MakisM 3,965 Report post Posted December 4, 2008 γιατί τα ναρκωτικά σε προσβάλλουν?κοινωνικά... γιατί δεν είναι αποδεκτό όπως το κάπνισμα ,στην Ολλανδία είναι λίγο διαφορετικά βέβαια τα πράγματα για την χρήση light ναρκωτικών... βέβαια όλα αυτά που είναι εθιστικά προιοντα έχουν την ίδια ψυχολογική βάση. ... Ε να μην λεμε κι ο,τι θεμε... Δεν προκειται αυτος που καπνισε ενα πακετο Μαλμπορα να βγει με το αυτοκινητο και να ξεκληρισει οικογενειες, οπως θα κανει ο πιτσιρικας που καπνισε ενα 'τσιγαρακι' μαριχουανα και εχει πνιγει στο γελιο και του φαινεται αστειο το πως πανε τ'αυτοκινητα... Εχω ζησει 6 χρονια στην Καλιφορνια και εχω δει τα σκηνικα με αθροιστικα δεκαδες αν οχι εκατονταδες νεκρους... Το φοβεροτερο ολων, καποιος μαστουρωμενος, μπηκε αναποδα στην ραμπα εξοδου, προκαλεσε μετωπικη, επεζησε, σκοτωσε ομως τον απεναντι (νομιμα) ερχομενο και μετα εκανε μηνυση για αποζημιωση στους κληρονομους, γιατι θα μπορουσε λεει ο νηφαλιος να τον ειχε αποφυγει... Επισης, δεν θυμαμαι ποτε να εχει μεινει καπνιστης απο λεφτα και να κανει διαρηξεις, η ενοπλες ληστειες μετα φονου για να παρει ενα πακετο Malboro... Θυμαμαι ομως πριν φυγω απο το Χιουστον, ενοπλη ληστεια μετα φονου οπου δυο πρεζονια ακολουθησαν (τυχαια) ενα απο τους πιο γνωστους φιλανθρωπους του Χιουστον, οταν εφτασε σπιτι του, πυροβολησαν με δικανο την κλειδαρια της μπροστινης πορτας, μπηκαν μεσα, τον σκοτωσαν εν ψυχρω, πηραν καμμια εικοσαρια δολλαρια που ειχε ψιλα στο πορτοφολι του και φυγαν σαν κυριοι... Υπαρχουν διαβαθμησεις για ολα, αλλα υπαρχουν και διαφορες. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted December 4, 2008 Μα ειναι πολυ απλο το τι θα γινει.......!Δεν θα πηγαινουν οι μη καπνιστες στα μπουζουκια......! .. Λοιπον εχθές είχα πάει με μια μεγάλη παρέα σε μια ταβέρνα κάπου σε ένα χωριό , στις Δαβιές και είχαμε πάρει μαζί μας κιθάρες και μπόλικη διάθεση. Δεν ξέρω πόσο κρασί ήπιαμε , αρκετό - ενώ οι περισσότεροι κάπνιζαν - ΟΥΤΕ που με ένοιαζε και ούτε που με ενόχλησε, δεν μου πέρασε καν απο το μυαλό. Υποθέτω οτι δεν θα είχε και νόημα να ισχύει το αντίθετο, προφανώς γιατί η στιγμή είχε άλλη βαρύτητα σε αυτόν τον χώρο , κοινώς όλοι πήγαμε για να ξεκουβαλήσουμε τα ζόρια μας. Από την άλλη αν συζητάγαμε ένα τέτοιο ζήτημα σε άλλο χώρο και με άλλες προϋποθέσεις , όλοι θα συμφωνούσαν πάνω στην λογική ενός τέτοιου μέτρου .. Αυτό το παράδοξο είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα που καταδεικνύει κάποια αδιέξοδα της ύπαρξης και οι εθισμοί φυσικά παίζουν τον ρόλο τους. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted December 4, 2008 Επειδή πολλοί ίσως το αγνοούν, αναφέρω οτι οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν ασφαλίζουν καπνιστές που κάνουν 2 πακέτα τη μέρα. Επίσης να αναφέρω ότι αν κάποιος επενδύει τα χρήματα ενός πακέτου τσιγάρα την ημέρα σε ένα επενδυτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, θα μπορεί να απολαμβάνει πρόσθετη σύνταξη που θα του εξασφαλίζει ενα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής. Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted December 4, 2008 Μα ειναι πολυ απλο το τι θα γινει.......!Δεν θα πηγαινουν οι μη καπνιστες στα μπουζουκια......! Θα πηγαίνουν, θα πηγαίνουν... Όπως πήγαιναν και οι μη καπνιστές σε μπουζούκια , μπαρ, καφέ και εστιατόρια. Όπως πηγαίναμε σχολείο και τρέχαμε στα διαλείμματα για τσιγάρο, όπως πάνε σινεμά και θέατρο εδώ και χρόνια... Σιγά τι θα πάθουν αν δεν καπνίσουν για λίγη ώρα. Ας πάρουν τσίχλες νικοτίνης και ηλεκτρονικά τσιγάρα, οι πιο εξαρτημένοι. Πρόπερσι, στο Chamonix, πήγαμε σε απογευματινό μπαρ αμέσως μετά το σκι (με μπότες σακίδια κλπ εφόδια). Μέσα μια ροκ μπάντα και το μαγαζί φίσκα να χορεύει όρθιο, κατεβάζοντας τόννους μπίρα. Τσιγάρο μηδέν και μέσα σε 3 ώρες, που κράτησε το live, ελάχιστοι βγήκαν έξω για ένα τσιγαράκι (τους βλέπαμε από τη τζαμαρία). Μετά που άδειασε το μαγαζί, είδα πάρα πολλούς να καπνίζουν έξω στο δρόμο, που σημαίνει ότι όλοι αντέχουν... Κανένας δεν πέθανε, ούτε έπαθε τίποτα από έλλειψη τσιγάρου... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 4, 2008 Σε λίγο καιρό Telxinas, μάλλον θα εξυμνείς το μέτρο και σου εύχομαι να κρατήσεις χαρακτήρα και να αντέξεις, ώστε να μην το ξαναβάλεις ποτέ στο στόμα σου... Παρακαλάω στα μέρη που πηγαίνω να υπάρχουν καπνιστές. Όσο δεν με σκοτώνει(η "ζήλια" να καπνίσω κι εγώ επειδή καπνίζουν οι άλλοι) με κάνει ακόμα πιο δυνατό. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο εμπόριο και απαγορεύεται η χρήση τους οπουδήποτε... Έγραψες κάποια παραδείγματα όπλα, πριόνια κλπ. Μπορείς να σκοτώσεις με αυτά για αυτό λοιπόν η χρήση τους είναι περιορισμένη. Αν σκοτώσεις δε, πας και φυλακή. Τί γίνεται με το τσιγάρο; Αν κάποιος αναπνεύσει τον καπνό ενός καπνιστή και πάθει έμφραγμα και τιγκανά στο καπάκι, ο καπνιστής πάει δικαστήριο για φόνο; Βλέπεις υπάρχει μια διαφορά. Άρα λοιπόν η χρήση του τσιγάρου επιτρέπεται. Κι όμως δεν θα επιτρέπεται σε ένα μεγάλο ποσοστό. Γιατί να μην επιτρέπεται παντού; Αφού δεν είναι κακό το τσιγάρο. Πώς; Είναι κακό; Δεν πρέπει να επιτρέπεται 100%, πόσο μάλλον να πωλείται, ε; Ε μην χ..ω! Και επιπλέον μην είμαστε στρούθο. Το τσιγάρο θα έπρεπε να απαγορευθεί από την παραγωγή του, όλα τα άλλα είναι να λέμε ότι μας νοιάζει το θέμα. Και κάτι άλλο. Το παθητικό κάπνισμα και το ότι είναι χειρότερο από το κανονικό, είναι μύθος. Ο καπνός φεύγει από τα πνευμόνια σε μεγάλο βαθμό φιλτραρισμένος από τις βλαβερές ουσίες. Όσο και να χτυπιέται ο αντι(παθητικός)-καπνιστής, δεν τραβάει το μεγάλο ζόρι στην υγεία του. Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted December 4, 2008 Και κάτι άλλο. Το παθητικό κάπνισμα και το ότι είναι χειρότερο από το κανονικό, είναι μύθος. Μπορείς να το αποδείξεις; Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted December 4, 2008 Και κάτι άλλο. Το παθητικό κάπνισμα και το ότι είναι χειρότερο από το κανονικό, είναι μύθος. Ο καπνός φεύγει από τα πνευμόνια σε μεγάλο βαθμό φιλτραρισμένος από τις βλαβερές ουσίες. Όσο και να χτυπιέται ο αντι(παθητικός)-καπνιστής, δεν τραβάει το μεγάλο ζόρι στην υγεία του. Telxinas σταμάτα να παραπληροφορείς. Υπάρχουν μελέτες (σαν αυτή που σου είπα να διαβάσεις και ΔΕΝ διάβασες) που δείχνουν πως το παθητικό είναι βλαβερό. Να τελειώνουμε με αυτό το πράγμα, επιτέλους, μην λέμε τα ίδια ! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 4, 2008 Εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι έχεις πάθει κακό; Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 4, 2008 Σορρυ ρε φίλε, δεν τρώω ποτέ μασημένα. Αν το παθητικό είναι χειρότερο απο το κανονικό, τότε βάλανε και στην κόλαση forthnet. Σορρυ και πάλι. Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted December 4, 2008 Ε, μην φάς , πίστευε οτι σε φωτίσει ο πανάγαθος ! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 4, 2008 ...Κανένας δεν πέθανε, ούτε έπαθε τίποτα από έλλειψη τσιγάρου... Αυτο μην το λες... Ξερεις ποσοι φονοι 'εν βρασμω ψυχης' εχουν γινει γιατι του τελειωσαν του τσελιγκα τα σερτικα και τον στραβοκυταξε η κυρα;... Σοβαρα τωρα...πτηση Νεα Υορκη-Σιγκαπουρη...με σταση στο Amsterdam. Μπαινω Singapore Air, (καπου γυρω στο '92) απογειωνεται, σβηνει το σημα για τις ζωνες, περιμενω με το πακεττο και τον αναπτηρα στο χερι, να σβησει το 'τσιγαρο Χ' τπτ Ρωταω την αεροσυνοδο, μπορειτε να υπενθυμισετε στον πιλοτο να σβησει το 'απαγορευεται...' γιατι μαλλον το ξεχασε... Οχι μου λεει, απο δυο μηνες τωρα η Singapore ειναι ακαπνη... ΚΟΛΑΣΗ!!! Μετα απο 8 ωρες βγαινουμε στο Amsterdam και κανουμε μισο πακετο σε 15 λεπτα... μετα, 14 ωρες στο καθαρτηριο Την επομενη φορα λεω στο ταξιδιωτικο γραφειο 'Οχι Singapore' θα τους δειξω εγω... Μπαινω στην American Airlines και.... μενω με το πακετο στο χερι...Μολις το αλλαξαν και αυτοι... Χρονια αργοτερα (3) πεταω Ιαπωνια με την JAL. Η μονη εταιρεια που εχει ακομη καπνιζοντες... Πονηρα ο ΜακηςΜ-σαν κλεινει business class στους μη καπνιζοντες (New York-Narita non-stop 16 ωρες σχεδον). Στην ακαπνη business class ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. Εχω τρεις αεροσυνοδους να με περιποιουνται, σαμπανιες, ποτακια, μια ομορφουλα βαλθηκε να μου μαθει τα γιαπωνεζικα του τουριστα... (μην κοιτατε, τοτε ημουν 35 χρονων και 78 κιλα... , οχι στα χαλια που ειμαι τωρα... ). Καποια στιγμη σηκωνομαι και παω στον απανω οροφο των καπνιζοντων...Τεκες!!! Δεν υπαρχει θεση αδεια στην business και απαγορευεται το φουμαρειν ορθιος...Με στελνουν για ενα σερτικο στην economy...Grand τεκες... Δεν αναψα, πηρα τρεις βαθειες εισπνοες, ισιωσα και γυρισα στην θεση μου... Που πηγες MakisM-san? ...μου κανει η ομορφουλα. Για ενα σερτικο, αλλα που... Μα καλα μου λεει, γιατι δεν καπνιζεις εδω; Μονος σου εισαι... και βγαζει ενα πακετο και μου προσφερει... Αχχ...οι παλιες, καλες εποχες... Τωρα τη βγαζουμε ακαπνοι... ...χωρια οτι σπανια παμε Singapore... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 4, 2008 Ε να μην λεμε κι ο,τι θεμε... Δεν προκειται αυτος που καπνισε ενα πακετο Μαλμπορα να βγει με το αυτοκινητο και να ξεκληρισει οικογενειες, οπως θα κανει ο πιτσιρικας που καπνισε ενα 'τσιγαρακι' μαριχουανα και εχει πνιγει στο γελιο και του φαινεται αστειο το πως πανε τ'αυτοκινητα... Εχω ζησει 6 χρονια στην Καλιφορνια και εχω δει τα σκηνικα με αθροιστικα δεκαδες αν οχι εκατονταδες νεκρους... Το φοβεροτερο ολων, καποιος μαστουρωμενος, μπηκε αναποδα στην ραμπα εξοδου, προκαλεσε μετωπικη, επεζησε, σκοτωσε ομως τον απεναντι (νομιμα) ερχομενο και μετα εκανε μηνυση για αποζημιωση στους κληρονομους, γιατι θα μπορουσε λεει ο νηφαλιος να τον ειχε αποφυγει... που να δεις πόσους έχουν σκοτώσει οι μεθυσμένοι... αλλα πάνε χρόνια απο την ποτοαπαγόρευση... εμένα γνωστός είχε δυστήχημα με το αυτοκίνητο επειδή του έπεσε η καφτρα απο το τσιγάρο και πηγε να την σβήσει που να δεις τι γίνεται όταν μιλάς στο κινητό και οδηγάς.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 4, 2008 Α γειά σου τώρα. Με την πίστη λοιπόν μην ζητάς από τους πάντες να σταματήσουν το κάπνισμα επειδή εσύ δεν μπήκες στη διαδικασία να το λειτουργήσεις 1 δευτερόλεπτο το μυαλό σου. Σταμάτα για λίγο τις επίσημες πηγές που συνέχεια επικαλείσαι και κάτσε για μια φορά να σκεφτείς. Γιατί για μένα, οι επίσημες πηγές σου δεν είναι τίποτα άλλο από εφευρέσεις-όπλα εναντίον των δολοφόνων καπνιστών. Άλλωστε δεν είναι και η πρώτη φορά που "μελέτες" βγαίνουν και που μετά αποδεικνύονται μπαρούφες και ότι είχαν σκοπό κάποιο συμφέρον. Και επειδή δεν καταλάβες τι σημαίνει να έχεις forthnet, είτε στην κόλαση είτε στον παράδεισο, σαν καπνιστής πάντα, σημαίνει ότι αν έναν καπνιστής καπνίζει σε έναν κλειστό χώρο, που σημαίνει ταυτόχρονα και παθητικός καπνιστής, δεν θα προλάβαινε να πατήσει τα 30. Κάνε τις προσθέσεις σου και μάλλον θα καταλάβεις. Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted December 4, 2008 Το ευτύχημα είναι ότι ακόμα και ο Βέγγος κοιτάζει και κάνει γκριμάτσα απαξίωσης Σημερινή ανακοίνωση από τον Υπουργό Υγείας ότι το μέτρο δεν θα τεθεί σε εφαρμογή την 01/01/2010, αλλά πιο νωρίς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 01/07/2009. Άντε και καλό καλοκαίρι. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted December 4, 2008 (edited) Αυτοί που πίνουν και οδηγούν μπορεί να γίνουν άμεσα δολοφόνοι, αυτοί που καπνίζουν σε κλειστούς χώρους με άλλους είναι μελλοντικοί. Edited December 4, 2008 by fotski Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted December 4, 2008 Telxinas μάλλον προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου...αλλά κατά βάθος το νιώθεις ότι δεν έχεις δίκιο, αλλιώς δεν θα έκοβες το τσιγάρο. Τι θες να πεις ότι ένας μπάρμαν η ένα γκαρσόνι, που χρόνια κάνει 8ωρα σε εντελώς κορεσμένο περιβάλλον καπνού, δεν είναι σαν να καπνίζει; Μήπως οι καπνιστές το σβήνουν το τσιγάρο μετά από κάθε ρουφηξιά; Το τσιγάρο μας ενοχλεί, γιατί βλάπτει κι όχι γιατί νομίζουμε ότι μας βλάπτει. Πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν άσθμα και το παθητικό κάπνισμα τους "σκοτώνει". Τους υπόλοιπους παθητικούς πιο αργά, αλλά τους αφαιρεί σίγουρα χρόνια. Οι βρογχίτιδες και τα αναπνευστικά προβλήματα των παιδιών των καπνιστών είναι μύθος; Αν θέλεις να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου μπορείς να το κάνεις ελεύθερα, αναζητώντας την αλήθεια, αν το παθητικό κάπνισμα σκοτώνει. Μπορείς μάλιστα να χρησιμοποιήσεις τα παιδιά σου σαν πειραματόζωα (αν έχεις), γι αυτή σου την αναζήτηση, αλλά μη μας προσκομίζεις άλλες τέτοιες "αποδείξεις" σαν τις παραπάνω. Έχω καπνίσει πολλά τσιγάρα για να ξέρω τι ακριβώς γίνεται και πως αισθάνεται ο καπνιστής. Επίσης ξέρω ότι αν βγω ένα βράδυ, ακόμα και την άλλη μέρα τα ρουθούνια βγάζουν μαύρα κατάλοιπα από την πίσσα. Το ξέρω δεν πείθεσαι, αλλά αποθήκευσε κάπου αυτά που γράφεις, να τα διαβάσεις μετά από μερικά χρόνια (ελπίζω άκαπνος). Πολλά είπα και πολύ ασχολήθηκα για κάτι που είναι αυταπόδεικτο... Αν το τσιγάρο δεν μας πείραζε δεν θα είχε ασχοληθεί κανένας και το μέτρο θα ήταν άσκοπο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 4, 2008 βρε ο Τελχινας δεν διαφωνεί με αυτά... ποσο μάλλον που το δείχνει εμπρακτα! Αυτό που τον "χαλάει" είναι η ντεμεκ προσπάθεια κατά του καπνίσματος! το ξανα είπαμε, μην γίνεστε κοινωνικοί ρατσιστές και ασχολείστε μόνο με τους μη καπνιστές...το πρόβλημα το έχουν οι καπνιστές... ο σκοπός είναι πως θα γίνει να μην καπνίζουν οι καπνιστές. Δεν φταιει ο χρήστης , ο έμπορος φταιει...εκτός και αν σκεφτεστε το παιδί μου μην μπλέξει οι άλλοι να... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 4, 2008 Louis, απλά βαρέθηκα τα ψέμματα και τις "ευαισθησίες" κάποιων. Δυστυχώς κανείς δεν μπόρεσε να διακρίνει ότι εγώ σε όλο το thread λέω απαγόρευση ακόμα και πώλησης, ακόμα και στην φάση που κάπνιζα, αυτό υποστήριζα. Δεν είναι δυνατόν να εκλείψει το κάπνισμα με τέτοιους χαζούς λόγους. Τόσα και τόσα γράφτηκαν, γύρω από το τσιγάρο, και τι πάμε να κάνουμε; Τάχα μου ενοχλείς τον άλλον και σταμάτα να καπνίζεις; Πού είναι η ενημέρωση; Που είναι η βοήθεια; Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που υποφέρουν και δεν μπορούν κάνουν τίποτα. Τους αντικαπνιστές θα σκεφτούν; Αν δεν λογαριάζετε στο παραμικρό το πόσο άσχημα νοιώθουν αν δεν καπνίζουν άλλο τόσο θα αρνούνται να σας λογαριάζουν. Όσο και να σας φαίνεται παράξενο αυτό και άδικο. Προσγειωθείτε επιτέλους. Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted December 4, 2008 Κανείς δεν θα πει στον άλλο να σταματήσει να καπνίζει. Απλά δεν θα καπνίζει στη μούρη του άλλου. Το μέτρο είναι εξαιρετικό και έπρεπε ήδη να έχει ξεκινήσει. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted December 4, 2008 Ναι δεν έχεις άδικο σε αυτό το θέμα... Μην το ανακατεύεις όμως, γιατί το χάνεις το δίκιο σου... Το θέμα μας είναι ναι η όχι το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους και όχι πως θα κόψετε το κάπνισμα... Κρίνουμε το μέτρο και όχι συνολικά το τσιγάρο και τις βιομηχανίες. Αυτό είναι άλλο θέμα και εκεί μπαίνουν και τα τρόφιμα και ένα σωρό άλλα που είναι στο εμπόριο και επιτρέπονται με αμφίβολες συνέπειες για την υγεία. Καλό θα ήταν να κάνουμε κι ένα θέμα γι αυτά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 4, 2008 Ναι, γιατί πραγματικά, εάν μας ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, θα βάζαμε τίτλο που θα περιείχε την λέξη ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ! Και όχι αν εδώ επιτρέπεται ή αν εκεί επιτρέπεται. Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted December 4, 2008 όσοι θέλουν να καπνίζουν, καλά κάνουν και θέλουν ....θα πρεπει όμως να πληρωνουν το πακέτο 30- 40 ευρω, από τα οποία τα 3/4 αυτων των χρημάτων να πηγαίνουν στις υπηρεσίες υγείας ..... δεν μπορεί ΟΛΗ η κοινωνία να επιβαρύνεται με το ΥΠΕΡΟΓΚΟ κόστος, που έχει η διασκέδαση των λίγων .... ετσι... συμφωνω απολυτως επισης προτεινω 300 ευρω το μηνα επιπλεον εισφορα προς το ασφαλιστικο τους ταμειο για ολους τους παχυσαρκους. προτεινω φορο στην βενζινη 1 ευρω ανα λιτρο υπερ του υπουργειου υγειας (τα αυτοκινητα στην ελλαδα στοιχιζουν πολυ περισσοτερο στις υπηρεσιες υγειας απο το καπνισμα). να απαγορευτει και η ορειβασια γιατι δεν θελω να πληρωνω επιχειρησεις διασωσης για ανοητους που ανεβαινουν στα βουνα μεσα στο καταχειμωνο! για να μην πιασω τωρα και τους σακχαροδιαβητικους, δυσλιποπρωτειναιμικους, θαλασσαιμικους κλπ κλπ και ποσο επιβαρυνουν κι αυτοι το συστημα υγειας... τσ τσ τσ επικινδυνα πραγματα Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 4, 2008 ...Για τις αιμορροϊδες εχεις τιποτα μπαρμπα;... Τι κοντυλι να τους χωσουμε; Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted December 4, 2008 ναι αμε, πλυσιμο με κρυο νερο, καταπολεμηση της δυσκοιλιοτητας, καμια καταπραυντικη αλοιφουλα, κανα χειρουργο Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted December 4, 2008 για να μην πιασω τωρα και τους σακχαροδιαβητικους, δυσλιποπρωτειναιμικους, θαλασσαιμικους κλπ κλπ και ποσο επιβαρυνουν κι αυτοι το συστημα υγειας... αυτών των άτυχων ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ τους να πάσχουν από σάκχαρο, δυσλιπιδαιμία ή θαλασσαιμία ....... επισης προτεινω 300 ευρω το μηνα επιπλεον εισφορα προς το ασφαλιστικο τους ταμειο για ολους τους παχυσαρκους..... τα αυτοκινητα στην ελλαδα στοιχιζουν πολυ περισσοτερο στις υπηρεσιες υγειας απο το καπνισμα μάλλον την είχατε κάνει κοπάνα από το μάθημα Υγιεινής και Επιδημιολογίας εκείνη την ημέρα ..... ναι αμε,πλυσιμο με κρυο νερο, καταπολεμηση της δυσκοιλιοτητας, καμια καταπραυντικη αλοιφουλα, κανα χειρουργο αυτή είναι η αντιμετώπιση των αιμορροίδων την δεκαετία του '70 ..... προσέξτε μην πάτε με αυτές τις απόψεις στις εξετάσεις ειδικότητας ...... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites