Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ (Βίγλα) 2011 - 2012

Recommended Posts

Στάθη συγχαρητήτια για το περιοδικό σου. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη για την Ελληνική χιονοδρομία όντας σε τόσο χαλεπούς καιρούς. Είναι απίστευτο πόσο κοντόφθαλμοι μπορούν να είναι κάποιοι επιχειρηματίες. Άκου να σου επιστρέψει τα περιοδικά... :Thinking:

Share this post


Link to post
Share on other sites
το μαγαζi μ που ιναι ρε φιλε σαυτην την φιλαδα, δηλ., στο θκομ το μαγαζι θα διαφημισω αλλονου ΧΚ?Αι παρ τα περιοδικας απο δω μεσα.

 

:Thinking::sofa::hehe:

 

Στάθη συγχαρητήτια για το περιοδικό σου. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη για την Ελληνική χιονοδρομία όντας σε τόσο χαλεπούς καιρούς. Είναι απίστευτο πόσο κοντόφθαλμοι μπορούν να είναι κάποιοι επιχειρηματίες. Άκου να σου επιστρέψει τα περιοδικά... :veryangry:

 

Στάθη συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά :veryangry:

Edited by Wipika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τα δύο επόμενα ΣΚ είναι για απίστευτα φαινόμενα.

Αν επιβεβαιωθούν Το καλό ότι θα θαφτούμε και το κακό πανε χαμένα τα Σ/Κ :Shame On You:

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ελεγα να ερθω αυριο

ο δρομος θα ειναι ανοιχτος;; εχω μεν χιονολαστιχα αλλα κυκλοφορουν πολλοι στοκοι


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
και ελεγα να ερθω αυριο

ο δρομος θα ειναι ανοιχτος;; εχω μεν χιονολαστιχα αλλα κυκλοφορουν πολλοι στοκοι

 

πισοδερι ...νο προπλεμ .. B)


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

το θεμα ειναι , θα βλεπουμε τιποτα ή την τυφλα μας...θα εχει κλειστο καιρο


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλιστα.Γελάκια πάνω στο ιδίωμα γλώσσας ενός κομματιού του Ελληνισμού που κράτησε Θερμοπύλες στα Δυτικά Σύνορα μας.

Με απόλυτη επιτυχία.

Πάμε και μια μετάφραση προς τον Ανατολικό Ελληνισμό:

"Μέρεν το μαγαζίμ σε ατην την φυλλάδαν ,πεα με σε τεμέτερον το μαγαζίμ θα ελέγω πράματα για αλλονου το μαγαζιν??έπαρ τα περιοδικας απαδακες"

 

Για βγείτε και βάλτε γελάκια και σε αυτήν την φράση ,να γελάσουμε όλοι μαζί.

Και ένα βιντεάκι να δείτε ο κύριος με τη γλώσσα του οποίου γελάτε ,τι έκανε εκείνο το βράδυ, το χιόνι που βλέπετε είναι από το πάρκιγκ στα 1500 μόλις μέτρα:

 

YouTube Video ->
Edited by j.s.

Administrator Snowreport Forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μάλιστα.Γελάκια πάνω στο ιδίωμα γλώσσας ενός κομματιού του Ελληνισμού που κράτησε Θερμοπύλες στα Δυτικά Σύνορα μας.

Με απόλυτη επιτυχία.

Πάμε και μια μετάφραση προς τον Ανατολικό Ελληνισμό:

"Μέρεν το μαγαζίμ σε ατην την φυλλάδαν ,πεα με σε τεμέτερον το μαγαζίμ θα ελέγω πράματα για αλλονου το μαγαζιν??έπαρ τα περιοδικας απαδακες"

 

Για βγείτε και βάλτε γελάκια και σε αυτήν την φράση ,να γελάσουμε όλοι μαζί.

Και ένα βιντεάκι να δείτε ο κύριος με τη γλώσσα του οποίου γελάτε ,τι έκανε εκείνο το βράδυ, το χιόνι που βλέπετε είναι από το πάρκιγκ στα 1500 μόλις μέτρα:

j.s., σε οποια διαλεκτο και να εδινε κανεις αυτη την απαντηση, για γελια θα ηταν. Η νοοτροπια αυτη, γνωρισμα γενικοτερα της κοινωνιας μας, μονο κακο κανει, ειδικα σε εναν τομεα οπως τον τουρισμο και ακομη ειδικοτερα σε μια αγορα που παλευει να διατηρηθει ή να αναπτυχθει ΣΥΝΟΛΙΚΑ στη χωρα. Προσωπικα δεν κοροϊδευω τον τροπο ομιλιας κανενος, και κακως εγινε κατι τετοιο (αν εγινε), αλλα το περιεχομενο των λογων, που ειναι πραγματι αξιο ειρωνιας.

 

Τωρα για Θερμοπυλες ή για ηρωισμους με το ρατρακ :bow: , ασε καλυτερα. Αξιοι για τον τροπο που λειτουργουν το ΧΚ, αλλα οι ιστοριες για το πως γινονται οι αναθεσεις, οι μικροτητες (μην πω τιποτα βαρυτερο) που εγιναν τη χρονια που δεν το πηραν, τα παραμυθια για το υψος χιονιου στις πιστες κλπ ειναι γνωστα σε πολλους πιστευω...

Edited by kantoniou

Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω την εντυπωση Δημητρη "J.s." οτι μαλλον μιλας για "κερκοπορτες και για εφιαλτες", ασε καλυτερα τις θερμοπυλες σε αλλους που πραγματικα τις κρατησανε και οχι αλλα λογια να αγαπιωμαστε.....δυστυχως καποιοι συνεχιζουν να βλεπουν το δεντρο χανοντας το δασος, παντως εγω, χαμενος φιλε μου καλε δεν ειμαι απο την "παρ ολιγον συνεργασια"..... :bow:

 

ΥΓ.Παιδια ευχαριστω για τα καλα σας λογια, στο μελλον θα γινουμε καλυτεροι!! :bow:


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ελεγα να ερθω αυριο (ημουνα μεταξυ 3-5 Πισοδερι) αλλα τελικα θα κανω σκι στον υπνο μου παλι...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ελεγα να ερθω αυριο (ημουνα μεταξυ 3-5 Πισοδερι) αλλα τελικα θα κανω σκι στον υπνο μου παλι...

 

 

kia egv ekei ekana ski ston ypno moy

:Nail Biting:

αγαθος 3 ,ειναι επανω απο εχτες βραδυ , Φλώρινα μείον 12 πισοδερι μείον 2 ..απνοια και ξαστερια ,βραδυνο σκι τέλειο κατα λεγομενα του :P


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

καταπληκτικές βραδιες για νυχτερινό σκι απόλαυσαν όσοι ητανε επανω ..με φρεσκο χιονι και ξαστεριές ..

 

σημερα ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ και τέλειες συνθικες για κατεβασιές ..περάσανε τελεια !!! :)


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τωρα για Θερμοπυλες ή για ηρωισμους με το ρατρακ :clap: , ασε καλυτερα. Αξιοι για τον τροπο που λειτουργουν το ΧΚ, αλλα οι ιστοριες για το πως γινονται οι αναθεσεις, οι μικροτητες (μην πω τιποτα βαρυτερο) που εγιναν τη χρονια που δεν το πηραν, τα παραμυθια για το υψος χιονιου στις πιστες κλπ ειναι γνωστα σε πολλους πιστευω...

χτυπας εκει που ποναει κ εχεις δικιο...ειδικα στο τελευταιο....


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε συνηθίζω να παίρνω θέση, σε θέματα που δε με αφορούν. Πάντως, ούτε ο χαβαλές με την προφορά ΜΕ αρέσει, αλλά ούτε να πρέπει να τοποθετηθούμε για κάτι που έχει να κάνει με την επαγγελματική προσπάθεια κάποιων φίλων μας και τις σχέσεις τους με έτερο επαγγελματία. Νομίζω πως όλα αυτά θα λυθούν με τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. Αν υπάρξει - που μακάρι - δεύτερο τέυχος , άμεσα, μέσα σε αυτή την σεζόν και δεν υπάρχει ανταπόκριση αλλά ούτε και εκ νέου κρούση, τότε ναι, μπορεί ο καθένας να δηλώνει παραπονούμενος!!!!

 

Για αυτό παιδιά βουρ - να μιλήσω λίγο βλάχικα - για το επόμενο τεύχος, κάντε ό,τι εσείς νομίζετε για την προώθησή του, αλλά δεν πιστεύω πως το φόρουμ αυτό είναι μέρος για να κρίνουμε μια καθαρά επαγγελματική διαφωνία.


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δε συνηθίζω να παίρνω θέση, σε θέματα που δε με αφορούν. Πάντως, ούτε ο χαβαλές με την προφορά ΜΕ αρέσει, αλλά ούτε να πρέπει να τοποθετηθούμε για κάτι που έχει να κάνει με την επαγγελματική προσπάθεια κάποιων φίλων μας και τις σχέσεις τους με έτερο επαγγελματία. Νομίζω πως όλα αυτά θα λυθούν με τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. Αν υπάρξει - που μακάρι - δεύτερο τέυχος , άμεσα, μέσα σε αυτή την σεζόν και δεν υπάρχει ανταπόκριση αλλά ούτε και εκ νέου κρούση, τότε ναι, μπορεί ο καθένας να δηλώνει παραπονούμενος!!!!

 

Για αυτό παιδιά βουρ - να μιλήσω λίγο βλάχικα - για το επόμενο τεύχος, κάντε ό,τι εσείς νομίζετε για την προώθησή του, αλλά δεν πιστεύω πως το φόρουμ αυτό είναι μέρος για να κρίνουμε μια καθαρά επαγγελματική διαφωνία.

 

Μην βλεπεις την παρεμβαση σου προσωπικα.

Σαν αντιπροεδρος του Snowclub ειχες λογο να παρεμβεις για κατι που συμβαινει μεσα στο χωρο του.

 

........και αργισατε ως Δ.Σ

 

 

 

υ.γ

προσωπικα στεναχωρεθηκα με το ολο θεμα γιατι ολοι οι εμπλεκομενοι ειναι φιλοι μου και δεν ηθελα να παρω θεση αλλα εσεις επρεπε να κινηθειτε ποιο γρηγορα και να μην πλαναται το θεμα....

Edited by Gavis

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

οφ κος μαι τζον.αι εμ λιτλ νταουν μπικοζ ολ του κεδερ μαι φρεντ .....

 

 

καλα εσκισα παλι . :clap::angry2::yahoo:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
........και αργισατε ως Δ.Σ[/b]

 

Γιαννη, νομιζω οτι δεν εχει καμια δουλεια

το ΔΣ στο συγκεκριμενο θεμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γιαννη, νομιζω οτι δεν εχει καμια δουλεια

το ΔΣ στο συγκεκριμενο θεμα...

 

παντα κατα την γνωμη μου -που μπορει να ναι λαθος φυσικα-το ποστ του Σταθη επρεπε να διαγραφει αμεσα.

Εκει πηγαινε η παρεμβαση του Δ.Σ να "μιλησει" τους mod....και μην μου γραψετε για δημοκρατια ,παρεμβαση,κτλ :veryangry: ...αλλου και αλλου....

Edited by Gavis

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

επιστροφη απο βιγλα ..

 

τελειο βραδυνο σκι με ξαστεριά και μειον 8.5 το χιονι που έριξε νωρίτερα ηταν αρκετα καλο ,,τελεια χιονο κουρτίνα ..

σημερα , ηλιοφάνεια ,επιτελους πέτυχα μερα με ηλιο ,μπορώντας έτσι να δοκιμάσουμε και την μασκα απο το λιτλ ..συμπερασμα τελεια :P ...κατα τα αλλα ευχαριστηθήκαμε την μερα μας .στο μέγιστό. μειονέκτημα η αγώνες που ειχαν δέσμευσή την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ πιστα . ..

 

 

 

αυτα ειναι τα θετικά .... στα αρνητικά !! η αντιδράσεις τον αδελφών τοττη προς το πρόσωπό του του εκδότη του περιοδικού ,σχετικα με τα γραφόμενά του, πάνω στο ειρωνικό σχολιο, σχετικά με το λεκτική διάλεκτο :Hug: που τους απέδωσε .. .στο ποστ που έγραψε !!

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανα νεο απο επανω !!

 

δεν πήγα εγω δεν πήγε κανενας αλλος !! ο! μαι κοτ!!!!θα κόψω τις κοτσίδες μου :Batting Eyelashes:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τρελές χιονόπτωσης επανω μποις και η καμερα τρελάθηκε 80


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

πρωινες ,φωτο βγαίνοντας το πρωι

 

 

dsc02502h.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

dsc02503u.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

και τελειώνουν και τα ξυλα νωρις φετος !!!

 

dsc02505m.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

και το νεο αποκτημα του αγαθου 3 . δοκιμαζοντας το για πρωτη φορα σε χιονι

dsc02504t.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,793
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...