makalu
Χρήστης Forum-
Content Count
3,000 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by makalu
-
..στην Αυστρία εβρισκε κανεις και το ολοκαινουργιο alpha2 αριστερα απο το λευκο alpha1 (που ουτε στο siteArmada δεν υπαρχει ακομα)
-
Ο porfirio να σας δώσει τις εντυπωσεις του Μέχρι κ ο Werner τα δοκιμασε κ παραγγειλε 2 ζευγαρια!!! Το Σαββατο λυσσαξανε στην 30π πουδρα (οχι σπουδαιο βαθος, αλλα απ΄το ολοτελα..), ειτε στα chutes της Φτερολακκας, ειτε στην Καλλιοπη/Μαρίκα χαμηλότερα. Πανε εκπληκτικά απο τα πατημενα της 6, μεχρι τους παγοκαταρρακτες που δοκιμαστηκαν
-
..οποιος το θελει θα το δοκιμασει το σ/κ αυτο...(Λουης, Porfirio κ SPV Κυριακή) - μια χαρα θα το πας Χρήστο...ειτε στο πατημενο χιονι, ειτε στο απατητο ξερό, ειτε στο λιωμενο στη θαλασσα (κ γαμω τα θαλασσια σκι κανεις..!) (ναι Makistop, τα ειδα στο μαγαζι του AK στην Αραχωβα την προπερασμενη βδομαδα, ισως εχουμε ενα τρυπημενο Alpha1 demo στη Φτερολακκα για δοκιμη το σ/κ αυτο αν τυχει κ κατεβεις καμια βολτα προς ΧΚΠ.. )
-
...αν εισαι πανω αυρ-μεθ Σπύρο, ελα να τα καβαλησεις!!! Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!) ..μεχρι κ στο θρυλικό σημειο της ολυμπιακης Kandahar δοκιμαστηκαν (το fully moguled κ στενο κομματι πισω μ)
-
..χμμ..δε θα το΄λεγα Χρήστο, ειναι υπεροπλο, αλλα ευτυχως οχι τοσο απολυτο κ εκδικητικό (σαν κατι SL/GS που σε στελνουν αδιαβαστο με vacuum speed σε καθε edge-grip)
-
Εκρεμει η εγκριση της κατοχυρωσης πατεντας από τους αμερικανους της Armada για το πεδιλο των 5 αυτων διαστασεων – προβλεπεται να είναι το μελλον του shaping των σκι! Μια βδομαδα Αλπεις, το παραπανω πεδιλο πατησε από ξερες πουδρες, ανεμοδαρμενα κρουστώδη, μεταμορφωμενες χιονοσυνθεσεις, πατημενες πλατείες, sastrugi κτλ…είναι συγκλονιστικο ποσο καλα συμπεριφερεται σε ΟΛΑ τα terrains…κ όλα αυτά απο ενα πεδιλο με μεση 115mm κ radius ΜΟΝΟ 14.5m!!!!!!!!! ..ας ειν’καλα οι ενυδατικές τους μπυρες!! Makistop, θα σου αρεσει πολυ το Alpa1, ειναι ηδη best seller στην Αrmada---κ οut-of-stock πριν καν ξεκινησει η σαιζόν!!
-
λες εε?
-
Το διαγραμμα στο snowreport.gr, το εβαλα απλα για να δειτε την κατοψη της εκτασης στα Κελλαρια που εγινε λιθοτριψια (κ δεν εχει πετρες, αλλά…άμμο! ), όχι για να τονισω πως ειναι ανοιχτο ΜΟΝΟ αυτο!! Το διαθεσιμο χιονοδρομισιμο εμβαδο ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το μονοπατι της αεροφωτογραφιας που ψεκασα (!), όπως περιγραφει κι ο Χρήστος. Βλεπετε ενα μηκος 900-1000μετρων πλατους απο 70μ (στον Περικλη εκατερωθεν) εως 40μ (στον Αιολο)' που εχει υποστει διαμορφωση, όχι ολο το βουνο!
-
..κ τα δυο που αναφερεις, ειναι σημαντικα σημεια προς ΑΜΕΣΗ βελτιωση (ειδικα το πρωτο που αδικει την καρτα) - κ δεν ειναι κ τα μονα! Αναπτυξτε 2-3 slides bullet-pointed με προτασεις/διορθωσεις κ στειλτε τα ως ΕΤΣΟΥΧ και στον ΠάνοΔ κ στην ΕΤΑ κ οπου αλλου πρεπει!
-
Ski σε χιονοδιαδρόμους...
makalu replied to Al_Foutzin's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
..αυτο ΝΑΙ, ειναι μια πολύ εξυπνη κινηση/τακτικη να βοηθηθουν τα Χ/Κ (κ μετα να εχεις σοβαρο πατημα να τους βαλεις χερι για τις συνεχεις αυξησεις των τιμων τους) Μπορειτε να εστιασετε σε αυτό Πάνο-Ολγα-Ανεστη? Ας δημιουργηθει μια ειδικη ομαδα-επιτροπη-οτιδηποτε με τους συμβουλους σας, να το παρει ως project?δεν είναι καθολου μα καθολου απλο / αλλα μπορει να αποδειχθει σωτηριο για τα 4-5 χ/κ που στρατηγικα εχει επιλεξει ο ΕΣΤΟΥΧ να αναπτυχθουν (ΑΝ ποτέ γινει αυτό!) στην Ουγκάντα. Κι όχι μονο Αραχωβα, αλλα κ Σβαλα, Αμφικλεια, οσον αφορα τον Παρνασσο, Καλαβρυτα οσον αφορα το ΧΚΚ κοκ κοκ? -
Ρωτήστε το Νικελ (αν κ αναφερει κατι παρομοιο λιγο παραπανω ότι εκανε κ ο ιδιος το Σαββατο) κ τον ΠανοΔρ – Εμενα με ενημερωσε τηλεφωνικα φιλος το σαββατο το απογευμα (που δεν μπορω να φανταστω ότι το εβγαλε απο το μυαλο του, ετσι για να παρει τηλ) ότι τον προσεγγισε τυπακι στα εκδοτηρια καθως ρωτουσε για καρτες κ του ειπε να μην παρει τιποτα, διοτι ως μελος του snowclub (δε θυμοταν μαλιστα το ονομα του συλλογου) θελει να τον ενημερωσει ότι απο βδομαδας που θα συναντηθουνε με την ΕΤΑ θα πεσουν οι τιμες!! Μαλιστα ο ανθρωπος δεν πηρε καρτα μοναδων, διοτι προβληματιστηκε (ουτε εγω θα επαιρνα για να ειμαι ειλικρινής, αν μου ελεγαν κατι τετοιο.. ) Αν αυτο αποτελεσε πρωτοβουλια απο καποιον τυχαιο, μη μελος του ΕΣΤΟΥΧ, είναι λυπηρο, αν συνεβει κατι τετοιο απο μελος του ΕΣΤΟΥΧ ειναι λυπηροτερο!
-
Ski σε χιονοδιαδρόμους...
makalu replied to Al_Foutzin's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
παλι οι moderators πηραν θεση αλληλοϋπερασπισης! Χρήστο, δε μειωνω κανεναν περισσοτερο από το να τον αποκαλω κλεφτη κ απατεωνα (κ ειδικα αυτόν που προχθες σε εβαλε στο γραφειο του κ τα λεγατε)!! – Αν οντως Ορεστη, ειχε ειλικρινη απορια/ερωτηση το θρέντ αυτό (?), τοτε θα μπορουσες να αποφυγεις τετοιους χαρακτηρισμους ! //κ βεβαια να κανω τωρα edit το παραπανω σημειο που υποστηριζεις ότι σε μειωνει, αρκουμενος μονο στην αναλυση περι τεχνητου χιονιού! Το ποσο ευκολα μπορω να πω κατι, χωρις να θιξω oυτε ανθρωπους, ουτε δεντρα, εξαρταται απο το ποσο ισχυρα θελω να περασω το μηνυμα που μεταφερω! Δεν ειμαι ξυλινος πολιτικος όμως αγαπητε, κ ουτε με ενδιαφερει να κανω πολιτιξ (κ νομιζω ουτε εσυ εισαι )! Κ εσυ Χρήστο, ειμαι σιγουρος ότι μπορεις με αντιστοιχη ευκολια, να κανεις το ιδιαιτερο σου χιουμορ (πραγματικα επιτυχημενο φιλε ), αποφευγοντας όμως να βαζεις συχνα, πχ. το σεξιστικοερωτικο υπονοουμενο/προστυχιά, διοτι καποιοι/καποιες μπορει, ειτε να προσβαλλονται (κ να ντρεπονται να το πουνε, όπως μου εχουν πει!), ειτε να σκεφτονται λανθασμένα, το οτιδηποτε για ‘σενα. Απλα εχεις επιλεξει με τον τροπο αυτό (ο καθενας εχει τον τροπο του αλλωστε), να κανεις πιο HOT κ ξεχωριστο το πόϊντ σου, και καλα κανεις δλδ – οι προσωπικοτητες των ανθρωπων ειναι μοναδικες! Μην αρχισουμε όμως βρε φιλε, ο καθενας να κανει μαθηματα καλης (βασει του ιδιου) συμπεριφορας στους υπολοιπους, γιατι καηκατε/με!! Ποια ζαχαρενια βρε Ορέστη?… τη δικια μου? -μα γιατι δε συγκρατησε λιγο?--η καθημερινοτητα μου, δε θα αλλαξει ΚΑΘΟΛΟΥ, με το αν θελετε να καψετε ή όχι ζωντανους τους ανθρωπους εκειπανω ή οποιονδηποτε πλην της φαμιλιας μου = σου/σας το λεω ξεκαθαρα! Να μπουνε -ορθολογικα- περισσοτερα λιφτς + καλυτερες χιονοδρομικες υπηρεσιες’ όπως θελετε ολοι θελω κι εγω…κ μονο 1 ατομο βλεπω εφικτο στη χωρα μας για κατι τετοιο! Καλη βδομάδα κ Καλά Χριστούγεννα σε ολους Κ. -
..Μιχαλη, μη μας πεις ότι μια βδομαδα στο LesArcs’ τετοιες πουδρες τις εβλεπες μονο πετωντας κ για δευτερολεπτα στα touch-downs?!?! ε ρε τι πλαγιες χανει ο κοσμος!! (ωραιος )
-
Ski σε χιονοδιαδρόμους...
makalu replied to Al_Foutzin's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Δε θα βαλω την παραμετρο του περιβαλλοντικου αποτυπώματος στη σούπα (γιατι θα μας την πεσουν παλι οι μηχανικοι του φορουμ…κλεφτες θα γινουν οι ανθρωποι!!? ). Να κανω μια επισυμανση, μιας κ οι αποψεις είναι πολλες κ τυχαινει για το ΧΚΠ, να εχω αναπτυξει/συζητησει/μελετησει παρομοιες θεωρίες με εσας εδώ κ πολλα χρονια συζητωντας τα, ειτε με διευθυντες με πολύ πιο εμπειρο γνωστικο portfolio από τα ευκολα λογια που γραφονται κατά καιρους εδωμεσα (=συχνα ισοπεδωτικες φαντασιωσεις ), ειτε με εταιριες τεχνητης χιονωσης που μας ειχαν κανει παρουσιασεις/προμελετες στο ΧΚΠ για τετοιες επενδυσεις. Ξεχνωντας λοιπον το ζητημα του eco-footprint που είναι τεραστιο (κ πιθανως να σκοτωθουμε αν το ξαναξεκινησουμε), κανονακια ΔΕΝ μπαινουν στο ΧΚΠ, διοτι το βουνο, δεν εχει σταγονα νερου πανω από τα 1400μ!!! Επιφανειακα νερα ΟΥΓΚ/ΓΙΟΚ--- Το βουνο είναι ένα σφουγγαρι που αναβλυζει τα νερα του χαμηλα.. Η πιο ολοκληρωμενη μελετη που παραδοθηκε περυσι στο ΧΚΠ, περιεργαφε μεταφορα νερου (διαβαστε κ προσπαθηστε να μη γελασετε, όπως καναμε με τον ΠΔρβ ) από τον Βιοτικό Κηφισό [το ποταμακι εξω από τη Σβάλα-Αμφικλεια κτλ] σε υψομετρο κοιτης τα 300μ κ σημειο καταληξης τη θεση ‘βρωμοπηγαδο’ στα 1700μ!!! (το plateau πισω από τα parkings των Κελλαριων) ΔΛΔ, αντληση νερου σε υδατοδεξαμενη 1400μ υψομετρικής διαφορας!!!!!!!! Κ δεν τελειωνει εκει το παραμυθι. Εκτος λοιπον της καταναλωθεισας ενεργειας για να φτασει εκειπανω το νερο (φανταστειτε αντλιοστασια κτλ κτλ) κ να διατηρηθει με ειδικους μεικτες που θα λειτουργουνε ΟΛΟ το χειμωνα, ξεπάγωτο, μετα πρεπει από εκει, να διανεμηθει με δικτυο υπογειων σωληνώσεων (θυμιζω ο Παρνασσός είναι βραχώδης, όχι χωματοβουνι) στα κανονια που θα είναι μοιρασμενα στις πιστες…(κι αααααλλη ενεργεια δλδ) Εδώ έναν περιφερειακό δεν μπορει να φτιαξει τοοοοοσα χρονια η Αράχωβα (που εχει κ θράσος να εκφραζει δυσαρεσκεια/απειλες για τα εργα/τιμες, όταν δεν εχει βαλει ουτε μιση φορα το χερι της στην τσεπη υπερ του ΧΚΠ ), σιγα μη φερουν νερο από τα 300μ στα 2250μ!!!!!? Θελετε κ μια ταξη μεγεθους του κοστους, αν θυμαμαι καλα!?!??! : Το κοστος επενδυσης για τεχνητη χιονωση ΜΟΝΟ στα Κελλαρια, εξισωνεται με το κοστος επεκτασης του ΧΚΠ στις Ομορφες Λακες, δλδ με 2 ακομα αποσυμπλεκομενα κ 1-2 συρομενα!!!!!!!!!! (φανταστειτε μετα που θα πανε τα skipasses!) (κοντα στα 10€ μυρια-χαρτιά) Τι θα προτιμουσαμε λοιπον, μερικα εξτρα συγχρονα λιφτακια/χλμ σε 2-3 χρονια (που ηδη η Σαχαρα απεκτησε, εστω κ αν είναι στην αποθηκη των Κελλαριων) ή κανονακια ΠΑΛΙ στο ιδιο bowl των Κελλαριων που ΟΛΟΙ πλεον εχουμε βαρεθει..??? Η τεχνητη χιονωση είναι κ γαμώ της επενδυσαρες στα χορταριασμενα Πηγαδακια, στο υγρο πατατοβούνι του Καιμακ, στο Ελατοχωρι, στο Μετσοβο (με τη λιμνη του Αωου διπλα), ισως το ΧΚΚ (αν εχει νερα στην Ξερολουτσα, δεν ξερω), ΟΧΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ στον Παρνασσό.. Σε κανενα δεν αρεσει να βλεπει τα Κελλαρια να αποκτουνε αμμωδη παραλια τυπου Ψαρού (μονο το N’ammos λειπει, ε με τον κΠανακριβοπουλο μπορει να δουμε κ φοινικοδεντρα εκειπανω ), αλλα ειναι η μονη τεχνικα εφαρμοσιμη πρακτική (κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ε μην το ξεχναμε) ώστε να μπορεις να λειτουργησεις τις πιστες σου με 20-25π (όπως εγινε προχθες-βλ φωτο σημερινη) κ να τις κρατησεις ανοιχτες μεχρι αργα τον Απριλη-αρχες Μαη. Όταν παραπανω λοιπον, επικαλουμαστε περιβαλλοντικη καταστροφη, «κλεψια» και «απατη» απο την λιθοτριψια (οπτική οχληση θα την ελεγα εγω), ας αναλογιστουμε ΟΛΟΙ τι προκαλει χειροτερη ζημια από τα παραπανω που διαβασαμε κ τι θα κανατε εσεις στη θεση του «κλεφτη/απατεωνα»… α κ μια απορία Ανέστη (μιας κ τοποθετεισαι προς τον Πανο-Φωτη κ οχι προσεχοντας το δικο σας μικρουλη mod) ;moderators να ελεγξουν τα γραφομενα των moderators υπαρχουν αραγε??? ή μιας κ δεν κινδυνευει ο συλλογος για αγωγες κ μηνυσεις από το ΧΚΠ κ τον κατα τα αλλα φιλο ΠΔριβα (όπως πχ. από αλλα ΧΚ που προφυλασσει κ τρεμει, εξαφανιζοντας οτιδηποτε γραφεται κ μπορει να ενοχλησει τα ματια αλλων διευθυνσεων) ε ας προσβαλουμε, εστω κ με την δικαιολογημενη αφελεια του….νεαρου φοιτητη!?!?!? Ρητορικη ερωτηση: Τελικα ποιοι βρισκονται στο απυροβλητο μονιμως εδωμεσα κ ποιοι δεχονται μονο επιπληξεις? Επιτελους, ας χαλαρωσουμε λιγακι, εχει φτασει τους 40π το νεο χιονι στη Φτερολακκα εδω κ 8ωρες που ριχνει ασταματητα...εχει ασπρισει ολος ο παρνασσος Καλο ξημερωμα αγωνιστες, Κ. -
Από απαντησεις’ ΒΑΡΕΛΙΑ! Πες μου ειλικρινα ομως βρε Ανέστη, θεωρείς ότι αξιζει να τις μοιραστω? Σε 14ημερες μπαινουμε στο 6 ετος ζωής του snowclub (ημερολογιακα) κ αυτό που εχω διδαχθει 12 χρονια τωρα που γραφω σε χιονοδρομικα fora, (όπως κ αλλοι 2-3 πρωτεργατες της αρχικης ?τοτε- ιδεας του συλλογου, που οποτε γραφουν, αν γραφουν ή παρακολουθουν θλιβονται), είναι οτι οσο περισσοτερο δοθηκαμε κ προσπαθησαμε με την καλυτερη -τοτε- διαθεση να μοιραστουμε τα οποια χιονοδρομικα μας βιωματα, εμπειριες, εικονες κ στιγμες απο τη μικρη μας ιστορια, τελικα μονο σκορπιστηκαμε με υβρη, πνευμα κ πισώθονες (aka πισωπλατες) κακοηθειες.. Αξιζει τελικα να το υποστεί κανεις κ να φτασει κ ο ιδιος στο σημειο να το κανει σε αλλους!?? Θελεις πραγματικα να σου απαντησω γραπτώς εδώ (με τον γνωστο ΥΠΕΡΚΙΝΔΥΝΟ να παρεξηγηθεί μεχρι κ η ελλειψη τονων που ΔΕ βαζω..) ή να βρεθουμε σε μια συναντηση μας στο βουνό ή σε καμια αιθουσα συνελευσης κ να σας πω (με διαλογο φυσικα) οοοτι μου ζητησετε? Μπορουμε να ειμαστε δικαιοι???---ουτε με τον DrMakis [εμ καλα να παθεις ] εχω το παραμικρό (μια χαρα ανθρωπος κ τυπικοτατος οικογενειαρχης ειναι ), ουτε με τον μαλακακο τον Νικελ εχω κατι (πωπω..ποσες σε φορες ανταλλαξαμε αυτή την φιλοφρονηση σημερα!?? ), ουτε με κανεναν?Εχω όμως [όπως το 90% από εσας] ζητημα με το ΣΩΣΤΟ & ΛΑΘΟΣ , ΔΙΚΑΙΟ & ΑΔΙΚΟ?κ νιωθω ότι λειπει σημερα από το συλλογο, η ?ισως λιγο σατανικη - τακτικη στο να πετυχαινει αυτά που συχνα ΟΛΟΙ συμφωνουμε ότι πρεπει να αλλαξουν!! (..νομιζω ότι παρατραβηχτηκε το σχοινι κ εκει εκει που ο ανθρωπος εχει προσφερει 25 καλα κ 1 στραβο, ε το βαρος επεσε στο 1 στραβο’ με αποτελεσμα, να παμε ΟΛΟΙ για μαλλι με τετοιες κινητοποιησεις/επιστολες/συναντησεις κ μη βγουμε -φοβαμαι- κουρεμενοι) Φιλικα κ καλο ξημερωμα συναγωνιστες, Κωστής
-
..βρε βρε αλλαγες που βλεπω στη διαθεση σας υπερ του Πάνου μετα απο 1-2 τηλεφωνηματα!!! Γιαυτο δεν μπορω να ξεκολλησω απο αυτον το συλλογο
-
Τιποτα το μυστικό Spy, Εχει κανονισει ο ΣωτήρηςΓιανν (sotogiann) να παει 2-3 ατομα από το snowclub κ εκπροσωπους της Αραχωβας στο συμβουλο του Υπουργου (κ.Βλαστό) να «μιλησουν».. Ενας ανθρωπος—Ένα χ/κ από ΟΛΗ την Ελλαδα΄ εχει αναπτυξει τετοιες σχεσεις (διαλογου) με το συλλογο…ε αυτό πυροβολουμε ΟΛΟΙ, επειδη δε μας κανει το χατιρακι που μας συμφερει/βολευει!?!? (καποιοι μαλιστα θυμωνουν κ το παιρνουν προσωπικα, επειδη δεν τους απανταει στο κινητο…καταλαβαινετε για τι επιπεδο μιλαμε.. :rolleyes: ) Αν το ιδιο ζητημα ειχε σκασει για τη Βασιλιτσα ή το ΧΚΚ (εντελως τυχαιο το δευτερο παραδειγμα), κ ο κοσμος αντιδρουσε ετσι, θα ειχαν βγει 4-5moderators&admins να ‘προστατευσουν’ την καλη εικονα του συλλογου, κοπτοραπτοντας («επιμελώς παντα») τα γραφομενα οσων δεν τους αρεσαν…(δε χρειαζεται να το παραδεχτειτε οι ευαισθητοι θιγομενοι, απλα το βλεπουμε ΟΛΟΙ, ειτε γραφουμε στο φορουμ, ειτε οχι [κοιτα να δεις που θα πιασουν το μηνυμα μου κ θα το σταξουν στο editing..]). Τον τελευταιο καιρο, βλεπουμε παντου γυρω μας’ στοιχεια εγωιστικων συμπεριφορων σε όλα του παρακλαδια: φιλαυτια, υπερηφανεια, επαρση, τιτλους, προβολη (ειτε στις προσωπικες μας ζωες, ειτε στα ΜΜΕ, στην καθημερινοτητα μας, ακομα κ εδώ στο φορουμ). Εδώ, στην συγκεκριμενη περιπτωση, εχουμε φαινομενο ατομων, που αφου χαρηκαν, απολαυσαν κ ξοδεψαν τα μοναδικα δωρα της ειλικρινειας/σεβασμου του ΠΔριβα, σημερα -μολις κατι δεν συνεφερε τους ΙΔΙΟΥΣ- τον προσπερνανε, τον αγνοουνε, του γυριζουνε την πλατη κ στηνουνε θεωρίες ότι δεν υπαρχει…οτι δεν υπηρξε ποτε!! Για οσους εχουν παιδακια (κ τους υπολοιπους φυσικα), φανταστειτε να τα ταΐζεται, ντυνεται κ χαιδευεται ολη μερα κ τελικα να γυρισει να σας πει «εγώ…εμενα…δικο μου…μονος μου…» θα γελασετε, θα πονεσετε, θα συγχωρεσετε κ φυσικα θα δωσετε την ευκαιρια να μετανοησει, αναγνωρισει κ επιστρεψει!!! Αν νιωθουμε ότι το ΧΚΠ εγινε μια (1) φορα προκλητικό (που ακομα ψαχνω την προκληση, μεσα στο χιουμορ του ανθρωπου / μα τοσο απονηρευτος ειμαι!!)…ε ας ΜΗ γινεται ο συλλογος δεκα (10) φορες προκλητικοτερος. Oυτε εσεις κ το επιπεδο σας το αξιζει, ουτε ενας ανθρωπος (δουλεια/θεση του) που βαζει ακομα κ τα παιδακια του, όταν τον επισκεπτονται στο ΧΚΠ, να πληρωνουν εισιτηριο.. (οταν με το που σας βλεπει στο ΧΚΠ, σας καλει στο γραφειο του, για σοκολατακι, κουβεντουλα κ σχολιασμο των στραβων κ αστειων που σας/μας ενοχλουν) Ελπιζοντας για καλυτερο αυριο, Κωστής Σημ1. θυμαμαι περυσι που στο Σελι τα ατομα που σημερα γραφουν τετοιες εκδικητικες επιστολες (ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ, ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΚΠ εχει σημα λειτουργιας σε ολη την Ελλαδα!!..καντε λοιπον την ιδια ερωτηση κ στα υπολοιπα 18χ/κ της χωρας..γκουχου..γκουχου.. ) ηταν αυτοκολλητοι πισω από τον Πανο. Λιγους μηνες μετα τον παρακαλουσαν να τους κανει εκπτωσεις για να αγορασουν μαζικα καρτες ετησιες, λιγο αργοτερα τον παρακαλουσαν να τους ανοιξει την 6-7 εν μεσω χιονοθυελλας για να εντυπωσιασουν το φορουμ με τα βιντεακια τους, λιγο αργοτερα τον παρακαλουσαν να τους ανοιξει τα λιφτς για νυχτερινο σκι κοκ κοκ (ε ο Πανος στο 70% τα πραγματοποιουσε κ με χαρα, γιατι ΘΕΛΕΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ/ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ!!) Σημ2. Δεν ωφελουμαι από το ΧΚΠ…ιδιες καρτες πληρωνω με ΟΛΟΥΣ/ΕΣ σας…απλα βλεπω την επομενη ημερα με διευθυντη αυτόν που ξερουμε κ ελπιζω (ενω σκεφτομαι εφιαλτικα σεναρια για αυτους που καμακωνουν τη θεση του.. ) – ας μη βιαστει κανεις να πει ότι εχω συμφερον από εκειπανω…οσο συμφερον εχετε κ εσεις εχω. Τους χαιρετησα ολους εκειπανω, για να εχω την ελευθερια μου, να γυρναω ΟΠΟΙΟ βουνο ΛΑΤΡΕΥΩ και μου αρεσει κ οποτε θελω..! Σημ3. No further comments..αγαπατε αλληλους (ή τουλαχιστον τους καλους ανθρωπους..που πλεον ειναι ελαχιστοι!)
-
H αλήθεια ειναι, πως οταν βλεπεις τετοια, (!!!δειτε την τιμή ενηλικα πριν 4μερες, ΠΟΥ?...στο Les Gets-ΓαλλοΕλβετια!!! ) ..κ μετα αντιλαμβανεσαι την ελληνική πραγματικοτητα (ναι αυτη που ζουμε τις μερες αυτες σε ΟΛΑ τα φασματα [συστηματικα αυξανομενη ακριβεια, εκφυλισμενη δημοκρατία κοκ]), σκεφτεσαι ποσο πιο σατανικά θα μπορουσε να αυτοοργανωθει ο ιδιος ο πολίτης εναντια στο _ανυπαρκτο_ κοινωνικό προσωπο των κυβερνησεων που ΕΜΕΙΣ οι ιδιοι ψηφίζουμε!!
-
Άσφαλτος ΔΕ θα πέσει---και προτεραιότητα θα έχει ο χιονοδρόμος (με τα πεδιλα στα ποδια) κ όχι ο αποχιονισμός του δρομου κ το πούλμαν του κυριου από την Ζβάλα. Παρολα αυτά, αντιδραστε με καποιον τροπο-μπας κ θυμουνται ότι υπαρχει ο ΕΣΤΧ!
-
..γιατι δεν ξεφωνιζετε (Γιώργο κ λοιποι που περιμεναν -δικαιως- παρτυ) λοιπον τον Ππργρπλο κ τα στελεχη τους, που ισως ηταν κ δικη τους αποφαση να κλεισουν το κτιριο, για να μην πληρωσουν βραδινες υπερωριες κτλ..! (ασχετο, ολο λεμε-λεμε για τιμες-συμπεριφορες κτλ, αλλα ολο βλεπω μελη μας εκειμεσα με καφε-τυροπιτα!..[δε μιλαω για βραδινο που δεν εχεις αλλη λυση]) Το ΧΚΠ, δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ ελεγχο στο κτιριο του 1950, οπως πχ. το ΧΚΚ στο φινλανδικο κτιριο του Κλαουδατου!
-
..πάλι στην ISPO γυρναγες;
-
Οχι Βούλα, μάλλον καταλαβε λάθος ο ανθρωπος που μιλησες κ ενημερωσε λάθος! Τα baby lifts (2Kελλαρια, 1Φτερολακκα) ειναι οπως κ να'ναι free AN βγαλεις εστω καρτα Τηλεκαμπίνας και Νο7.
-
Val - Thorens 02-09 Φλεβάρη
makalu replied to porfirio's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Eλα, βγάλε σχετικο διάγραμμα Spy! -
Val - Thorens 02-09 Φλεβάρη
makalu replied to porfirio's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Μην πλησιασετε επ ουδενι εκει…κοιταξτε τι ξεβρακωμα θα παθετε!!! (οντως το 50% του πλυθησμου μας [2ατομα], ειχαν θεματακια..!) ..ενα θα σου πω..καναμε καθημερινα περι τα 50-70χλμ σκι (μετρημενα με GPS) κ συνολικο vertical τάξεως απο 5000μ μεχρι 5900μ..καθημερινα εε! -
Val - Thorens 02-09 Φλεβάρη
makalu replied to porfirio's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
αα..εχει free HotSpot στο εμπορικό κεντρο διπλα ακριβως στην πισινα (εκει που θα τσακιζετε μετα το σκι waffles !)!! ...για οποιον κανει τον κοπο να κουβαλαει λαπτόπι ή κανα smart phone!!
