Jump to content

wraith

Χρήστης Forum
  • Content Count

    5,797
  • Joined

  • Days Won

    39

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by wraith

  1. Σαν δρόμος παραδόθηκε κανονικά το ΣΚ που μας πέρασε (μέναν μόνο κάτι μερεμέτια λίγο πριν το Ξυλόκαστρο). Επίσημα σε λίγες μέρες. http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/39047-olympia-odos-paradidetai-to-tmima-mexri-ksylokastro-kai-oi-siragges-panagopoylas Ολυμπία Οδός: Παραδίδεται το τμήμα μέχρι Ξυλόκαστρο και οι Σήραγγες Παναγοπούλας Δευτέρα, 20 Φεβρουάριος 2017 09:00 Ο κύβος ερρίφθη για την δεύτερη παράδοση τμημάτων στον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Πάτρα της Ολυμπίας Οδού. Μετά την πρώτη παράδοση του τμήματος μέχρι το Κιάτο και την ανεπίσημη λειτουργία επιπλέον χιλιομέτρων, σε μερικές ημέρες θα έχουμε ακόμα μία "κορδέλα" μιας και πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία το υπόλοιπο τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο (επιπλέον 5χλμ) αλλά και οι Σήραγγες Παναγοπούλας. Με την συγκεκριμένη παράδοση αυξάνεται το επίπεδο ασφάλειας στην Κορίνθου-Πατρών και ιδιαίτερα στην περιοχή της Παναγοπούλας. Με την παράδοση του τμήματος μέχρι το Ξυλόκαστρο και της Παναγοπούλας μειώνεται αισθητά το υπολειπόμενο προς ολοκλήρωση τμήμα καθώς θα απομένει το τμήμα Ριο-Ξυλόκαστρο μήκους περίπου 90χλμ. Το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο ξεκινα από τον ανισόπεδο κόμβο Κιάτου μέχρι φτάνει μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ξυλοκάστρου. Είναι τμήμα 14 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει 4 άνω διαβάσεις, 8 κάτω διαβάσεις, 5 γέφυρες, 3 lane covers και cut& covers και 1 κόμβο. ΟΙ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΑΣ Αφορά το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με μήκος 4χλμ (στο ρεύμα προς Αθήνα) πίσω από την Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών (6χλμ) και την Σήραγγα Δρίσκου (4,5χλμ) στην Εγνατία. Η ιδιομορφία στο συγκεκριμένο τεχνικό έργο είναι πως στην κατεύθυνση προς Πάτρα εχουμε 1 Σήραγγα 3.179 μέτρων ενώ στο τμήμα προς Αθήνα 3 συνεχόμενες Σήραγγες 548μ. + 581μ. + 4.033 μέτρα. Με την λειτουργία τους θα εξασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των οδηγών από την επικίνδυνη λόγω κατολισθητικών φαινομένων περιοχή της Παναγοπούλας. Η ΣΕΙΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ Με την λειτουργία και των νέων τμημάτων τις επόμενες ημέρες θα έχουν δοθεί από τα 120χλμ θα έχουν δοθεί περίπου 43χλμ. Η εκκίνηση των παραδόσεων έγινε τον Μάιο 2016. Τότε είχαν δοθεί σε κυκλοφορία οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες στην περιοχή Ακράτας- Αιγείρας, μήκους περίπου 1.150μ. Στη συνέχεια, στις αρχές Σεπτεμβρίου είχαμε την μεγάλη παράδοση στην κυκλοφορία για τα πρώτα 20χλμ. ολοκληρωμένου νέου σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, από τον Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου έως τον Κόμβο Κιάτου. Επίσης λειτούργησαν και οι δύο νέες σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου Κορινθίας. Οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες έχουν συνολικό μήκος 1.210μ., ενώνονται μεταξύ τους με γέφυρα 120μ. και εντάσσονται σε νέο-κατασκευασμένο οδικό τμήμα μήκους 2χλμ. της Ολυμπίας Οδού. Στις 17 Δεκεμβρίου 2016 λειτούργησαν ανεπίσημα επιπλέον 9χλμ νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο. Τώρα θα λειτουργήσουν θα υπόλοιπα 5χλμ. Οι Σήραγγες Παναγοπούλας καλύπτουν μήκος περίπου 5χλμ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Μετά από αυτές τις παραδόσεις πάμε για το τελευταίο "κατοστάρι" λόγω της προθεσμίας για λειτουργία μέχρι το τέλος Μαρτίου. Τότε θα πρέπει να λειτουργήσει όλος ο αυτοκινητόδρομος από την Κόρινθο μέχρι το Ρίο με τον όρο "λειτουργικός". Οι μεγάλες δυσκολίες από την ταυτόχρονη κατασκευή και λειτουργία του δρόμου έχουν δημιουργήσει επιφυλάξεις για το τελικό αποτέλεσμα στην λειτουργία των τμημάτων του δρόμου. Τα αναμενόμενα υπόλοιπα για μέχρι τον Αύγουστο θα είναι το Καμάρι Κορινθίας, οι Καμάρες Αχαϊας, τα Αραχωβίτικα, τμήμα του Υπέρ-Κόμβου Ρίου. Μετά τον Αύγουστο αναμένεται η πλήρης ολοκλήρωση του Υπέρ-Κόμβου Ρίου που αποτελεί και το δεύτερο μεγαλύτερο τεχνικό έργο της Ολυμπίας Οδού. Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
  2. Γιατί μάλλον είναι racing πέδιλο εγκεκριμένο από FIS
  3. Μάκη, από φίλο που διαμένει μόνιμα στο Colorado, μου έχει πει ότι υπάρχουν και χιονοδρομικά με πολύ πιο λογικές τιμές και σε ski pass, και διαμονή και μαθήματα. Aspen-Vail πάντως απλησίαστα. Έχει πάει μόνο μονοήμερες.
  4. Άμα έχεις μάθει σε 4πλο καρεκλάκι, δύσκολο... :P
  5. Ρε συ Βασίλη, δεν τον είδε κανένας να τον πιάσει;
  6. Καλοτσούλητο όποιος το πήρε...προλαβαίνει δεν προλαβαίνει τις πούδρες...
  7. Όπως το είπες Κωστή...Δεν θα είναι σαν τα μαμά. Λαχείο είναι. Κυκλοφορούν από διάφορες εταιρείες και άλλα βγαίνουν εξαιρετικά value for money και με άλλα ψάχνεις να βρεις που έχει πέσει GoPro σου. PAL που είναι και το ευρωπαϊκό σύστημα. Σε ό,τι αφορά το χρόνο είναι μια χαρά...πιο πιθανό να σου τελειώσει πρώτα η μπαταρία! Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Να έρθει εδώ να μου κάνει παρέα στις φυσιοθεραπείες... [emoji6] Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  9. Από φίλο που λυσάει σε εντελώς άδειο Παρνασσό σήμερα...
  10. Έχω την εντύπωση ότι στη Γαλλία ισχύει τελείως διαφορετικό σύστημα πιστοποίησης/λειτουργίας επαγγέλματος απ' ότι στις άλλες χώρες.
  11. Ο Phaethonας και ο Χρήστος στα είπαν μια χαρά. Από την δική μου, έμμεση, εμπειρία, τουλάχιστον στην Ελλάδα, μπορώ να σου πω τα εξής: α) Αν δεν έχεις δικό σου σπίτι κοντά σε κάποιο βουνό, ένα μεγάλο ποσό θα φεύγει σε διαμονή ή/και μεταφορές...είτε είναι αυτό σε κάποιο ξενοδοχείο είτε νοικιάζοντας κάποιο σπίτι/διαμέρισμα. β) Αν δουλέψεις ολόκληρη τη σαιζόν επάνω θα πρέπει να βρεις κάποια δουλειά για το καλοκαίρι. Συγκεκριμένα, ξέρω δασκάλα που μένει μόνιμα και σε δικό της σπίτι πολύ κοντά στο ΧΚΠ, με πολύ πολύ λιτό τρόπο ζωής (ξοδεύει ελάχιστα), δουλεύει κάθε μέρα επάνω, αλλά και πάλι τα περισσότερα καλοκαίρια αναγκάζεται να δουλέψει (συνήθως στον κλάδο του τουρισμού σε νησιά). γ) Αν δουλεύεις ΣΚ θα πρέπει να έχεις οπωσδήποτε κάποια άλλη σταθερή( δουλειά. δ) Είναι επάγγελμα με ημερομηνία λήξης. Είναι ελάχιστοι οι άνθρωποι που μπορούν να το κάνουν για πάρα πολλά χρόνια. Έχει μεγάλες σωματικές απαιτήσεις σε ακραίες συνθήκες και έχει πολύ μικρή σχέση με το τουριστικό σκι που κάνουμε εμείς χαλαροί και με το ρυθμό μας. ΑΛΛΑ Δεν παύει το "γραφείο" σου να είναι ένα πανέμορφο χιονισμένο βουνό...enough said που λένε και στο χωριό μου...
  12. Κώστα, άλλο πράγμα εντελώς εννοεί ο Γιάννης...μην αρπάζεσαι δίχως λόγο!
  13. Για το superview με ρώτησες, για το protunes σου απάντησα...ότι να 'ναι... Ναι, για σκι αξίζει το superview...πιο ευρύ πεδίο...απλά να αφαιρείς το fisheye μετά στο GoPro Studio. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  14. Σε ό,τι αφορά την ανάλυση θα φαίνεται το ίδιο. Είναι περισσότερο για μελλοντική χρήση, για όταν θα αλλάξεις τηλεόραση. Σε ό,τι αφορά το protunes, αξίζει πολύ, αλλά μόνο αν ξέρεις να χρησιμοποιείς κάποιο εξειδικευμένο πρόγραμμα ψηφιακού μοντάζ (π.χ. Premiere). Αν όχι, καταναλώνει τσάμπα (πολύ) χώρο στη κάρτα. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  15. Αν αντέχει ο υπολογιστής σου και έχεις αρκετά μεγάλη κάρτα μνήμης τότε 2K@30fps, αλλιώς 1080@50fps και είσαι ΟΚ. Ξέχνα το protunes, όπως επίσης και ψηλότερα fps αν δεν σκοπεύεις να κάνεις video με slow motion. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  16. Ωραίο το "με δική σας ευθύνη", αλλά η σχετική νομοθεσία τι λέει; Γιατί αν κάνω παραλληλισμό από άλλους τομείς, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η τελική ευθύνη ανήκει στο χιονοδρομικό. Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. Πάντως η τάση, ειδικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού είναι ξανά προς το ποιοτικό σκι πίστας και εξ'ου και οι εταιρίες δίνουν πολύ μεγάλη βάση -ξανά- στα πέδιλα πίστας. Υπάρχει τόνος υλικού για ανάγνωση σε Outside και αλλά περιοδικά του χώρου για όποιον ενδιαφέρεται. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  18. Από την (πολύ καλή) έκθεση για τα 80s στην Τεχνόπολη. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  19. Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο. Τα premium/flagship μοντέλα όμως έχουν αρκετά αξιόπιστους δέκτες. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  20. Το περιστατικό έγινε το Σάββατο στο πλατώ, όπου το καρεκλάκι στην κάθοδο και πριν αποσυμπλέξει, χτύπησε άνθρωπο που πήγε να βοηθήσει αρχάριο που παρέσυρε το δύχτι και πέρασε στο σημείο που περνάει το λιφτ. Η σύγκρουση έγινε με όρθιο άνθρωπο και πέρα από ένα γερό τράνταγμα στη πλάτη δεν έπαθε κάτι άλλο. Δικιά μου εικασία είναι ότι το μαξιλάρι που πάει και από κάτω απορρόφησε μεγάλο μέρος της ορμής. Για την ιστορία, ο λιφτιέρης με το που είδε άνθρωπο πεσμένο σταμάτησε αμέσως το λιφτ και έτρεξε για βοήθεια. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  21. Μιας και αναφέρθηκε (από τον Μιχάλη νομίζω) ξέρει κανείς τα καινούρια καρεκλάκια/καμπίνες (Βάκχος δλδ) τι προδιαγραφές ασφαλείας έχουν για την περίπτωση σύγκρουσης με άνθρωπο; Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  22. Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  23. Θα κοιτάξω να μάθω περισσότερα. Προφανώς πάτησαν και στο ότι κοντινό του πρόσωπο δουλεύει σε μη δημοφιλή για τις διοικήσεις σχολή. Αν ισχύει, τότε όντως ξεφτίλα... Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  24. Μιλάς με γρίφους γέροντα! Sent from my LG-H815 using Tapatalk
×
×
  • Create New...