makistop 8 Report post Posted October 21, 2009 ... όπου οι ντόπιοι το παίζουν καουμπόυδες με σερίφη τον Δήμαρχο .... Ξέρεις Πάνο τι φοβάμαι περισσότερο από τους cowboys και τους σερίφηδες? Τους αυτόκλητους ''ομοσπονδιακούς'', σαν το FBI ένα πράγμα. Κάποτε εμφανίστηκαν στα λημέρια μου (ομιλώ ως άλλος καουμπόης) με τη μορφή γνωστής περιβαλλοντικής οργάνωσης και με έναν σύλλογο φίλων Γράμμου με έδρα τη Γλυφάδα (αυτούς δεν τους είχε δει κανείς ποτέ και πουθενά). Κι ως προστάτες, διεκδικούσαν ρόλο συνομιλητή ή μάλλον καλύτερα ρόλο διαχειριστή του βουνού. Βέβαια τόσα χρόνια που ο Γράμμος και κατοικείται και δεν είχε προστάτες, δεν έπαθε καμία σοβαρή ζημιά. Είχαν το θράσος δε, να ζητήσουν την συναίνεση της τοπικής κοινωνίας για να τους απονείμουν το ρόλο του δερβέναγα παρουσιάζοντας master plan για την προστασία και διαχείριση του ορεινού όγκου που τους όριζε διαχειριστές. Το κακό γι' αυτούς ήταν ότι οι ιθαγενείς είχαν ξαναδεί καθρεφτάκια... Για να μη μιλήσω για έργο της Εγνατίας που φημολογείται(?) ότι υπάρχει τεράστιο παρασκήνιο, αλλά δεν φταίει σε τίποτα ο χώρος που μας φιλοξενεί... Και θα ξαναπώ αυτό που έχω πει πολλές φορές. Όταν η Αθήνα και τα αστικά κέντρα ήταν το 1/4 και τα βουνά έσφυζαν από ανθρώπινη παρουσία και δραστηριότητες, την εποχή των παπούδων μας αλλά και ποιο πρόσφατα, τα βουνά μια χαρά ήταν. Μέχρι το '50, ο πληθυσμός στους οικισμούς του Γράμμου αριθμούσε περί 20000 κατοίκους που ζούσαν εκμεταλλευόμενοι το βουνό. Δεν έγινε καμία περιβαλλοντική καταστροφή. Δεν φταίει λοιπόν η ανθρώπινη παρουσία και δραστηριότητα, αυτή καθ' αυτή. Αυτό που λείπει είναι η ορθολογική διαχείριση σεβόμενη τις τοπικές κοινωνίες και συνθήκες. Ο κόσμος έχει μπουχτίσει από τους ειδικούς, εξ ου και οι αντιδράσεις. τα υπάρχοντα καταφύγια είναι ΟΛΑ νόμιμα και ανήκουν στην Ομοσπονδία Ορειβασίας (ΓΓ Αθλητισμού) που τα παραχωρεί σε ιδιώτες ή Ορειβατικούς Συλλόγους ... υπάρχουν και μερικά καταφύγια που ανήκουν απ' ευθείας σε ορειβατικούς συλλόγους ... Όταν λέμε νόμιμα, δηλαδή έχουν οικοδομική άδεια? Είναι σε οικόπεδα τα οποία ήταν ιδιοκτησίας της ομοσπονδίας? Παραχωρήθηκαν τα οικόπεδα σε αυτές, τα αγόρασαν από κάποιους? Αυτά που ανήκουν απ' ευθείας σε συλλόγους, κτίστηκαν σε εκτάσεις που τους ανήκαν ή τους παραχωρήθηκαν από το δημόσιο? Και αφού παραχωρήθηκαν στους συλλόγους (και καλώς λέω εγώ) για κάποιον σκοπό, οι σύλλογοι γιατί τα παραχωρούν σε ιδιώτες? Κι εκεί μπίζνες? Γιατί τουλάχιστον στο καταφύγιο του Σταυρού (ΕΟΣΘ αν δεν κάνω λάθος) στα 900 μ. ή με τα Πριόνια, μια χαρά πάνε οι δουλειές... Κάθε Σ/Κ λαϊκό προσκύνημα έχουμε. Θα μου πεις, είναι κακό? Όχι δεν είναι (άποψή μου). Αλλά δεν μου αρέσει η λογική ''τώρα που καβατζώσαμε εμείς, δεν θέλουμε άλλους στα πόδια μας'' που επικρατεί όπως δεν μου αρέσει και η λογική ''αφού καβατζώσανε οι άλλοι, δεν θα πειράξουν κι εμάς'' Καλώς μας (τους) ενοχλεί το ενδεχόμενο του καφε-μπαρ στην καλύβα του Χρηστάκη, αλλά για τα άλλα δεν τους είδα να γκρινιάζουν. Επειδή εκείνα είναι στην Πιερία? Επειδή είναι παλιά και τα θεωρούν μέρος του φυσικού περιβάλλοντος του Ολύμπου? Δεν αμφισβητώ το αγαθό των προθέσεων τους αλλά είμαι καχύποπτος και επιφυλακτικός όταν βλέπω διακριτές συμπεριφορές. Πρέπει να με πείσουν. Παραθέτω και το mail που έστειλε η ομάδα σε Greenpeace & WWF όπως είναι στην ιστοσελίδα τους Κυρίες και κύριοι, Στα μέσα του Σεπτέμβρη 2009 η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας πήρε την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει ψηφιακές υπογραφές στο διαδίκτυο, με κεντρικό αίτημα την άμεση επέκταση των ορίων του Εθνικού Δρυμού Ολύμπου. Ο Ολυμπος, αυτό το μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς και ζωντανής φυσικής ιστορίας, δεν προστατεύεται νομικά όσο θα έπρεπε. Με διάταγμα του 1938(!), προστατεύεται μόνο μια περιορισμένη έκταση 38.500 στρεμμάτων (τμήμα των κορυφών και της ανατολικής πλαγιάς του βουνού). Από το 1985 μέχρι σήμερα βρίσκονται σε εξέλιξη διαδικασίες επέκτασης της προστασίας, όμως οι σχετικές μελέτες που έχουν συνταχθεί, ουδέποτε απέκτησαν νομική ισχύ. Η τελευταία από τις μελέτες αυτές ονομάζεται Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη (ΕΠΜ) και επεκτείνει τα όρια του Δρυμού σε 238.000 στρέμματα, όμως εδώ και τρία χρόνια βρίσκεται στα συρτάρια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Κυρίες και κύριοι, σήμερα στο βουνό των θεών γίνονται παράνομες διανοίξεις "αγροτικών" δρόμων και χτίζονται δεκάδες παράνομα κτίρια εντός αρχαιολογικών χώρων και του πυρήνα του Εθνικού Δρυμού. Το Προεδρικό Διάταγμα που θα αναβαθμίζει και θα επεκτείνει το καθεστώς προστασίας του Ολύμπου, πρέπει να προωθηθεί ΑΜΕΣΑ! Στόχος της δράσης μας είναι, εντός των επόμενων ημερών, να συγκεντρωθούν χιλιάδες ψηφιακές υπογραφές και να κατατεθούν στα υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, ΥΠΠΟ και Περιβάλλοντος. Σας παρακαλούμε, στηρίξετε τις προσπάθειές μας με τη συμμετοχή της οργάνωσής στη δράση μας. Λάβετε μέρος και προωθήστε στα μέλη και στους φίλους της οργάνωσής σας τον παρακάτω σύνδεσμο:..... Μου γεννήθηκε μια απορία διαβάζοντας. Αφού τα κτίσματα είναι δεκάδες όπως λένε (δεν το αμφισβητώ), γιατί δεν έχουν κάνει καταγγελία και γι' αυτά? Πολύ το ανοίξαμε το θέμα. Τέλος πάντων.. ΥΓ. Οι απόψεις είναι προσωπικές και ουδεμία σχέση έχουν με την ιδιότητα ''Μέλος Δ.Σ.'' Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 21, 2009 δεκτές οι απορίες σου Μάκη (makistop) .... για την ιστορία, καταγγελίες έχουν γίνει άπειρες φορές για πάρα πολλά στον Όλυμπο .... μην ψάχνεις να βρεις ιδιοτελή συμφέροντα πίσω από την τωρινή κίνηση διότι απλά ...δεν υπάρχουν .. !!! ΑΠΛΑ τώρα έφτασε ο κόμπος στο χτένι .... ΔΥΟ πράγματα πρέπει να μας ενδιαφέρουν ΤΩΡΑ: 1. θέλουμε ή όχι να γίνει επέκταση του Δρυμού; 2. ανεχόμαστε μιά καταφανή παρανομία μέσα στον Εθνικό Δρυμό που συμβαίνει ΤΩΡΑ , εν τω γεννάσθαι, ή κλείνουμε τα μάτια και αρχίζουμε τις ατέλειωτες συζητήσεις .....; Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted October 21, 2009 δεκτές οι απορίες σου Μάκη .... για την ιστορία, καταγγελίες έχουν γίνει άπιρες φορές για πάρα πολλά στον Όλυμπο .... μην ψάχνεις να βρεις ιδιοτελή συμφέροντα πίσω από αυτή την κίνηση διότι απλά ...δεν υπάρχουν .. !!! ΑΠΛΑ τώρα έφτασε ο κόμπος στο χτένι .... ΔΥΟ πράγματα πρέπει να μας ενδιαφέρουν ΤΩΡΑ: 1. θέλουμε ή όχι να γίνει επέκταση του Δρυμού; 2. ανεχόμαστε μιά καταφανή παρανομία μέσα στον Εθνικό Δρυμό που συμβαίνει ΤΩΡΑ , εν τω γεννάσθαι, ή κλείνουμε τα μάτια και αρχίζουμε τις ατέλειωτες συζητήσεις .....; Δεν ψάχνω για ιδιοτελή συμφέροντα. Για ανιδιοτελή ψάχνω Στο πρώτο ερώτημα δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν γνωρίζω ουσιώδεις λεπτομέρειες. Αλλά όπως λειτουργούν τα πράγματα, και να γίνει επέκταση απλά θα μεγαλώσει ο χώρος που δεν ελέγχεται Στο δεύτερο τώρα, φυσικά δεν ανεχόμαστε αλλά να το κάνουμε πάντα, παντού και με όλους. Από τον 'Ολυμπο μέχρι τον ημιυπαίθριο που πήγαμε να δηλώσουμε για να τον νομιμοποιήσουμε. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 21, 2009 Δεν ψάχνω για ιδιοτελή συμφέροντα.Για ανιδιοτελή ψάχνω εγώ Μάκη πιστεύω ότι δεν μπορούμε αλλιώς να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας αν δεν τα διδάσκουμε ακριβώς αυτό :την ανιδιοτέλεια ! Στο πρώτο ερώτημα δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν γνωρίζω ουσιώδεις λεπτομέρειες.Αλλά όπως λειτουργούν τα πράγματα, και να γίνει επέκταση απλά θα μεγαλώσει ο χώρος που δεν ελέγχεται επίσης Μάκη πιστεύω στην Κοινωνία των Πολιτών ... είναι στο χέρι μας να τα απαιτήσουμε όλα αυτά και όχι να περιμένουμε παθητικά να μας τα δώσει κάποια εξουσία .... Στο δεύτερο τώρα, φυσικά δεν ανεχόμαστε αλλά να το κάνουμε πάντα, παντού και με όλους.Από τον 'Ολυμπο μέχρι τον ημιυπαίθριο που πήγαμε να δηλώσουμε για να τον νομιμοποιήσουμε. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ .... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted October 21, 2009 Στο μόνο που έχω μια μικρή ένσταση είναι ότι ως Κοινωνία Πολιτών επιλέγουμε δια της ψήφου τους εξουσιάζοντες. Όχι ότι πρέπει να είμαστε παθητικοί βέβαια. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 22, 2009 εκτός θέματος... με ενοχλεί πολύ όταν ανοίγω ένα θρεντ με θέμα την προστασία του Ολύμπου να μπαίνει μετά από πολλές μέρες ο "σύμβουλος παρα τω ΔΣ" του ΕΣΤΟΥΧ και να γράφειΠάνο, κι εμένα μ' ενοχλεί να μπερδεύετε την ιδιότητα οποιουδήποτε εδώ μέσα με το Δ.Σ και τη γραμμή του συλλόγου και τις θέσεις μας ως χιονοδρόμοι και και και... Τις απόψεις του συλλόγου δεν τις καθορίζει ένα πρόσωπο από μόνο του. Εκτός εάν είναι ποινικό αδίκημα να εκφράζει κάποιος την προσωπική του άποψη ή εάν απαγορεύεται να έχει προσωπική άποψη όταν κατέχει κάποια θέση.Επίσης εάν περιμένετε τέτοια θέματα να τα λύσει ένας χιονοδρομικός σύλλογος μέσω της ιστοσελίδας του, μάλλον κάνετε πλάκα. εντός εκτός και επί τα αυτά... Κατεδάφιση σε ότι είναι παράνομοΕπειδή το διαβάζουμε/ακούμε συχνά, έχετε επιχειρήσει ποτέ να μπείτε στη διαδικασία κατεδάφισης κάποιου κτηρίου ;Και ερωτώ διότι οι κατεδαφίσεις δεν προχωρούν αφού οι ''παράνομοι'' στηρίζονται σε κάποιους νόμους για να την αποφύγουν, δεν στηρίζονται στα παράνομα θεμέλια της οικοδομής τους, ούτε στον αέρα που φυσάει, ούτε στον κ.Χασοδίκη που τους υπερασπίζεται. Γι' αυτό μή σας κάνει εντύπωση γιατί δεν πέφτουν εύκολα τα αυθαίρετα. εντός θέματος... Έχουμε μάθει ποιοί είναι αυτοί που χτίζουν και για ποιόν λόγο ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted October 22, 2009 εντός θέματος...Έχουμε μάθει ποιοί είναι αυτοί που χτίζουν και για ποιόν λόγο ; το ιδιο ρωτησα αλλα δεν πηρα απαντηση. Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 22, 2009 μπορείτε να συνυπογράψετε εδώ ... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted October 22, 2009 μαλιστα.... δυσκολα θα βγει ακρη παντως Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 23, 2009 Χρήστο, δύσκολα θα βγεί άκρη ή μπορεί και να μή βγεί καθόλου. Θα τα παρατήσουμε όμως ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted October 23, 2009 οχι βεβαια!! απλα εχω την αισθηση οτι για ακομα μια φορα θα επικρατησει το παρανομο που ειναι και το συνηθισμενο στην χωρα που ζουμε ανεξαρτητα με το ποσες υπογραφες μαζευτουν. αν και με την αλλαγη της κυβερνησης θα περιμενω να δω κατα ποσο θα λαβουν σοβαρα την παραπανω επιστολη(ελπιζω να την λαβουν) ειδωμεν..... Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 23, 2009 Όπως έγραψε κι ο ΜάκηςΜΜΜΜΜΜΜΜΜ στο άλλο κανάλι, κουβέντα να γίνεται... οχι βεβαια!!Το ερώτημά μου ήταν ρητορικό. Δεν είχε να κάνει με σένα Χρήστο. αν και με την αλλαγη της κυβερνησης θα περιμενω...Η κυβέρνηση άλλαξε, όχι ο κόσμος, ούτε οι υπηρεσίες, ούτε οι νόμοι, ούτε -γενικότερα- το ''σύστημα''. Καμιά 40 άνθρωποι δηλαδή... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2009 Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2009 (δείτε εδώ το έγγραφο της WWF) KAI ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑ Η ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ !!!! Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted October 24, 2009 χα χα χα ρε παιδια τα εχετε δει τα καλυβια που εχουν και ορειβατικο συλλογο, κωμικοτραγικο. ακομα: -ο δρομος ειναι παλια ιστορια, δεν νομιζω οταν φτιαχτηκε να ειχε τουριστικο σκοπο. Ολοι σχεδον που κινουμαστε στην περιοχη τον εχουμε χρησιμοποιησει καποια φορα για κατα τα αλλα ηπιες δραστηριοτητες. -Η περιοχη που χτιζουν ειναι εντος δρυμου (εστω και οριακα) @ μακης δεκτος ο προβληματισμος και ειδικα οταν εμπλεκεται στις καταγγελιες και δημοσιογραφος με γνωστη (αν)ηθικη ομως: εδω το προβλημα δεν ειναι πως χτιστηκαν τα προηγουμενα καταφυγια. Το προβλημα ειναι πως χτιζεται ενα καταφυγιο το 2009, χωρις αδεια, απο πιο συλλογο;;;;;; Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2009 η φωτογραφία αυτή είναι από το σημείο που χτίζεται το παράνομο κτίσμα .... και εδώ βλέπετε θαμένη την "καλύβα" που βρίσκεται παραδίπλα (επίσης παράνομη !!!) δήθεν και καλά "καταφύγιο ανάγκης" .... είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η απόδειξη ότι το κτίσμα χτίζεται για να χρησιμοποιηθεί το καλοκαίρι ως καφέ μπαρ, από όσους ανεβαίνουνε από τον ΠΑΡΑΝΟΜΟ δρόμο στις ψηλές κορφές του Ολύμπου με τα τζιπ και τις γουρούνες ..... διότι πέρα από το ότι είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ και χτίζεται από τους εμπόρους του βουνού ΜΕΣΑ στα όρια του Εθνικού Δρυμού, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ (όπως ακούω να λένε διάφοροι ...), διότι ως γνωστόν, ΤΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΣΕΛΑ ή ΣΕ ΡΑΧΕΣ (όπου τα πιάνει ο αέρας και δεν τα θάβει το χιόνι ...) και όχι μέσα σε λάκκες ... (όπως η γνωστή παρακείμενη καλύβα που βλέπετε εδώ θαμένη ...) και βέβαια το αυθαίρετο πάει πακέτο με τον δρόμο .... τι δουλειά έχει αυτός ο δρόμος (που ανοίχτηκε αρχικά μέχρι χαμηλά για να εξυπηρετήσει κτηνοτρόφους ...) και μετά ΠΑΡΑΝΟΜΑ έφτασε μέχρι τα 2600 μέτρα; ... δείτε αυτό το αίσχος, αυτού του δρόμου που φτάνει μέχρι τα 2600 !!! μέσα στον Εθνικό Δρυμό του Ολύμπου !!!! φωτογραφημένου από το Σκολιό 2911μ .... και όπως γράφει κάποιος φίλος σε άλλο φόρουμ: "... Κοιτούσα την περιοχή και σκεφτόμουν ψησταριές και αυτοκίνητα, παιδικές χαρές, γόβες ... μηχανές να ανεβαίνουν στο Σκολιό και στον Χριστακη ή στην χειρότερη περίπτωση αγριόγιδα δεμένα στις καρότσες...." ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ .... δείτε το αίσχος ενός αυθαίρετου μέσα στον Εθνικό Δρυμό .... γράφει ένα μέλος από την Ομάδα της Κατερίνης που είχε την πρωτοβουλία να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ: "... Το κτίσμα που γίνεται τώρα στον Χρηστάκη δεν έχει κανενός είδους άδεια και ούτε θα μπορούσε να πάρει γιατί βρίσκεται μέσα στον εθν. δρυμό και δεν προβλέπεται στα διαχειριστικά σχέδια (εκτός αν αυτά αλλάξουν).Το κατασκευάζουν κάποιοι ντόπιοι χωρικοί με την υποστήριξη ενός "σερίφη" Δημάρχου. Εδώ και ενάμιση μήνα το έχουμε καταγγείλει με διαδοχικά έγγραφα σε όλες τις αρμόδιες αρχές.Έχουμε μιλήσει σε κανάλια και ραδιόφωνα πολλές φορές , έχουμε προκαλέσει θόρυβο , και οι υπηρεσίες έχουν προχωρήσει στις προβλεπόμενες διαδικασίες . Όλα αυτά γίνονται εδώ και σαράντα περίπου μέρες , διάστημα κατά το οποίο οι τσομπάνοι αυτοί (κυριολεκτώ με την λέξη) μας έχουν τρίψει στη μούρη όλη την νομοθεσία και τις διαδικασίες και το έχουν σχεδόν ολοκληρώσει.Ένα από τα επιχειρήματά τους (δηλωση του Δημάρχου) είναι ότι και από τα υπόλοιπα καταφύγεια κανένα δεν έχει άδεια.Αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα και σας βεβαιώνω ότι όσα καταφύγια της περιοχής έχουν κτιστεί τα τελευταία 50 χρόνια έχουν οικοδομικές άδειες.Μιλάω για την ανέγερση κι όχι για την λειτουργεία τους σαν καταφύγια.Άλλωστε πως ξέρουμε ότι αυτό που κατασκευάζεται είναι καταφύγιο? Και όπως σας είπα τα μεν καινούργια καταφύγεια που έχουν γίνει προβλέπονται στο "Γενικό διαχειριστικό σχέδιο εθν. δρυμού Ολύμπου " το οποίο ονομάζεται σήμερα "Ειδική περιβαλλοντική μελέτη" και το οποίο έχω καταχωρημένο στον υπολογιστή μου ολόκληρο για όποιον ενδιαφέρεται ... Περιμένουμε συμπαράσταση..! ..." ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ ... ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ... συμπαρασταθείτε υπογράφοντας εδώ .... ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΥΜΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ... ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ... όπως λέει και το τραγούδι: "... όλα είναι δικά μας κάτω απ' το φως όλα είναι μπροστά μας, μέσα στο ορατό ..." Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 26, 2009 Δεν συναδουν αυτα που λες Πανο και το ξερεις. Ενα κτιριο ειναι παρανομο και κατεδαφιστεο: 1) Εντος σχεδιου πολεως, αν δεν εχει νομιμη αδεια 2) Εκτος σχεδιου πολεως, να δεν εχει νομιμη αδεια 3) Εντος περιοχης Natura αν δεν εχει περασει τη νομιμη διαδικασια και λαβει νομιμη αδεια 4) Εντος Εθνικου Δρυμου παρομοιως, Για να κατεδαφιστει το παρανομο, δεν χρειαζεται να φτασει ο Εθνικος Δρυμος στους προποδες του Ολυμπου, δεν το κανει περισσοτερο η λιγοτερο παρανομο. Εχουμε ξανασυζητησει το θεμα της προσβασης στον Ολυμπο και οπως τοτε ετσι και τωρα με βρισκεις αντιθετο στον περιορισμο της προσβασης (για να πουμε τα πραγματα με το ονομα τους στην απαγορευση της προσβασης στην ολοτητα των Ελληνων, πλην μιας μικρης ελιτ ορειβατων, που θελει να επιβαλλει τα δικα της μετρα σε ολους εμας τους υπολοιπους). Ποιος εισαι εσυ που θα επιβαλλεις με τις φωνες σου να μην ανεβαινει ενα τζιπ απο ενα χαραγμενο δρομο ατα 2700, 2800 η οπου αλλου παει. Δεν ενοχλει εσενα τον ορειβατη παρα σαν αισθητικη οχληση. Δεν μιλαμε για τα θηρια που βγαινουν εκτος δρομου και οργωνουν τα παντα, χωρις εξατμησεις και γινεται το ελα να δεις... Α... επι τη ευκαιρια, και οι τζιπατοι, και οι εντουραδες και ο οποιοσδηποτε αλος χρηστης του βουνου υποκειτα στους ιδιους νομους και αστυνομευση. Δηλαδη δεν ειναι αναγκη να γινει Εθνικος Δρυμος και να απαγορευτουν οι παντες εκτος των ορειβατων. Και οι εντουραδες μπορουν να πανε σε ενα μονοπατι μεσα στην Natura αρκει να μην κανουν θορυβο παμω απο 65(?) ντεσιμπελ. Το νουμερο δεν το θυμαμαι αλλα ειναι ενδεικτικο. Και ο ιδιος δραγατης που θα απαγορευσει στον εντουρα να μπει στον Εθνικο Δρυμο, ο ιδιος δραγατης μπορει να επιβαλλει και το σιλανσιε και προστιμο και κατασχεση μεχρι να μαθει... Το παρανομο κτισμα, ο σεριφης Δημαρχος και η υπογραφη για Εθνικο Δρυμο δεν συναδουν. Ποναει ποδι, κοψει κεφαλι; Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted October 26, 2009 Για να κατεδαφιστει το παρανομο, δεν χρειαζεται να φτασει ο Εθνικος Δρυμος στους προποδες του Ολυμπου, δεν το κανει περισσοτερο η λιγοτερο παρανομο. Έτσι ακριβώς. Μια πολεοδομική αυθαιρεσία αντιμετωπίζεται με πολεοδομική νομοθεσία. Δεν υπάρχει φάρμακο (νόμος) δια πάσα νόσο και πάσα μαλακίαν. Άλλωστε και γι' αυτό που μιλάμε, εντός δρυμού είναι. Αυτό δεν εμπόδισε την παράνομη ανέγερση.. Το θέμα δεν είναι απαραίτητα ποιο αυστηρή νομοθεσία. Ας εφαρμόσουμε πρώτα τα ισχύοντα όπως πρέπει 80 Ξέρετε για το μπάχαλο της αυθαίρετης δόμησης, δεν φταίει η απουσία νομοθετικού πλαισίου. Ευθύνεται η μη εφαρμογή των νόμων, η πολυνομία, η γραφειοκρατία που αντί οι υπηρεσίες να έχουν επέμβει και να το έχουν ήδη κατεδαφίσει, θα πρέπει να περιμένουν προθεσμίες, να βρουν μηχανήματα, λεφτά κλπ. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted October 26, 2009 Αν η έλλειψη δρόμου ή η απαγόρευση της πρόσβασης μηχανοκίνητα σε ένα βουνό, είναι απαγόρευση πρόσβασης τότε εγώ μπορεί να θεωρηθώ ότι υποθάλπω την εργασία κομμωτών-κομμωτριών. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 26, 2009 Την υποσκαπτεις θες να πεις ρε λαμογιο... 80 Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted April 24, 2010 άντε λιώνουν τα χιόνια ..... τις γουρούνες μας στο ώμο και στο δρόμο ...και στο δρόμο ..... Εθνικός Δρυμός Ολύμπου 2700 μέτρα !!! YouTube Video -> Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted April 24, 2010 Αυτή την ομορφιά μπορείς να την απολαύσεις αλλά και να την εκτιμήσεις περισσότερο χωρίς μηχανικά μέσα. Είναι κρίμα, τόσο για το βουνό και ότι περικλείει, όσο και για τον άνθρωπο η άνοδος μέχρι εκεί με "γουρούνες", ελικόπτερα και δεν ξέρω εγώ τι άλλο (δεν αναφέρομαι καν, στο ότι απαγορεύεται). Κρίμα για τους μάγκες, κρίμα. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted April 24, 2010 κουραδο-μαγκες Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 24, 2010 ... Κρίμα για τους μάγκες, κρίμα. Αυτοι αυτοαποκαλουνται αλλιως... Σοκ και δεος ο δικος σου διπλα στο γκρεμι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bomberman 56 Report post Posted April 25, 2010 to λέει και στο τίτλο. Γουρουνοπαρέα Quote Share this post Link to post Share on other sites