Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. Zell am see !!! ΥΓ εκτος να γινεται καποιο καλαμπουρι που δεν πηρα χαμπαρι επειδη δεν διαβασα αρκετα πισω...
  2. Θα μας τρελανεις ρε φιλαρακι...Πηγες κι ετρεξες 30 χλμ και θες του χρονου να παμε και παρεα...! Μονο που το διαβασα χαλια εγινα ! Πανε εσυ και θα σε περιμενουμε με νερα και βιταμινες στον τερματισμο!
  3. Και δουλευει το "συστημα"... υπαρχει κοσμος που τσιμπαει? κλαιω...
  4. τωρα μαλιστα !!!
  5. ελα και δεν ηξερα πως να τα ξοδεψω..
  6. Σιγα μη ξεκινησω η ωρα 11:30 12:00 να ανεβω στο Χ/Κ και να στησω καραουλι να ζητησω την καρτα του αλλου για να κανω 2 ωρες σκι κουτρα... Κι επειδη ολοι τον κ#λο μας κοιταμε,εγω τον θελω περιφανο και αξιοπρεπη,ή μπορω να παω για σκι ή δεν μπορω ...το θεωρω πολυ ξεφτιλα να ζητιανεψω καρτα και να συμβαλω στην μη σωστη χρηση της προσωπικης καρτας που αυτη η κινηση βλαπτει την λειτουργια του χ/κ που μου χαριζει αυτες τις ευχριστες στιγμες απολαυσης του σπορ που αγαπω.
  7. α και μενα 6.5 μετρα,οχι 66 μετρα ...θα τα πουμε !!
  8. Νικο εσυ που ξερεις την περιοχη του χ/κ καλυτερα απο εμας ,θερμοκρασιες ιδανικες για την λειτουργια κανονιων δημιουργουνται σχετικα νωρις? Οταν λεω νωρις εννοω για Δεκεμβριο πχ και οταν δεν συμβαινουν τρελα πραγματα με τον καιρο ,γιατι εχουμε κανει και Χριστουγεννα στην Γλυφαδα με κοντομανικα και πρωτοχρονια να κλεινει η Μαλακασα !
  9. Τιποτα δεν προκειται να γινει ,κι αν αλλαξει κατι για τους αλλους ,εφ οσον επαφιεται στο καθε κρατος η αποφαση ,εμεις το ιδιο θα κανουμε...θα αλλαζουμε την ωρα! Αυτο μαθαμε αυτο κανουμε!
  10. Να σε πω τη μοιρα σου ...να σε πω το ριζικο σου ...Μεγαλη πορτα θα διαβεις και λεφτα θα παρεις !!!
  11. Χρονια πολλα ,με υγεια και τυχη !!!
  12. Εννοειται πως δεν θα ξεκινησει κανεις απο εδω για να παει να κανει σκι σε ταπητα εκει! Αυτο φανταζομαι απευθυνεται στην γυρω περιοχη ! Οπως θα πηγαινα κι εγω στα πηγαδια αν ειχε κατι τετοιο !
  13. Υπαρχουν καταλυματα παιδια φθηνα οπως σας ειπα αλλα δεν ειναι κοντα στο χ/κ .Θελεις μιση ωρα για να πας τουλαχιστον.Αυτα που ειναι διπλα ειναι ακριβα.Το θεμα ειναι οπως ειπωθηκε πιο πανω αν ειναι για να πας αποκλειστικα για σκι 2-3 ημερων ,θα πας Βουλγαρια.
  14. Καλημερα! Εδω ρε παιδια δεν ξεκινουσαμε να παμε για σκι στο Καιμακτσαλαν καποιες εποχες...Φοβομασταν πως μια ο δρομος θα ειναι κλειστος μια δεν θα δουλευει το ενα μια το αλλο,ποσο μαλλον να θελεις να επενδυσεις και καποια πολλα χρηματα για ξενοδοχειακη εκμεταλευση στην γυρω περιοχη ,οταν δεν εισαι σιγουρος για την ευρυθμη λειτουργια του χ/κ .Παντος γεγονος ειναι οτι η γυρω περιοχη υποφερει απο ξενοδοχειακη υποστηριξη. Αμα δει κανεις και πως εχουν καταληξει μια δυο μεγαλες μοναδες ,οπως πχ ο Λεωνιδας ,θα βαλει τα κλαματα ! Τελος παντων ,μικρα καταλυματα υπαρχουν στην γυρω περιοχη ,αλλα οχι κατω απο 20-30 λεπτα απο το χ/κ και με τιμες στα 50 ευρω με πρωινο.Αυτες οι μικρες μοναδες βεβαια δεν στηριζονται στο χ/κ.
  15. Επιτελους ...κοσμος στο φορουμ! Θεματα προς συζητηση ! Αυτο το μαρτυριο καθε καλοκαιρι ...
  16. ...αν εισαι στον συλλογο ? κουμπαράκι κάτσε καλα !
  17. That's it folks ! Εφ οσον υπαρξουν συνθηκες και δουλεψουν τα κανονια ,θα μεταμορφωθει το χ/κ ,θα κερδιθουν πολλες μερες σκι !
  18. Δεν εχω εμπειρια απο τετοιου ειδους πιστα ...για αλλο λογο γραφω! Απο την τσατιλα μου που υπαρχουν τοσες λυσεις και ευκαιριες για ενα χιονοδρομικο να τραβηξει κοσμο πανω του τις εποχες που δεν χει χιονι! Καλλιστα τα 3-5 πηγαδια ,το Σελι ,ή το Καιμακτσαλαν θα μπορουσαν απο την μια να εχουν συνεχεια αγωνες μαουντεν μπαικ ακομα και σε διεθνες επιπεδο ή να επενδυσουν σε μια τετοια διαστρωση !!!Οταν ομως τα 3-5 νοικιαζονται για εναν χρονο θαρρεις και την επομενη χρονια δεν θα υπαρχουμε ,πως να γινει κατι τετοιο?Αυτα ειναι απλα πραγματα που και ο πιο βλαξ που ανακατευεται με τα κοινα το καταλαβαινει...Εδω γενικως,οπως και σε ολη την επικρατεια παιζει αλλο παιγχνιδι...και επειδη παιζει αλλο παιγχνιδι γι αυτο θα μεινουμε εδω που ειμαστε ...στασιμοι , ή αν θελετε το μότο μας θα ειναι εμπρος προς τα πισω !!!
  19. Εεε μαα ...γι αυτο λεω ...τι κι αν δεν εχει χιονι ,μπορουμε να γραφουμε και να συζηταμε διαφορα
  20. Που και να το δεις χιονισμενο ...!!!
  21. Αντε να αρχισουμε να μπαινουμε σε "μουντ" χειμωνα ...
  22. Φυσικα σαν χιουμορ θα το παρει κανεις!
×
×
  • Create New...