Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

προσδιόρισε το ''να βρουμε'' :rolleyes: ….γιατι ''αν βρουμε'' μπορει και να καλυτερεύσει η κατάσταση στα ΧΚ μας

Ένα τέτοιο καρεκλάκι-καναπέ, δεν μπορούμε να φέρουμε;


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
αρκετοί Αλεξη... σε σώζει (σχεδον παντα) το σκοινι

 

Το σκοινί που είσαι δεμένος, ή το σκοινί στο τέλος της διαδρομής που δεν σε αφήνει να πας πιο κάτω από τον δρόμο;


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το σκοινί που είσαι δεμένος, ή το σκοινί στο τέλος της διαδρομής που δεν σε αφήνει να πας πιο κάτω από τον δρόμο;

Το σκοινί που είναι δεμένο το red bull


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πως θα βρούμε ένα τέτοιο;

Χωρίς πλάκα, θα βάζουμε από ένα τέτοιο σε κάθε ΧΚ έξω από το σαλέ με το λογότυπο μας και θα κερνάμε καφέ και κουλουράκια (σαν την διαφήμηση).

 

 

 

...........; QUOTE

 

στη Grenoble στην έκθεση της SAM (mountain development exhibition στην Alpexpo) παρεα με

 

 

Δριβα***, Τσεκουρα***, Βαζαιο, Γαβριηλίδη***

 

 

 

και Νουλίκα. πολλά και ενδιαφέροντα νεα στην χιονοδρομια..αν ειχαμε και λεφτα να αγοράσουμε (σαν χιονοδρομικά) και κανα καινουργιο μηχάνημα η λιφτ καλα θα ηταν

 

τεσπα, και που τα βλεπεις κατι μαθαίνεις, ανοιγει λιγο το μυαλό βλεποντας τι μπορουν να κανουν οι αλπικές χωρες.. και το μονο που κανεις είναι να ελπίζεις μήπως καποτε

 

?...QUOTE.

 

 

 

ΑΓΑΠΗΤΕ SNOWCLUBΙΤΗ

 

εισαι ρομαντικος και ολιγον...αδιαβαστος .

 

Οι παρευρισκομενοι*** στην εκθεση εχουν φροντισει ...να χρεωνουν και τα Κουλουρακια και τα Φυλλαδια που θελεις να μοιραζει {και καλα κανεις} ο ΕΣΤΟΥΧ .

 

Η παροχη προιοντος προς δοκιμη.. και η διανομη ενημερωτικου υλικου ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ....απο τους αρμοδιους φορεις . EINAI ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ//

 

ΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ//ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και στοιχιζει.

 

Ποσο ? Πολυ περισσοτερο απο το HI TECH καρεκλακι που σωστα τραβηξε την προσοχη σου .

 

 

Και για την ιστορια ,συναγωνιστη ... ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ θυμαται κανενα επαγγελματια χιονιου [και φιλοξενει προιοντα} στο τελος σεζον για test της πλακας -σαν το

 

περσινο για να κοψει κα νενα εισητηριο με κραχτη το test σε απαραδεκτη για το σκοπο ποιοτητα χιονιου.

 

 

Γι αυτο ,οσα μελη ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ SNOWCLUB ,kαλο ειναι να γνωριζουν οτι η διανομη εχει μεγαλυτερο κοστος

 

απο την παραγωγη τους =[δημιουργικο-δοκιμιο-εκτυπωση-μεταφορικα] .

 

 

 

 

Αντιθετα το forum .... προβαλλει προσωπα και χιονοδρομικα . Εχουν τα μελη η ο συλλογος καποια ευνοικη μεταχειριση εκ μερους τους ? Νομιζω οχι.

Edited by snowhow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα μισόλογα διπλή φτώχια. Πόσο κοστίζει το ρημάδι;


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα μισόλογα διπλή φτώχια. Πόσο κοστίζει το ρημάδι;

 

 

το 25% απο ενα ευπρεπη 4θεσιο καναπε με δερματινη η αξιοπρεπες καλυμα .

 

 

hi tech design για το σαλονι σου

 

και εξαιρετικο φερ-φορζε/κουνια για κηπο βεραντα.

 

αν θελεις πες μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το σκοινί που είσαι δεμένος, ή το σκοινί στο τέλος της διαδρομής που δεν σε αφήνει να πας πιο κάτω από τον δρόμο;

το σκοινί που εισαι δεμένος και οι σκοινοσύντροφοι σου


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
το 25% απο ενα ευπρεπη 4θεσιο καναπε με δερματινη η αξιοπρεπες καλυμα .

 

 

hi tech design για το σαλονι σου

 

και εξαιρετικο φερ-φορζε/κουνια για κηπο βεραντα.

 

αν θελεις πες μου.

Σου είπα, σου έστειλα και pm, απάντηση όμως ακόμα δεν πήρα.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν λαμβανει πμ ο snowhow ειναι γεματο το inbox του

μια φορα εψαξα και εγω ενα νορντικα και δεν μπορεσα να βρω τον πωλητη <_<


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

bracconi3popart.jpg

 

 

o snowhow σου στελνει χαιρετισματα και inspirational photo .

Edited by snowhow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενας γραμματέας υποτίθεται ειναι το δεξι χερι του/της προεδρου και βοηθαει την κατασταση (να περασει το καλοκαιρι στην περίπτωση μας). ο δικος μας ειχε το θράσος να μου τηλεφωνήσει χθες να με ενημερώσει οτι χιονιζει στην κορυφή του Aiguille du Midi

ας σκεφτουμε ομαδικος μια τιμωρία για τον κ. Ζαρρα

 

 

Υ.Γ. τον σώζει μονο ενα τεραααααστιο ποστ με φωτογραφιες :D

  • Like 2

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Να γράψει 1000 φορές ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βήμα στο παγωμένο κενό Μια υψοφοβική γυάλινη εγκατάσταση στη κορυφή των Άλπεων ΣΧΟΛΙΟ (1) 681 Το βήμα στο παγωμένο κενό Το βήμα στο παγωμένο κενό Το βήμα στο παγωμένο κενό Το Chamonix Skywalk κατασκευάστηκε στην κορυφή του παγωμένου όρους Αιγκύγ ντυ Μιντί των Γαλλικών Άλπεων, σε υψόμετρο 3,842 μέτρων. Πρόκειται για μια γυάλινη εγκατάσταση που θυμίζει ασανσέρ και που χάσκει σχεδόν ένα χιλιόμετρο πάνω από το έδαφος. Αυτό το διάφανο βάθρο που είναι κατασκευασμένο από άθραυστο γυαλί μιάμισης ίντσας, θα είναι διαθέσιμο σε όποιον θέλει να κάνει το βήμα στο κενό, από τις 21 Δεκεμβρίου.

 

604930_sky12.jpg

 

604932_sky10.jpg

 

604929_sky13.jpg

 

604931_sky11.jpg

 

604933_sky9.jpg

 

604934_sky8.jpg

 

604935_sky7.jpg

 

604936_sky6.jpg

 

604937_sky5.jpg

 

604938_sky4.jpg

 

604939_sky3.jpg

 

604940_sky1.jpg

 

Πηγή: www.lifo.gr (δειτε τις φωτο)

 

 

Υ.Γ. η Νανα το εβαλε στο fcbk

  • Like 5

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την αλλη βδομαδα θα ειμαστε Σαμονι,οχι για σκι δυστυχως :hope: .Εχω φοβηθει με αυτα που διαβαζω οτι 1930 μεχρι το πολυ 2000 κλεινουν ολα τα μαγαζια ,καθως και οτι το φαγητο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ οπου και αν πας και θα πεινας ολη μερα! Επειδη δεν θα μαγειρευουμε,τι επιλογες υπαρχουν?Οποιαδηποτε αλλη συμβουλη για το τι πρεπει να δουμε στη γυρω περιοχη ειναι ευπροσδεκτη. :animier:


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την αλλη βδομαδα θα ειμαστε Σαμονι,οχι για σκι δυστυχως :hope: .Εχω φοβηθει με αυτα που διαβαζω οτι 1930 μεχρι το πολυ 2000 κλεινουν ολα τα μαγαζια ,

 

οχι, τα φαγαδικα δεν κλεινουν τοσο νωρις

 

καθως και οτι το φαγητο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ οπου και αν πας και θα πεινας ολη μερα! Επειδη δεν θα μαγειρευουμε,τι επιλογες υπαρχουν?

 

υπαρχουν και αρκετες επιλογες για οικονομικό φαγητο, ακομα και donner (το σουβλακι μας που όμως φρόντισε τουρκος να ανοίξει) στον κεντρικο δρομο

 

Οποιαδηποτε αλλη συμβουλη για το τι πρεπει να δουμε στη γυρω περιοχη ειναι ευπροσδεκτη. :animier:

 

ΤΑ ΠΑΝΤΑ να δειτε: γιατι δεν παιρνετε οδηγο να κατεβειτε την Vallee Blanche?

εναλλακτικά εάν δεν θελετε να κανετε σκι υπαρχουν πολλα μονοπατια για περπάτημα, είναι όλα σηματοδοτημένα.

δες εδώ τι άλλο ειχα αναφερει, δεν τα θυμάμαι όλα

 

http://www.snowclub....opic=12899&st=0

 

Μπορειτε να με παρετε μαζι? :D

 

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χριστος Ανεστη Ολγα,εισαι καλεσμενη ηδη,αν θες ελα!!Μας ξε-αγχωσες με τα ντονερ..οκ.Σιγουρα θα παμε(παντα ο καιρος ομως ειναι ασταθμητος παραγοντας)απο λιφτ στο aiguille du midi και στο mer de glace.Τα αλλα καλα λιφτ,το πανοραμικ μον μπλαν και το τρενακι του μον μπλαν, δυστυχως δεν δουλευουν λογω συντηρησης.Θα προσπαθησουμε με το λεωφορειο να παμε και Αnnecy ,που διαβασα πολυ καλα λογια εδω. Vallee Blanche θελω με τα χιλια να κατεβω,αλλα μετα θα γυρισω Ελλαδα χωρις τη γυναικα μου αφου μου εχει βαλει παγο ΟΧΙ ΣΚΙ(ξερει τι αρρωστακι ειμαι).

  • Like 4

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει και πιτσαρία στην κεντρική πλατεία οπότε παίζει 10 με 12 € η πίτσα αν θυμάμαι καλά. Επίσης να πάτε Annecy με οποιαδήποτε θυσία.Είναι ένα κομμάτι που δεν θα το ξαναδείτε.(Ειδικά γύρω από το ποτάμι).

Kai δεν ξεχνάμε την περιοχή Argentiere για απόλυτες καταβάσεις.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπώς είπε και ο Βελισσάριος παιζει πιτσαρία και είναι και πολύ καλη μάλιστα. Γενικά μην ακούς οτι λένε... Και στα εστιατόρια μπορείς να φας με τιμες ίσες και χαμηλότερες απο Ελλάδα, εκτός αν θες συνεχεία φιλετακια κτλ. :)

 

Στάλθηκε από το A1-810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτα! Μια φορα στη ζωη σου μπορεις να φας σε ταβερνακι σαν κι αυτο! Θα το αφησεις?

 

post-614-0-12042000-1398200745.jpg

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγά καλέ, εγώ Mc Donalds έτρωγα

 

Kάντε Vallee Blanche όσο προλαβαίνετε, σε λίγα χρόνια μόνο πετώντας...Ναι αξίζει να χωρίσεις για αυτό νοίκιασε πέδιλα και κάντη

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα,γυρισαμε χθες απο Σαμονι.Εντυπωσιακο μερος,ανθρωποι νοικοκυραιοι με μερακι και γουστο.Ευγενικοι και επαγγελματιες.Ακολουθουν φωτο.

Edited by pierre7
  • Like 2

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-5880-13992801008339.jpgpost-5880-13992801571138.jpgpost-5880-13992802113948.jpgpost-5880-13992802443714.jpgpost-5880-1399280288044.jpgpost-5880-13992803612362.jpgpost-5880-13992803974516.jpgpost-5880-13992804236596.jpgpost-5880-13992804559215.jpgpost-5880-13992806021453.jpg

 

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

  • Like 14

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΙΚ τελικα σκι δεν εκανα ,γιατι επελεξα να γυρισω με τη γυναικα μου! Οποιος θελει πληροφοριες για το μερος ή πληροφοριες γιατι ενδιαφερεται να παει,θα χαρω να βοηθησω.


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΙΚ τελικα σκι δεν εκανα ,γιατι επελεξα να γυρισω με τη γυναικα μου!

Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του...

  • Like 4

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν σε ειχα γνωρισει θα ελεγα οτι εισαι διλημματικος,αλλα επειδη σε εχω γνωρισει ξερω οτι εισαι χαβαλετζης και γενικοτερα πολυ ενταξει ατομο!ΜΙΚ στο σαμονι χαμος απο παραπεντε,μεχρι και γραφεια εχουν που αναλαμβανουν να σε κανουν πτηση!

Edited by pierre7
  • Like 6

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...