Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
anemar

χ/κ 3-5 Πηγαδια

Recommended Posts

Τώρα είδα ότι όσο έγραφα απάντησε ο Προεδρος και η Ρανια...

 

ΞΕΧΑΣΤΕ το σπάσιμο του πάγου με την φρέζα.... ΔΕΝ γίνεται αυτό μην επεκταθώ... Στο ίσιωμα ίσως θα μπορούσε να γίνει λίγη δουλειά... αλλά οπως λεει και η Ουγανί... το πιο πολύ θα ήταν κροκάλα... άκρως πιο επικίνδυνη.... αλλά και σε 30 ποντάκια χιόνι με κλίση ΔΕΝ γινεται αυτό και ας κάψει το ρατρακ 10.000 λίτρα πετρέλαιο... Θα βγει η φρέζα στο χώμα... απλά πράγματα.... Το ίδιο ισχύει και για την ανοιξιάτικη σούπα... που ΔΕΝ πατιέται από βραδύς... διότι θα καταστραφεί πλήρως το χιόνι... Γι'αυτό πάς το πρωί... και οι πίστες είναι χωράφια... συνήθως παγωμένες από τα μείον της Τ το βράδυ... και πέφτει γκρίνια... γιατι δεν πατήθηκαν οι πίστες.... ΔΕΝ είμαστε Ευρώπη Αλπεις Ασπεν Γιοκοχάμα ή δεν ξερω γω τι άλλο... ΔΕΝ έχουμε θερμοκρασίες που να βοηθούν στην διατήρηση της καλής ποιότητας του χιονιού... Μην συγκρίνετε καταστάσεις... επίπεδο εξόπλισμου και budget προυπολογισμού...

 

Γνώμη μου ε... Πάντως αυτό με την φρέζα σας το λέω δεν παίζει... και ας έχει το ρατρακ και βιντσι...

 

 

Φιλικά

Τεο...

 

Υ.Γ. Το κέντρο υποχρεούται να τοποθετήσει ευδιάκριτες πινακίδες στην πίστα βάσει του κανονισμού που να αναγράφουν "Προσοχή Πάγος" ή "Για Εμπειρους Χιονοδρόμους"... αν και όπως λεει και ο Dolomites η ενημέρωση από πριν ήταν πλήρης...


O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς


1956280u02tpdods5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά το snowreport αναφέρει οτι χθες έγινε σοβαρό ατύχημα στα πηγάδια.

ξέρει κανείς λεπτομεριες ;


[img]http://i95.photobucket.com/albums/l144/starduke2k/SnowClub/SnowClubSignatureNew2.jpg[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα σχόλια για το τραγικό συμβάν μεταφέρθηκαν στο αντίστοιχο θέμα. Υπόψη ότι το forum τα κατατάσει με αυστηρώς χρονολογική σειρά, οπότε ανάμεσα στο μήνυμα του president και στον σχολιασμό του από τον Θοδωρή μεσολάβησαν κάποια άλλα posts.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

με αφορμή και το πρόσφατο τραγικό συμβάν που μας θύμισε πόσο αναγκαία είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερη περίθαλψη, παραθέτω το παρακάτω δημοσίευμα για το οποίο γίνεται πολύς λόγος στις τοπικές εφημερίδες το τελευταίο διάστημα.

Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα επαληθευτεί αλλά με αυτά που βλέπουν τα μάτια μας τον τελευταίο χρόνο....

Σημειώνω ότι η απόσταση Νοσοκομείο Βέροιας-Νοσοκομείο Νάουσας είναι 25-30 λεπτά

 

 

Θα συγχωνευθεί το Νοσοκομείο Νάουσας με αυτό της Βέροιας;

Η συγχώνευση του Νοσοκομείου της Νάουσας σε αυτό της Βέροιας, είναι μέσα στις εισηγήσεις για κλείσιμο νοσοκομείων που έχει στο συρτάρι του ο Υπουργό Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Μακεδονίας» της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι, η «τρόϊκα» ζητά συμμάζεμα στις δαπάνες και αναδιάρθρωση. Στην εισήγηση προβλέπονται ακόμη και καταργήσεις κλινικών από τα νοσοκομεία που θα διατηρηθούν.

Σύμφωνα με τις εισηγήσεις, θα κλείσουν τα νοσοκομεία: "Γεννηματάς", ΙΚΑ "Παναγία", "Λοιμωδών", Γουμένισσας , ενώ συγχωνεύονται και από τα έξι θα μείνουν τα τρία: Βέροιας – Νάουσας, Πτολεμαΐδας - Κοζάνης και Έδεσσας – Γιαννιτσών.

Το «καμπανάκι» χτυπάει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Μακεδονίας» και για τα περισσότερα νοσοκομεία της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (πλην Κοζάνης και Κατερίνης), για τα οποία αναφέρεται ότι “εμφανίζουν χαμηλή πληρότητα η οποία κυμαίνεται στο 47%-60%, παρά το γεγονός ότι έχουν επάρκεια πόρων - με εξαίρεση το νοσηλευτικό προσωπικό”. Επίσης σημειώνεται πως νοσοκομεία όπως της Έδεσσας, της Νάουσας, της Κοζάνης και των Γρεβενών “εμφανίζουν μέτριες επιδόσεις που οφείλονται σε διοικητικά και διαχειριστικά προβλήματα στα οποία χρειάζονται παρεμβάσεις και βελτιώσεις”. Γι αυτό και προτείνεται δε η δημιουργία νοσοκομειακού συμπλέγματος (hospital trust) σε:

Βέροια – Νάουσα, Πτολεμαΐδα - Κοζάνη και Έδεσσα - Γιαννιτσά.

 

Αναμένονται οι αποφάσεις

Πάντως, ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να γίνουν συγχωνεύσεις ή καταργήσεις νοσοκομείων το 2011, επικαλούμενος το γεγονός ότι δεν προβλέπεται σχετικό έσοδο στον προϋπολογισμό της ερχόμενης χρονιάς, και δήλωσε ότι η όποια συζήτηση για συγχωνεύσεις ή καταργήσεις νοσοκομείων είναι πρόωρη, καθώς ο υγειονομικός χάρτης της χώρας, τον οποίο καταρτίζει η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας θα είναι έτοιμος τον Μάρτιο.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον τομεάρχη Υγείας της Ν.Δ. Μάριο Σαλμά, στα συρτάρια του υπουργείου Υγείας υπάρχουν ήδη επαρκή δεδομένα για την κατάσταση που επικρατεί στα νοσοκομεία της χώρας. “Ο υπουργός Υγείας έχει στα χέρια του όλα τα στοιχεία για να αποφασίσει τι παρεμβάσεις πρέπει να κάνει σε κάθε νοσοκομείο ή κέντρο υγείας της χώρας” δήλωσε. Τέλος, ο κ. Σαλμάς, ερμηνεύει ως προσπάθεια να κερδηθεί πολιτικός χρόνος το γεγονός ότι ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοινώνει ποια νοσοκομεία θα συγχωνευτούν.

 

Πληροφορίες από εφημερίδες: «Μακεδονία» και «Μακεδονική»

 

Πηγή: www.naousanews.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα....το υπουργειο Υγειας σημερα λεει ασπρο αυριο λεει μαυρο. Οπως ολη η χωρα


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα κανόνια έχουν τοποθετηθεί σχεδόν όλα στην κεντρική(από την μέση και κάτω) και δουλεύουν στο φουλ εδώ και 2 μέρες. Ο καιρός δείχνει να βοηθάει με σταθερά χαμηλές θερμοκρασίες και μηδενικούς ανέμους, ενώ οι χιονοπτώσεις μας χτυπούν την πόρτα από 2/1.

Ρε λέτε να κάνουμε σοβαρό σκι από βδομάδα?? <_<:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο 6/1 θα δοθεί σε λειτουργία το Σ3 και όλος ο Παράδεισος.Ίδωμεν :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανέβηκε κανείς σήμερα;Πώς ήταν ο Παράδεισος;Την πάλευε;Θα ανέβω αύριο και θέλω να αρχίσω να προετοιμάζομαι σιγά σιγά ψυχολογικα για το τι θα δω....:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανέβηκε ένας φίλος μου σήμερα,είχε πολύ πάγο στο πάνω μέρος της πίστας από ότι μου είπε,οπότε προσοχή.Εγώ θα περιμένω πάντως μέχρι να χιονίσει λίγο(άμα γίνεται ακόμα αυτό) :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ανέβηκε ένας φίλος μου σήμερα,είχε πολύ πάγο στο πάνω μέρος της πίστας από ότι μου είπε,οπότε προσοχή.Εγώ θα περιμένω πάντως μέχρι να χιονίσει λίγο(άμα γίνεται ακόμα αυτό) :unsure:

 

Οκ φίλε μου σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!Θα ενημερώσω κι εγώ αύριο όταν γυρίσω.Σπαστικός και επικίνδυνος ο πάγος δεν λέω αλλά

τουλάχιστον θα τσουλήσουμε λίγο.Άντε καιρός ήταν γιατί είχε αρχίσει να με πιάνει το στερητικό σύνδρομο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν από κανά δίωρο γύρισα από τα Πηγάδια.Σε γενικές γραμμές ήταν καλά.Άργησα να φτάσω πάνω(γύρω στις 10.45).Είχε πάααρα πολλά πιτσιρίκια από συλλόγους και ως εκ τούτου τεράστια ουρά στο κάτω πιατάκι(~20 λεπτά....).Ωστόσο στο 2ο πιατάκι τα πράγματα βελτιωνόντουσαν άρδην!Το πολύ 10 άτομα ουρά.Ο Παράδεισος είχε ικανοποιητικό χιόνι(τεχνητό κατά κύριο λόγο φυσικά...) Από το τέλος του μονοπατιού (εκεί που ουσιαστικά ξεκινάει ο Παράδεισος) και για 100-200 μέτρα είχε όντως πάγο που ήθελε πάρα πολύ προσοχή.Όσο περνούσε κιόλας η ώρα το κομμάτι με τον πάγο ψιλομεγάλωνε και κάποιες πετρούλες έκαναν την εμφάνισή τους στο μονοπάτι(ευτυχώς ελάχιστες).Αν εξαιρέσεις αυτά τα μικροπροβλήματα η πίστα ήταν πολύ ωραία και ευχαριστήθηκα τις πρώτες μου κατεβασιές για φέτος! B)

Όσον αφορά την κεντρική κάποιοι τολμηροί-ριψοκίνδυνοι την κατέβαιναν αν και φυσικά ήταν κλειστή.Καθώς ανέβαινες με το πιατάκι την λιμπιζόσουν βέβαια γιατί είχε αρκετό χιονάκι αλλά σε πολλά σημεία είχε χόρτα στην επιφάνεια, πράγμα επικίνδυνο, και σωστά δεν δόθηκε στο κοινό.Εγώ αν και ήμουν πολύ κοντά δεν ενέδωσα στον πειρασμό να την κατέβω μια φορά έστω και στην ζούλα :blink:

Ας ελπίσουμε επιτέλους έστω και αργά να χιονίσει κάποια στιγμή κανονικά και να ευχαριστηθούμε όλες τις πίστες με ασφάλεια! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν δεν πάει άλλο!!!

Θα πάω να κάνω σκι έστω μόνο στον Παράδεισο και νωρίς-νωρίς πριν πλακώσει κόσμος...

 

Να θυμίσω στο καλό Θεούλι ότι όταν λέμε να χιονίσει εννοούμε αυτό:

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΧΙΟΝΙΖΕΙ

 

8 και 9 Ιανουαρίου. Μερικές φωτογραφίες από το www.thespot.gr

 

3-5.jpg

 

3-5-7.jpg

 

3-5-3.jpg

Ερώτηση για όσους πήγαν το ΣΚ 8-9/1/2011.

Αν ρίξει 10-20εκ πιστεύετε είναι αρκετό για να ανοίξει το κάτω μέρος του Αριστοτέλη;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ λέω να ανέβω αύριο,φρέσκο χιονάκι θα έχει,οπότε και μόνο ο Παράδεισος να είναι ανοιχτός θα τσουλίσουμε αξιοπρεπώς...

Άμα ανοίξει και η κεντρική από την μέση και κάτω θα είναι σούπερ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να θυμίσω στο καλό Θεούλι ότι όταν λέμε να χιονίσει εννοούμε αυτό:

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΧΙΟΝΙΖΕΙ

 

 

Πόσο πάει ένα ταξιδάκι σ αυτό το μέρος; Ας είναι τα εισιτήρια χωρίς επιστροφή...! :D


Powder to the people!

Share this post


Link to post
Share on other sites

currentd.jpg

Φαίνεται από τα δέντρα στην κάμερα ότι το χτεσινό(13/1) χιόνι έπιασε από το τέλος του Σ3 και πάνω περίπου,οπότε πιθανώς να κάλυψε ότι πέτρα υπήρχε στην συνδετική πίστα από το λίφτ μέχρι τον παράδεισο ;)

Από την άλλη είχαμε χιονόνερο χαμηλότερα το οποίο δεν βοηθάει στο άνοιγμα της κεντρικής πίστας,που μέχρι την επόμενη χιονόπτωση φαντάζει απίθανο ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοιγει για χιονοδρομια ο Αριστοτελης (Κεντρικη)

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011 6:35:20 μμ

ΠΗΓΗ: Χ.Κ. 3-5 Πηγάδια ΧΡΗΣΤΗΣ: ski.gr

 

Ανοίγει για χιονοδρομία ο Αριστοτέλης στα 3-5 πηγάδια αύριο Σάββατο 15-1-2011 , μετά την τελευταία χιονόπτωση και το χιόνι που προστέθηκε από τα κανόνια.

 

Η πιστά θα λειτουργήσει από το Σ3 και κάτω , ενώ συνεχίζεται η προσπάθεια για να δοθεί και ο διάδρομος από την κορυφή που οδηγεί στον παράδεισο και το κάτω μισό της κεντρικής .

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως αύριο θα λειτουργήσει η κεντρική πίστα(aka Αριστοτέλης) από την μέση και κάτω μετά από μεγάλες προσπάθειες του προσωπικού που κατάφερε να με διαψεύσει.Καλή διασκέδαση σε όσους καταφέρουν να βρεθούν επάνω :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σάββατο ανεβήκαμε για καμιά βολτούλα στην 1500μ πολύ εύκολη πίστα Παράδεισος.

Αλλά...

τελικά λειτούργησε και ο Αριστοτέλης από τα 1750μ και κάτω

(800m καθαρά κόκκινη πίστα με 300μ υψομετρική διαφορα)

και .... ''κάψαμε'' τα πόδια μας!

Ωραία παρέα, σχετικά λίγος κόσμος, πολύ καλό χιόνι (όχι παγομένο), χωρίς πέτρες και ποοοοολλλλυυυυ καλό σκι.

Επιτέλους!

 

 

υ.γ. Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω και υλικό

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΣΑΒΒΑΤΟ 15/12/2011

 

χιονοδιάδρομος προς παράδεισο

vlcsnap2011011711h54m28.png

By dolomites at 2011-01-17

 

πίστα παράδεισος

vlcsnap2011011711h55m05.png

 

πίστα Αριστοτέλης

vlcsnap2011011711h59m09.png

By dolomites at 2011-01-17

 

χωρίς τα κανόνια θα μαζεύαμε χόρτα (εδω το πιο στενό σημείο)

vlcsnap2011011711h24m44.png

By dolomites at 2011-01-17

 

ξουτ, δρόμο από εδώ μην γίνει κανένα ατύχημα :)

πολύ αισθητή η παρουσία των υπαλλήλων, τόσο που νόμιζα ότι έγιναν ένα σωρό προσλήψεις :D

vlcsnap2011011712h02m00.png

By dolomites at 2011-01-17

 

Αριστοτέλης πάνω, θέλει 30-50εκ και θα είναι στο 100% το Χ.Κ.

vlcsnap2011011711h23m19.png

By dolomites at 2011-01-17

 

όπως και το Λούκι. Εδώ το ρατράκ ''φύτεψε'' τον κορμό!

Loof και Herman δεν βλέπουν κορμό δέντρου αλλά ένα μελλοντικό άλμα

vlcsnap2011011711h22m53.png

By dolomites at 2011-01-17

 

Άντε και

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolomites, εξαιρετική δουλειά!

Ευχαριστούμε πολύ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια χαρα χιονακι εχει στα πηγαδια ο παραδεισος και ο μισοαριστοτελης

 

εαν ειχε αυτο το χιονι ο Παρνασσος και τα Καλαβρυτα...................

Edited by Gavis

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι μπορεί να πει κανείς ?

 

190120111256.jpg

 

Να νιώσει τυχερός , να νιώσει ευτυχής ,να νιώσει ικανοποίηση ,

 

όταν έχει να μοιραστεί ενα χιονοδρομικό μόνο με 5-6 ακόμα σκιέρ ?

 

190120111258.jpg

 

190120111259.jpg

 

190120111257.jpg

 

190120111260.jpg

 

Σήμερα τα τρία πηγάδια τα απήλαυσαν 10 με 15 άτομα το πολύ , όλη μέρα .

 

Αν και ήμουν ένας από αυτούς έμενα προσωπικά μόνο χαρούμενο δεν με κάνει το γεγονός αυτό.

 

Σε μια χρόνια χιονοπενιας σαν αυτή είναι άδικο και για όποιο χιονοδρομικό εχει χιόνι να μην

 

έχει επισκέπτες , αλλά και για τους χιονοδρόμους να μην χαίρονται τις αναπάντεχα ωραίες συνθήκες όπου υπάρχουν .

 

Προσωπικά πιστεύω πως κάθε ευκαιρία για χιονοδρομία πρέπει να την εκμεταλλευτούμε στο έπακρο και να μην περιμένουμε "τυχόν " καλύτερες συνθήκες ,

 

Που όταν έρθουν εννοείτε ότι είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτες .

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...