Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Fidel

hi kai apo mena

Recommended Posts

Γεια χαρά κι από μένα! Είμαι καινούργιος στο forum. Τα στέκια μου είναι Παρνασσός και λίγο Καλάβρυτα, καταλάβετε φαντάζομαι για snowboard κι όχι για καφέ!!! Έχω διαβάσει μερικά θεματάκια στο forum για snowboard και με βοηθήσανε πολύ! ;)

 

p.s: Δεν συμφωνώ ότι αυτό το σπορ είναι για πιτσιρίκια μόνο... Είναι για όλους. B) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλως ηρθες και ας μην εισαι στον σωστο δρομο ο οποιος ειναι με σκι :lol: :LOL: B);)


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
καλως ηρθες και ας μην εισαι στον σωστο δρομο ο οποιος ειναι με σκι :lol:;) ;) :lol:

 

Δεν εχω κανει ποτε ski boy! B) αλλα βαριεμαι να 3αναρχισω απο την αρχη ;) Οταν βαρε8ω το Snbrd μπορει .. Αλλα δυσκολο!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ε τοτε boy θα εισαι παντα σε λαθος δρομο B);):lol:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλως ηρθες


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως ηρθες.

 

Παρολο που και εγω του snowboard ειμαι, γνωριζω οτι ειμαι στον λαθος δρομο....

 

Μου ευχομαι απο του χρονου να βρεθω στον σωστο !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλως ηρθες.

 

Παρολο που και εγω του snowboard ειμαι, γνωριζω οτι ειμαι στον λαθος δρομο....

 

Μου ευχομαι απο του χρονου να βρεθω στον σωστο !

 

Βoy Νομιζω οτι εισαι στον σωστο δρομο ..Και που ξερεις ισως σε μερικα χρονια απο τωρα 8α υπαρχει μονο ενας δρομος του snowboard!!! οι καιροι αλλαζουνε :P οι μοδες περνανε και ερχονται .. απο rock παμε σε panc -pop dance k.l.p :P

Eγω βλεπο στον παρνασο πιο πολλους snow/rd παρα σκιερ μηπως ο πηχης γυρισε.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Βoy Νομιζω οτι εισαι στον σωστο δρομο ..Και που ξερεις ισως σε μερικα χρονια απο τωρα 8α υπαρχει μονο ενας δρομος του snowboard!!! οι καιροι αλλαζουνε ;) οι μοδες περνανε και ερχονται .. απο rock παμε σε panc -pop dance k.l.p :P

Eγω βλεπο στον παρνασο πιο πολλους snow/rd παρα σκιερ μηπως ο πηχης γυρισε.. ;)

πηγαινε και μια βολτα στην ευρωπη να δεις τι γινεται εκει

στην ελλαδα το sb ειναι σε εξαρση στην ευρωπη ομως που την ακολουθουμε ειναι σε κατακορυφη πτωση

ειναι η σειρα του freestyle ski φιλε μου να βγει στην μοδα)που εχει βγει ηδη

4 χωρια στο 3valles και μια σανιδα σε μια βιτρινα δεν ειδα οπως και σε ολες τις κοιλαδεςς κανοντας σκι η αναλογια ηταν 2 στους 10 και πολυ λεω με sb ;)

 

αλλαξτε γιατι σε λιγο θα ειστε παλιομοδιτες :P :P ;)


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς ή ευτυχώς (δυστυχώς λέω εγώ..) στην μίκρο-Ελλαδίτσα πάντα ακολούθουμε..Και ακολουθούμε τη μόδα του στύλ και όχι του αθλήματος καθώς μια ζώη όλο η μόστρα και η φιγούρα μας τρώει.. Ότι βλέπεις και βλέπω στον Παρνασσό δεν αποτελεί κάμια πραγματικότητα πέραν της Ελληνικής. Στην Ευρώπη το snowboard έχει μειωθεί πάρα πολύ και όσοι Έλληνες κάνουν snb και έχουν ιδέα του τί γίνεται γενικότερα, το ξέρουν.

Το freestyle ski πρός το παρόν είναι το μέλλον του σκί και ενδεχομένως της χιονοδρομίας γενικότερα. Περιττό είναι να σου πώ, πως οι freestylers παίρνουν πολύ μεγάλο respect από τους snowboarders καθώς το freestyle ski είναι αρκετά πιο δύσκολο.

Κάνω σκί από πολύ μικρός και ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την υποτιθέμενη 'κόντρα' ανάμεστα στο σκί και τη σανίδα, καθώς το βρίσκω αρκετά χαζό, απλώς το μόνο που βλέπω είναι πως οι σκιέρ το κάνουν για το άθλημα και οι snowboarders για το στύλ και τη φιγούρα σαν να είναι ο Shaun White και ούκ ολίγες φορές με τεχνική κατάρτιση μηδέν.

Καταλήγωντας λοιπον, λέω, κάνε αυτό που γουστάρεις αφού τη βρίσκεις. Απλώς καλό είναι να έχεις υπ'όψιν σου και μία πιο συγκεντρωτική εικόνα, γιατί ο μονοπλευρισμός μας μάρανε..

 

Καλως Ήρθες..

 

Φιλικά,

Θοδωρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς μας ήρθες! :P


*καιρός να λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Ελλαδα ολο και περισσοτεροι την βλεπουν μοδα, yo και ποζεριά και αρχιζουν σανιδι

Βεβαια υπαρχουν εξαιρεσεις

Το freestyle ski προηλθε απο την εκρηξη του freestyle snowboard

Φετος στην Αυστια, ολοι οι yo ηταν freeskiers


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι σχέση έχει η μοδα η ελλαδα η ευρωπη ο παρνασσος το respect( :) ) οι βιτρίνες (!!!!) με το άθλημα?


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλως ηρθες Fidel,

 

ασχετο, απλα το θυμηθηκα: Οι γαλλοι pro-snwbrdrs που ηταν στα μερη μας πριν 2βδομαδες, παρατηρησαν ολο εκπληξη καθημενοι στον Ηρακλή (κ κοιτωντας τη φλατ ρεματια κατω αριστερα του λιφτ, που συχναζουν συνηθως οι freestylers με σανιδια) «μας κανει εντυπωση, που η Ελλάδα πρεπει να είναι η τελευταια χωρα της ευρωπης, που οι snwbrdrs αντιστεκονται ακομα και δεν μειωνονται…υπάρχουν ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ!» --- περιεργο να το ακους απο σνοουμπόρντερ κ δει επαγγελματια!! :)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως μας ήρθες! :)

 

ειναι η σειρα του freestyle ski φιλε μου να βγει στην μοδα

 

+1


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφηστε το παιδι ησυχο........ αμεσως να πεσετε να το φατε!!!!!!!!!!!!

 

καλως ηρθες

Share this post


Link to post
Share on other sites
πηγαινε και μια βολτα στην ευρωπη να δεις τι γινεται εκει

στην ελλαδα το sb ειναι σε εξαρση στην ευρωπη ομως που την ακολουθουμε ειναι σε κατακορυφη πτωση

ειναι η σειρα του freestyle ski φιλε μου να βγει στην μοδα)που εχει βγει ηδη

4 χωρια στο 3valles και μια σανιδα σε μια βιτρινα δεν ειδα οπως και σε ολες τις κοιλαδεςς κανοντας σκι η αναλογια ηταν 2 στους 10 και πολυ λεω με sb :angry:

 

αλλαξτε γιατι σε λιγο θα ειστε παλιομοδιτες :D:angry: :angry:

Λοιπόν, το "αλλάξτε γιατί σε λίγο θα είστε παλιομοδίτες" δεν στέκει! Και χρονολογικά να το πάρουμε το σκι είναι από το 1890 (περίπου), ενώ το sb από το 1970. Βασικά στην Ευρώπη δεν πηγαίνω για sb, αλλά για διασκέδαση, ψώνια και γενικά για πιο free καταστάσεις. :P

Όσο για το freestyle σκι, εμένα μου μοιάζει πιο πολύ για freestyle sb! Οι πιο πολλοί σκιέρ αναζητάνε τρόπο διαφυγής από το παλιό και πάνε σε κάτι πιο καινούργιο. Ποστάρω ένα link, εάν δεν γίνει επιτρεπτό παρακαλώ να το κάνουν delete οι MODS!

 

 

P.S: Μπορείτε να κρίνετε μόνοι σας με τι προσπαθούν να μοιάσουν οι σκιέρ! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δυστυχώς ή ευτυχώς (δυστυχώς λέω εγώ..) στην μίκρο-Ελλαδίτσα πάντα ακολούθουμε..Και ακολουθούμε τη μόδα του στύλ και όχι του αθλήματος καθώς μια ζώη όλο η μόστρα και η φιγούρα μας τρώει.. Ότι βλέπεις και βλέπω στον Παρνασσό δεν αποτελεί κάμια πραγματικότητα πέραν της Ελληνικής. Στην Ευρώπη το snowboard έχει μειωθεί πάρα πολύ και όσοι Έλληνες κάνουν snb και έχουν ιδέα του τί γίνεται γενικότερα, το ξέρουν.

Το freestyle ski πρός το παρόν είναι το μέλλον του σκί και ενδεχομένως της χιονοδρομίας γενικότερα. Περιττό είναι να σου πώ, πως οι freestylers παίρνουν πολύ μεγάλο respect από τους snowboarders καθώς το freestyle ski είναι αρκετά πιο δύσκολο.

Κάνω σκί από πολύ μικρός και ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την υποτιθέμενη 'κόντρα' ανάμεστα στο σκί και τη σανίδα, καθώς το βρίσκω αρκετά χαζό, απλώς το μόνο που βλέπω είναι πως οι σκιέρ το κάνουν για το άθλημα και οι snowboarders για το στύλ και τη φιγούρα σαν να είναι ο Shaun White και ούκ ολίγες φορές με τεχνική κατάρτιση μηδέν.

Καταλήγωντας λοιπον, λέω, κάνε αυτό που γουστάρεις αφού τη βρίσκεις. Απλώς καλό είναι να έχεις υπ'όψιν σου και μία πιο συγκεντρωτική εικόνα, γιατί ο μονοπλευρισμός μας μάρανε..

 

Καλως Ήρθες..

 

Φιλικά,

Θοδωρης

Λοιπόν, Θοδωρή Χρόνια Πολλά και γι' αύριο! Στα λέω από σήμερα γιατί αύριο θα' μαι Παρνασσό! :angry:

Όπως είπα και στον @skimad έγραψα την γνώμη μου για το freestyle σας. Νομίζω πως δεν υπάρχει κόντρα μεταξύ σκι και sb. Αυτά γινόντουσαν στην Αμερική κάποτε, δεκαετία 70's :)'s. Τώρα μην αναλύσουμε τι σημαίνει Ευρώπη. Απλά για μένα το σκι είναι ολυμπιακό άθλημα, ενώ το sb το' χουν θάψει οι εταιρείες και τα μεγάλα συμφέροντα. :D

 

P.S1: Εύχομαι καλό σκι σε σας και ακόμα πιο καλό sb σε μένα!

P.S2: Με ποιο μέλος του Δ.Σ πρέπει να κοιμηθώ ρε παιδιά για να μπορέσω να γράψω στο sale? :angry: :angry: :angry:

 

Best respect

 

Spiros :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε δει σανιδιαρηδες να προσπαθουν να παν στο ισιωμα και σε καμμια ανηφοριτσα...z7shysterical.gifz7shysterical.gifz7shysterical.gif

 

Με τα σκι...

 

biathlon-3.jpg

 

και αν πετυχεις και κανενα σανιδα...

 

500_1196891956_biath1_robgrant.jpg

 

τον σερβιρεις με σαλτσα κρασατο...z7shysterical.gifz7shysterical.gifz7shysterical.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι με τι μέσο επιλέγεις να κατεβαίνεις την πλαγιά, αλλά να το χαίρεσαι.

(έιμαι οπαδός του σκι :lol: για να ξεκαθαρίσω την θέση μου)

 

Καλώς ήρθες στο SC Fidel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θέμα δεν είναι με τι μέσο επιλέγεις να κατεβαίνεις την πλαγιά, αλλά να το χαίρεσαι.

(έιμαι οπαδός του σκι :lol: για να ξεκαθαρίσω την θέση μου)

 

Καλώς ήρθες στο SC Fidel :lol:

Ορθως!!... γι'αυτο και γω επειδη δεν τα καταφερνω στο σημαδι, χρησιμοποιω δικανο... :lol::P:P Το skating το ψηλοκατεω... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εχουμε δει σανιδιαρηδες να προσπαθουν να παν στο ισιωμα και σε καμμια ανηφοριτσα...z7shysterical.gifz7shysterical.gifz7shysterical.gif

 

Με τα σκι...

 

biathlon-3.jpg

 

και αν πετυχεις και κανενα σανιδα...

 

500_1196891956_biath1_robgrant.jpg

 

τον σερβιρεις με σαλτσα κρασατο...z7shysterical.gifz7shysterical.gifz7shysterical.gif

 

 

Μάκη, το τουφέκιον είναι προς ενοικίαση σε καταστήματα εξοπλισμού?

Όχι για μένα...για την φουκαριάρα την κόρη μου που κόλλησε με το snbrd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δικανο!!!... Φερ'το δικανο!! :lol::lol::P

 

Σε ποια Εληνικη ταινια; :lol:

 

t-2196-1992.jpeg

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το δικανο!!!... Φερ'το δικανο!! :lol::lol::P

 

Σε ποια Εληνικη ταινια; :lol:

 

t-2196-1992.jpeg

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

xexexexe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...