Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 28, 2009 Σκεπτόμαστε στις αρχές Ιουλίου να πάμε οικογενειακώς για καμιά εβδομάδα σε Αυστρία και Ελβετία με αυτοκίνητο που θα νοικιάσουμε από το αεροδρόμιο (μάλλον του Μονάχου). Καθώς όμως δεν έχουμε ξαναπάει σε αυτά τα μέρη, δεν ξέρουμε προορισμούς που είναι αξιόλογοι. Μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα γραφικές/παραδοσιακές πόλεις (το Salzburg έχω ακούσει ότι αξίζει), αλλά και όμορφα χωριουδάκια. θα εκτιμούσα πολύ προτάσεις για μέρη που αξίζουν να επισκεφθούμε, αλλά και ιστοσελίδες ενοικιάσεων αυτοκινήτων, καθώς και καταλυμάτων. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted May 28, 2009 Για Ελβετία η Νο1 επιλογη μου θα ηταν η περιοχη Jungfrauregion Απίστευτα μέρη όπως το Lauterbrunnen Πανω απο την κοιλαδα ειναι το Wengen στη μια πλευρά και το Muerren στην άλλη Απο το Muerren μπορεις να περπατησεις η να παρεις το lift για το Schilthorn (2973 μ) και να απολαυσεις τη θέα απο το περιστρεφομενο εστιατοριο Piz Gloria (Γνωστο και απο την ταινια του James Bond) YouTube Video -> Στην κοιλαδα είναι επίσης οι καταρράκτες Truemmelbach Και φυσικά η τριάδα Eiger, Moench, Jungfrau Μπορεις να πας με το τραίνο στο Kleine Scheidegg, κατω απο το Eiger North Face YouTube Video -> Η να συνεχισεις μεσα στον Eiger και να φτασεις μεχρι τον ψηλότερο σιδ. σταθμο της Ευρώπης (3454μ) στο Jungfraujoch και να περπατησεις ή να κανεις σκι στον παγετωνα Aletsch .... Θελεις κι αλλα; Πηγαινε στο Image Gallery να δεις τι σε περιμενει Ααααααααχχχχ τι μας κανεις τωρα.... ειναι ενα ονειρο 3-4 χρονων αλλα παραμενει ονειρο.... Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 28, 2009 Ζημιάαααααα πάθαμε απόψε! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted May 28, 2009 Στην περιοχη Jungfrau δεν χρειαζεται αυτοκίνητο. Κυκλοφορεις μονο με τρενα και lifts. Το αυτοκίνητο το αφήνεις στο Interlaken ή πας με τρενο απο το Μόναχο στο Interlaken. Αν σου πεφτει λογο μακριά απο Μόναχο (ειναι γυρω στα 500 χλμ) μπορεις να πας στην περιοχη του Berchtesgaden, στα σύνορα Γερμανίας-Aυστρίας και πολύ κοντα στο Salzburg Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted May 28, 2009 Γιατί κ. Καθηγητά; Τι ακριβώς πάθατε; Εξηγείστε μας γιατι δε σας καταλαβαίνουμε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted May 28, 2009 τι λες τωρα ρε συ?? φανταστικα μερη !!!!! Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted May 29, 2009 Για ενοικίαση αυτοκινήτου Χρήστο σου προτείνω το www.autoeurope.eu είναι πρακτορείο όχι εταιρεία ενοικιάσεων και μακράν ότι πιο οικονομικό βρήκαμε για την Ιταλία το Πάσχα. Quote Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted May 29, 2009 Κάτι πήγα να προτείνω ο κα(η)μένος, αλλά μετά τη ζημιά που μας έκανε ο Eolos, δεν έχω να προσθέσω τίποτα. Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 29, 2009 Μπορεις να πας με το τραίνο στο Kleine Scheidegg, κατω απο το Eiger North Face θα του προβάλουμε και το ''The Alps'' Κωστα και θα παρει σίγουρα το τρενο ο φιλος μας οπου και να πατε καλα θα περάσετε Χρηστο..και τα ''Λαππακια'' θα το ευχαριστηθούν 100% Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted May 29, 2009 Xρηστο Hertz Ελλαδας με προπληρωμη για την κρατηση στο Μοναχο. Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted May 29, 2009 Συμφωνώ και επαυξάνω για το Jungfrauregion! Κάθε χρόνο πάω για σκι στο Mürren που είναι από τα πιο ειδυλλιακά μέρη που έχω δει ποτέ μου. Αν πάτε προς τα εκεί πες μου αν θες να σου στείλω προτάσεις για καταλύματα (στο Mürren) και σχολές για σπορ (στο Mürren και το Interlaken). Να περάσετε τέλεια!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted May 29, 2009 Ε χμ γκουχ γκουχ, δε νομίζω οτι ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για σπορ το Lappas team Ωραια μέρη θέλουν, βολικές διαδρομές και οχι πολλή ταλαιπωρία. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 29, 2009 Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Τι απίθανα τοπία! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Skibooking24.com 0 Report post Posted October 12, 2009 Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Τι απίθανα τοπία! Χρήστο τι κάνεις? Είσαι καλά? Τα λέμε και απο snowclub τωρα! Πήγες τελικά Ελβετία? Υπέροχη χώρα έζησα εκεί 2 χρόνια όταν ήμουν φοιτητής... Quote Μάριος Τσιακτάνης http://www.skibooking24.com Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 12, 2009 Ναι, μια χαρά! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites