Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
anemar

χ/κ 3-5 Πηγαδια

Recommended Posts

Πολύ ωραία και χθες στα πηγάδια!Αρχικά είχε ήλιο,αλλά στην πορεία συννέφιασε και κατά τις 12 άρχισε να χιονίζει.Μέχρι τις 4 που έφυγα χιόνιζε πολύ, παρόλα αυτά τα μηχανήματα τεχνητής χιονόπτωσης ήταν σε λειτουργία.Οι πίστες (λούκι,παράδεισος) ήταν αρκετά καλές εκτός από ορισμένα σημεία πάγου στον παράδεισο.Στην πορεία όμως δυσκολεύτηκα λόγω του φρέσκου απάτητου χιονιού.

Αυτά!


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε πολύ καλή κατάσταση το μεγαλύτερο μέρος του χ/κ 3-5 πηγάδια με επαρκή χιονοκαλυψη στις περισσότερες πιστές .

Προσοχή θέλει στην αριστερή πλευρά της νησίδας του Παράδεισου και στην αρχή του Σ4 που φρενάρουν όλοι , και στα τελευταία μέτρα κάτω από τους πυλώνες.

Οι προσπάθειες του προσωπικού για σωστό καταμερισμό του χιονιού που παράγετε από το σύστημα τεχνητής χιονωσης είναι επί 24ωρου βάσεως.

ΟΙ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ 18/1/2010

19012010630.jpg19012010633.jpg

 

19012010638.jpg19012010637.jpg

 

19012010632.jpg19012010634.jpg

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάρα πολύ κόσμο την Κυριακή 17-1, με αυτοκίνητα παρκαρισμένα ακόμα και πριν το Χ. Κέντρο.

Η κεντρική πίστα ήταν εκτός λειτουργίας από τα 1750μ και κάτω, όπου το χιόνι ήταν οριακό.

Όσοι ξεγελάστηκαν και πέρασαν το απαγορευτικό, μάλλον το μετάνιωσαν.

Σε άλλο χιονοδρομικό αν είχε τόσο κόσμο, σίγουρα θα άνοιγαν την πίστα.

Αλλά εδώ (σωστά) οι υπεύθυνοι του Χ.Κ. λειτούργησαν επαγγελματικά και έκαναν αυτό που πρέπει.

 

Ωραίο χιόνι (έστω οριακό), ωραίος κόσμος (και πολλά παιδιά) που έδειχναν να απολαμβάνουν σκι παρόλο τις λίγες πίστες.

Έχω προσέξει ότι η ενημέρωση του Χ.Κ. στην σελίδα του snowreport αναφέρει τα πράγματα ακριβώς όπως είναι οπότε και δεν απογοητεύτηκα.

Το πάνω πιάτο κάποια στιγμή έδειξε τα χρόνια του και χάλασε.

Βλάβη που ευτυχώς αποκαταστάθηκε σε μισή ώρα, αλλιώς θα ψάχναμε πάλι κόσμο να κρεμάσουμε!

 

Το Χ.Κ. έχει εύκολη πρόσβαση, καλή οργάνωση και σχεδόν πάντα καλό καιρό και χιόνι.

Ο συνωστισμός στις πίστες είναι ο 1ος λόγος που προσωπικά με αποθαρρύνει για περισσότερες επισκέψεις στα 3-5 Πηγάδια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ευχάριστη μέρα σήμερα στα Πηγάδια περίμενε όσους είχαν την ευκαιρία να ανέβουν . PIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK.JPG

O Ήλιος , η πούδρα, αποτέλεσαν το σκηνικό και η καλή παρέα έγραψε το σενάριο.PIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(2).JPG

Με την πρώτη μάτια το βουνό έδειχνε γεμάτο χιόνι αλλά από κοντά τα πράγματα ήταν ακόμα καλύτεραPIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(1).JPG

Κι αν δεν έφαγε το χιόνι της νότιας Ελλάδας το χ/κ , ωστόσο είναι αρκετό και σε ποιότητα τέτοιο που ούτε μια στιγμή δεν ακούσαμε κάποιον γύρω να παραπονείται.

 

Ούτε η πρόσκαιρη συννεφιά μπόρεσε να πτοήσει οποιονδήποτε , και ολοι με βία ρίχνονταν στην Πούδρα (περιζήτη λευκή ουσία με καταστρεπτικές συνέπειες ...)

%20WHITE%20ON%20BLACK%20(5).JPG

 

Την Πούδρα όμως τις προλαβαίνουν λίγοι ,και μάλιστα μερικές φορές την ψάχνεις κι όλας .

PIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(4).JPG

Ο συνήθης ύποπτος (Γιωργής) είχε είδη ξεκινήσει το όργωμα όταν όλοι οι άλλοι κάναμε « ζέσταμα ».PIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(1).JPG

 

Έτσι λοιπόν μην έχοντας άλλη επιλογή ακολουθήσαμε τα χνάρια του μπας και "φάμε" και εμείς τίποτα . PIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(3).JPG

 

Ακολούθησαν αρκετές καταβάσεις σε κόκκινες PIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(3).JPGPIGADIA%20WHITE%20ON%20BLACK%20(6).JPG,

αλλά όλα τα λεφτά ήταν οι καταβάσεις στον γνωστό πλέον Φίλιππο :lol:.JPG' alt='laugh.gif' alt=':lol:'>.JPG'>,

ο οποίος μας άφησε για μια ακόμα φορά μια ικανοποίηση ,με την απόλυτη ποιότητα χιονιού που καλύπτει την επίσης υπέροχη κλίση του .

 

Υ.Σ. θα ακολουθήσει και βιδεο καθώς μόλις παρέλαβα και την μικρή αλλά θαυματουργή Gopro.

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hμουν κι εγω επανω χθες με εναν φιλο μου και καναμε σκι απο τις 10:30 εως τις 13:30 που φυγαμε για να παμε στις δουλειες μας.Για εκτος δεν το τολμησαμε γιατι ειχαμε λιγο χρονο και αποφασισαμε να χαρουμε τον Αριστοτελη που ηταν αψογα πατημενος με πολυ καλη ποιοτητα χιονιου!SIRIOS36,ειδα καποιον που ειχε στο κρανος του μια καμερα,ησουν εσυ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα ημουν και εγω Πηγαδια. Απιστευτη ημερα! Αριστοτελης μεχρι την μεση, Λουκι και Παραδεισος αψογα!!!Να χαιρεσαι να κανεις σκι με τις ωρες. Αριστοτελης απο μεση και κατω ετσι και ετσι. Οχι τιποτα κακο αλλα σε σχεση με τα αλλα... Παντως χαρηκαμε την ημερα. Απο Δευτερα τωρα παλι γιατι βλεπω στο SF οτι διεχνει χιονι για το Σ/Κ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απίστευτη μέρα χθες στα πηγάδια, με πολύ καλή παρέα!!! Λιώσαμε στο Φίλλοιπο, σε φρέσκο χιονάκι...όταν έκλεισαν τα συρόμενα ήμασταν μουσκίδι από τη συνεχή χιονόπτωση...

 

Πολλές γνωστές φάτσες όπως Κοτσίδας, Άρης, Γιώργος, Θωμάς, Νίκος, κτλ.. Χάρηκα που λήθηκε και ο γρίφος με τον Κούκο χαχα, (έτσι όπως πλησίαζες κ μιλούσες έλεγα ωχ ποιον γνώρισα πάλι και δεν τον θυμάμαι...)

 

Ουρά μηδέν στο καρεκλάκι :blink:

 

Στο καταφύγιο ήταν καθαρή η ατμόσφαιρα, οι περισσότεροι έβγαιναν έξω να καπνίσουν, ωστόσο υπήρχαν 3-4 άτομα που κάπνιζαν ανενόχλητα...στο πέρασμα μου για έξω, τους υπενθίμησα οτι απαγορεύεται το κάπνισμα και ξαφνιάστηκα ευχάριστα που κατευθείαν βγήκαν έξω κ δεν άρχισαν τα άσε μας ρε κορίτσι μου, αλλά τι να το κάνεις? δεν μπορείς να κάνεις και τον τροχονόμο στον καθένα, τελοσπάντων, η κατάσταση ήταν ανθρώπινη μέσα...

 

αγαπημένο βουνό... <_<

post-400-1265618032_thumb.jpg post-400-1265617997_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

08022010697.jpg

Μετά από μια βασανιστική έναρξη χειμώνα που μας έδωσε και μας πήρε τα πάντα,

08022010690.jpg

 

08022010698.jpg

ο Φεβρουάριος ερχετε να επιβεβαιώσει την φήμη του ως χειμωνιάτικος μήνας χαρίζοντας μας χιονιά και μάλιστα της καλύτερης ποιότητας .

08022010695.jpg

Μόνο απόλαυση μπορούν να χαρίσουν και να κάνουν ακόμα και τον πιο επιφυλακτικό να βυθιστεί στην πούδρα.

Τα Πηγάδια για ακόμα μια φορά απλά απολαυστικά με τέλεια ποιότητα χιονιού και μια καλή μέρα .

08022010692.jpg

Το πρόβλημα με την διακοπή ρεύματος ξεπεράστηκε και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο καθώς μπήκε μπροστά το Σ4 και έτσι είχαμε τη χαρά να απολαύσουμε το Λούκι ξανά και ξανά .

08022010694.jpg

 

Ελένη σήμερα ήταν όλα τα λεφτά... καμιά σχέση με την άλλη φορά πες του Πετρου.


Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hμουν κι εγω επανω χθες με εναν φιλο μου και καναμε σκι απο τις 10:30 εως τις 13:30 που φυγαμε για να παμε στις δουλειες μας.Για εκτος δεν το τολμησαμε γιατι ειχαμε λιγο χρονο και αποφασισαμε να χαρουμε τον Αριστοτελη που ηταν αψογα πατημενος με πολυ καλη ποιοτητα χιονιου!SIRIOS36,ειδα καποιον που ειχε στο κρανος του μια καμερα,ησουν εσυ;

Ναι φίλε και συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά δουλειά βλέπεις .

την επόμενη φορά που θα με δεις έλα να γυρίσουμε το δικό σου βίντεο.


Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περικλη φυλαξε καμια πουδρα για τον μαρτιο :P


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αληθινές ιστορίες από τα 3-5 Πηγάδια

 

Πώς να κάνεις σκι αν δεν ανέβεις στο βουνό.

 

Αφορμή για τα παρακάτω είναι η εξής σκηνή :

 

Ένα Ηundai προσπερνάει στην κατηφόρα ένα suv Lexus που έχει γλιστρήσει στην άκρη με χιονολαστιχα ,

 

Και η κύρια λέει στον σύζυγο : Τι το θέλαμε το lexus , ένα τέτοιο έπρεπε να έχουμε.

 

Χρόνια τώρα που κινούμαι στα βουνά προς τα χιονοδρομικά κέντρα σπάνια αντιμετώπισα προβλήματα στο να φτάσω στο προορισμό μου .

 

Βέβαια υπήρξαν φορές που ψιλο ταλαιπωρήθηκα και εκνευριστικά ,με διάφορες καταστάσεις .

 

Το σύνηθες φαινόμενο ταλαιπωρίας είναι κατά την διάρκεια της χιονόπτωσης η αμέσως μετά από αυτήν ,όταν άλλοι προσπαθούν να φθάσουν γρήγορα στο χ/κ και άλλοι να φύγουν ,και φυσικά ως έλληνες ? νεοέλληνες πρέπει να φροντίσουν γι αυτό οι Άλλοι ,ο δήμος η νομαρχία το κράτος .

 

Δεν αντιλέγω πως από αυτούς και την ετοιμότητα τους εξαρτάτε κατά το μεγαλύτερο μέρος η διατήρηση των δρόμων ανοικτών , πράγμα που ελάχιστες φορές δεν έχει συμβεί ,(υπήρξαν φορές που με πολύ έντονες χιονοπτώσεις όλα κύλησαν ομαλά ),αλλά τελευταία σε πολλά χ/κ παρατηρείτε το φαινόμενο της δυσλειτουργίας του αποχιονισμου .

 

Άλλαξε το χιόνι , άλλαξε ο τρόπος ,άλλαξαν οι άνθρωποι ;

 

Η λογική λέει πως όσο πιο συνχρονα μέσα έχουμε στην διάθεση μας τόσο πιο εύκολα έχουμε αποτελέσματα .

 

Πως όμως μπορούμε να απαιτούμε στο ακέραιο υπηρεσίες όταν οι ίδιοι δεν λειτουργούμε συνειδητά.

 

Αυτοκίνητα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στη μέση των δρόμων να κλείνουν την συγκοινωνία και να διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους για τις συνθήκες ,ενώ ταυτόχρονα αυτοκίνητα πάσης φύσεως συνεχίζουν τον δρόμο τους με κατάλληλα χιονολαστιχα η αλυσίδες που προνόησαν να φορέσουν εγκαίρως και να μην δοκιμάσουν μέχρι έσχατων ,πράγμα που σημαίνει ότι θα κοπείς στα πιο δύσκολα πιθανά σημεία της διαδρομής.

 

Αυτόματα αυτό για όλους τους άλλους σημαίνει ταλαιπωρία σημαίνει κλείσιμο του δρόμου σημαίνει σταμάτημα του αποχιονισμού για αρκετά κρίσιμα λεπτά .

 

Αν δε τα UNIMAG βγάλουν και κανένα που κλείνει τον δρόμο τότε τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα πιο πολύ για τους υπόλοιπους .

 

Ας συνειδητοποιήσουμε λοιπόν πως καλά τα 4χ4 καλά τα χιονολαστιχα αλλά όταν ο καιρός δεν αστειευετε δεν χωράν «δόκιμες» και πειράματα με τα λάστιχα και την τετρακινηση.

 

Ας συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις και προειδοποιήσεις των υπεύθυνων και ας ρίξουμε το εγώ μας και αν χρειάζεται να φοράμε και αλυσίδες εγκαίρως (αρκεί βέβαια να έχουμε ) .


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παίδες έχουμε κάνα νέο από τα πηγάδια; :lol:

Λέω να ανέβω από εβδομάδα, έχει χιόνι;


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Περικλη φυλαξε καμια πουδρα για τον μαρτιο ;)

 

Αρχές Μαρτίου πλέον και με την άνοιξη προ των πυλών ο έλληνας άρχισε να σκέφτεται την θάλασσα.

Υπάρχουν όμως αρκετοί πλέον που σχεδιάζουν εξορμήσεις ενόψει 25ης Μαρτίου και Πάσχα οι οποίοι θα ήθελαν να προτιμήσουν έναν χιονοδρομικό προορισμό στην Ελλάδα.

05032010732.jpg

 

Είδη κάποια χιονοδρομικά έχουν κλείσει για χιονοδρομία ενώ κάποια αλλά, αντέχουν και μάλιστα σε ικανοποιητικό βαθμό.

05032010736.jpg

 

Ένα από αυτά και τα 3-5 πηγάδια, που παρόλα τα καιρικά προβλήματα που αντιμετώπισε μέχρι τώρα, κατάφερε να βρίσκετε σε ικανοποιητική κατάσταση με κάποια προβλήματα σε κάποια σημεία και με το χιόνι να μαλακώνει προς το μεσημέρι .

05032010738.jpg

08032010744.jpg

Αυτές οι γραμμές γράφθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής 5 Μαρτίου με σκοπό την παρουσίαση της κατάστασης του χιονιού στα 3-5 Πηγάδια. Από την ιδια μέρα και οι πρώτες Φώτο.

Το Σ/Κ κύλησε χωρίς ιδιαίτερο κόσμο σχεδόν σε όλα τα βουνά ενώ σε κάποια μάλιστα όπως τα «Πηγάδια» επικρατούσε καλοκαίρια. Λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν να απολαμβάνουν το ανοιξιάτικο χιόνι.

Οι υπόλοιποι όχι ότι χρειάζεται επιπλέον εμπειρία απλά ως θαλασσινός λαός και με θερμοκρασίες κοντά στους 20 βαθμούς απλά περιμένουνε το καλοκαίρι που έρχεται σε 3 μήνες παρακαλώ, πίνοντας καφέ σε κάποια παραθαλάσσια καφετερία. Ας είναι καλά, αν και ο καιρός έχει μάλλον αλλά σχέδια.

 

Η εβδομάδα που πέρασε αν και μας ταλαιπώρησε με θεοκρασίες υψηλές δεν έκανε μεγάλη ζημία, και η εξελισσόμενη κακοκαιρία είναι κάτι περισσότερο από τονωτική ένεση. 30 εκ. πούδρας χθες Δευτέρα έδωσαν άλλο νόημα στο Μαρτιάτικο σκι.

Αν και εκ πρώτης όψεως το χιόνι φαινόταν περίεργο (είχε μια ροζ - κρεμ απόχρωση) η ποιότητα του μπορούσε να ικανοποιήσει κάθε επιπέδου σκιέρ.

 

Είναι από τις μέρες που δεν σε νοιάζει αν είναι πατημένη ή απάτητη η πίστα γιατί απλά την θέλεις απάτητη.

08032010752.jpg

Ελαφριά ομίχλη αλλά με ικανοποιητική ορατότητα και χιονόπτωση έντονη κατά διαστήματα ήταν το σκηνικό στο χιονοδρομικό.

Πρωταγωνιστές οι λιγοστοί δυστυχώς σκιέρ που απόλαυσαν μια τέλεια πουδρομέρα καλύπτοντας κάθε γωνία του χιονοδρομικού σε αναζήτηση καθαρής γραμμής.

08032010749.jpg

Με καλή παρέα (Ανδρέας , Τηλέμαχος, Χρήστος) κύλησε η χθεσινή μέρα και η σημερινή αναμένετε ακόμα καλύτερη καθώς το βουνό φρεσκαρίστηκε κι άλλο.

08032010750.jpg

08032010751.jpg

 

Μην αφήνετε λοιπόν καμία μέρα ανεκμετάλλευτη χιονοδρομικά, όσοι έχετε την ευκαιρία αλλά και όσοι μπορείτε να την δημιουργήσετε, το χιόνι είναι υπεραρκετό και θα πάει παρά πολύ πίσω.

08032010753.jpg

 

Ραντεβού στις πλάγιες.

 

08032010754.jpg

 

Και καλό Μάη

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπραβο ρε Περυ πολυ καλη ενημερωση για την κατασταση εκει πανω

και προς ομαδα εκδρομων τωρα

τι γινεται με την εκδρομη?????


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κάνει ο Μάρτης δυο νερά (χίονια στα βουνά) και ο Απρίλης άλλο ένα, χαρά σε ‘κείνους τους σκιερ...

 

Ο Μάρτης συνεχίζει να δίνει απλόχερα ότι ο Δεκέμβρης μας στέρησε.

10032010774.jpg

10032010756.jpg

Για τρίτη συνεχόμενη μέρα στα Πηγάδια συνεχίζεται η χιονόπτωση με συνολική συγκομιδή περίπου 50 πόντους.

Το καλύτερο δε είναι πως μέχρι και αυτήν την ώρα συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό, έως και την Νάουσα να χιονίζει.

 

Άλλη μια ονειρική μέρα κύλησε σήμερα στα Πηγάδια με το φρέσκο χιόνι να ανοίγει την όρεξη πολλών σκιέρ.Η συνεχόμενη έντονη κατά διαστήματα χιονόπτωση, η θερμοκρασία στους -3, η ομίχλη στην κορυφή και η πούδρα παντού, το σκηνικό της ημέρας.

Το νέο της ημέρας είναι πως σήμερα ο κόσμος τίμησε το Μαρτιάτικο Δώρο της φύσης και έκανε αισθητή την παρουσία του στο χιονοδρομικό.Έτσι εκεί όπου όλα έδειχναν ένα άδοξο τέλος, τώρα όλα δείχνουν μια δυναμική συνέχεια.

10032010769.jpg

 

Οι συνήθεις ύποπτοι και πουδρολάγνοι ετοιμοι στις θέσεις τους

10032010775.jpg

10032010772.jpg

10032010761.jpg

 

και οι υπόλοιποι μην μπορώντας να αντισταθούν στον ενθουσιασμό που έβλεπαν γύρω τους δοκίμαζαν με την σειρά τους σε κάποιες άκρες την τύχη τους στο «απάτητο»' στην προσπάθεια τους να καταλάβουν γιατί «σκούζουν» έτσι «εκείνοι».

10032010764.jpg

10032010766.jpg

Καλή και νεανική παρέα και σήμερα με παιδία της Νάουσας και φίλους από Κοζάνη, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη και Έδεσσα.Όλοι στο βουνό ήταν με το χαμόγελο έντονο στα χείλη... ελατέ λοιπόν και οι υπόλοιποι...

 

Είναι άδικο να μην χαμογελάμε ακόμα πιο πολλοί.

10032010759.jpg

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Tηλέμαχος σου είπε να το βάλεις ε?

 

Keep walking φίλε. Καλό βουνό καλοί άνθρωποι. Τυχερό βουνό, τυχεροί άνθρωποι.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μεις τυχεροι που θα το επισκεφτουμε συντομα... :rolleyes:

εχω να παω απο το 2004 :lol:

Περυ να μας περιμενεις....


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλό βουνό καλοί άνθρωποι. Τυχερό βουνό, τυχεροί άνθρωποι.

 

Ναι ναι ναι...σε ολα τα παραπάνω, με μια διαφορά...πολυ καλο βουνο με πολυ καλους ανθρωπους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τις καλύτερες μέρες της σεζόν.

Ένα Σ/Κ στα Πηγάδια σκέτη απόλαυση!

 

Ιδανικός καιρός, ποιότητα χιονιού Ιανουαρίου με προσέλευση κόσμου... Μαρτίου.

Το Χ.Κ. δείχνει να έχει πιάσει το νόημα της προσέλκυσης νέων επισκεπτών και φιλοξενεί πολλές ομάδες με παιδιά.

Συναντήθηκαν και οι παλαίμαχοι αθλητές με την ευκαιρία του αγώνα.

 

Ενώ την επόμενη Κυριακή είναι ο καθιερωμένος αγώνας/εκδήλωση για Ερασιτέχνες Χιονοδρόμους.

Περισσότερο είναι κάτι σαν γιορτή όπου αποχαιρετάς τον χειμώνα, λες ευχαριστώ που είσαι εκεί και κάνεις αυτό που αγαπάς (που σημαίνει ότι είσαι καλά).

 

Να συμπληρώσω και εγώ στα παραπάνω που γράψατε.

Καλό βουνό, καλοί και έξυπνοι άνθρωποι....

 

Υ.Γ. Η προηγούμενη Πέμπτη ήταν η ευκαιρία της σεζόν για αξιόλογο απάτητο.

Κάθε χρονιά λέω ότι θα πάρω άδεια από την σημαία όταν θα τύχη τέτοια μέρα αλλά ποτέ δεν το κάνω.

Ποιό είναι το κόλπο τελικά ώστε να τα καταφέρω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ …ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ … ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΧΙΟΝΙ…

 

Νομίζω πως τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχω πέσει σε κατάσταση από την οποια δεν θα επανερθω με τιποτα …

pigadia18martiou%20(26).JPG

Ακόμα μια υπέροχη χιονοδρομική μέρα στα Πηγάδια και μια μεγάλη συντροφιά σχεδόν όλοι οι σκιέρ σήμερα στα Πηγάδια .

pigadia18martiou%20(3).JPG

Και οι πιο δύσπιστοι πείσθηκαν … και οι πιο αρνητικοί συναίνεσαν …

Κανένας δεν θυμάται την αναποδιά στο ξεκίνημα της σαιζόν πλεον ,

pigadia18martiou%20(9).JPG

και όσοι μπορούν αναπληρώνουν σε ώρες και χιλιόμετρα ότι χάσανε στην αρχή της σαιζον ..

pigadia18martiou%20(27).JPG

Ο καιρός σύμμαχος και η διάθεση καλύτερη από ποτέ …

 

Ο ήλιος συνεχίζει τα παιχνίδια του και η διάθεση εκτινάσσετε στα ύψη…

pigadia18martiou.JPG

Μόνο χαμογελά και φωνές ενθουσιασμού ακούς αυτές τις μέρες στα Πηγάδια και φαντάζομαι και στα υπόλοιπα βουνά .

pigadia18martiou%20(51).JPG

Η κάθε μέρα συναγωνίζεται την προηγούμενη σε ποιότητα και κάθε κατάβαση πιο αξέχαστη και ορεκτικό για την επόμενη …

pigadia18martiou%20(35).JPG

Νομίζω πως το ωράριο με τέτοιες συνθήκες είναι μικρό …ΔΕ ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΜΕ …

pigadia18martiou%20(71).JPG

Άντε καμιά παράταση …και έχει κάτι ηλιοβασιλέματα στο Βέρμιο … Ειδικά με χιόνι…

pigadia%20foto%208-11-07%20080.jpg

Καλή Ανάσταση στα βουνά φίλοι μου…

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κρατα ερχομαστε.....


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και η επάρκεια χιονιού είναι δεδομένη μετά τις τελευταίες χιονοπτώσεις , το πρόβλημα είναι πλέον οι ψηλές θερμοκρασίες της εποχής

 

22032010862.jpg

 

22032010863.jpg

 

Το χιόνι μαλακώνει από νωρίς αλλά παραμένει ευχάριστο .

 

22032010868.jpg

 

22032010869.jpg

 

Λούκι και παράδεισος σε καλή κατάσταση ακόμα και στις 13.00 που σταματήσαμε

 

22032010864.jpg

 

22032010866.jpg

 

22032010865.jpg

Edited by SIRIOS36

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κριμα που δεν ηταν η εκδρομη μια εβδομαδα πισω κριμα

Περικλη συνεχιστε να περνατε καλα φιλαρα και ασε τον ελληνα να θελει πουδρα την ανοιξη :lol::rolleyes:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...