Jump to content

wraith

Χρήστης Forum
  • Content Count

    5,797
  • Joined

  • Days Won

    39

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by wraith

  1. Σήμερα τα νέα από πάνω λένε για πολύ ζεστή και λίγο σχετικά κόσμο. Βλέπω το χιόνι να τρώει ζόρι. Εις αναμονή των επόμενων χιονοπτώσεων. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  2. Λίγα πράγματα, απ' ότι μου είπαν. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  3. Για τρελούς ή θύματα ψάχνεις; Επισκέπτες/αρχάρια μαθήματα γενικά είχε αυτές τις μέρες. Χιονοδρόμους όχι.
  4. Είχε κάποιος ανεβάσει...αν θυμηθώ που τις είδα θα τις ανεβάσω κι εδώ. Όπως και να έχει η όλη δουλειά έγινε με μεταφερόμενο χιόνι. Οι σημερινές εικόνες σε σύγκριση με τις χθεσινές και τις προχθεσινές δεν έχουν καμία σχέση.
  5. Η τιμολογιακή πολιτική είναι ευθύνη της ΕΤΑΔ και ασχολήθηκαν με το θέμα μετά τις αρχές Δεκέμβρη. Επίσης, λέω ξανά, ότι αρνήθηκαν/βαρέθηκαν να παρέχουν έκπτωση στην 80αρα, παρά τη μεγάλη επιτυχία που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Με τη φετινή πατάτα, συν το όλο πνεύμα αβεβαιότητας το κόβω δύσκολο να πάρει κανείς ακόμα και 20αρα. Ο μόνος λόγος να πάρει κανείς πολύποντη από τώρα είναι για να αποφεύγει τις τεράστιες ουρές που είμαι σίγουρος ότι από αύριο κιόλας θα βλέπουμε. Πάντως έχει δίκιο ο Μιχάλης που λέει ότι ο κυρίως λόγος που θα ανοίξει αύριο είναι οι χιονοπαγίδες και η μεταφορά χιονιού από αυτές και από άλλα σημεία που μαζεύουν.
  6. Από κόσμο; Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  7. Για ταβέρνες, ξενοδοχεία μικρό το κακό. Για καφετέριες/μπαρ διπλό κέρδος. Για όσους έχουν σχέση με τη χιονοδρομία (δάσκαλοι, ενοικιάσεις, καταστήματα χιονοδρομικού εξοπλισμού) μπορώ να σου πω, με μεγάλη ακρίβεια, περίπου το 1/3 του ετήσιου τζίρου.
  8. Γιάννη είχε βγει ανακοίνωση για αλυσίδες; Γιατί δεν θυμάμαι στα κομμάτια εκείνα να λέει καμία πινακίδα ότι είναι υποχρεωτικό να φέρεις αλυσίδες από Οκτώβρη μέχρι απειλή όπως είναι πχ στο Αρτεμίσιο. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  9. Επικό...το ωραίο θα ήταν να βρεθεί τρόπος η λίστα αυτών που θα πάρουν ελευθέρας να βγει και στη Διαύγεια
  10. Η μεγάλη πληγή των Καλαβρύτων είναι ο δρόμος Πούντα-Καλάβρυτα....Υπάρχει πρόβλεψη για κάτι άλλο; Επιμένω πως η περαιτέρω αξιοποίηση του Οδοντωτού για πρακτικούς και όχι μόνο τουριστικούς (εννοώ τη διαδρομή ως ατραξιόν) λόγους θα ήταν μια λύση. Βέβαια αυτό απαιτεί τοπικό ski bus ή/και εκείνο το περίφημο λιφτ Καλάβρυτα-ΧΚΚ και εξτρά κίνητρα (πχ συνδιαστικά πακέτα, all inclusive, εκπτώσεις, χώρος στάθμευσης στο Διακοπτό κτλ).
  11. Οριστική αναστολή λειτουργίας λόγω ανέμου. Ερωτηματικό ακόμα η αυριανή μέρα. Προσωπικά, εκτιμώ ότι η Κυριακή θα είναι η μέρα. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  12. Το θέμα είναι πάντα από ποιους παίρνεις απαντήσεις απαξίωσης και εν τέλει πόση αξία ή απαξίωση αυτές δίνουν στο σύλλογο. Το φόρουμ έχει δυνατότητα αναζήτησης, μπορεί να δει και να κρίνει ο καθένας την συνεισφορά του άλλου στο δημόσιο διάλογο. Ο σύλλογος, όπως έχει αποδείξει πολλές φορές, αντέχει και ανέχεται ακόμα και άτομα που μπαίνουν μόνο για να τον βρίσουν. Κάποιοι μάλιστα έχουν αλλάξει στάση, και από βρίσιμο πλέον κάνουν συστηματική και σκληρή κριτική, άλλοτε βάσιμη άλλοτε όχι και τόσο. Επίσης για να απαντήσω σε ερώτημα που δέχτηκε ο σύλλογος, διαγραφή από το φόρουμ γίνεται από τους συντονιστές και τον διαχειριστή, κατόπιν αιτήματος του ιδίου ή συστηματικής παράβασης των κανονισμών λειτουργίας. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  13. Έχω ακούσει ότι είναι θέμα canting των μποτών και μόνο... Disclaimer: Πλάκα προς φίλο είναι...πολύ ενδιαφέρον το άρθρο...
  14. Πληροφορίες λένε πως αν ανοίξει κάτι θα είναι Σάββατο ή Κυριακή και εντελώς πετροσκι για ξεχαρμάνιασμα. Προσπάθειες πάντως γίνονται. Το βουνό θέλει άλλο τόσο χιόνι για να είναι σχετικά κομπλέ. Καλή μας σαιζόν με υγεία και, εννοείται, χαρά! Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  15. Εδώ η κουβέντα αρχίζει και μου θυμίζει τη μάνα μου...πρέπει να απαντήσει ακόμα και αν έχει άδικο. Οι υπόλοιποι καλύφθηκαμε νομίζω από τις πληροφορίες του Πάνου και της σελίδας της skidata. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  16. Πολύ εμπεριστατωμένη η απάντηση του Πάνου για το Skidata Για περισσότερα δείτε και εδώ: https://www.skidata.com/en/mountain/
  17. Αγαπητέ Γρηγόρη, εύκολα θα μπορούσαμε να τραβήξουμε τη συζήτηση στα άκρα, αλλά όπως σωστά έγραψε και ο Χρήστος δεν ήταν ούτε αυτό το γράμμα μου, ούτε το πνεύμα μου. Το αντίθετο μάλιστα. Θα σου ζητήσω να αναιρέσει κάποιους άδικους χαρακτηρισμούς που κάνεις και θα χαρώ αν θες (ακόμα και αν επιμένεις) να το συζητήσουμε περαιτέρω. Γράφω από κινητό και στο δρόμο οπότε δεν θέλω να μπω στη ουσία και σε αρκετά που λες συμφωνώ. Αργότερα στην ημέρα θα επανέλθω. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  18. Πάνο χαίρομαι που το διευκρίνισες και που συμφωνούμε! Νομίζω ότι στόχος μας όλων όσων αγαπάμε τα βουνά (αλλά και τη θάλασσα) είναι να εκπαιδεύσουμε όσους θέλουν να το γνωρίσουν, προς μια σχέση σεβασμού και αγάπης και προς το βουνό και προς το συνάδελφο. Προσωπικά χαίρομαι, χαιρετώ και συγχαίρω όταν συναντώ κάποιον να απολαμβάνει αυτό που κάνει.
  19. Στο μυαλό μου είσαι. Πάνο βρίσκω πολύ φάουλ και ισοπεδωτική την ταύτιση που κάνεις αλπικό σκι=νεοελληνικός νεοπλουτισμός με ολίγον από Άλπεις και μπόλικο σοσιαλάιζινγκ και ορειβατικό=το πραγματικό βουνό Καταλαβαίνω το άγχος αρκετών (επαγγελματιών και μη) να ξεχωρίσουν/πρωτοπορίσουν με αυτόν τον τρόπο, αλλά όπως το είπε και ο φίλος Κωστής από πάνω, γίνεται εκνευριστικός ώρες ώρες. Την επαφή του με το "πραγματικό" βουνό ο καθένας την ορίζει με τον δικό του τρόπο και εφόσον αυτό γίνεται με σεβασμό στο περιβάλλον και στον συνάδελφο λάτρη του βουνού. Δυστυχώς για κάποιους χωράμε όλοι στο βουνό, άνδρες και γυναίκες, στρέιτ και γκέι, ματσό και ήρεμοι, χοντροί και φιτ, κουτσοί και "υγιείς", με αδιάβροχα από το Lidl αλλά και με GoreTex, λαϊκοί και χίπιδες, κοκ. Ορειβάτες, πεζοπόροι, ποδηλάτες, τζιπάδες, αναρριχητές, χιονοδρόμοι, βοσκοί κ.ο.κ. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  20. Δεν ξέρω γιατί, αλλά η κουβέντα μου θύμισε φοιτητικές εκλογές...τότε που μια άφαντη παράταξη εμφανίζονταν μαζί με (σήμα) τα χελιδόνια .
  21. Μην παίζουμε με τις λέξεις Μάνο. Μπορεί γεωγραφικά ο κύριος όγκος να είναι ορεινός, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό του πλυθυσμού δεν μένει στα βουνά. Η ίδια η χώρα έχει ζητήσει να θεωρείται αρχιπελαγική με βάση το δίκαιο της θάλασσας. Επίσης κανείς δεν είπε να παρατήσουμε τους έχοντες ανάγκη στο έλεος της φύσης...Εννοείται πως πρέπει να παρέχεται διάσωση. Δεν ξέρω όμως αν το σύνταγμα ορίζει να είναι αυτή δωρεάν. Αναλογικά από την άλλη έχουμε περισσότερα ατυχήματα στα βουνά παρά πχ στο ψαροντούφεκο. Οι ψαράδες πχ δίνουν αρκετά χρήματα στο λιμενικό και υπάρχει χρηματοδότηση. Τα δε εμπορικά πλοία υποχρεούνται να είναι ασφαλισμένα και ανταποδίδουν κ.ο.κ. Μην μο θυμώνεις όμως!!! Περίπου το ίδιο πράγμα λέμε! Μακάρι να μπουν πολλοί σαν εσένα Μάνο, να αλλάξει η νοοτροπία της ορειβατικής κοινότητας.
  22. Η Ελλάδα είναι αρχιπελαγική χώρα και προς αυτή την κατεύθυνση είναι δομημένο το SAR της (εκπαίδευση, εξοπλισμός, μεταφορικά μέσα κτλ), το οποίο λειτουργεί αρκετά καλά ακόμα και σε σχέση με πιο οργανωμένα κράτη από το δικό μας (ναι, υπάρχει το Σάμινα, αλλά υπάρχει και το Estonia, το Prestige, το Costa Concordia, Sewol κοκ). Αναλογικά ο πλυθυσμός στους ορεινούς όγκους είναι μικρός, αλλά σε γενικές γραμμές οι ίδιοι οι κάτοικοι ξέρουν να προστατεύουν τον εαυτό τους και είναι λίγα τα περιστατικά που δεν είχαν ευτυχή κατάληξη για κανονικές δραστηριότητες. Η ορεβασία και η αναρρίχηση ΔΕΝ είναι κανονικές δραστηριότητες όμως. Είναι αθλητική δραστηριότητα/χόμπυ σε ένα πολύ εκτεθειμένο περιβάλλον με πολύ μεγάλο ρίσκο και για τους ίδιους και για τους διασώστες. Και το έχω αναφέρει πολλές φορές ότι δεν βρίσκω κανέναν λόγο να πληρώνει ο φορολογούμενος πολίτης τις κ@υλες του καθενός... Η ίδια η ορειβατική κοινότητα θα έπρεπε να προτωστατήσει στη δημιουργία μιας ιδιωτικής ασφαλιστικής κάλυψης αλλά και την δημιουργία επαγγελματικής ομάδας διάσωσης. Πες το εκεί στον ΕΟΣ που πας να δεις τι θα σου πούνε.
  23. Σίγουρα δεν είναι ο φίλα προσκείμενος στη συγκυβέρνηση οικονομολόγος; http://www.dchionis.gr/betaiotaomicrongammarhoalphaphiiotakappaomicron.html "Συμμετοχή στην δημόσια διοίκηση και στην διοίκηση οργανισμών και επιχειρήσεων σε διάφορους φορείς όπως Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, ΟΣΕ, Προαστιακός Α.Ε., ΟΠΑΔ, Ιnvest in Greece, Οικονομικό Γραφείο Πρωθυπουργού, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ΙΟΒΕ."
  24. Αν είναι ο γνωστός ψεκασμένος θα ρίξουμε πολύ γέλιο! Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  25. Ναι, αλλά σκέψου ότι αυτό που πάει Καλάβρυτα ανεβαίνει στον κόμβο Βαρυμπόμπης για να ξανακατέβει στη Λεωφόρο Καβάλας, ενώ το άλλο φεύγει κατευθείαν για Παρνασσό. Τα εξτρά χιλιόμετρα στον αστικό ιστό δικαιολογούν την μια εξτρά ώρα...
×
×
  • Create New...