makalu
Χρήστης Forum-
Content Count
3,000 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by makalu
-
A OK, το 240πιστενμπούλη ειναι απο τα πιο ευελικτα-μαντζεβελα Κεσμποράκια της σειρας!—μικρό, ελαφρυ, χαμηλο κεντρο βαρους (μοτέρ κατω απo την καμπινα) – Αλλο μηχανακι εχει, ή μονο όταν κατεβαινε ο ΦιλιππαςΡ με κανα άλλο ‘τεμαχιο’?? thanx
-
..να βαλετε φάκες ΚΑΙ στα Kaessbohrer σας! Γιώργο πιο Polar εχει το ΧΚΜ?
-
To A2, νιωθω οτι σε διεθνες επιπεδο θα αποτελεσει το best-seller της Armada, οπως ηταν φετος το Α1..! (τα el-ray δοκιμασες Μιχαλη) Για ΟΛΟΥΣ κανει (ανετα κ σε εσενα ΜΙΚ, απλα δεν τα κρατησες κανα 3ωρο να τα συνηθισεις)…μονο το rocker-profile του, στις μεγαλες ταχυτητες συντονιζει λιγακι…(σου φευγουν σφραγισματα! ) ..ειτε για τη Σαχαρα.. ..ειτε σε 45μοιρα jumpturns ..ειτε χαζοκαρβαρισματα στις πλατειες ..ειτε pow-pivots ..πεδιλα της επιλογης του Werner και ομολογκαρισμένα απο το Στέργιο.. ..παρεχεται ακομα κ on-site KOFEX στο ΧΚΠ! =5 dimensions ski=θα οδηγησουν την αγορα των πεδιλων-ας το κρατησουμε αυτο! OnTopic===πειτε ρε κατι για βίδες!!
-
ναι, μαζι μας ηταν ολη μερα, με τα JJ του Α.Κ. (επαθε πλακαρα, παραγγειλε ηδη τα επομενα JJ )..εβριζε ολημερα που δεν ειχε το helmet-cam μαζι του! λυσσαξαμε στα ζωναρια και τους βραχοκηπους...τα λουκια τα διασχιζαμε σε dt, λες κ ηταν πιστες... ..στη μεση Χριστινα, δεξια η Τερεζα (armada team support), αριστερα ο Θοδωρας ο Θοδωρος με τα JJ..
-
..θα’θελα, αλλά ειχα μονο την team Armada κ 2 ακομα φιλους για κερκίδα, στη βαση της τελικης ραμπας διαφυγης-ευτυχως κατεβηκα πιο γρηγορα απο τα συνοδευτηκα χιονια ..χωρις -ευτυχως- να χρειαστει να φτυαρισω κανεναν..! Ειχε περισσοτερο χιονι απο την παραπανω aerial pix, τα 2 βραχινα drops ηταν μικροτερα των 4μ! Για να ειμαστε κ λιγο ontopic: Evagelos, νομιζω εχει κ καπου Μοσχάτο μεγαλη Βιδεμπορική! σημ..κατι βρηκα, μια κατεβασια αργοτερα…spindrifts παντου ολογυρα=δαιμονισμενη αμμοβολή στα μαγουλα μας..!
-
..αγκαζε θα'μαστε , ετοιμασου...δε θελω κλαψες τυπου: "εχω μικρο παιδι" κτλ..
-
Σωστο...η λυση που θα προτεινα ειναι: καντε στενές και μακριές τις πασαρελες..(οπου υπαρχει επαρκεια χωρου) - φαινομενικα ειναι μεγαλη η ουρα, πρακτικά κινειται συνεχεια κ πιο γρήγορα..
-
..πριν 2-3 χρονια αν ελεγες Ορέστη, οτι καρβαρες 115mm waist (κι οχι 69mm ) στο χειλος της κεντρομόλου επιταχυνσης, θα γελουσαμε ΟΛΟΙ..τι προαλλες ομως το γευτηκα κι αυτο ..κι ολα αυτα, 1-2 ωρες μετά απο 50μοιρα jump turns στα ζωναρια του ΔΙΑ....με τα ιδια ακριβως ARMADA JJ! Το R&D σημερα κανει θαυματα..
-
..προσεχε σε ποιον απευθυνεσαι…(η προηγουμενη δουλεια του captain-pow, πριν αναλαβει τα airliners, ηταν να πεταει την παραπανω "αγορα του αιώνα".. [ ]) Βtw, βιδεμπορική δοκιμασες?
-
..κοιταξτε κενό μεταξυ των χιονοδρομων = μισο μετρο από τα πεδιλα του μπροστινού..(αυτό ζηλευω στα χ/κ της β.Αμερικής—τον αλληλοσεβασμό, που μας λειπει σε όλα τα φασματα της καθημερινοτητας μας! ) Εμεις θα ειχαμε χωρεσει οι 3πλασιοι χιονοδρομοι στην ουρα αυτή – ο ενας πανω στον άλλο (κ σε αυτό δε φταιει κανενα χ/κ αλλα ο ανυπομονησοπονηρογραψ@ρχιδ..ος μας! ) - Tο ΧΚΠ εχει το μεριδιο ευθυνης στον ελλειπη σχεδιασμο μιας ορθολογικής διαταξης της ουρας αναμονης…(non single-lines, μαίανδροι etc). Σε αυτο ισως φταιει ο διαθεσιμος περιβαλλοντας χώρος (φανταστείτε ότι πρεπει να διαμορφωθει χωματουργικά μεγαλυτερη -και πιο επιπεδη- πλατεια εξω από τον Βακχο, Τηλεμαχο, Αιολο, Ηρακλή, Ερμή, Οδυσσεα (ναι, ακομα κ αυτος εχει προβληματα με αναρχες ουρες!) κ ολα αυτα σε εναν ηδη περιορισμενο χώρο! Εφοσον ενδιαφερεται κ ακουει το ΧΚΠ, νομιζω ότι θα κανει κατι γι’αυτό. Ηδη πριν 1μηνα μου ζητηθηκε κ εστειλα ενα ηλεκτρονικο φωτοαρχειο με ΟΛΕΣ τις πασαρέλες εισόδου των εναεριων του ΧΚΠ στην Pomagalski γαλλιας, για προτασεις βελτιστοποιησης της διαταξης τους! - EMEIΣ οι ιδιοι όμως εχουμε την ΑΠΟΛΥΤΗ ευθυνη του insane queuing , επειδη ετσι ακριβως συμπεριφερομαστε κ σε μποτιλιαρισμα στο δρομο, Goodys, ΙΚΑ κτλ..(κυνικος αλλα αληθινος ο ΜΙΚ) Όταν στην -ομολογουμενως αβολη- οξεία γωνια 1μ πριν το skidata, προσπαθουμε να περασουμε/στρίψουμε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ (σκιερς, παιδακια [πανω από τους παντες], snowboarders [χοροπηδωντας κουτσό για να μην πλακωθουν με τους σκιερ], πεζοι με σανιδια/πεδιλα στα χερια κτλ κτλ), φταιμε εμεις κ τα aboriginal DNAϊκα μας ενστικτα! Στην εθνική οδο που τα ταμεια διοδιων ειναι λιγα κ τα αμαξια περισσοτερα σε μεγαλες εξοδους, βλεπουμε συχνα το ιδιο φαινομενο bottleneck που τελειως αναρχα, περιμενουν οπου θελουν…μεχρι 50μ πριν το isobox του ταμεια, που τοτε αποφασιζουν κ παιρνουν τη σειρα τους! (θυμηθειτε τον ΗΡΑΚΛΗ…SameStoryDifferentDay ) Το ιδιο βλεπεις ακομα κ σε μποτιλιαρισματα στην Αττική Οδο που είναι σαφως πιο συγχρονη κ καλοσχεδιασμένη…δεν φταινε λοιπον μονιμως μονο οι υπευθυνοι των εγκαταστασεων (ακομα ΔΕΝ μπορουμε να γαμωμαθουμε να ΜΗ γαμωπαταμε τη γαμωΛ.Ε.Α.! )! Ο Leon Tolstoy ειχε πει: «Oλοι σκεπτονται να αλλαξουν τον κοσμο και κανεις τον εαυτο του...» Αυτά!
-
:LOL: βρε, που τον πηγες τον ανθρωπο...κοιτα Αριστοτέλη, μην τον ακολουθεις αυτόν, θα σου 'καψει' τα καπουλια εκει στις τριςεπικινδυνες ring-routes του ΧΚΠ που σε παει.. ..Αγιο ειχατε, Αγιο.. Οντως εξαιρετικό πλεον το βουνο’ απο αποψη χιονιου κ λειτουργιας. (ελαχιστα μικροπροβληματα που αν τα συγκρινεις με την συχνα πρωτογονη λειτουργια άλλων -κ πολύ μικρότερων- χ/κ της χωρας, είναι ανεπαισθητα…[ας μεινουν να γκρινιάζουν οι εκ φυσεως κλάψες..που στατιστικά ειναι κ οι λιγοτερο σχετικοι με τη χιονοδρομια κ τις δυσκολιες εφαρμογης/ενεργοποιησης της στην Ελλαδα]) ..θα προτεινα να κανει μια βόλτα η διευθυνση/διοικηση της ΕΤΑ&ΑΚΤΡΑΚ στις Ομορφες Λάκκες τις μερες αυτές…Το βουνο εκειπισω εχει παραμορφωθει στο χιονι (πανω από 3-4μετρα…στα ανεμοσουρια μπορει κ 6μ!! ), εχουν εξαφανιστεί οι δολινες, τα μεγαλα βραχινα μπλόκς κτλ κτλ…εκει θα κανουμε παλι σκι φέτος τον Ιουνη με μαγιό κ T-shirts.. //ένα επιπεδο ΟΛΑ// Καλη Σαρακοστή.
-
..μην ανησυχεις, στις πατημενες μπλε κάθεται κ τρίβει τις μασχάλες του στο χιονι
-
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
…κ μια από Schwartsee 2583m κατω απο τον αυχένα της κοψης Hornli του Matterhorn, κοιτωντας κατω αριστερα την κοιλαδα του Zermatt κ τις κορφάρες απo πανω του, Dom 4545m, Taeschhorn 4491m, Alphubel 4206m etc -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Καλημερα από Τσέρματ, Νομιζω η διασέλα Cima di Jazzi 3803m φαινεται στην παρακατω φωτο μαζί με τον παγετωνα Findelgletscher , κατεβαινοντας από Rothorn για Hohtaelli, Stockhorn etc…μάλλον! (κοιταξτε τις εντυπωσιακές πλευρικες μορένες/λιθοσορούς του αποσυρμενου παγετωνα, που μοιαζουν με χωματινους διαδρόμους!!) ..κ ανεβαινοντας στην «κοκκινη μύτη» 2715-3247μ κατω από το Hohtaelli (freeride checkpoint eh! ) -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Τιμωρήστε τον οταν γυρίσει!! Μολις βγηκε από τον οδοντωτo στο Gornergrat = κοιταει προς Νοτο, τη βορινή οψη της MonteRosa, με Doufourspitze 4633m, Gornergletcher, Lyskamm 4532m, Castore 4226m, Pollux 4094m, Roccia Nera 4062m κ οριακα Breithorn Orientale 4139m. Και κοιτώντας νοτιοδυτικά, πισω απο το αστεροσκοπειο του Gornergrat, το Μatterhorn 4478m, Dent Blanche 4356m, Gabelhorn 4063m, Weisshorn 4505m -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
..κι αλλο, απο τον ενδιαμεσο σταθμό του Gornergrat-bahn στο Riffelalp -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Άλλα δυο αποκαρδιωτικά MMS: Κατεβαινοντας προς Riffelalp 2211 (παραδεισένιος οικισμος---με απιστευτη θεα προς το ‘κοτρόνι’ ) Και προς τα κατω…αγναντευοντας το Τσερμάτ! -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Ναι ναι Νίκο, υπαρχουν (όχι πολλες με τετοιο vertical), Η καταβαση από Kl.Matterhorn ας πουμε (3880μ), μεχρι ValTournanche (1600παλι), είναι ιδιου vertical, αλλα μεγαλυτερου αναπτυγματος..(16χλμ αν θυμαμαι καλα!!! ) … ειναι η καταβαση της παραπανω φωτο… -
ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
makalu replied to snowcat's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Ορεστη, 1. Περαστικα στον πονο/τραυμα σου κ γρηγορη αποκατασταση---επενδυσε σε -βαρετες μεν αλλα σημαντικες- φυσιοθεραπειες, να γινεις δυνατοτερος απο ποτέ! 2. Παρε, αν νιωθεις οτι χρειαζεται, 1-2ακομα αποψεις ορθοπεδικων (εκτος αν ειναι ξεκαθαρο απo το M.R.I.), διοτι το Σάββατο 3-4ωρες μετα το ατυχημα (που πλεον ειχε κρυωσει η άρθρωση), θυμαμαι ότι μπορουσες να σταθεις στο ενα ποδι (το πονεμενο) κ να κανεις ακομα κ μικροβυθισεις. Αν ο ορθοπεδικος διεγνωσε ρηξη (ολική-ακομα κ μερική!) δε θα μπορουσες ουτε να κοιμηθεις το βραδυ…θα επαιζες κομπολοϊ –στον διαμηκη αξονα του ποδιου σου- με το γονατο' για να βαλεις δυναμη στο ποδι, ουτε κουβεντα! Εχουμε γινει ολοι λιγο-πολυ καχυποπτοι με την ταχυτητα/ευκολια που γιατροί ‘σφαζουν’ ασθενεις τους, για ‘ψυλλου πηδημα’, οποτε ΑΝ μπορεις να το αποφυγεις με μια καλη αποκατασταση, κυνηγησε το φιλε! (8μηνες μετα από μερικη ρηξη εσω πλαγιου κ περιφερειακου μηνισκου το Μαρτη98 στο Διαβολοβελούχι’ ετρεξα τον πρωτο μ κλασσικο Μαραθωνιο, μετα απο καλη φυσιοθεραπεια κ ατομικη προετοιμασια) 3. Σιδερενιος κ παλι! -
σχετικα με το σκι εκτος πιστας
makalu replied to arma's topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
Η περιοχη της Piedmont στην Ιταλία, ψηφισε νομο περι υποχρεωτικής ατομικής προστασιας (απο χιονοστιβαδες) των χιονοδρομων που κινουνται σε πεδια εκτός πιστας. Italy makes avalanche safety gear mandatory Italy has decided to make avalanche safety gear (avalanche beacon, shovel and probe) mandatory for all winter sports enthusiasts heading out of marked and secured ski runs. The law will also apply to off piste skiers. The law covers to the Piemont region in the north of Italy and supersedes the national law (L. 24 December 2003, n.363) which obliged ski tourers to use avalanche beacons if there was a clear risk of avalanche (this probably means risk 3 or above). Fines are up to 250 euros. British skiers should take careful note of this law as they may find that their insurance is invalid if they ski off piste or tour in the Piemont without the appropriate gear required by Italian law. Ενδιαφερον, αλλά..πως θα ελεγχεται/εφαρμοζεται ενας τετοιος νομος αραγε? -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
..αλλη μια ολοφρεσκη απο Rothorn 3100m με την Τoblerone στο βαθος-κεντρο κ το συγκροτημα του Breithorn αριστερα του. -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
..που να μην ειχες βρεθει εκειπανω κιολας.. -
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Καλημερα, Άλλες δυο από τον C, από Rifugio di Testa Grigia (Guide del Cervino) 3479m, στην ακρη του Plateau Rosa (συνορογραμμή ιταλίας-ελβετιας), στο χειλος του παγετωνα Theodulgletscher Εδώ κοιταει το βαθος της κοιλαδας της Valtournanche με πρωτο χωριο στη βαση του, την Cervinia…(ατελειωτες ταξιδιαρες καταβασεις..) Και εδώ, εχοντας κατεβει 3-4χλμ της παραπανω πιστΆΡΑΣ της Cime Bianche (προς Cervinia), κοιταει πισω το σημειο που φωτογραφισε την παραπανω φωτό! (βραχινο νησακι στα αριστερα) -
Μπράβο βρε ΠάνοΔ – Μπράβο! ...τετοια εντιμη αντιμετωπιση/βελτιωση να βλεπουν κι άλλα ‘κοσμικα’ χ/κ της χωρας, μπας κ αλλαξει κατι προς το καλυτερο στον τοπο' κ να αφησουν μεθοδους τραμπουκισμου κ λογοκρισιας προσπαθωντας να ελεγξουν τις διαφορετικες μορφες της ανθρωπινης εκφρασης κ επικοινωνιας μεταξυ των πελατιακων τους κοινων..
-
Ζερματ σήμερα 15/12
makalu replied to Nickel's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
..πέρνα κ στη διπλα κοιλαδα του Saas Fee Κωστή---θα βρείς κ αλλους γνωστούς
