Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. με αυτα τα λεφτα ανοιξαν πιστα ! Κανεις δεν θα τους πει μην πηγαινεται.. Ελλας το μεγαλειο σου ..
  2. Τα δυο καλυτερα δηλ σου βρισκουν δικαιολογιες οτι δεν ....Απο την αλλη μερια σκεφτεται κανεις και την παραγγελια μην του ερθει κανα μπαγιατικο
  3. Φαινεται να ειναι αρκετα υποσχομενο ...Το θεμα ειναι μηπως ανοιγουμε αλλες δουλειες μετα ..του στυλ προβλημα με το κοφιξ κλπ κλπ.Θα το δοικιμαζα παντος οσο κι αν κοστιζε.
  4. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ ,ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΟΝΙΑ !!!
  5. Ασχετο ..αλλα παιζει να μην μπενουν γενικως αλυσιδες σε λαστιχα διαστασεων πχ 235 50 19, να το απαγορευουν λογω χαμηλου προφιλ ?
  6. Ενα μεγαλο μπραβο στον Συλλογο που καταφερε να χαρισει δωρεαν και με πιστοποιηση ενα τετοιο σεμιναριο ΖΩΗΣ στα μελη του.Στην Ευρωπη ολο και περισσοτερα δημοσια μερη οπως αεροδρομια ,σιδηροδρομικοι σταθμοι κλπ εξοπλιζονται με αυτοματους απινιδωτες και που μπορει να τους χειριστει και καποιος που δεν ειναι γνωστης.Αυτο απο μονο του δηλωνει το ποσο σοβαρο ειναι το μεγεθος "χρονος" .Ακομα και αυτοματος απινιδωτης να μην υπαρχει στον χωρο, η μεθοδος ΚΑΡΠΑ απο μονη της μπορει να κανει την διαφορα μεταξυ ΖΩΗΣ και ΘΑΝΑΤΟΥ μεχρι να βρεθει ! Μακαρι να βρεθει τροπος να γινει και στην Β. Ελλαδα.Και παλι μπραβο στον Συλλογο !!!
  7. Τελικα για να δει καποιος τους αγωνες της σαιζον ,που μπορει ?
  8. Να σας ζησει ,γερος και τυχερος , κι εσεις για να τον καμαρωνετε ,οπως και την κορη !!!
  9. Αν καταλαβα καλα ο Μιχαλης εχει καταγμα σκαφοειδους? Περαστικα Μιχαλη !!!
  10. Μπραβο Γιωργο ,αρα ξεχναμε οτι εγινε και απλα αν θελουμε, προπονουμαστε !!!
  11. Δηλ ρε Γιωργο ο Ζιμπαμπουεανος πηγαινε με διπλασια ταχυτητα απο εναν φυσιολογικο ανθρωπο?
  12. Αντε και του χρονου με υγεια σε ολους μας! Ειχες ομως προβλημα με την θλαση που ειχες ?
  13. Kitzbühel’s Earliest Ever Opening (?) Today! http://www.snow-forecast.com/whiteroom/kitzbuhels-earliest-ever-opening-today/
  14. Ολια σ ευχαριστούμε θερμά που παρόλο δεν θα λάβεις μέρος στον αγώνα,έτρεξες,οργάνωσες ,δήλωσες τις συμμετοχές και παρέλαβες το υλικό για τους συμμετέχοντες! Σ ευχαριστούμε θερμά!!! sent with my WP using tapatalk
  15. Ολια ποιος πληρωσε για τις συμμετοχες και ποσο? Ενταξει διαβασα προηγουμενο ποστ Αν δεν θελει ας το σβησει καποιος. σορρυ
  16. Αγοραζω μονο SanDisk πχ 16,32 γιατι τις θεωρω καλυτερες απο τις αλλες ,πραγμα που μπορει να ειναι λαθος.Παρ ολα αυτα εχω χασει πολυτιμες φωτο απο μια τετοια καρτα που ειχα σε τηλ που ξαφνικα αποφασισε να μην λειτουργησει .Συμπερασμα...αυτο που κανει ο Χρηστος ειναι οτι καλυτερο ,αλλα αμα ειναι να σου κατσει ...
  17. για γελια ή για κλαματα? ή μαλλον κλαιγοντας απο τα γελια !
  18. Συμφωνώ! Ένας πολυ μικρός ενδιασμος ..μηπως ειμαι Αθηνα.
  19. αν το καναμε εμεις αυτο που εκανε το snowreport ? ποιο θα ηταν το κερδος μας ?θα μπορουσαμε ?
  20. Θα οργανωθουμε ! Αν ειμαι Θεσσαλονικη να ερθω να τα παρω εγω απο το μαγαζι σου πχ Πεμπτη βραδακι 8:30 που σταματα η λεωφορειολωριδα. Θα μπορεσεις να τα κατεβασεις κατω πανω στην Τσιμισκη να τα παρω? ΥΓ Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα παει πακετο με την ενδεχομενη συναντηση.
×
×
  • Create New...