Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. Ωραια δουλεια φαινεται μεν ...ακριβες δε ! Κι απο την αλλη θα πρεπει να δενω και κορδονια σ αυτα τα custom εσωτερικα μποτακια ?
  2. Εμενα εκτος απο το Core 93 με το πλεονεκτημα του graphene ,μ αρεσε και το Atomic !
  3. Δεν υπαρχει περιπτωση !!! Δεν πιστευω τιποτα!!! Να γινουν ολα αυτα και αφου γινουν παλι δεν θα πιστευω στα ματια μου !!!Απλα δεν τους ενδιαφερει τιποτα !!!
  4. Αμα θελετε αδρεναλινη ,καντε τον μαγκα στις γυναικες σας ,εκει να δειτε αδρεναλινη !
  5. Ολα στην περιοχη εμφανιζουν εικονα εγκαταληψης και το γραφω μετα λογου γνωσεως μιας και η μιση οικογενεια κραταει απο κεινα τα μερη.Αν κατι μου ξεφευγει θα μου ξεφευγει για λιγο ή που θα το μαθω ή που θα κλεισει κι αυτο οσονουπω..
  6. Αυτο απ οτι λεει και το ονομα του ,μαλλον ειναι μικροτερο απο το παρα πεντε ,πιο γρηγορο και πιο ευελικτο?
  7. Θα ηθελα πολυ να σας δω , αλλα λογω υποχρεωσεων ισα που θα σας προλαβω οποτε ,αλλη φορα.
  8. Η Ρανια μπορει να βοηθησει σ αυτη την οργανωση μιας που πηγε αυτο ταξιδι.
  9. Μεχρι να τσουλησουμε εχει ακομα ,αλλα για να ονειρευτουμε φτανει !!! Φανταστειτε συναντηση ΠΣΚ παννελαδικη ή οπως αλλιως την φανταζεστε σε ξενοδοχειο γραφικο με τιγκα το χιονι εξω ,εντος Ελλαδος ,τα Χριστουγεννα την επομενη εβδομαδα ,τζακια αναμενα σε λομπυ και δωματια ,τα κοκκινα κρασια να εχουν την τιμητικη τους και το καλαμπουρι και η πλακα να μην εχει τελειωμο !!!
  10. Θυμαμαι μια χρονια προ αμνημονευτων χρονων ...καναμε σκι στο Σελι ...28η Οκτωβριου !!! Μετα φυσικα ξαναανοιξε πριν τα Χριστουγεννα !
  11. Παντος μια ιδεα σιγουρα περνει κανεις απο εδω... http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ACE-All-Season-and-Winter-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-Winter-Tyre-Test.htm
  12. Το πρωτευον ειναι να πανε και να γυρισουν σωοι και αβλαβεις και να μην επιχειρησουν κατι παρατολμο αν οι συγκυριες ειναι κατα τους.Συνηθως εκει την πατανε ολοι σκεπτομενοι οτι ειναι ταξιδι ζωης και ποτε θα ξαναερθουμε.Καλη επιτυχια τους!
  13. Τι συζηταμε τωρα...Οι ανθρωποι ειναι πολυ μπροστα σε λογικη ,γι αυτο προοδευουν !Την αγορασες ...? Κολησε την επι τοπου!!! Ο Ελληνας θα σκεφτει ...αιντε ρε ...που θα μου πουν εμενα να την κολλησω πριν ξαναβγω στον δρομο ...σιγα ρε ...σιγα .Οταν ομως εχει μαθει απο μικρος οτι "σιγα ρε" δεν εχει ,θα προσαρμοστει διαφορετικα ! Αυτα τα ολιγα πανω στην αγανακτηση μου γιατι κι εγω Ελληνας ειμαι ασχετως αν προσπαθω να ειμαι οσο γινεται πιο νομοτυπος.Την καλημερα μου σε ολους !
  14. Στειλε μου μνμ γαι να μην χαλαμε το τοπικ τι εννοεις μ ενδιαφερει !
  15. Και μονος σου πας ,και παρεα πας, οτι θελεις! Το θεμα ειναι οτι καμια φορα ειναι δυσκολο να βρεις παρεα για την ημερομηνια που θελεις να πας για σκι ,οποτε πας μονος σου αν δεν εισαι ευελικτος κι εχεις την καλυτερη παρεα ...τον Γιαννη !!!
  16. Σε μια ημεριδα δεν πας για να την πεις σε κανεναν ουτε για να μαλωσεις ,πας για να συζητησεις να υπαρξει αλληλεπιδραση του κοινου και των ομιλητων και φυσικα για να αναδειξεις καποια προβληματα που υπαρχουν και εφταιξαν οι εξωγηινοι που δημιουργηθηκαν κι εσεις κ. συνδαιτυμονες μου μπορειτε με την αμεριστη συμπαρασταση μας ,λογω γνωσης , να τα λυσετε κι ο νοων νοειτω Αδραξτε την ευκαιρια να κερδισετε και κανενα ψηφο.Ετσι απλα ! Αν δεν γινει ετσι οι δημοσιογραφοι θα το θαψουν αφου δεν θα αφησουν οι θιγμενοι να βγει κατι προς τα εξω που χαλαει την εικονα τους ,απλα πραγματα. Αλλο να πεις ...πρεπει παντα να εχουμε σαν πρωτο στοχο την ασφαλεια και να βρουμε τροπους ωστε να επιτυγχανεται αυτο σε οποιοδηποτε Χ/Κ και αλλο να αρχισεις τα χοντρα και οτι φταιει ο ταδε ...
  17. κλεινοντας την παρενθεση ,μετα απο τοσα χρονια πχ στην Ναουσα θα ηταν του Δημου η χρηση τωρα αλλα δεν θελουμε να μας πιασουν "μητσους" που τελικα πιανομαστε ...
  18. Φανταζεστε μια τετοια ...απο Ναουσα -Πηγαδια ? και λεω για Ναουσα γιατι πριν απο καμια 30ρια χρονια κατι ειχε συζητηθει με παραχωρηση χρησης για Χ χρονια ή τελος παντων καπου αλλου στην επικρατεια?
  19. Ολοι οι Ευρωπαιοι ακομα και οι Βουλγαροι μ@λ@κες ειναι...μονο εμεις ειμαστε οικολογοι και οικονομολογοι για να ξερουμε πιο ειναι το σωστο ...κι απο το πολυ το ξερω μονο εμεις πηγαινουμε προς τα πισω με βημα γοργο !Εχω βαρεθει πια
×
×
  • Create New...