτερα δηλ σου βρισκουν δικαιολογιες οτι δεν ....Απο την αλλη μερια σκεφτεται κανεις και την παραγγελια μην του ερθει κανα μπαγιατικο
-
Φαινεται να ειναι αρκετα υποσχομενο ...Το θεμα ειναι μηπως ανοιγουμε αλλες δουλειες μετα ..του στυλ προβλημα με το κοφιξ κλπ κλπ.Θα το δοικιμαζα παντος οσο κι αν κοστιζε.
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
-
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ ,ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΟΝΙΑ !!!
-
Ασχετο ..αλλα παιζει να μην μπενουν γενικως αλυσιδες σε λαστιχα διαστασεων πχ 235 50 19, να το απαγορευουν λογω χαμηλου προφιλ ?
-
Παρτε μας χαμπαρι...
-
Σεμινάριο Καρδιοαναπνευστικής Ανάνηψης Από Την Ε.κ.ε.
leonidastria replied to Petrinio's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Ενα μεγαλο μπραβο στον Συλλογο που καταφερε να χαρισει δωρεαν και με πιστοποιηση ενα τετοιο σεμιναριο ΖΩΗΣ στα μελη του.Στην Ευρωπη ολο και περισσοτερα δημοσια μερη οπως αεροδρομια ,σιδηροδρομικοι σταθμοι κλπ εξοπλιζονται με αυτοματους απινιδωτες και που μπορει να τους χειριστει και καποιος που δεν ειναι γνωστης.Αυτο απο μονο του δηλωνει το ποσο σοβαρο ειναι το μεγεθος "χρονος" .Ακομα και αυτοματος απινιδωτης να μην υπαρχει στον χωρο, η μεθοδος ΚΑΡΠΑ απο μονη της μπορει να κανει την διαφορα μεταξυ ΖΩΗΣ και ΘΑΝΑΤΟΥ μεχρι να βρεθει ! Μακαρι να βρεθει τροπος να γινει και στην Β. Ελλαδα.Και παλι μπραβο στον Συλλογο !!! -
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Τελικα για να δει καποιος τους αγωνες της σαιζον ,που μπορει ? -
Χρονια πολλα MakisM !
-
Να σας ζησει ,γερος και τυχερος , κι εσεις για να τον καμαρωνετε ,οπως και την κορη !!!
-
Αν καταλαβα καλα ο Μιχαλης εχει καταγμα σκαφοειδους? Περαστικα Μιχαλη !!!
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Μπραβο Γιωργο ,αρα ξεχναμε οτι εγινε και απλα αν θελουμε, προπονουμαστε !!! -
Δηλ ρε Γιωργο ο Ζιμπαμπουεανος πηγαινε με διπλασια ταχυτητα απο εναν φυσιολογικο ανθρωπο?
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Αντε και του χρονου με υγεια σε ολους μας! Ειχες ομως προβλημα με την θλαση που ειχες ? -
Kitzbühel’s Earliest Ever Opening (?) Today! http://www.snow-forecast.com/whiteroom/kitzbuhels-earliest-ever-opening-today/
-
Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης
leonidastria replied to Koumparos's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Ολια σ ευχαριστούμε θερμά που παρόλο δεν θα λάβεις μέρος στον αγώνα,έτρεξες,οργάνωσες ,δήλωσες τις συμμετοχές και παρέλαβες το υλικό για τους συμμετέχοντες! Σ ευχαριστούμε θερμά!!! sent with my WP using tapatalk -
Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης
leonidastria replied to Koumparos's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Ολια ποιος πληρωσε για τις συμμετοχες και ποσο? Ενταξει διαβασα προηγουμενο ποστ Αν δεν θελει ας το σβησει καποιος. σορρυ -
Αγοραζω μονο SanDisk πχ 16,32 γιατι τις θεωρω καλυτερες απο τις αλλες ,πραγμα που μπορει να ειναι λαθος.Παρ ολα αυτα εχω χασει πολυτιμες φωτο απο μια τετοια καρτα που ειχα σε τηλ που ξαφνικα αποφασισε να μην λειτουργησει .Συμπερασμα...αυτο που κανει ο Χρηστος ειναι οτι καλυτερο ,αλλα αμα ειναι να σου κατσει ...
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Ολια θα ερθω εγω ,θα μιλησουμε στο τηλ. -
για γελια ή για κλαματα? ή μαλλον κλαιγοντας απο τα γελια !
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συμφωνώ! Ένας πολυ μικρός ενδιασμος ..μηπως ειμαι Αθηνα. -
αν το καναμε εμεις αυτο που εκανε το snowreport ? ποιο θα ηταν το κερδος μας ?θα μπορουσαμε ?
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Θα οργανωθουμε ! Αν ειμαι Θεσσαλονικη να ερθω να τα παρω εγω απο το μαγαζι σου πχ Πεμπτη βραδακι 8:30 που σταματα η λεωφορειολωριδα. Θα μπορεσεις να τα κατεβασεις κατω πανω στην Τσιμισκη να τα παρω? ΥΓ Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα παει πακετο με την ενδεχομενη συναντηση.
