ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 7, 2010 Θεωρώ ότι οι κανονισμοί που ισχύουν στη Γαλλία υπερκαλύπτουν τις συνθήκες στον Παρνασσό μιας και όλες οι καταβάσεις μας γίνονται εκτός χιονοδρομικού πεδίου και πως και οι δυο μας θα δείξουμε τόση υπευθυνοτητα που δεν θα δημιουργήσουμε το παραμικρό θέμα ασφάλειας. Και τα 3 σημεία δεν έχουν καν πατημένη πίστα δίπλα τους αλλά πολύ πιο κάτω στο τέλος της διαδρομής μας. Δες το βίντεο και αν πιστεύεις ότι υπάρχει σενάριο και σημείο που κινδυνευει χιονοδρόμος δεν το ξαναπετάμε. Αν υπάρξει πορεία χιονοδρόμων στο δρομάκι της Σαχάρας μπορώ να πατήσω πολύ νωρίτερα. Παράλληλα κατανοώ ότι δεν θα ξαναετάξω αν γίνει ατύχημα με χιονοδρόμο και πίστεψε με θέλω να κάνω για πολλά χρόνια αυτό το ξεκούραστο και τόσο ομορφο χόμπι πριν και μετά το σκι. 50 μέτρα από λιφτ έχουμε συμφωνήσει και πιστεύω ότι είναι σχεδόν αδύνατον και να θέλουμε να πέσουμε πάνω σε σύρμα εκεί που κανουμε στον Παρνασσό. Γίνεται όπως βλέπεις στα βίντεο κάθε προσπάθεια να υπάρχει έλεγχος της πλαγιας από φίλο χιονοδρόμο μπροστά μας. Τέλος όταν δεν έχει χιόνι η μόνη μας επιλογή που δεν θέτει σε κίνδυνο την ασφάλειά μας είναι να περιμένουμε να κλείσει το χιονοδρομικό για μια και μοναδική κατάβαση που ουσιαστικά έχουν μείνει μόνο φίλοι μας στην πίστα. Ζητούμε κατανόηση για αυτό. Και ο Γιώργος και εγώ είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να αποφύγουμε έναν χιονοδρόμο στη μέση της Σαχάρας καθώς έχουμε επίπεδο ΠΠ (μέγιστο) στο αλεξίπτωτο πλαγιάς με εκατοντάδες ώρες πτήσεις. Για να καταλάβεις στις εξετάσεις για το ΠΠ πρέπει να προγσειωθούμε σε χώρο 10 χ 10 μέτρα, Σε κάθε περίπτωση θα προσπαθήσουμε να μην ειμαστε καν στην ίδια πλευρά του βουνού. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 8, 2010 Ο πιλότος πηγαίνει στο χιονοδρομικό και κάνει κανονικά το σκι του. Μαζί του έχει ένα αλεξίπτωτο που ζυγίζει 2,7 κιλά και ένα μικρό κάθισμα που είναι το ίδιο το σακίδιο για να τα έχει στην πλάτη. Κάποια στιγμή αποφασίζει πως οι συνθήκες είναι κατάλληλες και παίρνει το αλεξίπτωτο σε μια πλαγιά οποιασδήποτε κλίσης. Μέσα σε δύο λεπτά έχει δέσει το αλεξίπτωτο στους ιμάντες και έχει φορέσει το κάθισμα. Αφού κάνει ένα δοκιμαστικό φούσκωμα για να δει ότι όλα τα σκοινάκια είναι καλά, ελέγχει τη πλαγιά ότι είναι καθαρή από κόσμο, εμπόδια κλπ και αφού ελέγχει τον αέρα απογειώνεται. ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 8, 2010 Πολλά. Κάποια συγκεκριμένη απορία? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 8, 2010 Συγκεκριμενη απορια με βαση τα συμφραζομενα Με το αλεξιπτωτο αυτο μπορω να το αναπτυξω κ να το απογειωσω κανονικα οποιαδηποτε ωρα κ σε οποιαδηποτε πιστα του χιονοδρομικου κεντρου κατα την ωρα λειτουργιας του (χιονοδρομικου).Δηλαδη τη στιγμη που αποφασιζω οτι ολα ειναι ιδανικα για απογειωση ετοιμαζομαι κ απογειωνομαι; Η πρεπει να παω καπου απομερα κ να κατεβω ενω το κεντρο ειναι ετοιμο να κλεισει.Δηλαδη απογευματινη ωρα κ μονο για μια καταβαση. ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 8, 2010 Όταν δεν έχει πάνω από χλμ αέρα μπορώ να κάνω ότι μου κατέβει στο κεφάλι στο χιονοδρομικό, στη παραλία ακόμα και στη ταράτσα του σπιτιού μου με πέδιλα και χωρίς πέδιλα. Επειδή σέβομαι τους υπόλοιπους χιονοδρόμους, λουώμενους και γείτονες το κάνω εκεί που δεν υπάρχουν. Στην αρχή της σεζόν δεν έχει πολύ χιόνι εκτός πίστας και θα σκοτωθώ αν πλησιάζω στο έδαφος με τα πέδιλα. Για αυτό μόνο και μόνο τότε περιμένω να κλείσει το χιονοδρομικό, να κατέβουν και οι τελευταίοι χιονοδρόμοι και να κάνω μια, μοναδική κατάβαση γιατί αλλιώς δεν θα έκανα καθόλου το χόμπι μου. Αν δεις τό βίντεο της υπογραφής μου "Σαβουροτέτοιο" ίσως σου λυθούν κάποιες απορίες Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 8, 2010 Δηλαδη δεν μου το απαγορευει κανεις Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 8, 2010 Στο απαγορεύει η κοινή λογική και οι κανόνες του χκ Έλα μια μέρα στο βουνό να τα δεις και τα δύο στη πράξη Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 8, 2010 Αυριο μαλλον στο βουνο η τεταρτη στη συναντηση Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 18, 2010 Αφού το κάνουν και αυτοί...ας το δοκιμάσουμε με την πρώτη ευκαιρία. Κανείς εθελοντής? YouTube Video -> Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 18, 2010 Χαχαχαχαχα πολλαπλοί οργασμοί! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 19, 2010 Μιχαλη θελω βολτααα... ο τυπος κατουρηθηκε απο τα γελια χαχαχαχα Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 19, 2010 Μιχαλη θελω βολτααα...ο τυπος κατουρηθηκε απο τα γελια χαχαχαχα Εσύ θα ξεκινήσεις μαθήματα άσε τη βόλτα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted February 19, 2010 και γω θελω βολτα κάποια στιγμη η αλήθεια ειναι.. Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted February 22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=i468G6yaWms ωραίο ερασιτεχνικό βιντεάκι, γαλλικό ραπ "fous ta cagoule", βάλε την κουκούλα σου, και μπούνια λήψεις από speed.... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 1, 2010 Speed και kite αχταρμάς χτες στο Παρνασσό YouTube Video -> Το Λιάκουρα σε 10 λεπτά είναι ακόμα μια ανακρίβεια και κάτι ακατόρθωτο Παρόλα αυτά...το βουνό είναι μεγάλο και είναι εκεί. Μια διευκρίνηση: Στο 1.00 της ταινίας και με το πρώτο φούσκωμα ήταν η στιγμή που εξαφανίστηκε ο κίνδυνος όσο και αν μοιάζει το ανάποδο. Μόλις φουσκώσει και έχει χιόνι παρακάτω γίνεσαι ασφαλής. Αδερφέ αγωνιστή πρωταγωνιστή ανταγωνιστή και μπανιστιρτζή μόνο εσύ το έχεις το κυνήγι με τη κάμερα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 1, 2010 Μιχαλη στο 1.47 σταματαει το βιδεο του ηρακλη το δικο μας παιζει πουθενα?? Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 1, 2010 Μισό λεπτό...έφτασε. Αν το θες καλλιτεχνικό σε καμιά ώρα. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 1, 2010 σουπερ!!!!!!!!γ@μ@το! αντε και του χρονου να αρχισεις τα τρικς για περισσοτερο ακομα θεαμα τις επιγειες καταβασεις μη ξεχασεις να δουμε τα χαλια μας Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 6, 2010 Άντε να το γράψω να φύγει από μέσα μου προς γνώσιν και συμμόρφωση. Ο μοναδικός λόγος που έγινε ήταν επειδή ξέρω παραπέντε και αδιαφόρησα για την εκπαίδευση speedriding και έναν από τους βασικούς κανόνες ασφαλείας. ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΚΑΘΕ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. Δεν θα σταματήσω να το γράφω ότι για speedriding μόνο καλό σκι πρέπει να ξέρεις, να ακούς το δάσκαλό σου και δεν θα χτυπήσεις ποτέ. Πως μετέτράπη κάτι το ασφαλές σε κάτι το επικίνδυνο: ΧΚΠ κορφή Ηρακλη 60-100 χλμ, κορφή Περικλή 30-60χλμ καταιγίδα έρχεται. Ηρακλής, Ερμής, Οδυσσέας κλειστoί ξεκινάω για κορφή Ηρακλή από το fun park. Ανοδικά ακόμα και 10m/sec από πουλιά. Snowkite μια χαρά γιουπιγιάγια ασφαλέστατο κοιτάω αντιθετα με τον αέρα. Χωρίς να κοιτάξω πίσω μου ας πετάξω λίγο. Βζιιιιν μέσα στο σύννεφο. Υπήνεμα mode ορατότης 0. Χάσε ύψος. Ορατότης 0. Υπήνεμα σκέτο mode. Πάρε όσο ύψος μπορείς. Περίμενε ορατότητα mode. Ηρακλής ορατός. Γρήγορα κάτω mode. Πλαγια Ηρακλή για προσγείωση. Ο αέρας τη βλέπει κάθετα πάτα την έχει χιόνι, πατάω, φεύγω 10 μέτρα πάνω. Ελαχιστοποίηση τραυματισμού mode. Εναλλακτική προσγείωση προς Οδυσσέα. Πάτα χιόνι mode. Δεν έχει χιόνι. Ένα πέδιλο έστω mode. Δεν έχει ούτε για μισό πέδιλο. Βρες χιόνι mode. Πάτησε χιόνι το αριστερό. Μείνε όρθιος και σβήσε το πανί mode. Έσβησε κατέβα να κεράσεις τον Στάθη και πάμε για σκι mode. Περνάτε στην επόμενη πίστα χωρίς να χάσετε κανονάκι. Καραμήτρο ρίξε και μια ματιά στο πέδιλο. To πέδιλο μας αποχαιρετησε όπως και η διάθεσή μου για άλλες ανωριμότητες φέτος με αέρα εκτός του άρθρου. Το γόνατο κάτι μουρμουράει αλλά δεν έχει πρηστεί. Δεν έχω τη παραμικρή ιδέα πόσο κράτησε ούτε που ήμουνα πριν. Βασικός κανόνας ασφάλειας των "επικίνδυνων αθλημάτων" είναι όταν ευχαριστηθείς κάτι σταμάτα να ανεβάζεις επίπεδο τώρα και το ξαναανεβάζεις αφού ξαναπροπονηθείς και δεις τα πράγματα πιο ξεκάθαρα. Την Κυριακή έλεγα ότι πέταξα τους καιρούς που μου είπε ο δάσκαλος μου να πετάξω. Φτάνει για φέτος να δουλέψω άλλα πράγματα. Παραλίγο να πληρώσω αυτήν την μη τήρηση ενός στοιχειώδη κανόνα ασφαλείας μιας και τον συνδύασα με μια δεύτερη παράβλεψη βασικού κανόνα ασφαλείας. Από εδώ και πέρα με καταιγίδα απαγορεύεται το speedrinding και το snowkite. Όταν κάνουμε ένα σπορ ξεχνάμε ότι είμαστε μάγκες σε ένα άλλο και κρατάμε τους κανόνες που μάθαμε στο πρώτο μάθημα. Το μυαλό στο κεφάλι και ακούμε το δάσκαλό mας και πάνω μα πάνω μα πάνω από όλα τη διαίσθησή μας. Όταν κάτι μας κάνει ανήσυχους μπορεί και να έχει δίκιο. Δεν υπάρχουν επικίνδυνα αθλήματα υπάρχουν επικίνδυνα μυαλά. Δεν υπάρχει επικίνδυνο speedriding υπάρχει επικίνδυνος πιλότος. http://www.youtube.com/watch?v=IHWeuQyFouo Σαββατόβραδο στην Αθήνα χειμώνα. Αυτό μάλιστα είναι extreme sport. Ξεκινάμε? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 6, 2010 περαστικα ρε Μιχαλιο το επομενο σκ ασε τα πανια και κατσε να κανουμε και λιγο σκι μονο σκι ομως... Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 7, 2010 Μια χαρά είμαι Χρήστο το πέδιλο μόνο έσπασε. Ας κάνουμε 6 ώρες σκι και τις υπόλοιπες riding. To σπορ "καιρός εκτός ορίων" θα το κόψω για φέτος τα άλλα είναι on. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 7, 2010 οκ χαιρομαι! σκ πανω λοιπον να λυσσαξουμε Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted March 22, 2010 Ε ναι λοιπόν έκανα την πρώτη μου ολοκληρωμένη κατάβαση speedflying...... βέβαια στο πρόγραμμα δεν υπήρχε ούτε speed ούτε και flying αλλά είχε πλάκα....... Το έχω ξαναγράψει ότι ήδη από πέρυσι που είχα την πρώτη μου επαφή με το συγκεκριμένο άθλημα έμεινα κατενθουσιασμένος....... Μετά από αρκετή ώρα παιχνιδιού με το πανί, και τον ΜΙΚ να μου κάνει το briefing της κατάβασης, είπαμε σιγά σιγά να ξεκινησουμε να τσουλάμε........ Στις πίστες δεν υπηρχε ψυχή αφού το ΧΚ είχε κλείσει και ναι είχα όλο το bowl τον Κελλαρίων για την πάρτη μου...... Το πρόγραμμα είχε απαλές κινήσεις με το πανί και στροφούλες στον Περικλή....... Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που κατέβηκα όλον τον Περικλή με V , αλλά δεν πειράζει την επόμενη φορά ο ρυθμός θα είναι καλύτερος ........ Οπως κάθε άθλημα που έχει να κάνει με αέρα και πανί, θέλει συμφιλίωση με αυτό το πράγμα που έχεις πάνω από το κεφάλι σου.....είτε το λενε αλεξίπτωτο ελευθέρας, είτε kite, είτε παραπέντε κτλ πρέπει να του δείξεις από την αρχή σεβασμό για να σε σεβαστεί και αυτό...... Είνα κρίμα που τελειώνει έτσι η χιονοδρομική σαιζον, χωρίς να μας έχει προσφέρει πολλές καλές ημέρες σκί όπως αυτή του Σαββάτου......πάνω που σου ανοίγει η όρεξη, λιώνουν τα χιόνια..... Ισως την 25η Μαρτίου ξαναπρόσπαθήσω.............. Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 22, 2010 Να σαι καλά Σπύρο ελπίζω να μη σε στεναχώρεσα χτες ακόμα τύψεις έχω. Θα σε μαλώσω πάντως speedriding κάνουμε ο στόχος είναι να ΜΗΝ πετάξεις(και εγώ τα ίδια έλεγα και ο Γιώργος θα δεις). Η πτήση είναι tre bannal ksenerot το ride είναι Η αδρεναλίνη. Ναι το speedriding είναι εδώ και ναι είναι ασφαλέστατο και όχι δεν υπάρχει. Και ναι είμαστε πια...riderS καλοί και σοβαροί. Στην ενημέρωση ΧΚΠ έγραψα για μια στιγμή πχ καρβάροντας με φίλους αλλά η στιγμή Σαχάρα full speed ουριος μένω στο έδαφος ride και fly only kotrona συγκρίνεται μόνο με το πρώτο διπλό riding στην Ελλάδα με τις κάμερες στη τσέπη. Μακάρι να είχαμε ευχαριστηθεί σκι φέτος και να είχε χιόνι για ασφάλεια να κάναμε πιο πολύ μακάρι του χρόνου να έχει πολλά χιόνια αλλά τι λέω...έχουμε ακόμα rides λογικά μπόλικα. Μικρες πλαγιές, λίγα χιόνια δε μπιπ εμείς να είμαστε καλά να μας αρέσει και τα βουνά μας έχουν μεγάλες πλαγιές και τα χιόνια θα έρθουν και το πολύ πολύ με 200 ευρώ φτάσαμε Άλπεις. Υ.Γ.Snowkite snowkite snowkite snowkite snowkite 10 λεπτά Λιάκουρα 10 λεπτά Λιάκουρα 10 Λεπτά Λιάκουρα τραλαριλαλο. Πολύ δύναμη αδερφάκι μου επικίνδυνο σπορ να ανεβαίνεις με διπλάσια ταχύτητα από τον Ηρακλή. Όποιος ήταν όταν σταμάτησε τη Κυριακή ξέρει τι εννοώ. Όχι το snowkite o Ηρακλής Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 22, 2010 Mιχαλη τι βλεπεις για τις 17 απριλη βελιτσα και τα λοιπα? Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites