Jump to content

makalu

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,000
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by makalu

  1. MHN ξεχασεις τα ValTho highlights που ειπαμε! κτλ κτλ κτλ.. ΠΑΡΕ και για να εισαι διαβασμενος.. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ KAI NA ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ...(ως πιο ωριμος απο τον ΜΙΚ! ) !!!!
  2. O Πάππος δεν το κανει πλεον (απο περυσι αν θυμασαι Πάνο, ξεκιναει μονο απο το τερμα Περικλή προς τα πισω!) κ οποτε πρεπει να διασχισει την πίστα, εχει προκαθορισμενο δρομολογιο (ακρη Βάκχου) κ γινεται μονο πολυ νωρις το πρωι!! Για τις ορειβατικες διασχισεις κ το ορειβατικο σκι, εχουν ενημερωθει οι Pisteur κ τους καθοδηγουν εκτος οριων (αυτο συζητούσαμε πριν 2βδομαδες!)...τον ιπταμενο σκιερ ομως πως θα τον φτασουν!! Δεν ειναι τυχαιες αποφασεις κ πρεπει να το καταλαβουν οσοι βλεπουν ρομαντικα με γουρλωμένα ματακια τετοια σπορ πανω απο τον κοσμο!! Η ασφαλεια πανω απο ολα (μεχρι κ το ΧΚΚ το καταλαβε κ κλεινει τα παντα τωρα..)!! Αν νομιζετε οτι με το "τον φάγατε με την ασφαλεια" ξεκατινιάζουμε τον ορο ασφαλεια, αναλαβετε εσεις την ευθυνη λειτουργιας του κεντρου...κ τραβηχτειτε εσεις στα καναλια! Ουτε kites φυσικα επιτρεπονται φιλε leonp κ εννοειται πως δεν το προσωποποιει κανεις..τον Μιχάλη τον ξερουμε κ μας ξερει καλυτερα απο οτι φαντάζεσαι! Αν θελουμε να κανουμε χιονοδρομιες κ να απολαμβανουμε εντυπωσιακες ιπταμενες εκδηλωσεις, να ζητησουμε κ απο την 114 Πτέρυγα Μάχης (Τανάγρα) να κανει καθε Σ/Κ τιποτα dogfights με τα Mirage 2000-5 Mk2, μεταξυ συνδετικού Ερμή και Βάκχου..! Παιδες, δε χρειαζεται να το φτασουμε σε σημειο βρασμού το θεμα! - Ας συνεχισει να κανει οσο speedflying θελει ο Μιχάλης κ ο κάθε Μιχάλης, αρκει να ΜΗ γινεται στα ορια ευθυνης του ΧΚΠ.. (τα αλλα κέντρα μπορουν αν θελουν να επιτρεψουν κ την ξιφασκια εντος πιστων!) - Ας συνεχισει να μας φερνει ομορφα βιντεακια ο Μιχάλης κι ο κάθε Μιχαλης, αρκει να ΜΗΝ περιλαμβανουν πλανα με αναβατηρες του ΧΚΠ.. (τα αλλα κέντρα μπορουν αν θελουν να επιτρεψουν κ το paintball εντος πιστων!) - Ας συνεχισει να μας ενημερωνει με νεα του αθληματος κ φωτογραφιες ο Μιχάλης κ ο κάθε Μιχαλης, αρκει να ΜΗΝ αφορουν σκηνες κ ιστοριες από το ΧΚΠ.. (τα αλλα κέντρα μπορουν αν θελουν να επιτρεψουν κ GW shark feeding εντος πιστων!) ..ακους 200μ απο τον κόσμο! (παλι καλα που δεν πηδηξε κανεις απο το καρεκλάκι..να εχουμε κ αλλα..)
  3. ...ρε Σπύρο με εσενα μιλαει απο το πρωι ο Μιχάλης στο τηλεφωνο?..κατεφερε τελικα να σε πεισει!!!!? (θυμωσε με εμας ) Εκει που κατεβαινει ο ΧΨΩ με piolet το Γεροντοβραχο, δεν κινδυνευεις εσυ. Εκει που προτεινουμε στον ΜΙΚ να πεταει, δεν κινδυνευεις εσυ. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΠΟΡ ΕΙΝΑΙ, να το κανει 1. ο ιδιος με ασφαλεια δικια του (μακρια απο εμποδια...) κ 2. με αυξημενη ασφαλεια για τους αλλους!! Σπύρο, οταν μαθαινες αλεξιπτωτισμό, πηδαγες πανω απο πολεις κ προσγειωνοσουν σε γηπεδα ποδοσφαιρου με κολώνες, συρματα του τρολλεϊ κ κοσμο γυρω σου στα 200μετρα; 80 80 Μην τοποθετεισαι φιλάρα βασει συναισθηματος (extremοφιλος..! )…αλλά βασει λογικής!!! Διοτι καποιοι εδώμεσα εχουν κανει (κ εισαι μεσα σε αυτους) παααρα πολύ πιο επικινδυνα αθληματα από το να παιζουν το κεφαλι τους/κ αλλων αναμεσα σε πυλώνες, συρματοσχοινα κ χιονοδρομους. Τα «ΑΝ» που αναφέρεις, μπαινουν παντα στη διαδικασια Αξιολογησης Κινδυνων (ξερεις βρε κ απο μανατζμεντ), ΑΝ θελεις να προλαβεις καποιο ρισκο…θα μου πεις στην Ελλάδα ειμαστε, ας χτυπησει πρωτα καποιος κ μετα…βλεπουμε!!! Το μυαλό, χερια, ποδια σου Σπύρο, τα εχεις ακομα (κ παντα να τα εχεις!), επειδη εχεις νου κ λογική κ τη χρησιμοποιείς, όχι επειδη πρεπει να αποδειξεις στον κοσμο που μπορει να σε χαζευει ότι εισαι one of a kind!!! Μην παραμυθιαζομαστε λοιπον μεταξυ μας…διοτι το συναισθημα βοηθαει μονο στο γκομενικο flirt και στις ανθρωπινες σχέσεις, η λογικη όμως σε ΟΛΑ!!!! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ (κ ας σταματησει επιτελους να θυμώνει σαν παιδακι 3χρονών!), ΤΟΥ ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ Χ.Κ.Π. ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ, (φαινεται κ στην ιστοσελιδα του κεντρου>ΠΙΣΤΕΣ>στα μισα της σελίδας!!!). Τι άλλο δλδ!!!????
  4. Υπογεγραμμένο χαρτι ΔΕΝ εχει λάβει, ουτε ο Διευθυντής του ΧΚΠ κ αγαπητο μας προσωπο, ουτε ο Υπευθυνος Χιονοδρομιας, επισης αγαπητό μας προσωπο! (ή ο κος Δρίβας λεει ψέματα λοιπον (!) ή o Werner ή ο πιλοτος!) - Ουτε συζητηση λοιπον Ιάσονα! Απλα να ξερετε, πως ότι χαρτι κι αν υπογραφεί (ακομα κ τη Βίβλο!), ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι καλυμμενος – ρωτηστε οποιον νομικο θελετε!! Η ευθυνη παραμενει στο ΧΚΠ>>> δειτε ΕΔΩ (μισά σελίδας..μετά τις χιονοστιβάδες!) τι απαγορευει ως δραστηριοτητες το ΧΚΠ (φυσικα περιλαμβάνει κ το speedflying!)! Μιχάλη, μην αρχιζεις παλι..ειναι επικινδυνο βρε ψηλέ, οταν γινεται μεσα στο κέντρο! pure risk minimization
  5. Από ψηλα ο πιλοτος βλεπει αλλιωτικα τα πραγματα (προοπτικη, αισθηση ταχυτητας, γραμμες, ριπες κ ανοδικά/δυναμικα αλλαζουν το προσχεδιασμενο σημειο προσγειωσης) κ μιας κ το μαθαινει τωρα κ ο ιδιος, δεν είναι σε θεση να το ελεγχει 100%… Φαντασου Μιχάλη τι εχει να γινει αν μπλεχτεις στα συρματοσχοινα του Βάκχου (αέρας είναι, μπορει να σε ξεσύρει!..) ή αν σκασεις κ ακινητοποιηθεις στα βραχια της Σαχαρας/περιφερειακής!!!! Φαντασου την ευθυνη κ τον μπελα που θα μπει το κεντρο…κ τι δυσφημιση εχει να πεσει από καποιον συγγενη (οι γονεις σου γνωριζουν για το σπορ αυτό?) ή καποιο χιονοδρομο που θα εχει ορεξη να το τραβήξει στα ΜΜΕ! Εδώ δεν αφηνουμε ποδηλατα κ γουρούνες να ανεβουν για βολτα (που πολύ καλα γινεται) κ προσπαθουμε να ελεγξουμε τα snowboards-ελκυθρα που κάνουν βόλτες αδεσποτα, θα μπει κι άλλος μπελάς με ένα αλεξιπτωτο που ίπταται αναμεσα στους χιονοδρομους κ τους αναβατηρες…Αν Μιχαλη, είναι θεμα υστεροφημιας κ θελεις να εισαι ο πρωτος που εφερε το speedflying στην ελλάδα κ να τον ξερουν οι εντυπωσιασμενες κοπελιτσες του Παρνασσου κανεις πολύ καλα (για σενα κ μονο )..οχι για μερικες όμως χιλιαδες αλλους χιονοδρομους γυρω σου..! ..κ κατά πολύ περισσοτερο’ για ανθρωπους που γνωριζεις επι χρονια κ ξερεις πως θα μπλεξουν με την ανευθυνη αυτή συμπεριφορα! Στις Αλπεις μου λες πως το αφηνουν!!!! Αλλο το νομοθετικο συστημα εκει…κ στο κατω-κατω…αν παθεις (κουφια η ώρα φιλε!) κατι στο εξωτερικό, ας παει να κλεισει το paradiski ο οικογενειακος σας νομικος!!! Εδώ είναι Παρνασσός (που ξερεις τι μπελαδες θα δημιουργηθουν!)…κ προσπαθουμε ΟΛΟΙ (ακομη κι ο συλλογος αυτος…δλδ ΕΣΥ) εδώ κ 3-4 τουλαχιστον χρονια να μειωσουμε τα κακα φαινομενα κ τους κινδυνους/ρισκα…όχι να τους αυξησουμε!!! Λυσεις… 1. καντο μετα το κλεισιμο ΟΛΩΝ των αναβατηρων (μετά τις 4.30μμ!)!!!! (που κ αυτό δεν είναι ασφαλες μεταξυ μας, διοτι πατανε τα ρατρακ κ παραμενουν οι αναβατήρες!!) 2. Πηγαινε μακρια από τις εγκαταστασεις/ορια του ΧΚΠ (πχ Λιάκουρα! …απλα εκει πρεπει να περπατησεις για να πας..) …κ δεν εννοω τη Σαχαρα/περιφερειακή (όρια ΧΚΠ)…διοτι κ εκει περναει κοσμος που εχει πληρωσει καρτα κ αν κατι παει στραβα..θα τρεχει παλι η ΕΤΑ/Ακτρακ 3. κανε οοοσο speedflying θελεις βρε φίλε (είναι οντως εντυπωσιακο να κατεβαινεις το Eiger κ το MtBlanc με kite κ πεδιλα στα ποδια!..το Eiger όμως, όχι το Βάκχο με κοσμο γυρω..εστω κ 200+μετρα!!!..αυτο ειναι αφέλεια!), αλλά όχι ρισκαροντας τη λειτουργια του κεντρου κ βαζοντας κ εσυ ο ιδιος περισσοτερα εμπόδια μπροστα σου (ανθρώπους-πυλώνες, συρματόσχοινα κτλ), ειδικα τωρα που μαθαινεις!! ΦΙΛΕ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ Κ ΕΧΘΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΙΑ για να με ενημερωσεις ότι ΘΑ το κανεις!! (Ειπαμε 4324 φορές να ΜΗΝ το κανεις κι ας είναι κλειστη η κοκκινη του Βάκχου, διοτι ΑΝ τυχει κ περνάει καποιος χιονοδρομος εκει (που κανεις δεν το απαγορευει!) κ παθει τιποτα…την πατησαμε!!!)…ο ιδιος δεν το δεχεσαι κ λες ότι αφου κανουν κ στo Les Arcs, εγω θα κάνω!!! ΑΝ παλι "πατάς" στην καλοσυνη του Werner για να κανεις το κομματι σου, να ξερεις κοροϊδευεις Κ τον Werner Κ τον εαυτο σου! Eδω σεβεται ο πανελληνιος πρωταθλητης κ δασκαλος μας Slawek κ δεν πετάει πανω απο το ΧΚΠ, επειδη απαγορευεται (που ειναι κ πιο ακινδυνο για τον σκιερ το παρα5) κ εσυ συνεχιζεις! Δε φτανει που το ειπαμε, προκαλεις κ με βιντεακια..ΓΙΑΤΙ βρε Μιχάλη προκαλεις συνεχεια τους γνωστούς/φιλους σου/στο τελος δε θα σε παιρνει κανεις στα σοβαρα!! ΓΙΑΤΙ; Αν θελεις' το καταλαβαινεις, αν ΟΧΙ, συνεχιζεις να προσπαθεις να μας πεισεις με 1002 δικαιολογιες! Αν δε θελεις να απαντησεις για ΟΛΑ τα παραπανω, απαντησε Μιχάλη, τι εχει να γινει οταν απο ενας που εισαι τωρα γινετε 10 κ 20 οι speedflyers!!! ..σε λιγο θα ζητάνε κ τα ρεστα αυτοι που οδηγουν υπερελαφρα αεροπλανακια, επειδη δεν μπορουν να προσγειωνονται στο λουκι αρχαρίων του Αιολου!
  6. E τα ιδια λεμε βρε Κωστάκο---τις νομικες υποθεσεις για τη συγκεκριμενη περιπτωση τις γνωριζεις - ε μη γυριζουμε κ γυρω από την ουρα μας! Αν τωρα καποιοι φοβουνται κ υπεραμυνονται του επιθετικου παρελθοντος του κεντρου (επειδη απειλουσε/λει για αγωγες! [προσεξε, και παρόντα χρονο χρησιμοποιω..!])…δε φταινε τα απλα μελη να τους μεταφερονται οι φοβιες αυτές με το συχνο τραβηγμα του χαλιου από κατω! Στο κατω κατω ανθρωποι με επιχειρηματα, γνωση του αντικειμενου (mainalo) κ συγκεκριμενο λογο γραφουνε΄ δεν εχω δει κανα ζαγάρι (εκτος του metero.. ), να λεει τρούφες κ πιπες! Αν καποιοι τρομαζουν απο ενα κ δυο μελοι, ας τα βρουνε με αυτους ιδιαιτερως..οχι όμως δειχνοντας προειδοποιητικες καρτες σε τριτους.. Δεν με απασχολει λειτουργικα το κεντρο, μεχρι να αλλαξουν καποια σημαντικα δεδομενα...(κι ας ειναι κουκλίτσα το φυσικο του τοπιο!) Εγω κανω θεμα που κάθε φορα πια που γραφουμε κατι για εκειπανω, περιμενουμε αυτοματα και την γραφικη -πλεον- παρεμβαση υπενθυμισης / ειναι τουλαχιστον υποτιμητικο από ενα σημειο κ μετα, να μην αγκαλιαζει ο συλλογος τα παιδια του (κ μη βγει κανείς να πει πως τα προστατευει με την προσεγγιση αυτη ) κ να προστατευει μονιμως τους αλαζονες που μας βλεπουν ενιοτε απειλητικα.. ..να τρελαθουμε τελειως δλδ! Κλεινω λοιπον κ συμφωνω με την τελευταια σου προταση ΚώσταΚ..
  7. ..μεταξυ μας Χρήστο, κι ας μην κρυβομαστε για 4ο χρονο (μιας κ γνωριζομαστε χρονια ) κ άλλο thread να ειχε ανοιξει με τιτλο «ΠΑΡΑΠΟΝΑ για το ΧΚταδε..λαβρύτων» παλι θα ειχαμε δει τετοιες προειδοποιητικες παρεμβασεις!!! Φοβαμαι πως στη συχνη προσπαθεια (με καλη προθεση) να κατευνασουν τα πνευματα καποιοι (μα δεν ξεσηκωθηκε κ κανεις..αποψεις γραφονται..που όπως διαμορφωνουν γνωμη αυτοι που απλα περνανε φωτογραφιες κ τιποτα αλλο, ετσι διαμορφωνουν κ οσοι εχουν ενστασεις για τη λανθασμενη λειτουργια καποιων διεργασιων του κεντρου!!! ..αυτή ειναι η ομορφια του πολιτευματος μας!!!!), τελικα καταληγουν να χαραζουν την πολιτικη στασης του Συλλόγου, που θυμιζω πως ‘ΑΛΛΟ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΆΛΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ! Εκτος αν η γραμμη του Συλλογου, ειναι, πως όποτε γραφεται για το εν λογω κεντρο κατι αρνητικο…αμεσως να χτυπανε καμπανάκια κ red-alerts σε οσους τολμουν να εχουν θεση που μπορει να ενοχλησει τα ματακια αλλων!!!! Ντινγκ-Ντονγκ.. Πρεπει να σταματησει απο εμας τους ιδιους αυτό βρε παιδια..κ αφηστε τις πλακιτσες περι φακελων για τους λαλάκιδες που μας αγνοουν συστηματικα..
  8. NAI, ριχνει πανω...εχει πεσει λιγο η ενταση του αερα κ εχει βαλει 20π νεο χιονι...απλα το εχει συρει στις λακες αρχικα (Περικλής, Αιολος κτλ..), αλλα το πατάνε συνεχεια! Γενικα ο καιρος ειναι μια χαρα (δλδ χιονιζει ) οποτε το σ/κ που φαινεται σχετικα νορμαλ, θα ειναι καλα πανω...
  9. Ναι, ειναι ομορφο, ψηλο (εχει τεραστιο παγετωνα)...εχει φοβερο πάρκο αν κανεις freestyle, αλλα παρ'ολα αυτα, προτιμησε το Espace Killy! στειλε pm για αποριες!
  10. Απο το 2002 υπαρχει ενα αναρριχητικο κεντρο στην Συκια (Γκιώνα) – με ειχαν προσεγγισει μαλιστα να το νοικιασω (ευτυχως ειχε γυαλισει το ματι μου ), απεναντι απο τα Βαρδουσια, που αμφιβαλλω αν διατηρει ακομα την τοιχοποιια του.. /δεν πρεπει να εχει πατησει ουτε ενα μπωντριέ!! Ας ανακαινισουν 2-3 μας μεγαλα χ/κ-κλειδια κ τα αλλα μετα απο 10τουλαχιστον χρόνια!
  11. Ειναι κ τα δυο ομορφα! Το πρωτο ειναι ski-linked (εργαζομουν το 2000), το δευτερο coach-linked (μεγαλωσα χιονοδρομικα)! Υπολογιστε περιπου 40% πανω στις τιμες για την "Kοιλάδα Του Ισαυρου"..ευτυχως που ειναι ομορφο το χωριο! Αν θελετε να καψετε φλαντζες στις χιονοδρομιες, πηγαιντε στο πρωτο, αν θελετε κ κανα απογευμα με διαθεση για τουρισμο στα γυρω χωρια κ φυσικα lower budget skitrip, στο δευτερο!
  12. Καμια σχέση Πάνο! Τα Βαρδούσια ειναι το εντελως ακαταλληλο πεδιο για χιονοδρομικες πιστες! Μονο ως LaGrave story θα μπορουσαν να το εκμεταλλευτουν – που αυτό στην ελλαδα ειναι εκτος πραγματικοτητας! Μακρια από τα Βαρδούσια! Είναι μπουρδα η οποια εκμεταλλευση κ θα αποβει μοιραια για το οικοσυστημα τους που είναι από τα πλεον πλουσια στην πληγωμενη ΝΕλλάδα
  13. 1) Εεχμ...δεεε φταινε στον κοσμο τυχαια καποια προσωπα..κ ουτε ειναι οπως τα εχετε ακουσει τα σεναρια (φυσικα κ δεν μπορουν να γραφτουν σε δημοσιο φορουμ, αλλά αν εγιναν καποια interviews απο την Κοινοπραξία, οπως καποιοι ειπαν, θα ειχε κ πολυ ενδιαφερον να ξερατε κ τη συνεχεια τους.. )! 2) Οι ανθρωποι φταινε κ οχι το χρημα...Οι ανθρωποι κανουν τις εταιρειες, οργανισμους, σωματεια, συλλογους κτλ. ΑΝ ειναι ικανοι, θα βρουνε τους πορους, ΑΝ όχι, θα τους φταινει οι αλλοι που τα καταφερνουν!! Κλασσικη αρχη θολωμενης ζωής σημερα..κοιταξτε γυρω σας, ποσο λιγο αναγνωριζονται οι ικανοι κ ποσο περισσοτερο αμειβονται κ επιπλέουν τα λαμογια! Και ο Παρνασσός, επι 29χρονια κοιμοταν!! Εδω κ 2 χρονια η ΕΤΑ με εναν σοβαρο επικεφαλή που ΟΛΟΙ γνωριζουμε το ηθος του, κανει μια τεραστια προσπαθεια..βρηκε ανθρωπους με πάθος, εχει ερευνησει πολυ τη δουλεια/ρολους του, ανοιξε τα αυτια/ματια του στον χιονοδρομο (πολυ σημαντικο!!!!) κ τελικά εχει βρει καποιους μικρους πορους, (ναι ισως λιγο πιο ευκολα απο τους αλλους, λογω δημοσιας ιδιοκτησιας κτλ), εχει κανει σημαντικες επαφες...εδωσε σε υπεργολαβο το κέντρο κοκ._____..με αλλα λογια το σπρωχνει εξυπνα, χωρις να φοβαται την καρεκλα του…που μεταξυ μας, τρεμει πολύ περισσοτερο από τα ονοματα που αναφερονται παραπανω! Ε ειναι τουλαχιστον αδικο να φταιει το ΧΚΠ, που ΔΕΝ αναπτυσσονται τα αλλα!!! Σαφως με χρήμα θα γινουν εργα..αλλα θελει κ τακτ, διπλωματια, politics κ ταλεντο η ευρεση τετοιων πορων – κ δεν είναι παντα τρομακτικα δυσκολη, θελει κυνηγι των σωστων ανθρωπων κ timing στο μπιρι-μπιρι!
  14. Το PB 300 ηταν ΔΩΡΟ του Ακτωρα στο ΧΚΠ!! 100% χρηματοδοτηση!
  15. Το 1998 η Αγγλικη Ομοσποδια Δασκαλων Σκι αλλαξε τα εγχειριδια εκπαιδευσης της κ προσθεσε δυο χρυσους κανόνες..που μας ειχαν τσακισει τα νευρα την επομενη χρονια, να υιοθετησουμε! 1. Control of Line 2. Control of Speed Φυσικα τα παραπανω 2 κριτηρια εφαρμοζονται ΠΑΝΤΟΥ στις χιονοδρομιες! (ειτε στην ουρα του λιφτ, ειτε μονος σου σε καταστασεις offpiste, ειτε μεσα στις πιστες, ειτε σε αγωνες κοκ) Αυτό συζηταμε κ εμεις 10περιπου χρονια μετα! Μπράβο Γιώτα για το Thread!
  16. ..κ εχει ακομα περισσοτερη ορεξη, απ'οτι φανταζομαστε! (βεβαια, αυτο το "Βαρδουσια"...μου έχει προκαλέσει..κακάκια.. )
  17. Πολλές Ευχές Τίμο---Υγεία και τίποτ'αλλο!
  18. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΩΝ/ΝΕ! (δωσε ΑΝ θελεις info για τον τροπο που συνεβει, να προσεχει ο κοσμος στο μέλλον) Περασα το ιδιο το 1998 στο Διαβολοτοπο στο Καρπενησι!!! δυναμωσα τοοοοοσο πολυ το αριστερο μου ποδάρ (επενδυσε στις αποθεραπειες..ειναι βαρετες αλλά ΠΡΕΠΕΙ), που 8μηνες μετα ετρεξα τον πρωτο μου Κλασσικο Μαραθώνιο (ασχετως αποτελεσματος.. ) Θα γινεις συντομα τζετ!!! (οτι υλικο θελεις [ρυθμιζομενους κηδεμονες κτλ]..μην το αγορασεις..τα έχουμε ολα!)
  19. Προχθεσινη (το πρωι) πισω ακριβως απο τον Ηρακλή...δε φωναζει τυχαια ο κοσμος!! ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ να μην παει ο κοσμος κ εκει-το-χαβα τους...πάνε!!! Σαββατο μεσημερι...παρεσυρε κ εθαψε (ευτυχως μεχρι το στήθος), τον Σλάβεκ, στην Καλλιόπη!!! Κοιταξτε μεγεθη blocks διπλα στον Λούη κ Σπύρο --- αυτα να τα βλεπουν οσοι νομιζουν πως χιονοστιβαδες εχει μονο στα ντοκυμανταίρ του NGeographic! Ασκηση χθεσινη με Λούη, Σπύρο, Αποστόλη κ λοιπους!!! ΠΑΙΔΕΣ, ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!! ΠΡΟ-ΣΕ-ΧΕ-ΤΕ!!! Μη φανταζεστε μονο εντυπωσιακα transeiverακια κ ιστοριες αλα John Rambo! εξοπλιστειτε κ μαθετε ΑΡΙΣΤΑ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ!
  20. Eντυπωσιακο , αλλά plz μην το κάνεις με κοσμο στις πιστες Μιχάλη! Το κεντρο (κ το συστημα ασφαλειας του) εξυπηρετει συγκεκριμενα αθληματα βουνου κ φαντασου σε τι νομικο μπελα θα μπει, αν στραβωσει κατι μεταξυ του πιλοτου κ ενος χιονοδρομου!
  21. ..αυτο ακριβως μου ειπε κ εμενα το σαββατο το βραδυ μετα το νυχτερινο, που ειχα την ευκαιρια να μιλησουμε για την επικοινωνια του ΧΚΠ κ γενικοτερα για την ελληνικη πραγματικοτητα! ..εχει πορωθει με το σκι κ ειναι ΜΟΝΟ θετικό αυτο! (εμενα ο τρόμος μου ειναι, τι θα απογινει, ΑΝ αυριο το πρωι, παρει αλλο υπουργείο?!...μπρρ..κακές σκεψεις.. )
  22. Γραβια-Καστέλια ειναι πιο αριστερά Γιώργο Ειναι ο Μπράλος (φαινονται κ τα φωτα του σταθμου του τρένου μονα τους στον κάμπο), το Παλαιοχώρι κ η Δρυμαία ..ωραια φωτό
  23. ..εχει κ θήκες για σανίδια/σκι μπροστα δεξια-αριστερα κιολας!! χμμ..σχεδιασμένο για το βουνό!
  24. Λούη, να χαιρεσαι τη Νάνσυ σας κ το Θανασάκη σας... Σπύρο, να χαιρεσαι τ'ανιψια σου...ε ρε κλαριά που πρεπει να βρειτε για να τους βγαλετε ολους! :LOL:
×
×
  • Create New...