maestros1 43 Report post Posted January 12, 2012 Στάθη συγχαρητήτια για το περιοδικό σου. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη για την Ελληνική χιονοδρομία όντας σε τόσο χαλεπούς καιρούς. Είναι απίστευτο πόσο κοντόφθαλμοι μπορούν να είναι κάποιοι επιχειρηματίες. Άκου να σου επιστρέψει τα περιοδικά... Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted January 12, 2012 (edited) το μαγαζi μ που ιναι ρε φιλε σαυτην την φιλαδα, δηλ., στο θκομ το μαγαζι θα διαφημισω αλλονου ΧΚ?Αι παρ τα περιοδικας απο δω μεσα. Στάθη συγχαρητήτια για το περιοδικό σου. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη για την Ελληνική χιονοδρομία όντας σε τόσο χαλεπούς καιρούς. Είναι απίστευτο πόσο κοντόφθαλμοι μπορούν να είναι κάποιοι επιχειρηματίες. Άκου να σου επιστρέψει τα περιοδικά... Στάθη συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά Edited January 12, 2012 by Wipika www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 12, 2012 Παιδιά οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τα δύο επόμενα ΣΚ είναι για απίστευτα φαινόμενα. Αν επιβεβαιωθούν Το καλό ότι θα θαφτούμε και το κακό πανε χαμένα τα Σ/Κ :Shame On You: Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 13, 2012 και ελεγα να ερθω αυριο ο δρομος θα ειναι ανοιχτος;; εχω μεν χιονολαστιχα αλλα κυκλοφορουν πολλοι στοκοι Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 13, 2012 και ελεγα να ερθω αυριοο δρομος θα ειναι ανοιχτος;; εχω μεν χιονολαστιχα αλλα κυκλοφορουν πολλοι στοκοι πισοδερι ...νο προπλεμ .. ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 13, 2012 το θεμα ειναι , θα βλεπουμε τιποτα ή την τυφλα μας...θα εχει κλειστο καιρο Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 13, 2012 Το Πισοδέρι έχει τα δέντρα. Το ερώτημα λοιπόν είναι αν θα έχει φρέσκο χιόνι για να τα απολαύσετε. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
j.s. 9 Report post Posted January 13, 2012 (edited) Μάλιστα.Γελάκια πάνω στο ιδίωμα γλώσσας ενός κομματιού του Ελληνισμού που κράτησε Θερμοπύλες στα Δυτικά Σύνορα μας. Με απόλυτη επιτυχία. Πάμε και μια μετάφραση προς τον Ανατολικό Ελληνισμό: "Μέρεν το μαγαζίμ σε ατην την φυλλάδαν ,πεα με σε τεμέτερον το μαγαζίμ θα ελέγω πράματα για αλλονου το μαγαζιν??έπαρ τα περιοδικας απαδακες" Για βγείτε και βάλτε γελάκια και σε αυτήν την φράση ,να γελάσουμε όλοι μαζί. Και ένα βιντεάκι να δείτε ο κύριος με τη γλώσσα του οποίου γελάτε ,τι έκανε εκείνο το βράδυ, το χιόνι που βλέπετε είναι από το πάρκιγκ στα 1500 μόλις μέτρα: YouTube Video -> Edited January 13, 2012 by j.s. Administrator Snowreport Forum Share this post Link to post Share on other sites
kantoniou 333 Report post Posted January 13, 2012 (edited) Μάλιστα.Γελάκια πάνω στο ιδίωμα γλώσσας ενός κομματιού του Ελληνισμού που κράτησε Θερμοπύλες στα Δυτικά Σύνορα μας.Με απόλυτη επιτυχία. Πάμε και μια μετάφραση προς τον Ανατολικό Ελληνισμό: "Μέρεν το μαγαζίμ σε ατην την φυλλάδαν ,πεα με σε τεμέτερον το μαγαζίμ θα ελέγω πράματα για αλλονου το μαγαζιν??έπαρ τα περιοδικας απαδακες" Για βγείτε και βάλτε γελάκια και σε αυτήν την φράση ,να γελάσουμε όλοι μαζί. Και ένα βιντεάκι να δείτε ο κύριος με τη γλώσσα του οποίου γελάτε ,τι έκανε εκείνο το βράδυ, το χιόνι που βλέπετε είναι από το πάρκιγκ στα 1500 μόλις μέτρα: j.s., σε οποια διαλεκτο και να εδινε κανεις αυτη την απαντηση, για γελια θα ηταν. Η νοοτροπια αυτη, γνωρισμα γενικοτερα της κοινωνιας μας, μονο κακο κανει, ειδικα σε εναν τομεα οπως τον τουρισμο και ακομη ειδικοτερα σε μια αγορα που παλευει να διατηρηθει ή να αναπτυχθει ΣΥΝΟΛΙΚΑ στη χωρα. Προσωπικα δεν κοροϊδευω τον τροπο ομιλιας κανενος, και κακως εγινε κατι τετοιο (αν εγινε), αλλα το περιεχομενο των λογων, που ειναι πραγματι αξιο ειρωνιας. Τωρα για Θερμοπυλες ή για ηρωισμους με το ρατρακ , ασε καλυτερα. Αξιοι για τον τροπο που λειτουργουν το ΧΚ, αλλα οι ιστοριες για το πως γινονται οι αναθεσεις, οι μικροτητες (μην πω τιποτα βαρυτερο) που εγιναν τη χρονια που δεν το πηραν, τα παραμυθια για το υψος χιονιου στις πιστες κλπ ειναι γνωστα σε πολλους πιστευω... Edited January 13, 2012 by kantoniou Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing. Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 13, 2012 Εχω την εντυπωση Δημητρη "J.s." οτι μαλλον μιλας για "κερκοπορτες και για εφιαλτες", ασε καλυτερα τις θερμοπυλες σε αλλους που πραγματικα τις κρατησανε και οχι αλλα λογια να αγαπιωμαστε.....δυστυχως καποιοι συνεχιζουν να βλεπουν το δεντρο χανοντας το δασος, παντως εγω, χαμενος φιλε μου καλε δεν ειμαι απο την "παρ ολιγον συνεργασια"..... ΥΓ.Παιδια ευχαριστω για τα καλα σας λογια, στο μελλον θα γινουμε καλυτεροι!! Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 13, 2012 ελεγα να ερθω αυριο (ημουνα μεταξυ 3-5 Πισοδερι) αλλα τελικα θα κανω σκι στον υπνο μου παλι... Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 14, 2012 ελεγα να ερθω αυριο (ημουνα μεταξυ 3-5 Πισοδερι) αλλα τελικα θα κανω σκι στον υπνο μου παλι... kia egv ekei ekana ski ston ypno moy :Nail Biting: αγαθος 3 ,ειναι επανω απο εχτες βραδυ , Φλώρινα μείον 12 πισοδερι μείον 2 ..απνοια και ξαστερια ,βραδυνο σκι τέλειο κατα λεγομενα του ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 15, 2012 καταπληκτικές βραδιες για νυχτερινό σκι απόλαυσαν όσοι ητανε επανω ..με φρεσκο χιονι και ξαστεριές .. σημερα ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ και τέλειες συνθικες για κατεβασιές ..περάσανε τελεια !!! ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 16, 2012 Τωρα για Θερμοπυλες ή για ηρωισμους με το ρατρακ , ασε καλυτερα. Αξιοι για τον τροπο που λειτουργουν το ΧΚ, αλλα οι ιστοριες για το πως γινονται οι αναθεσεις, οι μικροτητες (μην πω τιποτα βαρυτερο) που εγιναν τη χρονια που δεν το πηραν, τα παραμυθια για το υψος χιονιου στις πιστες κλπ ειναι γνωστα σε πολλους πιστευω... χτυπας εκει που ποναει κ εχεις δικιο...ειδικα στο τελευταιο.... οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted January 16, 2012 Δε συνηθίζω να παίρνω θέση, σε θέματα που δε με αφορούν. Πάντως, ούτε ο χαβαλές με την προφορά ΜΕ αρέσει, αλλά ούτε να πρέπει να τοποθετηθούμε για κάτι που έχει να κάνει με την επαγγελματική προσπάθεια κάποιων φίλων μας και τις σχέσεις τους με έτερο επαγγελματία. Νομίζω πως όλα αυτά θα λυθούν με τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. Αν υπάρξει - που μακάρι - δεύτερο τέυχος , άμεσα, μέσα σε αυτή την σεζόν και δεν υπάρχει ανταπόκριση αλλά ούτε και εκ νέου κρούση, τότε ναι, μπορεί ο καθένας να δηλώνει παραπονούμενος!!!! Για αυτό παιδιά βουρ - να μιλήσω λίγο βλάχικα - για το επόμενο τεύχος, κάντε ό,τι εσείς νομίζετε για την προώθησή του, αλλά δεν πιστεύω πως το φόρουμ αυτό είναι μέρος για να κρίνουμε μια καθαρά επαγγελματική διαφωνία. carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted January 16, 2012 (edited) Δε συνηθίζω να παίρνω θέση, σε θέματα που δε με αφορούν. Πάντως, ούτε ο χαβαλές με την προφορά ΜΕ αρέσει, αλλά ούτε να πρέπει να τοποθετηθούμε για κάτι που έχει να κάνει με την επαγγελματική προσπάθεια κάποιων φίλων μας και τις σχέσεις τους με έτερο επαγγελματία. Νομίζω πως όλα αυτά θα λυθούν με τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. Αν υπάρξει - που μακάρι - δεύτερο τέυχος , άμεσα, μέσα σε αυτή την σεζόν και δεν υπάρχει ανταπόκριση αλλά ούτε και εκ νέου κρούση, τότε ναι, μπορεί ο καθένας να δηλώνει παραπονούμενος!!!! Για αυτό παιδιά βουρ - να μιλήσω λίγο βλάχικα - για το επόμενο τεύχος, κάντε ό,τι εσείς νομίζετε για την προώθησή του, αλλά δεν πιστεύω πως το φόρουμ αυτό είναι μέρος για να κρίνουμε μια καθαρά επαγγελματική διαφωνία. Μην βλεπεις την παρεμβαση σου προσωπικα. Σαν αντιπροεδρος του Snowclub ειχες λογο να παρεμβεις για κατι που συμβαινει μεσα στο χωρο του. ........και αργισατε ως Δ.Σ υ.γ προσωπικα στεναχωρεθηκα με το ολο θεμα γιατι ολοι οι εμπλεκομενοι ειναι φιλοι μου και δεν ηθελα να παρω θεση αλλα εσεις επρεπε να κινηθειτε ποιο γρηγορα και να μην πλαναται το θεμα.... Edited January 16, 2012 by Gavis o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 16, 2012 σελεμελες? Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 17, 2012 οφ κος μαι τζον.αι εμ λιτλ νταουν μπικοζ ολ του κεδερ μαι φρεντ ..... καλα εσκισα παλι . ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted January 17, 2012 ........και αργισατε ως Δ.Σ[/b] Γιαννη, νομιζω οτι δεν εχει καμια δουλεια το ΔΣ στο συγκεκριμενο θεμα... Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted January 17, 2012 (edited) Γιαννη, νομιζω οτι δεν εχει καμια δουλειατο ΔΣ στο συγκεκριμενο θεμα... παντα κατα την γνωμη μου -που μπορει να ναι λαθος φυσικα-το ποστ του Σταθη επρεπε να διαγραφει αμεσα. Εκει πηγαινε η παρεμβαση του Δ.Σ να "μιλησει" τους mod....και μην μου γραψετε για δημοκρατια ,παρεμβαση,κτλ ...αλλου και αλλου.... Edited January 17, 2012 by Gavis o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 22, 2012 (edited) επιστροφη απο βιγλα .. τελειο βραδυνο σκι με ξαστεριά και μειον 8.5 το χιονι που έριξε νωρίτερα ηταν αρκετα καλο ,,τελεια χιονο κουρτίνα .. σημερα , ηλιοφάνεια ,επιτελους πέτυχα μερα με ηλιο ,μπορώντας έτσι να δοκιμάσουμε και την μασκα απο το λιτλ ..συμπερασμα τελεια ...κατα τα αλλα ευχαριστηθήκαμε την μερα μας .στο μέγιστό. μειονέκτημα η αγώνες που ειχαν δέσμευσή την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ πιστα . .. αυτα ειναι τα θετικά .... στα αρνητικά !! η αντιδράσεις τον αδελφών τοττη προς το πρόσωπό του του εκδότη του περιοδικού ,σχετικα με τα γραφόμενά του, πάνω στο ειρωνικό σχολιο, σχετικά με το λεκτική διάλεκτο που τους απέδωσε .. .στο ποστ που έγραψε !! Edited January 22, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 28, 2012 κανα νεο απο επανω !! δεν πήγα εγω δεν πήγε κανενας αλλος !! ο! μαι κοτ!!!!θα κόψω τις κοτσίδες μου :Batting Eyelashes: ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 28, 2012 (edited) http://www.snowreport.gr/snowcam/variko τελεια η νεα βεση τις καμερας οταν καταφερω ,,να την βρω :Batting Eyelashes: Edited January 28, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted February 2, 2012 τρελές χιονόπτωσης επανω μποις και η καμερα τρελάθηκε 80 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted February 2, 2012 πρωινες ,φωτο βγαίνοντας το πρωι Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us και τελειώνουν και τα ξυλα νωρις φετος !!! Uploaded with ImageShack.us και το νεο αποκτημα του αγαθου 3 . δοκιμαζοντας το για πρωτη φορα σε χιονι Uploaded with ImageShack.us ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites