Jump to content

wraith

Χρήστης Forum
  • Content Count

    5,797
  • Joined

  • Days Won

    39

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by wraith

  1. Εγώ πάντως από Παρασκευή, θα είμαι επάνω... Για τους προφανείς λόγους...
  2. Και το συζητούσαμε με τον άλλο τον κουμπάρο για τη συμμετοχή σου (δεν το ήξερα, με ενημέρωσε και χάρηκα)...κρίμα και περαστικά ρε συ Γιώργο! Γρήγορη επάνοδο εύχομαι!
  3. Χρήστο, για ελεύθερο δεν το σκέφτεσαι; Σίγουρα σε ένα τόσο μεγάλο νησί θα υπάρχουν καλές και ήρεμες καβάντζες... Από την άλλη σκέφτομαι ότι λόγω αυτού του ρίσκου δεν έχω κάνει ποτέ ελεύθερο σε νησί, πλην της Κρήτης...
  4. Ήρθαν, μπήκα, τα πήραν, φύγαν για Λαμία και δεν τους είδε ποτέ κανείς....Δυστυχώς τόσο απομονωμένο είναι Κρίμα...
  5. Έφαγα άκυρο από γονείς...θα φιλοξενούν κόσμο...Βέβαια παίζει και το αυθημερόν αν το κανονίσουμε...τα λέμε αύριο από κοντά!
  6. Άμα έχει λαϊκό προσκύνημα του νέου προεδρείου, θα έρθω κι εγώ!
  7. Χθες παραμότορας (λογικά) έκοβε βόλτες κάπου παραλιακά (Άλιμος; Φάληρο. Τον έβλεπα από το σπίτι
  8. Εσύ είσαι οι "κύκλοι προέδρου";
  9. Χρήστο, θα το στείλω εγώ μέσα προς τέλος της εβδομάδας για να πιάσει την "κίνηση" του Σαββατοκύριακου.
  10. Δεν μένει πολύς καιρός, οπότε ναι, ας το προχωρήσουμε. Κώστα, σε ευχαριστούμε πολύ που το ανέλαβες στις στιβαρές σου πλάτες!!!
  11. Είμαι από αυτούς που ξαναπρότειναν τη συγκεκριμένη εκδήλωση...απλά να έχουμε στο νου μας ότι όλος ο Κορινθακός έχει και φέτος πρόβλημα με τσούχτρες... Ανεξάρτητα από αυτό θα μπορούσαμε να κάνουμε ξανά μια εκδρομή στο Δέφνερ.
  12. Με μεγάλη συμμετοχή (για την εποχή) διεξήχθη χτες στην Αράχωβα η ημερίδα «Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, οργάνωση & προετοιμασία για τη σεζόν 2017-18». Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο βουλευτής Βοιωτίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκος Θηβαίος, ο πολιτευτής Φωκίδας της ΝΔ, κ. Πέτρος Μαντούβαλος, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, επαγγελματίες και φορείς της περιοχής, ο πρώην διευθυντής του ΧΚΠ, κ. Λουκάς Μητρόπουλος και αρκετοί φίλοι επισκέπτες του ΧΚΠ. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας έγινε ένας πολύ καλός και εποικοδομητικός διάλογος για τα τρέχοντα θέματα του αγαπημένους μας χιονοδρομικού κέντρου. Ο κ. Θηβαίος, σαν εκπρόσωπος της κυβέρνησης δεσμεύτηκε να μεσολαβήσει ώστε να λυθούν κάποια από τα πιο φλέγοντα θέματα ενώ μας υποσχέθηκε ότι θα επανέλθει το φθινόπωρο με ευχάριστα νέα γύρω από την υπόθεση της τεχνητής χιόνωσης. Οι Φίλοι του ΧΚ Παρνασσού, σαν πελάτες και οι ίδιοι του χιονοδρομικού, πολύ σύντομα θα παρουσιάσουν έναν πλάνο για το πώς πιστεύουν ότι θα πρέπει να λειτουργεί το ΧΚ, ώστε να θεωρείται η λειτουργία του επιτυχής και το οποίο θα θέσουν υπόψη του κοινού αλλά και της ΕΤΑΔ Α.Ε. Όλοι οι συμμετέχοντες έδωσαν τα εύσημα στην κίνηση των Φίλων του ΧΚ Παρνασσού για τη διεξαγωγή της ημερίδας αυτή την εποχή και αναμένουν πολύ περισσότερα στη συνέχεια. Θέλουμε να σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας! Πολύ σύντομα θα υπάρξουν δράσεις και εξελίξεις. Αναμείνατε συντονισμένοι… Πηγή: Φίλοι ΧΚΠ@Facebook Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Εγώ δεν βρήκα παρέα και δεν ανέβηκα και δεν έχω επιδιώξει να μάθω και κάτι ακόμα. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  14. Κατά τη γνώμη μου, πιο πιθανό ένα σενάριο διαγωνισμού-αστραπή παρά να το δουλέψει η ίδια η ΕΤΑΔ...
  15. Οι φίλοι του ΧΚ Παρνασσού συνεχίζοντας την προσπάθεια μας για την όσο το δυνατόν αρτιότερη λειτουργία του χιονοδρομικού μας κέντρου και συμμεριζόμενοι τη ρήση του σοφού λαού μας, «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» διοργανώνουμε ημερίδα με θέμα «Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, οργάνωση & προετοιμασία για τη σεζόν 2017-18». Η ημερίδα θα γίνει το Σάββατο 13 Μαΐου στο Λαογραφικό Μουσείο Αράχωβας και ώρα 19:30. Θα ήταν ιδιαίτερη χαρά και τιμή μας να παρευρεθείτε και να συμμετάσχετε στις εργασίες της ημερίδας. Η συμμετοχή σας είναι πολύτιμη και στηρίζουμε πολλά σε αυτήν! Με τιμή Οι φίλοι του ΧΚ Παρνασσού Πηγή: http://e-hani.blogspot.com/2017/05/blog-post_3.html#ixzz4g7rVjpUG Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  16. Ευχαριστώ και τους 2 σας!!!
  17. Ποιο θεωρείται αυτή τη στιγμή το πιο αξιόπιστο site με προβλέψεις για ανέμους (θάλασσα); Ποσειδώνας; Wind Guru; Meteo;
  18. Άσε μας ρε Λάππα... [emoji14] [emoji14] [emoji14] Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  19. Ο καθένας ότι θέλει ή τον συμφέρει βλέπει... Άλλος τις εκδρομές εξωτερικού, άλλος την γκρίνια για τη λειτουργία ενός συγκεκριμένου χιονοδρομικού, άλλος (και ταυτόχρονα) την αβάντα του ίδιου χιονοδρομικού, άλλος το παρεΐστικο κλίμα και άλλος την πολύ σοβαρότητα. Αυτό πάντως ως κοπλιμάν το δέχομαι! Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  20. Ο Blackman και ο miscelano τα έκαναν μόνοι τους...
  21. Η αξία του να είσαι πρώτος/καλός δεν αμφισβητείται γενικά, πέρα από κάποιους γραφικούς και κάποιους που ιδεολογικά διαφωνούν (ενίοτε ταυτίζονται). Το να γίνεται με αθέμιτα μέσα είναι το πρόβλημα. Γονείς να χαπακώνουν παιδιά, παιδιά να είναι στην εθνική ομάδα με κριτήρια το επώνυμό τους, το σύλλογό τους ή με πόσα θα λαδώσουν τον παράγοντα, αποτελέσματα να μαγειρεύονται κ.ο.κ. Και αυτά δεν είναι πράγματα που γίνονται μόνο στη χώρα μας.
  22. Mokka (στην Αθηνάς) Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  23. In other news, αδέσποτο σανίδι χτύπησε δάσκαλο στον αστράγαλοτο ΣΚ. Από τύχη δεν έπαθε ζημιά. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
×
×
  • Create New...