Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Καλησπέρα. Μόλις 'έκλεισα' τις φετινές μας διακοπές στις άλπεις. Μετά απο μια εβδομάδα στο Obergurgl πέρσυ, φέτος αποφασίσαμε να επισκευτούμε το Saas Fee.

 

Christiania λέγεται το ξενοδοχείο.

 

£525 το άτομο ημιδιατροφή, πτησεις, μεταφορές όλα μέσα..

 

Έχει κάποιος κάποιο σχόλιο να κάνει για το Χ/Κ και την περιοχή απο προηγούμενες διακοπές; Θα βρίσκεται κάποιος άλλος στην περιοχή εκείνη την εποχή;

 

Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχει κάποιος κάποιο σχόλιο να κάνει για το Χ/Κ και την περιοχή απο προηγούμενες διακοπές; Θα βρίσκεται κάποιος άλλος στην περιοχή εκείνη την εποχή;

Το πιο όμορφο σημείο των Άλπεων από πλευράς βουνών και τοπίων. Μη ξεχάσεις να νώσεις james bond στο mittelalalin περιστρεφόμενο εστιατόριο στα 3500 και μια μέρα να τη φυλάξετε για zermatt.

 

super χιονοδρομικό


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τα πιο εντυπωσιακα αναγλυφα της κεντρικής Ευρώπης. -_-

Το χωριο στον πυρηνα ενός πεταλου με 4χιλιαρες κορφάρες (Dom, Alphubel, Lenzspitze, Allalin etc) ολογυρα κ παγετωνες να κρεμονται! ..α κ car-free eeh!! (προσεχε τις πρωτες μερες τα ηλεκτρικα αυτοκινητακια που δεν τα ακους κ..σε πατανε! :P )

 

Περυσι το καλοκαιρι ημουν εκει…με φρεσκα χιονια σα Φλεβάρης μηνας.

Θα εντυπωσιαστείς απο τα βουνα……κι απ’τα κρυα! :P (προσεχε τις crevasses που χάσκουν παντού ψηλα!)

 

..κ ΝΑΙ, επισκεψη στο Zermatt Ε_ΠΙ_ΒΑ_ΛΛΕ_ΤΑΙ!

Μια κορφουλα ΜΟΝΟ 4545μ (!) χωριζει τα 2 χωριουδακια..

IMG_0112-5.jpg


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα. Μόλις 'έκλεισα' τις φετινές μας διακοπές στις άλπεις. Μετά απο μια εβδομάδα στο Obergurgl πέρσυ, φέτος αποφασίσαμε να επισκευτούμε το Saas Fee.

 

Christiania λέγεται το ξενοδοχείο.

 

£525 το άτομο ημιδιατροφή, πτησεις, μεταφορές όλα μέσα..

 

Έχει κάποιος κάποιο σχόλιο να κάνει για το Χ/Κ και την περιοχή απο προηγούμενες διακοπές; Θα βρίσκεται κάποιος άλλος στην περιοχή εκείνη την εποχή;

 

Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο...

 

Να σε ρωτήσω που το έκλεισες ? Απο Αγγλικό site? Βλέπω οτι είναι σε λίρες η τιμή που γραφεις ....

Πολύ καλή τιμή είναι τα 525 . Τι ημερομηνιές πάτε?

 

Καλά να περάσετε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω απλα να πω οτι θα περασεις καλα

 

και οτι αν δεν δεσει κατι αλλο για μαρτιο θα παω παλι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια χαρα παιδιά. Απο Αγγλία, ναι. Το έκλεισα απο το if you ski αφου βέβαια το έψαξα και απο αλλα ιστιομέρη. 21/3 με 28/3 θα είμαστε εκέι. Η σύζηγος έχει ξαναπάει δυο φορές εκεί, εμένα θα ειναι η πρώτη μου φορά. Πέρσυ είχαμε πάει Ομπεργκουργκλ.

 

Η τιμή ανέβηκε σήμερα είδα (στις £600) οπότε αν το σκέφτεσαι βιάσου...

 

@ kostasbmw: Σε ευχαριστώ πολύ! Εαν σε βγάλει ο δρόμος απο κεί στείλε μου πμ εδώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολύ χιόνι βλέπω. Πάνω απο 3.20 μέτρα στα ψηλά του χ/κ. Μακάρι να το συνεχίσει έτσι για τις επόμενες εβδομάδες να το χαρούμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην αγχωνεσαι λεμε

 

εδω εχει χιονι στα ισιωματα λολ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιστρέψαμε πρίν λίγες ώρες. Περάσαμε υπέροχα, βελτιώσαμε την τεχνική μας, κάνουμε τα σχέδια μας για του χρόνου. Πραγματικά μαγικά....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επιστρέψαμε πρίν λίγες ώρες. Περάσαμε υπέροχα, βελτιώσαμε την τεχνική μας, κάνουμε τα σχέδια μας για του χρόνου. Πραγματικά μαγικά....

Ελπίζω να μην είναι αυτή η αναλυτική περιγραφή του ταξιδιού σου :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω είναι σαφές από τον κανονισμό του forum ότι πρώτα κάνουμε φωτορομάντζο και μετά ασχολούμαστε με τη δουλειά και άλλες μικρότητες.

 

Για πες για πες...


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή σκέφτομαι κι εγώ φέτος για Saas Fee...τι θα γίνει με το φωτορεπορτάζ; :lol:

Επίσης, τι προτείνετε για τρόπο μετάβασης; Μιλάνο, Ζυρίχη; Και μετά τι; Τρένο; Τι κόστος περίπου να υπολογίζω για τα μεταφορικά (εκτός αεροπλάνου);

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επειδή σκέφτομαι κι εγώ φέτος για Saas Fee...τι θα γίνει με το φωτορεπορτάζ; :lol:

Επίσης, τι προτείνετε για τρόπο μετάβασης; Μιλάνο, Ζυρίχη; Και μετά τι; Τρένο; Τι κόστος περίπου να υπολογίζω για τα μεταφορικά (εκτός αεροπλάνου);

Aπό Μιλάνο θα σου πρότεινα λόγω easyjet και φτηνών πτήσεων.Επίσης εδώ θα βρεις τραινάκι από Mιλάνο ή Γενεύη, Ζυρίχη.Από Μιλάνο είναι 44 ελβετικά το άτομο (one way).

Ρίξε και ένα ψαχτήρι μόνος σου και αν κολλήσεις εδώ είμαστε. ;)

Edited by arisk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aπό Μιλάνο θα σου πρότεινα λόγω easyjet και φτηνών πτήσεων.Επίσης εδώ θα βρεις τραινάκι από Mιλάνο ή Γενεύη, Ζυρίχη.Από Μιλάνο είναι 44 ελβετικά το άτομο (one way).

Ρίξε και ένα ψαχτήρι μόνος σου και αν κολλήσεις εδώ είμαστε. 8)

 

Ναι Μιλάνο είναι λογικότερη λύση από ότι βλέπω...Δυστυχώς δε μπορώ να δω για τα τρένα γιατί μου βγάζει "have selected a date after the end of the timetable period (14.12.08 - 12.12.09)" (για Μάρτιο ψάχνω)... Τα 44 ελβετικά είναι για Μιλάνο -> Saas Fee ; (πολύ λίγα μου φαίνονται). Γενικά έχει καθημερινά δρομολόγια και πολλές ώρες;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι Μιλάνο είναι λογικότερη λύση από ότι βλέπω...Δυστυχώς δε μπορώ να δω για τα τρένα γιατί μου βγάζει "have selected a date after the end of the timetable period (14.12.08 - 12.12.09)" (για Μάρτιο ψάχνω)... Τα 44 ελβετικά είναι για Μιλάνο -> Saas Fee ; (πολύ λίγα μου φαίνονται). Γενικά έχει καθημερινά δρομολόγια και πολλές ώρες;

Από την Malpensa, το ένα από τα δύο αεροδρόμια του Μιλάνου, παίρνεις λεωφορείο ή ταξί (€ 20) γιά Gallarate 6 χλμ. μακριά. Εκεί σταματούν όλα τα τραίνα που έρχονται από Μιλάνο και πηγαίνουν βόρεια περνώντας το τούνελ του Simplon γιά Ελβέτία. Δηλαδή μεταξύ άλλων γιά Saas Fee, Zermatt κλπ. Έτσι κερδίζεις παραπάνω από μιά ώρα ταξείδι και ίσως κάποια λίγα χρήματα.

Υπολόγισε ότι σε γενικές γραμμές τα δρομολόγια τραίνων είναι χονδρικά τα ίδια με τις αρχές Δεκεμβρίου τις αντίστοιχες μέρες τις εβδομάδας. Τουλάχιστον τόσο ώστε να πάρεις μιά περίπου ένδειξη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Από την Malpensa, το ένα από τα δύο αεροδρόμια του Μιλάνου, παίρνεις λεωφορείο ή ταξί (€ 20) γιά Gallarate 6 χλμ. μακριά. Εκεί σταματούν όλα τα τραίνα που έρχονται από Μιλάνο και πηγαίνουν βόρεια περνώντας το τούνελ του Simplon γιά Ελβέτία. Δηλαδή μεταξύ άλλων γιά Saas Fee, Zermatt κλπ. Έτσι κερδίζεις παραπάνω από μιά ώρα ταξείδι και ίσως κάποια λίγα χρήματα.

Υπολόγισε ότι σε γενικές γραμμές τα δρομολόγια τραίνων είναι χονδρικά τα ίδια με τις αρχές Δεκεμβρίου τις αντίστοιχες μέρες τις εβδομάδας. Τουλάχιστον τόσο ώστε να πάρεις μιά περίπου ένδειξη.

 

Εευχαριστώ, και μετά από Gallarate τι περίπου κόστος να υπολογίζω για Ελβετία; Τα τρένα έχουν χώρο για πέδιλα σκι κτλ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εευχαριστώ, και μετά από Gallarate τι περίπου κόστος να υπολογίζω για Ελβετία; Τα τρένα έχουν χώρο για πέδιλα σκι κτλ;

Gallarate-Saas Fee €26 2η θέση.

Το χειμώνα στις περιοχές αυτές οι περισσότεροι τουρίστες είναι χιονοδρόμοι οπότε όλες οι υποδομές είναι προσανατολισμένες στην διευκόλυνσή τους.

Τα τραίνα, τα ταξί, τα λεωφορεία κλπ. έχουν ειδικούς χώρους γιά σκί.

Μην ξεχνάς ότι ο χειμερινός χιονοδρομικός τουρισμός είναι Ελβετική επινόηση. Τον έχουν αναπτύξει σε πολύ υψηλό -και ακριβό- επίπεδο. Είναι όμως value for money.

Δεν υπάρχει η Γαλλική κακογουστιά, ο Αυστριακός επαρχιωτισμός ή η Ιταλική ταχαμουδηθεντζίδικη λαϊφσταϊλιά.

Εχεις σκεφθεί το Zermatt αντί το Saas Fee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallarate-Saas Fee €26 2η θέση.

Το χειμώνα στις περιοχές αυτές οι περισσότεροι τουρίστες είναι χιονοδρόμοι οπότε όλες οι υποδομές είναι προσανατολισμένες στην διευκόλυνσή τους.

Τα τραίνα, τα ταξί, τα λεωφορεία κλπ. έχουν ειδικούς χώρους γιά σκί.

Μην ξεχνάς ότι ο χειμερινός χιονοδρομικός τουρισμός είναι Ελβετική επινόηση. Τον έχουν αναπτύξει σε πολύ υψηλό -και ακριβό- επίπεδο. Είναι όμως value for money.

Δεν υπάρχει η Γαλλική κακογουστιά, ο Αυστριακός επαρχιωτισμός ή η Ιταλική ταχαμουδηθεντζίδικη λαϊφσταϊλιά.

Εχεις σκεφθεί το Zermatt αντί το Saas Fee ?

 

Σωστά, αλλά υπάρχει η απίστευτη Ελβετική κρυοκωλιά...

Οι Ελβετοί είναι τυπικοί και ακριβείς, όπως τα ρολόγια τους, αλλά μην περιμένεις ζεστή ατμόσφαιρα, χαμόγελα, χιούμορ και αυτό το κάτι παραπάνω, την υπέρβαση βρε αδερφέ, που θα σε κάνει να αισθανθείς οικεία.

Πάντα θα νοιώθεις ότι είσαι τουριστικό προϊόν και απλά επισκέπτης, όσες φορές και να πας.

 

Μου αρέσουν πολύ τα βουνά τους και τα χωριά τους και η καθαριότητα και η τάξη τους, αλλά ακόμα και οι οδηγοί βουνού είναι τυπικοί, προσφέρουν τα βασικά και μιλάνε λίγο, πράγμα που δεν ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία μας...

Τώρα βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά ο γενικός κανόνας είναι αυτός.

 

Α και μου τη σπάει που παίρνω ρέστα σε ελβετικά φράγκα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα γιά τα ρέστα τι να πώ? Έχεις 100% δίκιο. Εγώ έλυσα το πρόβλημα αυτών που περισσεύουν όταν γυρίσω Ελλάδα....

ξαναπηγαίνω να τα ξοδέψω!!

 

Όντως η Ελβετική κοινωνία είναι ιδιαίτερα κλειστή. Σε συνολικό, τοπικό, οικογενειακό και ατομικό επίπεδο. Θα έλεγα ξενοφοβική. όχι όμως με την έννοια του ρατσισμού. Αυτό δημιουργεί στον επισκέπτη την αίσθηση ενός "αόρατου τοίχου", της απρόσωπης αντιμετώπισης, της κρυοκωλιάς που αναφέρεις.

Επειδή έχω περάσει 2,5 φοιτητικά χρόνια στην Ζυρίχη σε διαβεβαιώ ότι τα φαινόμενα απατούν.

Η Ελληνική αντιμετώπιση είναι : "Ανοίξου, και αν αποδειχθεί μαλάκας, τον σουτάρεις."

Η Ελβετική είναι : "Κοίταξε γιά ενδείξεις ότι δεν είναι μαλάκας, και μετά ανοίξου."

Αν σαν επισκέπτης φροντίσει κανείς να δώσει αυτές τις ενδείξεις, τότε εντυπωσιάζεται από το πόσο ανοιχτόκαρδοι, φιλόξενοι και καλοί φίλοι γίνονται και μάλιστα σε χρόνο dt.

Φυσικά αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο γιατί προϋποθέτει να τους καταλάβει κανείς, πράγμα που δεν γίνεται με τουριστικές επισκέψεις.

(Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Οταν τέλειωσα τις σπουδές μου δεν έμεινα. Γύρισα Ελλάδα.)

 

Καλές οι κοινωνικές αναλύσεις, καλό και το καλοκαίρι, αλλά θα χειμωνιάσει ποτε?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallarate-Saas Fee €26 2η θέση.

Το χειμώνα στις περιοχές αυτές οι περισσότεροι τουρίστες είναι χιονοδρόμοι οπότε όλες οι υποδομές είναι προσανατολισμένες στην διευκόλυνσή τους.

Τα τραίνα, τα ταξί, τα λεωφορεία κλπ. έχουν ειδικούς χώρους γιά σκί.

Μην ξεχνάς ότι ο χειμερινός χιονοδρομικός τουρισμός είναι Ελβετική επινόηση. Τον έχουν αναπτύξει σε πολύ υψηλό -και ακριβό- επίπεδο. Είναι όμως value for money.

Δεν υπάρχει η Γαλλική κακογουστιά, ο Αυστριακός επαρχιωτισμός ή η Ιταλική ταχαμουδηθεντζίδικη λαϊφσταϊλιά.

Εχεις σκεφθεί το Zermatt αντί το Saas Fee ?

Προσωπικα επειδη ειμαι επαρχιωτης θα διαλεξω Αυστρια,και αν θελω να γκλαμουριαστω θα διαλεξω Ιταλια!Εαν ηθελα κατι αλλο και μπορουσα οικονομικα και χρονικα θα περνουσα τον Ατλαντικο η τον Ειρηνικο...Μπορω και να βολευτω ομως και με ''τριτοκοσμικα'' χαριν οικογενειακων και επαγγελματικων υποχρεωσεων! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To σκέφτομαι και για Zermatt...Βλέπω όμως ότι τα αεροπορικά μου βγαίνουν πιο φθηνά για Ζυρίχη και όχι για Μιλάνο (!) από Θεσσαλονίκη. Nα πάρω τραίνο όμως από που συμφέρει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρένο αν πάρεις από Ζυρίχη/Γενεύη θα πας αέρα με μια στάση στο Visp και σε 1 1/2 ωρίτσα σχεδόν είσαι Zermatt. (3ώρες και 40 λεπτά συνολικά διαδρομή). Για Saas Fee θα παρεις και λεωφορείο από το Saastal (είναι κανά 40άρι λεπτά πριν το Zermatt)

 

C!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...