herman 1,011 Report post Posted October 28, 2010 Ο βουλευτής που είχε την συνάντηση με τον υφυπουργό Τουρισμού είναι κ. Α. Τόλκας (δεν αναφερεται το όνομα του). Ιδιαίτερα δραστήριος βοήθησε για να λυθούν πολλά προβλήματα του νέου οδικού άξονα Βέροια-Νάουσα-Σκύδρα. Άντε να γίνει αυτός ο δρόμος για να είμαστε στα πηγάδια και στο καιμάκ ακόμα πιο γρήγορα. Μετά όλοι οι χιονοδρόμοι μετανάστες στην Βέροια, σε λιγότερο από 2 ώρες θα μπορείς είσαι σε 5 χιονοδρομικά! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted November 11, 2010 ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ Χ/Κ 3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ Την ειδηση μας επιβαιβεωσε και ο Προεδρος του χ/κ κ. Χρηστος Παππας . σχετικά με το παραπάνω νέο για Ολοκλήρωση των εγκαταστάσεων τεχνητής χιόνωσης στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια: είναι έργο που ξεκίνησε; θα ξεκινήσει και πότε; τα 400.000ευρώ (από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού) εγκρίθηκαν από τον Υπουργό Πολιτισμού. αυτό το σημαίνει ξεκινά το έργο ή πρέπει να εγκριθεί και από το Υπουργείο Οικονομίας; Κανένα νέο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted December 10, 2010 ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ!!!!!!! Τα κανόνια ξεκίνησαν πριν ακόμα έρθει το χιόνι Uploaded with ImageShack.us Quote Share this post Link to post Share on other sites
SIRIOS36 410 Report post Posted December 11, 2010 (edited) Σε πλήρη λειτουργία το σύστημα τεχνητής χιονωσης στο χ/κ Τρια Πέντε Πηγάδια . Με σύμμαχο τις πολικές θερμοκρασίες , η απόδοση του είναι στο 100%. Τα αποτελέσματα μετά από μόλις 24 ώρες λειτουργίας είναι πραγματικά εντυπωσιακά . Όπως δηλώνει και ο πρόεδρος του χ/κ κ. Χρήστος Παππάς ΄΄ με σύμμαχο τις χαμηλές θερμοκρασίες και τα επερχόμενα χιόνια η πιθανότητα να δοθεί σε λειτουργία μέρος του χιονοδρομικού ή και ολόκληρο ,το ερχόμενο Σαββατοκύριακο είναι σχεδόν βεβαία΄΄. Παρακολουθήστε και το σχετικό βίντεο: Edited December 11, 2010 by SIRIOS36 Quote Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου. Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 11, 2010 αλλα κολπα Περι....καλη σαιζον να εχετε! Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted December 12, 2010 3-5 πηγαδια,εεε???ηδη μου τρεχουν τα σαλια!!!!!!!!!!!!θα σας δουμε συντομα παιδες!!!! Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 13, 2010 η φωτο ειναι τωρινή? κυρ Φιλιππε κράτα ενα τραπεζάκι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted December 16, 2010 δεν μας έκανε την χάρη. λιιιιιγο ακόμα ήθελε. λίγο. ακόμα όμως το παλεύουν μήπως και δώσουν όλο τον παράδεισο και όχι μόνο τα τελευταία 400μ. Παρασκευή μεσημέρι θα ξέρουμε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted December 17, 2010 οριακη η κατασταση και στα Πηγαδια Μπορει να δουλεψουν (μισο Αριστοτελη?????? και Παραδεισο)αλλα οι θερμοκρασιες απο Κυριακη +υετος μεσοβρομαδα ....δεν θα αφησει τους χιονοδρομους να τσουλησουν τις γιορτες Και ειναι κριμα για το χιονοδρομικο γιατι κανανε μεγαλο αγωνα για το υποστρωμα που ηθελαν και ριξαν με τα κανονια. Δεν πειραζει ομως μετΑ τις γιορτες ολα θα βρουν το δρομο τους αντε και οι τραυματιες να επιστρεψουν σιδερενιοι Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 17, 2010 Όχι ρε φούστη μου... Και έλεγα να έρθω τελικά ρε... Πέρε-κλίςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς Αρε... Περε-κλίς... τι θα κάνω τώρα....? Να έρθω... Χριστούγεννα..... ή να έρθω Πρωτοχρονιά....? Στο Baby.... μόνο η Δημητρούλα.... θα ... κάνει ζέσταμα.... εγώ....? Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
efi2003 0 Report post Posted December 17, 2010 εσύ όμορφε αγουροξυπνημενε.... θα βλεπεις την δημητρουλα ..να κανει ζεσταμα !! αντε το πολυ πολυ να πινεις και καμια ζεστη σοκολατιτσα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted December 17, 2010 τελικά οκ! όλος ο Παράδεισος για σκι... πολυ πιαθνόν την Κυριακή και το baby στην βάση του Χ.Κ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted December 17, 2010 Ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν και οι υπόλοιπες πίστες την κυριακή; Quote BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 17, 2010 Ρε Εφη.... τσι να τσι κάνω τσι τσοκολάτες.... Πούντρες θέλω...(λέμε τωρα... και τεχνητό μου κάνει άνετα....) Αν ντώσουν το Paradise..... μάλλον θα την κάνω.... Δεν βλέπω και άλλο ΧΚ κοντά στην ζούγκλα (Αθηνα...) να δουλευει τα Xmas..... Πέρε-κλίςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς... θα σε πάρω τηλέφωνο.... Και εις το τεχνητόν με υγεία.... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
SIRIOS36 410 Report post Posted December 17, 2010 Από το Σάββατο 18 Δεκ. θα τεθεί σε λειτουργία όλη η πίστα του «Παράδεισου» στα 3-5 Πηγάδια, μήκους 1.500μ με τους συρόμενους αναβατήρες Νο 2 και Νο 3. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια να τεθεί σε λειτουργία για την Κυριακή και η πίστα αρχαρίων . Το χιονοδρομικό μετά από αγώνα δρόμου με τον χρόνο και με σύμμαχο τις χαμηλές θερμοκρασίες δίνει από αύριο σε λειτουργιά την πιστά Παράδεισο με μήκος 1650μ. Είναι η μεγαλύτερη πίστα που λειτουργεί στην βόρεια Ελλάδα και αυτό οφείλετε ε στην αποτελεσματική λειτουργία της τεχνητής χιονωσης ,και στην μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν οι άνθρωποι του χιονοδρομικού. Το βίντεο που ακολουθει είναι από τις 15-12-2010 και βλέπουμε την πολύ καλή χιονοκαληψη που επέφερε η τεχνητή χιονωση . ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΧΙΟΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΧΙΟΝΩΠΤΩΣΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΟ . YouTube Video -> Quote Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου. Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 17, 2010 Στο video διαπίστωσα 2 απαράδεκτα πράγματα.... 1ον Μας βγήκαν τα μάτια... και 2ον... ΜΕ ΠΕΔΙΛΑ ΤΡΑΒΑΤΕ ΡΕ.... ΕΛΕΟΣ..... ΛΥΠΗΘΗΤΕ ΜΑΣ....!!! Ευχαριστούμε Πέρι.... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
Stelaras 0 Report post Posted December 19, 2010 Ανέβηκα σήμερα για να πάρω μία πρώτη δόση για φέτος...και αυτό που αντίκρισα με τρόμαξε. Το καταλαβαίνω να λειτουργεί με τεχνητό χιόνι το ΧΚ, αλλά αυτό που ήταν κάτω δεν ήταν χιόνι σίγουρα. Όλος ο κόσμος παραπονιόταν για τον πάγο..ο ένας να πέφτει πάνω στον άλλο προκαλώντας συμφόρηση, μιας και ήταν ανοιχτός μόνο ο Περικλής και το 2ο συρόμενο . Πιστεύω πως δεν έπρεπε να το διαθέσουν για χιονοδρομία ακόμα...αρκετές πέτρες και μόνο πάγος.. Λίγο ήθελε για να σπάσω το χέρι μου, ευτυχώς μόνο πρήξιμο. Quote Powder to the people! Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted December 19, 2010 Ανέβηκα σήμερα για να πάρω μία πρώτη δόση για φέτος...και αυτό που αντίκρισα με τρόμαξε. Το καταλαβαίνω να λειτουργεί με τεχνητό χιόνι το ΧΚ, αλλά αυτό που ήταν κάτω δεν ήταν χιόνι σίγουρα. Όλος ο κόσμος παραπονιόταν για τον πάγο..ο ένας να πέφτει πάνω στον άλλο προκαλώντας συμφόρηση, μιας και ήταν ανοιχτός μόνο ο Περικλής και το 2ο συρόμενο . Πιστεύω πως δεν έπρεπε να το διαθέσουν για χιονοδρομία ακόμα...αρκετές πέτρες και μόνο πάγος.. Λίγο ήθελε για να σπάσω το χέρι μου, ευτυχώς μόνο πρήξιμο. welcome to Pigadia laws Στέλιο ακατανόητη (είναι άραγε; η μανία τους να το λειτουργούν ακόμα και χωρίς τις κατάλληλες συνθήκες μου έχει τύχει 2 φορές κάτι παρόμοιο στο συγκεκριμένο χκ :LOL: , θα δυσκολευτούν πολύ να μου την ξανακάνουν μην βιάζεστε παιδιά θα έρθουν καλύτερες και πιο άσπρες μέρες (μόνο κυριολεκτικά) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted December 19, 2010 την πιστα Παραδεισος στα πηγαδια δεν την "βλεπει" καθολου ο ηλιος και ειναι φυσικο να εχει ενα παγωμενο υποστρωμα σε μονιμη βαση ειδικα οπως αυτες τις ημερες που ειχε μονο τεχνιτο χιονι και πατηθηκε περισσοτερο για να κρατησει για τις γιορτες.... Γνωστο το θεμα του "παγου" (λουκι-παραδεισος)στα πηγαδια Τρια ατυχηματα ειχα στην καριερα μου στο σκι......τα δυο στο Λουκι!!!με χειροτερο προπερσι(χιονι επανω απο παγο) με αποτελεσμα εξαρθρωση ωμου Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted December 19, 2010 την πιστα Παραδεισος στα πηγαδια δεν την "βλεπει" καθολου ο ηλιος και ειναι φυσικο να εχει ενα παγωμενο υποστρωμα σε μονιμη βαση ειδικα οπως αυτες τις ημερες που ειχε μονο τεχνιτο χιονι και πατηθηκε περισσοτερο για να κρατησει για τις γιορτες.... Γνωστο το θεμα του "παγου" (λουκι-παραδεισος)στα πηγαδια Τρια ατυχηματα ειχα στην καριερα μου στο σκι......τα δυο στο Λουκι!!!με χειροτερο προπερσι(χιονι επανω απο παγο) με αποτελεσμα εξαρθρωση ωμου χχχχμμμμμμμ!!!!!!!........... Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted December 19, 2010 χχχχμμμμμμμ!!!!!!!........... Κυριε Νικο διαφωνεις σε κατι....... Εσυ γνωριζεις το ιδιο καλα εαν εχει παγο στα Πηγαδια.... Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted December 19, 2010 Κυριε Νικο διαφωνεις σε κατι....... Εσυ γνωριζεις το ιδιο καλα εαν εχει παγο στα Πηγαδια.... ποιο καλα δεν γινεται η εκει υπεύθυνη του βουνου δεν ΕΝΝΟΟΥΝ να λειτουργήσουν σωστα όσος χρονος και αν πέραση πχ αν πέραση το αρατρακ και απο πισω δουλεύει η λεγομενη φρεσα ..παγος τελος ?? αλλα για δουλέψει η φρεσα θελει περισσότερο χρονο και κυριος ...ΚΑΥΣΙΜΑ οποτε σπαστε τα μουτρα σας και πειτε και ευχαριστω 5 χρονια με τροχοσπιτο εκει τα εχω ζήση ολα ... παγος καργα Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 19, 2010 πχ αν πέραση το αρατρακ και απο πισω δουλεύει η λεγομενη φρεσα ..παγος τελος ??αλλα για δουλέψει η φρεσα θελει περισσότερο χρονο και κυριος ...ΚΑΥΣΙΜΑ Η φτωχή μου γνώση σχετικά με τη διάστρωση πιστών λέει πως αν πάνω από τον πάγο περάσει διαστρωτικό θα δημιουργήσει τις γνωστές λατρεμένες μας κροκάλες πάγου (για μένα χειρότερο απο τον πάγο) και όχι χιόνι, δεν πα να κουβαλάει από πίσω ό,τι θέλει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 19, 2010 Ακούγωντας Frank Sinatra-Let it Snow Let it Snow... λέω να σχολιάσω.... Από ολότελα καλή και η Παναγιώταινα... Από την μικρή εμπείρια που έχω.... σκιάρωντας σε εντελώς τελείως τεχνιτό.... χιόνι... η κατάσταση του χιονιού είναι απόλυτος και σκληρός πάγος.... Μια καλή βάση δλδ για την πούδρα που ΘΑ έρθει... Τον χειμώνα 06-07 το Bansko δούλευε μέχρι μέσα Ιανουαρίου μόνο με τεχνιτό... Έφαγα σαβούρδα που παραλίγο να ... ξυρίσω ενα δάσκαλο μ'ένα παιδάκι... διότι απλά σε κόκκινη πίστα....(του εξωτερικού...) αν πέσεις... ΔΕΝ σταματάς... Νομίζω ότι αντιλαμβανόμαστε γιατί το κέντρο ανοίγει... Money makes the world around... Το κεντρο χρειάζεται τις γιορτές... μιας και σε αυτην την περίοδο μπορεί να κάνει μέχρι και το 40% του τζιρου της χρονιάς... Από την στιγμή που ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ για το τεχνιτό ΔΕΝ μπορείς να τους πεις τίποτα... Απλά ξέρεις και δεν πας... Αν σου πουν αυριο... "ανοίξαμε για πετροσκί" θα πας....? Προφανώς όχι... Αν όμως κάποιος πάει... δεν μπορεί να παραπονεθεί για πέτρες... Βέβαια σε όλο αυτό (το παγωμένο...) για να είναι πλήρως καλυμένοι θα πρέπει στην αφετηρία toy lift ή και στην αφετηρία της πίστας να τοποθετηθεί πινακίδα που να γράφει "Για Εμπειρους Χιονοδρομους ΜΟΝΟ"... ή "Προσοχή ΠΑΓΟΣ" Σκατόχιονο το τεχνιτό δε λέω... αλλά τις περισσότερες φορες.... ευεργετικό.... ΦιλικΆ Τεο... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted December 19, 2010 Από ολότελα καλή και η Παναγιώταινα... Σκατόχιονο το τεχνιτό δε λέω... αλλά τις περισσότερες φορες.... ευεργετικό.... συμφωνώ απόλυτα. επειδή το παρακολούθησα το θέμα, τουλάχιστον από ενημέρωση δεν μπορώ να βρω κάτι στραβό. γνωστό το πρόβλημα του πάγου που ενίσχυσε + αέρας το Σάββατο + χρήση μόνο μιας πίστας + χαμηλές θερμοκρασίες παιδιά μάλλον ξεχνάμε ότι ήταν το πρώτο χιόνι και με μόλις 30εκ. ούτε υπόστρωμα, ούτε τίποτα. Όποιος πάει Τρίτη, Τετάρτη που θα έχει υψηλότερες θερμοκρασίες θα λέει τι καλά που ήταν στα Πηγάδια. (Αν καταφέρουν να έχει χιόνι ο διάδρομος για το λιφτ) Quote Share this post Link to post Share on other sites