PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 12, 2012 (edited) σημερα λιγο μαπα το καρπουζι στο πισοδερι .. .πολλη αερας και δεν ανοιξαν τα καρεκλακια .. η λιανα ..τρελάθηκαν να κανουν σκι μονο στο συρόμενο ....... και με 12 ευρο την καρτα ...... κατόπιν ενημέρωσης .. σημερα η καρτα 12 ευρο!! αν πέσει ο αερας ανοίγουν και τα καρεκλακια ....!! χεχεχχ!! σε προλαβα λιανα Edited March 12, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 12, 2012 Χαχα!θα βαρεθείς να διαβάζεις οταν γυρισω. Χιονιζει ολη μερα-το χκ εχει απιστευτο χιονι-παροτι καναμε ολη μερα το συρομενο,καθε κατεβάσια ηταν κ διαφορετική.τα ιχνη σκεπαζονταν από τον αέρα κ το χιόνι,κ λιωσαμε στο μάθημα πούδρας με ήπιες κλισεις.δρόμος μόνο με αλυσίδες-πάντως,είμαστε παντός καιρού.στα μείον,φυσικά η κάρτα-αλλά και ότι στο sr είχε 5/5..σε άλλο χκ κάναμε σκι?στα συν,οι πιστέρ που προσπάθησαν μεχρι τέλους να ανοίξουν την καρέκλα,αλλά ο αέρας εκανε τσαλιμάκια... Παρακαλούμε τον καλό θεούλη να ελεησει 2 πεινασμένους πουδροφάγους,που σημερα έφαγαν μόνο το..πιατάκι και να ανοιξει το χκ! 2 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 12, 2012 1 απριλιου στο πισοδερι ,χαρουμενες εκδηλωσεις με μουσικη απο ντι,τσει παιχνιδια στο χιονι .αγωνες αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ και πολλα αλλα ,,λιανα μιας και εισαι επανω παρε περισσότερες πληροφορίες κατι για μαζι με σνοου ρεπορτ ακουγετε ! 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted March 12, 2012 1 απριλιου στο πισοδερι ,χαρουμενες εκδηλωσεις με μουσικη απο ντι,τσει παιχνιδια στο χιονι .αγωνες αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ και πολλα αλλα ,,λιανα μιας και εισαι επανω παρε περισσότερες πληροφορίες κατι για μαζι με σνοου ρεπορτ ακουγετε ! Ναι,θα ανέβει και ο nesta για σκι.... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 12, 2012 Ναι,θα ανέβει και ο nesta για σκι.... ... :popo: ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 13, 2012 μοναδικες η εμπειρίες τις λιανας ,απο το πισοδερι ..μετα απο πληροφορίες που εμαθα ..η ιδια θα μας τα πει πιστεύω καλυτερα οσονούπω.. 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 13, 2012 (edited) Γυρίζοντας με το πλοιο,στο μυαλό υπάρχουν μοναδικές εικόνες από το μαγευτικό πισοδέρι..όπως λεει κ η νανά: pisoderi rulezz!ευχαριστούμε το χκ,που παρά τον αέρα άνοιξε και τις 2 καρεκλες-τον καλό θεούλη που μας λυπήθηκε και μας χαρισε πολλές πούδρες-κ τον president που εν αγνοία μας,μεσολάβησε και ανέβηκαμε με το ρατράκ,πριν ανοίξει το χκ.η κατάβαση που ακολουθησε,μακράν η πιο χορταστική-πρόεδρε,επιφυλάσσομαι!!! Να είμαστε όλοι γεροί να γραφουμε χλμ στα πόδια μας και υπέροχες αναμνήσεις στο μυαλό! Υ.γ:το ποταμακι κατω από την πισοδερίου χαθηκε.. Edited March 13, 2012 by madskier 2 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 14, 2012 το ποταμακι λιανα μου ,,φετος δεν εκανε καθολου εμφανιση το βουνο στραγγίζεται φετος απο νερα το πισοδερι το χωριο ειχε προβλημα νερου και για ενα διαστημα η πυροσβεστική κουβαλουσε νερο απο το σαλε στο χωριο αυτη την στιγμη η πηγες ειναι επαρκές με χιλια ζορια .. ας ελπίσουμε με τα φετινά χιονια να γεμισουν η υδροφόρες ορίζοντές τις περιοχης !! καλη η βολτα με τα ρατρακ ετσι !! 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 14, 2012 (edited) ....συνέχεια από το νήμα των 3-5 πηγαδίων στο τουρ στη Β.Ελλάδα Ταξίδι μέσω Εδεσσας για Φλώρινα,όπου και παραλαμβάνουμε τα κλειδιά του δωματίου στις "Μούσες" στο Πισοδέρι-ήδη στις 7.30μμ χιονίζει κανονικά και με το νόμο μέσα στην πόλη,οπότε αποφασίζουμε να παραγγείλουμε κοψίδια και "σαντουιτς" με γύρο(κοινώς σουβλάκι) και να τα φάμε δίπλα στη φωτιά στο δωμάτιο.Φοβόμαστε και λίγο τις στροφές αφου Κυριακή βράδυ και ο δρόμος άσπρος με λιγοστή κυκλοφορία ίσως και να μην επέτρεπε την άνοδο μας στο χωριό αργότερα.Παρένθεση:κανένας ξενώνας πλην του δικού μας ανοικτός,εννοείται ότι η μοναδική ταβέρνα του χωριού κλειστή-δυστυχώς με χιονοδρομικό τουρισμό εβδομάδας το χκ θα δούλευε σφαιρα μαζί και οι κάτοικοι-απλά ερημιά και εγκατάλειψη.. Το πρωί της Δευτέρας,έπρεπε να κατέβουμε με τα σκι από το δωμάτιο αέρας και συνεχής χιονόπτωση χωρίς σταματημό από το προηγούμενο βράδυ Στο χκ έχει δοθεί αναστολή,με μόνη δυνατότητα λειτουργίας το συρόμενο και το baby -επιλέγουμε το συρόμενο και για πρώτη φορά στη ζωή μου έχω ένα ολόκληρο χκ στα πόδια μου-σε κάποιους ίσως θα φαινόταν βαρετό να κάνεις ένα συρόμενο από τις 10.30πμ-4.30μμ αλλά τελικα παρόλες τις αντι- ξοότητες και επειδή άλλαζε συνέχεια το τερέν,μας φαινόταν σαν να αλλαζε συνέχεια και η πίστα-ανεμοσούρια,πηδηματάκια και μικρό μπόνους το δρομάκι που σε οδηγούσε στα τελευταία 40-50 μέτρα της κεντρικής και ξανά τα ίδια.Πρώτη φορά οι πιστερ ήταν πιο πολλοί από τους χιονοδρόμους 3 έναντι 2. και λιγες φωτό Και είπαμε τελικά να γυρίσουμε,αλλά έπρεπε να σκάψουμε και λιιιιγο(τραγουδάμε σαν "η δουλεια κάνει τους άντρες") Και μια βραδυνή-δε σταματάει να χιονίζει λέμε!! Μετα το Σάκη και ενημέρωση από το φόρουμ και τους γκουρού,λέμε θα ξημερώσουν καλύτερες μέρες και ονειρευόμαστε αεράτες πούδρες.. Το πρωί μας έκανε παρέα και η 'Κουτάλα" γλυκύτατο πλάσμα που με τις ματάρες της μας έκλεψε την καρδιά και το μισό πρωινό... και ετοιμαζόμαστε ,ενώ βλέπουμε το ρατράκ να στρώνει την Πισοδερίου.. συνεχίζεται... Edited March 14, 2012 by madskier 10 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted March 14, 2012 αναμενουμε... Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 14, 2012 ..πάμε λοιπόν Η συννεφιά συνεχίζει για παρέα μας και ολίγον από αέρα,χωρίς όμως χιόνι... Φθάνοντας στο χκ,απογοήτευση ξανά-ο αέρας πάνω πολύ δυνατός και με τέτοια διεύθυνση που ευνοεί τον εκτροχιασμό..οπότε παίρνουμε τα μπατόν και πάμε μια βόλτα στην περιφερειακή-ούτε λόγος για καφέ... μια ιδέα από τα τροχόσπιτα(τα ποια?????)-πρόεδρε,τα σημάδια δεν τα βρήκα,όλα θαμμένα.. στο 10λεπτο,βαρεμάρα και σύσκεψη για επιστροφή στο νησί(τόοοοσο καλα)-ώσπου μας βλεπει ο υιος Τόττης(Κώστας νομίζω) και μας προτείνει να μας ανεβάσει το ρατράκ επάνω για μια κατεβασιά....υποψιάζομαι με το λίγο μυαλό που μου χει μείνει ότι καποιο πουλάκι έβαλε το χεράκι του αλλά έχω βάλει νέφτι στον κ@#ο και τρέχω να βάλω μπότες κλπ-τρελός ενθουσιασμός και ενόσω ανεβαίνουμε με το ρατράκ ,ακούμε από τον ασύρματο ότι ετοιμάζονται να ανοίξουν..(παρένθεση:δύσκολη η δουλειά του πιστερ-για 5 λεπτά που βρέθηκα μεσα,κατάλαβα τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι για να μας δώσουν πίστες χαλιά) Στην κορυφή τρελός αέρας και παγωμένα καρεκλάκια-αμπεμπαμπλομ,ποια πίστα να κατεβω-αποφασίζουμε την κεντρική-επική κατάβαση με στρωμένη πίστα και ελπίδα να προλάβουμε τον οδηγό μπας και ξανανέβει(έστρωνε την περιφερειακή που από τα ανεμοσουρια είχε στενέψει επικινδυνα) Η συνέχεια είναι ότι αμέσως μετά μαζί με τον καιρό άνοιξε και το χκ(11.30πμ) οπότε από εκεί και πέρα ας αφήσω τις φωτό να μιλήσουν μόνες τους-περιττο να πω για το χαζοχαρούμενο χαμόγελο που είχαμε μόνιμα στο προσωπο μας. αρχή μικρής μαύρης,κατεβαίνοντας πισοδερίου δεξιά κορδελάκια στα φιλέτα της πισοδερίου(μόνο εμείς και εμείς) Με θέα τις Πρέσπες,κατεβαίνοντας από την καρέκλα Πισοδερίου δεξιά για να βγούμε στην περιφερειακή-περίεργη επιλογή που μας οδήγησε σε σκι μέσα στα δεντρα και κατάληξη στην Πισοδερίου μέσα από το άστρωτο δρομάκι και τα υπέροχα δεντρα Η παιδική χαρά συνεχίστηκε κάτω από την καρέκλα,σε αλματάκια και σε πουδρίτσες -τελικά σε καλό μου βγήκε το μάθημα της Δευτέρας -τώρα πια το έχω!!! Eπιστροφή στο δωμάτιο,οπότε και άνοιξε ο δρόμος μέχρι εκεί-έτσι έφαγα και μια ωραιότατη τουμπα εξαιτίας του πατημένου χιονιού Και μια αναμνηστική γιατί η φύση είναι ο μεγαλύτερος γλύπτης Ηθικό δίδαγμα Δευτέρας:Οποιαδήποτε μέρα σκι είναι καλύτερη από μια μέρα δουλειάς κ Τρίτης: Το πισοδερι και οι άνθρωποί του σκι-ζουν!!! υ.γ τιμή εισιτηρίου 8 ευρω για την Τριτη με όλα ανοικτά-συζητησιμοι άνθρωποι και με καταννόηση.Ευχαριστούμε πολύ!! Ειδική μνεία για πρόεδρο-με συγκίνησε η κίνηση του να μιλησει με τα παιδιά του χκ,ό,τι και να πω θα είναι λίγο... Δεν έμαθα τιποτα για το event της 1/4 ,γιατί έφυγα σφαίρα-πάλι προλάβαμε το πλοίο των 7.30 μμ στο παρα 5....θα μάθω όμως σύντομα!!!! :animier: 7 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 14, 2012 το μόνο που βρήκα είναι αυτό Αγώνες Ski Cross και board cross διοργανώνει το Χ.Κ. Πισοδερίου τη 1η Απριλίου με χρηματικά έπαθλα. Ο πρώτος θα λάβει επιταγή 1000 ευρώ από το χιονοδρομικό ενώ ο δεύτερος θα λάβει επιταγή 500 Ευρώ από το Snow Report!! Δηλώσεις συμμετοχών στο 6937032026 πηγή snowreport "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
annie 222 Report post Posted March 14, 2012 Λιάνα τέλεια η περιγραφή και οι φωτό σας!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 14, 2012 ενώ εσύ πας πίσω????κοιτάω συνέχεια τις φωτό της Παρασκευής και μου τρέχουν τα σάλια... τέτοιες πούδρες δε βρήκαμε-ο "στρατηγός " άνεμος που έλεγε και μια ψυχή έφταιγε!!!! να είμαστε γεροί πάντα και χιονια βρίσκουμε!!! 1 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 14, 2012 χαίρομαι με την χαρα σας να ειστε ολοι καλα ,και παλι να μας ξανάρθετε , ,αν και οπως βλεπω ,,,,εμειναν ολιγα σβκ ... ακομα ... ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 14, 2012 (edited) Λιανα καταπληκτικη περιγραφη και καταπληκτικες φωτογραφιες και απο τα δυο χ/κ τις κοιταω και τις ξανακοιταω συνεχεια .Ητανε μια διαφορετικη εμπειρια το δυημερο στο Πισοδερι απ'οτι καταλαβαινω...πολυ χιονι ρε παιδι μου και πολυ ωραιο μερος,γι αυτο τρελλενεται ο President(δεν θυμαμαι το μικρο του) και ειναι συνεχεια επανω.Να περνατε καλα. Edited March 14, 2012 by leonidastria 1 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 14, 2012 αν και οπως βλεπω ,,,,εμειναν ολιγα σβκ ... ακομα ... πλακα κανεις ετσι??? οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 14, 2012 πλακα κανεις ετσι??? Και εμένα με τρόμαξε !!!!! [/img] Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 14, 2012 Και εμένα με τρόμαξε !!!!! ε ναι....τοσο χιονι πατημενο που εχει, οσο ζεστη και να κανει 5-6 καλες κατεβασιες θα γινονται μεχρι να σουπιαζει καλα... 1 οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 14, 2012 ε ναι....τοσο χιονι πατημενο που εχει, οσο ζεστη και να κανει 5-6 καλες κατεβασιες θα γινονται μεχρι να σουπιαζει καλα... ε ναι....τοσο χιονι πατημενο που εχει, οσο ζεστη και να κανει 5-6 καλες κατεβασιες θα γινονται μεχρι να σουπιαζει καλα... ειναι ετσι οπως τα λες ,και σιγουρα το βραδυνο θα ειναι ακομα καλυτερο ...ποσα σβκ ομως μας εμειναν ακομα να πω 4 στην καλυτερη .δυστηχως οπως και να το κανουμε μπήκε η ανοιξη , βαδίσουμε προς το τελος του χειμωνα ....γιαυτό αυτο το σβκ θα το ΤΣΙΤΑΡΟΜΑΙ ,, οσο μπορουμε ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 15, 2012 Λιανα καταπληκτικη περιγραφη και καταπληκτικες φωτογραφιες και απο τα δυο χ/κ τις κοιταω και τις ξανακοιταω συνεχεια .Ητανε μια διαφορετικη εμπειρια το δυημερο στο Πισοδερι απ'οτι καταλαβαινω...πολυ χιονι ρε παιδι μου και πολυ ωραιο μερος,γι αυτο τρελλενεται ο President(δεν θυμαμαι το μικρο του) και ειναι συνεχεια επανω.Να περνατε καλα. Ναι,νομίζω το Πισοδέρι είναι ένα πανέμορφο χιονοδρομικό-αξίζει να πας!!!Μετά από τόσα χρόνια,θα εκπλαγείς με τις αλλαγές και τις έχεις όλες τις πίστες!!Έχει βέβαια αργές καρέκλες αλλά θα ευχαριστηθεί και η κόρη σου με τόσο χιονοδρομικό πεδίο!!Άλλη εμπειρία,trust me! president=Νίκος :heart: 2 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 16, 2012 (edited) αναχωρούμε σε λιγο για πισοδερι ,,, οσοι φιλοι του φορουμ ανέβουν θα χαρω να τους γνωρίσω .. συνάντησή στις 9 πμ στο λιφτ .. και όποιος δεν ερθει,,,!!! καλο σβκ σε ολους !!!! Edited March 16, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 18, 2012 τελειο σβκ με τρομερες ηλιοφανειες ,,υψιλες θερμοκρασιες .. που κανανε τις πιστες χωραφη πολλη συντομα . χιονι πολλη ..σαββατο λιγος κοσμος .. ,,σήμερα πολλη περισσότερος και για βολτα .. στο χκ φτιαχτήκανε ραμπες για τις προσεχείς ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ,,,,σημερα για ζεσταμα ενας αθλητης μας ενθουσίασε με τα πεταγματα που εκανε ..τουμπες ,κολοτουμπες κλπ ..και για οσους θελανε αλλα αθληματα φτιάξανε και [ΣΝΟΟΥ ΒΟΛΕΥ ] ΚΑΝΟΝΙΚΑ ,ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και αρκετοι το τίμησαν και χτες και σημερα ,,το μπαρακι μας εγινε ισόγειο κατεβαίνουμε 4 σκαλια μεσα στο χιονι και πιασαμε σκαμπο .....αρκετες φωτο αυριο καθως και τροχοσπιταδικα γλεντια ... επάνω αννυ ,θανασης ,ντιμης βαιπερ απόν γκαβης αν και τον περιμενα .... 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted March 18, 2012 Τα 2 πρωτα σ/κ του Απριλιου εκει θα κλεισουμε την σεζον Νικο και θ ειμαστε και μεις στα παρτυ σας. 1 o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 18, 2012 Αμα παει καλα μια επαγγελματικη εκρεμοτητα που εχω θα μου αρεζε παρα πολυ ενα ΣΚ στο Πισοδερι με ωραια παρεα! (οπως η δικια σας) Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites