ChristosZ 2,649 Report post Posted January 9, 2014 Εγώ παρέλαβα σήμερα αυτές , 17.33€ μαζί με μεταφορικά. Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 9, 2014 Kαι εγω σημερα τις πηρα!!!!! Βασικα περιμενα κατι λιιιιγο πιο δυνατο σε θερμανση. Οχι βεβαια παρα πολυ ζεστη, γιατι θα υπηρχε προβλημα με τα πλαστικα της μποτας αλλα αρκετα αψυχο νομιζω..... Φανταζομαι οτι για να στεγνωσουν οι μποτες, πρεπει να περασει ολοκληρη νυχτα......... Θα το Δοκιμασω μαλλον το Σ/Κ κ θα πω........ Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted January 9, 2014 Εγώ παρέλαβα σήμερα αυτές , 17.33€ μαζί με μεταφορικά. Ενώ θα μπορούσες να περπατήσεις 1000 μέτρα από το σπίτι σου και να γλιτώσεις τα 2,33€ στα μεταφορικά. Αλλά που να βγαίνεις έξω μες στο χειμώνα, είναι και τα αρθριτικά. 3 Quote Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted January 9, 2014 Kαι εγω σημερα τις πηρα!!!!! Βασικα περιμενα κατι λιιιιγο πιο δυνατο σε θερμανση. Οχι βεβαια παρα πολυ ζεστη, γιατι θα υπηρχε προβλημα με τα πλαστικα της μποτας αλλα αρκετα αψυχο νομιζω..... Φανταζομαι οτι για να στεγνωσουν οι μποτες, πρεπει να περασει ολοκληρη νυχτα......... Θα το Δοκιμασω μαλλον το Σ/Κ κ θα πω........ Λίγο παραπάνω θέρμανση μπορεί να σου προκαλούσε αλλοίωση στο εσωτερικό μποτάκι. Εμείς συνήθως βάζουμε το ένα ζευγάρι να ζεσταθεί το απόγευμα μόλις γυρνάμε από το σκι μέχρι να πέσουμε για ύπνο και το άλλο σετ μπότες μέχρι το πρωί. Μόλις ξημερώσει είναι και τα δύο τζιτζί. 2 Quote Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted January 9, 2014 Για στέγνωμα συνιστάται να βγαίνει το μποτάκι από την μπότα. Ειδικά αν η μπότα σας "μπάζει" υγρασία από το πρώτο κλίπ και δεν χρησιμοποιείτε κάποια ταινία για να σταματήσετε το φαινόμενο αυτό. Η πιο σημαντική λειτουργία του εν λόγω gadget είναι ότι έχεις μια σχετικά ζεστή μπότα να φορέσεις το πρωί (ή όταν φτάνεις στο χιονοδρομικό -- 2 ώρες στον αναπτήρα του αυτοκινήτου αρκούν) Φιλικά 7ψυχος Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 9, 2014 (edited) Εμενα βασικα με απασχολει να ειναι στεγνη η μποτα οταν υπαρχουν συνεχομενες μερες σκι το πρωι. Οπως κ να το κανουμε δεν στεγνωνει μονη της μεσα σε ενα βραδυ..... Ποιος ο λογος να ειναι λιγο ζεστη πριν τη βαλεις? Ισως ειναι χειροτερα και θα κρυωνει περισσοτερο το ποδι μετα απο λιγο. Συνηθως κρυωνεις περισσοτερο οταν πεφτει η θερμοκρασια. Γι' αυτο οταν π.χ. ειναι να βγεις εξω σε κρυο δεν καθεσαι ποτε κοντα σε θερμοτητα ωστε να μην υπαρξει μεγαλη διαφορα Θερμοκρασιας μεσα με εξω. Επιπλεον θερμικη Μονωση, προσφερουν καποιοι ειδικα φτιαγμενα insoles. Εννοειται (για οσους μας διαβαζουν κ δεν ξερουν) οτι ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν βαζουμε τις μποτες κοντα (ή ακομα χειροτερα πανω) σε καλοριφερ ή οποιαδηποτε αλλη εστια θερμανσης!!!!!!!!!!! Edited January 9, 2014 by kaps 2 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 9, 2014 Όσοι έχουν την πολυτέλεια να έχουν άνετες μπότες, δεν χρειάζονται τέτοιο μαραφέτι το πρωί. Όσοι όμως έχουμε να κάνουμε με πολύ σκληρές ή πολύ στενές μπότες, ξέρουμε τον πόνο του να προσπαθείς να βάλεις μια κρύα και υγρή μπότα το πρωί στο πάρκινγκ. 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 9, 2014 Όσοι έχουν την πολυτέλεια να έχουν άνετες μπότες, δεν χρειάζονται τέτοιο μαραφέτι το πρωί. Όσοι όμως έχουμε να κάνουμε με πολύ σκληρές ή πολύ στενές μπότες, ξέρουμε τον πόνο του να προσπαθείς να βάλεις μια κρύα και υγρή μπότα το πρωί στο πάρκινγκ. Εχω ξεχάσει 1 βράδυ τις μποτες στο αυτοκίνητο με -7 και το πρωι οταν προσπαθούσα να τις βάλω καποιος με πλησίασε και με ρωτησε τι εχω και κλαίω πρωι πρωι.... 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 10, 2014 Οταν λετε "ανετες μποτες" τι εννοειτε?...... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 10, 2014 Που δεν μαρτυράς για να τις φορέσεις το πρωί κρύες και που δεν σε πονούν καθόλου όταν κάνεις σκι. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 10, 2014 Οι δικες μου παντως, αν εξαιρεσεις στην αρχη λιγο πονο στην καμαρα, επειδη πρεπει να βαλω επιτελους πατο support, μια χαρα μου μπαινουν οτι θερμοκρασια κ να εχει. Και ειναι κ ακριβως στο νουμερο μου. Μηπως παιζουν ρολο τα πλαστικα που χρησιμοποιει καθε εταιρεια? To last? και οχι το κρυο? Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 10, 2014 Παίζουν διάφορα ρόλο, αλλά η ουσία είναι ότι όταν τις βάλω το πρωί ζεστές ευχαριστιέμαι σκι, ενώ όταν τις βάλω κρύες πικραίνομαι. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 10, 2014 Δεν φταίνε μόνο οι μπότες Μάνο...φταίνε και τα πόδια, το κυκλοφορικό, τα αρθριτικά κτλ 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted January 10, 2014 Δεν φταίνε μόνο οι μπότες Μάνο...φταίνε και τα πόδια, το κυκλοφορικό, τα αρθριτικά κτλ Καλά το πας για συνέχισε, Η ηλικία, οι άσπρες τρίχες κλπ εννοεις; Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 10, 2014 Ονόματα δεν λέω, υπολήψεις δεν θίγω... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 10, 2014 Κοίτα νέος, δεν κάνουμε όλοι σκι με 50άρα μπότα! 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 10, 2014 Για στέγνωμα συνιστάται να βγαίνει το μποτάκι από την μπότα. Ειδικά αν η μπότα σας "μπάζει" υγρασία από το πρώτο κλίπ και δεν χρησιμοποιείτε κάποια ταινία για να σταματήσετε το φαινόμενο αυτό. Η πιο σημαντική λειτουργία του εν λόγω gadget είναι ότι έχεις μια σχετικά ζεστή μπότα να φορέσεις το πρωί (ή όταν φτάνεις στο χιονοδρομικό -- 2 ώρες στον αναπτήρα του αυτοκινήτου αρκούν) Φιλικά 7ψυχος αυτη η ταινια που λες ειναι καποια συγκεκριμενη? εννοεις αυτη την ασημενια αν δεν κανω λαθος ετσι? Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted January 10, 2014 Είναι αυτό που λέμε σε άπταιστα Ελληνικά duct tape, δηλαδή, αρκετά ενισχυμένη (εγώ προτιμώ αυτές που έουν κλωστές μέσα) και ισχυρή στην επικόλληση. Βγαίνει και σε πολλά χρώματα, αλλά το κλασσικό είναι γκρί. 1 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites