Velissarios 1,031 Report post Posted February 10, 2009 Dianiontas tin triti mera sto Chamonix exo na po oti simera to xionodromiko itan klisto logo sfodron xionoptoseon.Volta sto Annecy loipon. Kata ta alla apisteytes posotites xioniou se ena diskolo xionodromiko. Dystyxos kaki syndesi ton gyro vounon alla apisteyto anaglufo kai i xara tou off pister.Oi pistes kathe allo para xalia einai afou i synexis xionoptosi den epitrepei strosimo aksioseon. Megales kliseis kai kathe pista apotelei pragmatiko sxoleio. Mallon tha arxiso na skeftomai afto pou mou eixe pei o Louis;Isos na ithela na zo sto Chamonix. Kalynyxta kai sorry gia ta Greeklish. Aris Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 10, 2009 καλα να περνάς Αρη Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted February 11, 2009 δεν σου έφτασε το ένα καταπληκτικό χωριό, πήγες και στο άλλο, όλα με τη μια θα τα δεις ?… αντε, καλο σκι Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted February 11, 2009 Το Mont Blanc ήταν το ποιο δύσκολο βουνό που έχω κάνει σκι. Πήγαμε για τριήμερο το πάσχα του 2005 και γίναμε κομμάτια εγώ, πέτρος και nikolino. Το επίπεδο δε το συζητάω ήταν... Είχε έναν τύπο στα μόγκουλς κάτω από την καρέκλα...πετούσε.. Κατα τ άλλα σκόρπιο βουνό αλλά πολύ επιβλητικό. Προσοχή στα ελάφια, είχε βγει ένα τεράστιο στο δρόμο μας Καλά να περάσετε!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 16, 2009 Επιτέλους γυρίσαμε.Λίγες ανάσες και ακολουθεί ..φωτορομάντζο.Ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 (edited) Λοιπόν φτάσαμε Chamonix Σάββατο 7/2/2009.Το χωριό ήταν όλο χιονισμένο.Από το μπαλκόνι μας βλέπουμε το πρώτο ξημέρωμα.Δεξιά ίσως να διακρίνεται και το ποτάμι. Μετά το πρωινό, δρόμο για τη στάση του λεωφορείου και πρώτη στάση η περιοχή Grand montets στην Argentiere(20 λεπτά περιπου διαδρομής).To υψόμετρό της ξεκινάει από τα 1080 μ περίπου και καταλήγει στα 3.275.Το ski pass για 6 μέρες κόστισε 254€ μαζί με την ασφάλεια.Στη φωτο η γόνδολα που σε πηγαίνει στα 2500 περίπου. Δυστυχώς η ορατότητα δεν ήταν και η καλύτερη αλλά αυτό μέσα στα δέντρα δεν έπαιζε και πολύ ρόλο. Η θέα από εκεί ήταν πραγματικά μαγική.Στην τέταρτη κορυφή από αριστερά διακρίνεται η Aquille di midi.Και από πίσω της το Mont Blanc.Δυστυχώς η ορατότητα δεν... Edited February 19, 2009 by arisk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Το εξαπλό αριστερά εξυπηρετούσε επαρκώς το συγκεκριμένο μέρος του βουνού που θεωρώ οτι ήταν το δυσκολότερο που αντιμετωπίσαμε κατά την παραμονή μας στο Chamonix. Να μην ξεχάσω να αναφέρω οτι το Grand Montets θα το θεωρούσα παράδεισο του off- piste.Όπου ήθελες έβρισκες απάτητο εξαιρετικής ποιότητας και όποιας κλίσης επιθυμούσες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Το βράδυ χαλαρή βόλτα στο χωριό.(Μόνο χωριό δεν ήταν ) Και ο τύπος να δείχνει την κορυφή του Mont Blanc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Την επόμενη μέρα επισκευτήκαμε το Le praz Flegere κοντά στο Chamonix.Όχι τόσο δύσκολο όσο το Grand Montets και με καλύτερη ορατότητα.Ευτυχώς είχε σταματήσει και η χιονόπτωση. Εδώ η βάση της γόνδολας. Δυστυχώς η μηχανή δεν μπορεί να αποτυπώσει ούτε την κλίση αλλά και ούτε την ...κατάσταση της πίστας.Με άλλα λόγια ... ωχ η μέση μου. Κατεβαίνοντας προς το Le praz αργά το απόγευμα. Την Τρίτη το πρωί μας περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη.Το κέντρο ήταν κλειστό λόγω επικινδυνότητας από τις σφοδρές χιονοπτώσεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 (edited) Βόλτα στο Annecy λοιπόν και ξεκούραση. Μοναδική αποζημίωση το εκπληκτικό πραγματικά αυτό μέρος που είναι γνωστό και σαν η Βενετία της Σαβοϊας.Μερικές απολαυστικές φωτο.Αν κάποιες νυχτερινές είναι λίγο κουνημένες... έ δεν είμαι και το πιο σταθερό χέρι Το συγκεκριμενο κτίριο λειτουργούσε σαν φυλακή... τα παλαιότερα χρόνια. Edited February 19, 2009 by arisk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Την Τετάρτη ήταν ανοιχτό μόνο ένα μικρό μερος από το βουνό (Le tour) και καταλαβαίνετε οτι όλοι, μα όλοι ήταν εκεί.Σαν αποτέλεσμα τεράστιες ουρές αναμονής.Σκέτη απελπισία. Το Le tour ήταν ιδανικό μέρος για αρχάριους με αρκετές μπλέ πίστες και off που ικανοποιούσε και τους πιο απαιτητικούς.Μέσα στα δέντρα, κάτω από τους πυλώνες και πολλές φορές κάτω από το χιόνι. Οταν είδαμε αυτήν την πινακίδα καταλάβαμε γιατί στη γόνδολα οι περισσότεροι είχαν μαζί τους σκι που έμοιαζαν με τάβλες οικοδομής.Δεν έχω ξαναδεί πιο φαρδιά σκι.Το συγκεκριμένο σημείο ήταν άστρωτη πίστα μήκους 2 χιλιομέτρων.Είχε όμως ένα στρωμένο δρομάκι(πλάτους όσο ένα ρατράκ) μην τυχον και χρειαστεί να μεταφέρουν κάποιον άτυχο με φορείο. Επιτέλους Πέμπτη απόγευμα έκανε την εμφάνισή του ο ήλιος.Με ελάχιστες δυνάμεις λυσσάξαμε στην περιοχή Brevent.Τελικά το να βλέπεις όταν κάνεις σκι είναι πολύ σημαντικό. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Παρασκευή πρωί και ξανά στο Le tour για κλείσιμο της εβδομάδας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Γύρω στιις 14.00 φύγαμε από Le tour με προορισμό το Grand Montets για να κλείσουμε ένα κενό που είχαμε αφήσει την πρώτη μέρα.Ανέβασμα στα 3300 περίπου και σκι πάνω από τα σύννεφα στον παγετώνα.Στην είσοδο της γόνδολας μας περίμενε μια έκπληξη.Μόνο με κράτηση( σαν αυτή που κάνεις στα restaurants) μπορούσαμε να ανέβουμε σ αυτήν την κορυφή.Δεν καταλάβαμε το γιατί αλλά αυτό μάλλον γινόταν για να προστατευτεί ο παγετώνας.Δηλαδή ένας σκιέρ μπορούσε να ανέβει μόνο μια φορά στην διάρκεια της παραμονής του στο Chamonix.Με τα πολλά παρακάλια μας άφησε η υπάλληλος που έλεγχε τον κόσμο στη γόνδολα να ανεβούμε. H θέα συγκλονιστική αλλά και το κρύο απίστευτο. Περιμένοντας το θηρίο να μας πάει ψηλά Εδώ στα 3300 περίπου.(εντάξει χάνει λίγο το ρολόι ) Πάνω από τα σύννεφα. Ο αέρας ξύριζε τα πάντα. Χωράφι για σπορά; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Τελευταίες απόψεις από το χωριό πριν την επόμενη μέρα της αναχώρησης. Ακόμα κρατούν το στολισμό των Χριστουγέννων Ενα εντυπωσιακό ανάγλυφο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 Σαν γενικό συμπέρασμα θα έλεγα οτι ήταν πολύ εντυπωσιακό μέρος που προτείνεται οπωσδήποτε.Σίγουρα από αυτό το χιονοδρομικό φεύγεις καλύτερος σκιέρ.Στα θετικά ήταν το ανάγλυφο του βουνού, οι μεγάλες κλίσεις, το εκτός που ήταν ότι καλύτερο έχω δει, οι απίστευτες ποσότητες χιονιού κλπ,κλπ Στα αρνητικά το μετριότατο γαλλικό φαγητό, οι φτωχές ποσότητες στο φαγητό, η ακρίβεια και η κακή σύνδεση του βουνού. Εύχομαι σε όλους μια αντίστοιχη εμπειρία. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 19, 2009 Ζηλεύω λέμε! Πάντα τέτοιες όμορφες εμπειρίες, Άρη! (Βλέπω καλά; Στην ταμπέλα γράφει "La Taverne De Chamouny"; ) Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 19, 2009 Chamouny" αυτο προσεξα και γω λοοοολ Αρη καταπληκτικα ρε συ περασατε σουπερ μπραβο.... Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted February 19, 2009 Μπράβο Άρη... Δεν πήγατε Midi; Αν όχι κρίμα, πρέπει να ξαναπάτε... Μου κάνει εντύπωση, που σχεδόν για 2 μέρες ήταν κλειστά τα λιφτ. Δεν λειτουργούσε ούτε η Midi αυτές τις μέρες; Στην πάνω γόνδολα του Grands Montets, μπορείς να πας πολλές φορές αν έχεις το πάσο όλης της κοιλάδας, απλά πρέπει να πας να πάρεις κάρτα προτεραιότητας και έχει μεγάλη αναμονή, όταν έχει πούδρες. Έχω προλάβει να κάνω 4 καταβάσεις σε μία μέρα από την κορυφή. Αλήθεια γιατί γυρίσατε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 19, 2009 (edited) Μπράβο Άρη...Δεν πήγατε Midi; Αν όχι κρίμα, πρέπει να ξαναπάτε... Μου κάνει εντύπωση, που σχεδόν για 2 μέρες ήταν κλειστά τα λιφτ. Δεν λειτουργούσε ούτε η Midi αυτές τις μέρες; Στην πάνω γόνδολα του Grands Montets, μπορείς να πας πολλές φορές αν έχεις το πάσο όλης της κοιλάδας, απλά πρέπει να πας να πάρεις κάρτα προτεραιότητας και έχει μεγάλη αναμονή, όταν έχει πούδρες. Έχω προλάβει να κάνω 4 καταβάσεις σε μία μέρα από την κορυφή. Αλήθεια γιατί γυρίσατε; Δεν πήγαμε midi περοσσότερο από άγνοια ή φόβο.Με άλλα λόγια μαλακία μας.Αλλά θα κλείσουμε αυτόν το λογαριασμό στη συνέχεια.Δυστυχώς αυτό που λες για το πάσο δεν ισχύει γιατί ΕΙΧΑΜΕ πάσο αλλά η τύπισα που έκανε έλεγχο στην αφετηρία της γόνδολας μας είπε.¨Όλοι αυτοί που βλέπεις έχουν unlimited pass αλλά δεν έχουν reservation" Μπορεί να ίσχυε κάτι άλλο όταν πήγες Υ.Γ Είχαμε κάρτα προτεραιότητας αλλά αργήσαμε να τη χρησιμοποιήσουμε ...5 μέρες Έλεγα και γω τι εννοεί η γιαγιά στο ταμείο; Edited February 19, 2009 by arisk Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted February 19, 2009 Ζηλεύω λέμε! Πάντα τέτοιες όμορφες εμπειρίες, Άρη! (Βλέπω καλά; Στην ταμπέλα γράφει "La Taverne De Chamouny"; ) ..ετσι λεγοταν το χωριο μεχρι τα τελη του προ-προηγουμενου αιωνα..(δεν το ειχε πει τυχαια ο Καραμανλης στα εγκαινια του Αθηναϊκου...το ειχε προλαβει! ) Καθε ταξιδι στο Cham ειναι ομορφο --μπράβο συντροφοι! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
stavrakas 0 Report post Posted February 19, 2009 μπράβο ρε παιδιά.....μπράβο. Τι μου θυμίσατε τώρα; Πέρσι τέτοιο καιρό ετοιμαζόμουν για εκεί...είχα πάει γαμήλιο ταξίδι. Απίστευτα, τέτοιο χιόνι όμως όπως ο arisk δεν είχα βρει. Πραγματικά άλλο τοπίο! Έχω και εγώ κάποιες καλές φωτό, σε κάποια φάση θα τις ανεβάσω!Είχα ανέβει και στο midi αλλά μόνο επισκέπτης γιατί ήθελε να πάρεις μαζί σου και guide για να σε κατεβάσει γιατι όπως είπα τα χιόνια σταματούσαν λίγο πιο πάνω από το χωριό! Αν και έριξε τις τελευταίες μέρες που ήμου εκεί δεν το πρόλαβα όπως ο arisk. Θα συμφωνήσω για το φαγητό...κατεβαινα με τη γυναίκα μου και σκαγαμε στο πρωινό του ξενοδοχείου μιας και όλη την υπόλοιπη μέρα λιμοκτονούσαμε. Ακριβές τιμές οπωσδήποτε, όσον αφορα συνδεσιμότητα είχα παει με αμάξι οπότε δε με χάλασε που ήταν διασκορπισμένα τα ΧΚ! Ευχομαι και εγώ με τη σειρά μου σε όλους να ζήσετε κάτι αντιστοιχο (εκτός από το να λυσάξετε της πείνας) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Santana 0 Report post Posted March 14, 2009 (edited) .....το Πασχα θα ειμαι στην Γενευη........μια απο τις ημερησιες εκδρομες που προτεινουν ειναι αυθημερον στο Σαμονι........δεν θελω να κανω snowboard γιατι εχω παθει ενα τραυματισμο στο γονατο και φετος απεχω.......ηθελα να ρωτησω , επειδη θα ειμαι μονο 5 μερες εκει , αξιζει αυτη η εκδρομη ? Αξιζει να πας στο Aiguille du Midi μονο για βολτα ? Η απλα προκειται για αλλο ενα τυπικο αλπικο χωριο ?? Edited March 14, 2009 by Santana Quote Have a nice day.... Share this post Link to post Share on other sites
kotsotommy 0 Report post Posted August 31, 2009 Επιτέλους γυρίσαμε.Λίγες ανάσες και ακολουθεί ..φωτορομάντζο.Ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Arisk θα ήθελα την πολυτιμη βοηθεια σου. Παω chamonix αρχές ιανουαρίου με ιχ για δύο εβδομάδες . ΟΙ μετακινήσεις με ιχ στη περιοχή ειναι ευκολες (μποτηλιαρισμα) η να ψαξω για chalet κοντά σε λιφτ ? Εχω μπερδευτεί με τα ski passes (κρατήσεις , προτεραιοτητες) Προτεινε μέρη αν θυμάσαι Ευχαριστώ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kotsotommy 0 Report post Posted August 31, 2009 STAVRAKA ΓΙΑ τον ίδιο ακριβώς λόγο παω και εγώ chamonix με ιχ (γαμηλιο) οποιες συμβουλές για chalets , πιστες κλπ ευπροσδεκτες ευχαριστω Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted September 1, 2009 (edited) Arisk θα ήθελα την πολυτιμη βοηθεια σου. Παω chamonix αρχές ιανουαρίου με ιχ για δύο εβδομάδες . ΟΙ μετακινήσεις με ιχ στη περιοχή ειναι ευκολες (μποτηλιαρισμα) η να ψαξω για chalet κοντά σε λιφτ ? Εχω μπερδευτεί με τα ski passes (κρατήσεις , προτεραιοτητες) Προτεινε μέρη αν θυμάσαι Ευχαριστώ Καλημέρα φίλε μου.Οι μετακινήσεις φυσικά και είναι εύκολες.Δεν συνάντησα πουθενά μποτιλιάρισμα που να μου κάνει εντύπωση.Οι βασικές μετακινήσεις μου γίνονταν με λεωφορείο.Εννοώ οτι το πρωί φόρτωνα τα σκι στην πλάτη και περπατούσα καμιά 100στη μέτρα μέχρι να φτάσω στη στάση.Να σημειώσω οτι είχαμε αυτοκίνητο αλλά δεν φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο λόγω της πολύ καλής συγκοινωνίας.Να έχεις υποψη σου οτι το χωριό βουλιάζει στο χιόνι που σημαίνει οτι θες ή 4χ4 ή χιονολάστιχα. Επίσης υπάρχει parkling σε όλα τα σημεία αφετηρίας της κάθε γόνδολας.Εννοείται οτι θα μείνεις μέσα στο χωριό. Όσον αφορά το ski pass που θα βγάλεις (εμείς το βγάλαμε στο Grand Montets) σου δίνει ένα χαρτί που σου χρησιμεύει σαν κάρτα προτεραιότητας για να μπεις στο lift που σε πηγαίνει στα 3300.Με απλά λόγια για να πάρεις αυτό το lift θα πρέπει να έχεις αυτό το χαρτί.Χωρίς αυτό ΔΕΝ σε βάζουν μέσα.Πρακτικά λοιπόν πρέπει να ξαναπάς στη βάση του grand montets για να ξαναπάρεις χαρτί προτεραιότητας.Και ξανά παίρνεις το lift και ξανά κάρτα κλπ. Να τονίσω οτι αυτό το παιγνίδι με την κάρτα προτεραιότητας ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη γόνδολα.Στα υπόλοιπα lifts δεν υπάρχει αυτή η διαδικασία. Πάσο εννοείται οτι θα βγάλεις το mont blanc unlimited.Προσοχή.Με κανένα τρόπο δεν πρέπει να χάσεις αυτή τη γόνδολα.Δεν χρειάζεται να είσαι και ο super duper skier αλλά καλό θα είναι να έχεις μια σχετική ικανότητα γιατί είναι off piste και ...έχουν περάσει αρκετές εκατοντάδες σκιέρ πριν από σένα.Άρα ο χώρος μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο. Περιοχές σκι. Grand Montets.Δύσκολο και απαιτητικό κομμάτι.Σίγουρα θα καλύψει και τον πιο απαιτητικό σκιέρ. Brevent.Ωραίες διαδρομές μέσα σε δέντρα αλλά σαφώς ευκολότερο κομμάτι του βουνού. Domaine de balme. Περιοχή Le tour.Η χαρά του μέτριου σκιέρ.Άπειρες διαδρομές για χαλαρό απολαυστικό σκι.Τώρα αν θέλεις χώνεσαι μέσα στα δέντρα και κάνεις τεστ αντοχής στους σπονδύλους σου. Θα σου προτείνω να κοιτάξεις να βγεις εκτός πίστας (με οδηγό πάντα) γιατί το chamonix θεωρείται η Μέκκα των off pisters ανα τον πλανήτη. Συνεχίζοντας με το φαγητό θα μείνεις τουλάχιστο απογοητευμένος με τη γαλλική κουζίνα.Δεν έχω να σου προτείνω κάποιο αξιόλογο ρεστωράν αφού ακόμα και το καλοψημένο φιλέτο που είχα ζητήσει σε κάποιο από αυτά με έκανε να αισθάνομαι σαν ...βαμπίρ.(λόγω αίματος) Μερή που πρέπει να επισκευτείς είναι το Annecy που χαρακτηρίζεται ως η Βενετία της Σαβοϊας.Μέσα στο χωριό θα βρεις το ποτάμι που είναι όλα τα λεφτά. Αν θέλεις κάτι άλλο εδώ είμαστε. Edited September 1, 2009 by arisk Quote Share this post Link to post Share on other sites