mil 8,739 Report post Posted May 4, 2010 προσδιόρισε το ''να βρουμε'' ….γιατι ''αν βρουμε'' μπορει και να καλυτερεύσει η κατάσταση στα ΧΚ μας Ένα τέτοιο καρεκλάκι-καναπέ, δεν μπορούμε να φέρουμε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 4, 2010 αρκετοί Αλεξη... σε σώζει (σχεδον παντα) το σκοινι Το σκοινί που είσαι δεμένος, ή το σκοινί στο τέλος της διαδρομής που δεν σε αφήνει να πας πιο κάτω από τον δρόμο; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 4, 2010 Το σκοινί που είσαι δεμένος, ή το σκοινί στο τέλος της διαδρομής που δεν σε αφήνει να πας πιο κάτω από τον δρόμο; Το σκοινί που είναι δεμένο το red bull Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted May 4, 2010 (edited) Πως θα βρούμε ένα τέτοιο;Χωρίς πλάκα, θα βάζουμε από ένα τέτοιο σε κάθε ΧΚ έξω από το σαλέ με το λογότυπο μας και θα κερνάμε καφέ και κουλουράκια (σαν την διαφήμηση). ...........; QUOTE στη Grenoble στην έκθεση της SAM (mountain development exhibition στην Alpexpo) παρεα με Δριβα***, Τσεκουρα***, Βαζαιο, Γαβριηλίδη*** και Νουλίκα. πολλά και ενδιαφέροντα νεα στην χιονοδρομια..αν ειχαμε και λεφτα να αγοράσουμε (σαν χιονοδρομικά) και κανα καινουργιο μηχάνημα η λιφτ καλα θα ηταν τεσπα, και που τα βλεπεις κατι μαθαίνεις, ανοιγει λιγο το μυαλό βλεποντας τι μπορουν να κανουν οι αλπικές χωρες.. και το μονο που κανεις είναι να ελπίζεις μήπως καποτε ?...QUOTE. ΑΓΑΠΗΤΕ SNOWCLUBΙΤΗ εισαι ρομαντικος και ολιγον...αδιαβαστος . Οι παρευρισκομενοι*** στην εκθεση εχουν φροντισει ...να χρεωνουν και τα Κουλουρακια και τα Φυλλαδια που θελεις να μοιραζει {και καλα κανεις} ο ΕΣΤΟΥΧ . Η παροχη προιοντος προς δοκιμη.. και η διανομη ενημερωτικου υλικου ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ....απο τους αρμοδιους φορεις . EINAI ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ// ΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ//ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και στοιχιζει. Ποσο ? Πολυ περισσοτερο απο το HI TECH καρεκλακι που σωστα τραβηξε την προσοχη σου . Και για την ιστορια ,συναγωνιστη ... ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ θυμαται κανενα επαγγελματια χιονιου [και φιλοξενει προιοντα} στο τελος σεζον για test της πλακας -σαν το περσινο για να κοψει κα νενα εισητηριο με κραχτη το test σε απαραδεκτη για το σκοπο ποιοτητα χιονιου. Γι αυτο ,οσα μελη ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ SNOWCLUB ,kαλο ειναι να γνωριζουν οτι η διανομη εχει μεγαλυτερο κοστος απο την παραγωγη τους =[δημιουργικο-δοκιμιο-εκτυπωση-μεταφορικα] . Αντιθετα το forum .... προβαλλει προσωπα και χιονοδρομικα . Εχουν τα μελη η ο συλλογος καποια ευνοικη μεταχειριση εκ μερους τους ? Νομιζω οχι. Edited May 4, 2010 by snowhow Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 4, 2010 Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα μισόλογα διπλή φτώχια. Πόσο κοστίζει το ρημάδι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted May 4, 2010 Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα μισόλογα διπλή φτώχια. Πόσο κοστίζει το ρημάδι; το 25% απο ενα ευπρεπη 4θεσιο καναπε με δερματινη η αξιοπρεπες καλυμα . hi tech design για το σαλονι σου και εξαιρετικο φερ-φορζε/κουνια για κηπο βεραντα. αν θελεις πες μου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 10, 2010 Το σκοινί που είσαι δεμένος, ή το σκοινί στο τέλος της διαδρομής που δεν σε αφήνει να πας πιο κάτω από τον δρόμο; το σκοινί που εισαι δεμένος και οι σκοινοσύντροφοι σου Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 10, 2010 το 25% απο ενα ευπρεπη 4θεσιο καναπε με δερματινη η αξιοπρεπες καλυμα . hi tech design για το σαλονι σου και εξαιρετικο φερ-φορζε/κουνια για κηπο βεραντα. αν θελεις πες μου. Σου είπα, σου έστειλα και pm, απάντηση όμως ακόμα δεν πήρα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted May 10, 2010 δεν λαμβανει πμ ο snowhow ειναι γεματο το inbox του μια φορα εψαξα και εγω ενα νορντικα και δεν μπορεσα να βρω τον πωλητη Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted May 10, 2010 (edited) o snowhow σου στελνει χαιρετισματα και inspirational photo . Edited May 10, 2010 by snowhow Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 20, 2012 ενας γραμματέας υποτίθεται ειναι το δεξι χερι του/της προεδρου και βοηθαει την κατασταση (να περασει το καλοκαιρι στην περίπτωση μας). ο δικος μας ειχε το θράσος να μου τηλεφωνήσει χθες να με ενημερώσει οτι χιονιζει στην κορυφή του Aiguille du Midi ας σκεφτουμε ομαδικος μια τιμωρία για τον κ. Ζαρρα Υ.Γ. τον σώζει μονο ενα τεραααααστιο ποστ με φωτογραφιες 2 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted June 21, 2012 Να γράψει 1000 φορές ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 20, 2013 Το βήμα στο παγωμένο κενό Μια υψοφοβική γυάλινη εγκατάσταση στη κορυφή των Άλπεων ΣΧΟΛΙΟ (1) 681 Το βήμα στο παγωμένο κενό Το βήμα στο παγωμένο κενό Το βήμα στο παγωμένο κενό Το Chamonix Skywalk κατασκευάστηκε στην κορυφή του παγωμένου όρους Αιγκύγ ντυ Μιντί των Γαλλικών Άλπεων, σε υψόμετρο 3,842 μέτρων. Πρόκειται για μια γυάλινη εγκατάσταση που θυμίζει ασανσέρ και που χάσκει σχεδόν ένα χιλιόμετρο πάνω από το έδαφος. Αυτό το διάφανο βάθρο που είναι κατασκευασμένο από άθραυστο γυαλί μιάμισης ίντσας, θα είναι διαθέσιμο σε όποιον θέλει να κάνει το βήμα στο κενό, από τις 21 Δεκεμβρίου. Πηγή: www.lifo.gr (δειτε τις φωτο) Υ.Γ. η Νανα το εβαλε στο fcbk 5 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted April 22, 2014 Την αλλη βδομαδα θα ειμαστε Σαμονι,οχι για σκι δυστυχως .Εχω φοβηθει με αυτα που διαβαζω οτι 1930 μεχρι το πολυ 2000 κλεινουν ολα τα μαγαζια ,καθως και οτι το φαγητο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ οπου και αν πας και θα πεινας ολη μερα! Επειδη δεν θα μαγειρευουμε,τι επιλογες υπαρχουν?Οποιαδηποτε αλλη συμβουλη για το τι πρεπει να δουμε στη γυρω περιοχη ειναι ευπροσδεκτη. Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 22, 2014 Την αλλη βδομαδα θα ειμαστε Σαμονι,οχι για σκι δυστυχως .Εχω φοβηθει με αυτα που διαβαζω οτι 1930 μεχρι το πολυ 2000 κλεινουν ολα τα μαγαζια , οχι, τα φαγαδικα δεν κλεινουν τοσο νωρις καθως και οτι το φαγητο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ οπου και αν πας και θα πεινας ολη μερα! Επειδη δεν θα μαγειρευουμε,τι επιλογες υπαρχουν? υπαρχουν και αρκετες επιλογες για οικονομικό φαγητο, ακομα και donner (το σουβλακι μας που όμως φρόντισε τουρκος να ανοίξει) στον κεντρικο δρομο Οποιαδηποτε αλλη συμβουλη για το τι πρεπει να δουμε στη γυρω περιοχη ειναι ευπροσδεκτη. ΤΑ ΠΑΝΤΑ να δειτε: γιατι δεν παιρνετε οδηγο να κατεβειτε την Vallee Blanche? εναλλακτικά εάν δεν θελετε να κανετε σκι υπαρχουν πολλα μονοπατια για περπάτημα, είναι όλα σηματοδοτημένα. δες εδώ τι άλλο ειχα αναφερει, δεν τα θυμάμαι όλα http://www.snowclub....opic=12899&st=0 Μπορειτε να με παρετε μαζι? 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted April 22, 2014 Χριστος Ανεστη Ολγα,εισαι καλεσμενη ηδη,αν θες ελα!!Μας ξε-αγχωσες με τα ντονερ..οκ.Σιγουρα θα παμε(παντα ο καιρος ομως ειναι ασταθμητος παραγοντας)απο λιφτ στο aiguille du midi και στο mer de glace.Τα αλλα καλα λιφτ,το πανοραμικ μον μπλαν και το τρενακι του μον μπλαν, δυστυχως δεν δουλευουν λογω συντηρησης.Θα προσπαθησουμε με το λεωφορειο να παμε και Αnnecy ,που διαβασα πολυ καλα λογια εδω. Vallee Blanche θελω με τα χιλια να κατεβω,αλλα μετα θα γυρισω Ελλαδα χωρις τη γυναικα μου αφου μου εχει βαλει παγο ΟΧΙ ΣΚΙ(ξερει τι αρρωστακι ειμαι). 4 Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted April 22, 2014 Έχει και πιτσαρία στην κεντρική πλατεία οπότε παίζει 10 με 12 € η πίτσα αν θυμάμαι καλά. Επίσης να πάτε Annecy με οποιαδήποτε θυσία.Είναι ένα κομμάτι που δεν θα το ξαναδείτε.(Ειδικά γύρω από το ποτάμι). Kai δεν ξεχνάμε την περιοχή Argentiere για απόλυτες καταβάσεις. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted April 22, 2014 Οπώς είπε και ο Βελισσάριος παιζει πιτσαρία και είναι και πολύ καλη μάλιστα. Γενικά μην ακούς οτι λένε... Και στα εστιατόρια μπορείς να φας με τιμες ίσες και χαμηλότερες απο Ελλάδα, εκτός αν θες συνεχεία φιλετακια κτλ. Στάλθηκε από το A1-810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 22, 2014 Κοιτα! Μια φορα στη ζωη σου μπορεις να φας σε ταβερνακι σαν κι αυτο! Θα το αφησεις? 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 22, 2014 (edited) Σιγά καλέ, εγώ Mc Donalds έτρωγα Kάντε Vallee Blanche όσο προλαβαίνετε, σε λίγα χρόνια μόνο πετώντας...Ναι αξίζει να χωρίσεις για αυτό νοίκιασε πέδιλα και κάντη Edited April 22, 2014 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted May 5, 2014 (edited) Καλησπερα,γυρισαμε χθες απο Σαμονι.Εντυπωσιακο μερος,ανθρωποι νοικοκυραιοι με μερακι και γουστο.Ευγενικοι και επαγγελματιες.Ακολουθουν φωτο. Edited May 5, 2014 by pierre7 2 Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted May 5, 2014 Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 14 Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted May 5, 2014 ΜΙΚ τελικα σκι δεν εκανα ,γιατι επελεξα να γυρισω με τη γυναικα μου! Οποιος θελει πληροφοριες για το μερος ή πληροφοριες γιατι ενδιαφερεται να παει,θα χαρω να βοηθησω. Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted May 5, 2014 ΜΙΚ τελικα σκι δεν εκανα ,γιατι επελεξα να γυρισω με τη γυναικα μου! Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του... 4 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted May 5, 2014 (edited) Αν δεν σε ειχα γνωρισει θα ελεγα οτι εισαι διλημματικος,αλλα επειδη σε εχω γνωρισει ξερω οτι εισαι χαβαλετζης και γενικοτερα πολυ ενταξει ατομο!ΜΙΚ στο σαμονι χαμος απο παραπεντε,μεχρι και γραφεια εχουν που αναλαμβανουν να σε κανουν πτηση! Edited May 5, 2014 by pierre7 6 Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites