ls555 0 Report post Posted December 8, 2009 γεια σε ολους, με λενε ηλια ειμαι απο καστορια, ασχολουμε με το snowboard καλως σας βρηκα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 8, 2009 καλως μας ηρθες στην παρεα μας.καλες κατεβασιες να εχεις... Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted December 8, 2009 Καλώς ήρθες στην παρέα μας Ηλία. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 8, 2009 καλως ηρθες στο sc Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 8, 2009 Καλώς μας ήρθες! Καμια σχέση με ένα παλιόπαιδο Καστοριανό μέλος ΔΣ υπάρχει; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 8, 2009 Καλώς ήρθες! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted December 8, 2009 Γειά σου Ηλία,καλώς μας ήλθες! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 8, 2009 Καλώς ήλθες Ηλια Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 8, 2009 Καλως τον συγχωριανο! Ελπιζω να περασεις καλα μαζι μας και να γνωριστουμε με την πρωτη ευκαιρια (εκδρομη στο Πισοδερι }. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jvpiter 2 Report post Posted December 9, 2009 Γουέλκαμ και καλή συνέχεια! Quote "Φασούλι το φασούλι δεν γίνονται περιουσίες.... γίνονται Φασολάδες!" Μιχάλης Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 9, 2009 Welcome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ls555 0 Report post Posted December 11, 2009 Καλώς μας ήρθες!Καμια σχέση με ένα παλιόπαιδο Καστοριανό μέλος ΔΣ υπάρχει; οχι δεν εχω καμια σχεση, και σας ευχαριστω ολους για το καλωσορισμα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ls555 0 Report post Posted December 11, 2009 Καλως τον συγχωριανο! Ελπιζω να περασεις καλα μαζι μας και να γνωριστουμε με την πρωτη ευκαιρια (εκδρομη στο Πισοδερι }. Φιλικα ΜακηςΜ γεια σου συγχωριανε!! μαλλον για σενα πηγαινε το παλιοπαιδο ε??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 11, 2009 γεια σου συγχωριανε!! μαλλον για σενα πηγαινε το παλιοπαιδο ε??? Oχι! Για τον αλλο τον Μακη(στοπ) Εγω δεν ειμαι αιρετος... Quote Share this post Link to post Share on other sites