Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ (Βίγλα) 2011 - 2012

Recommended Posts

σημερα λιγο μαπα το καρπουζι στο πισοδερι .. :fish: .πολλη αερας και δεν ανοιξαν τα καρεκλακια ..

 

η λιανα ..τρελάθηκαν να κανουν σκι μονο στο συρόμενο :skiing-4075: ....... και με 12 ευρο την καρτα ...... κατόπιν ενημέρωσης .. σημερα η καρτα 12 ευρο!! αν πέσει ο αερας ανοίγουν και τα καρεκλακια ....!!

 

 

χεχεχχ!! σε προλαβα λιανα :animier:

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχα!θα βαρεθείς να διαβάζεις οταν γυρισω.

Χιονιζει ολη μερα-το χκ εχει απιστευτο χιονι-παροτι καναμε ολη μερα το συρομενο,καθε κατεβάσια ηταν κ διαφορετική.τα ιχνη σκεπαζονταν από τον αέρα κ το χιόνι,κ λιωσαμε στο μάθημα πούδρας με ήπιες κλισεις.δρόμος μόνο με αλυσίδες-πάντως,είμαστε παντός καιρού.στα μείον,φυσικά η κάρτα-αλλά και ότι στο sr είχε 5/5..σε άλλο χκ κάναμε σκι?στα συν,οι πιστέρ που προσπάθησαν μεχρι τέλους να ανοίξουν την καρέκλα,αλλά ο αέρας εκανε τσαλιμάκια...

Παρακαλούμε τον καλό θεούλη να ελεησει 2 πεινασμένους πουδροφάγους,που σημερα έφαγαν μόνο το..πιατάκι και να ανοιξει το χκ!

  • Like 2

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 απριλιου στο πισοδερι ,χαρουμενες εκδηλωσεις με μουσικη απο ντι,τσει παιχνιδια στο χιονι .αγωνες αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ και πολλα αλλα ,,λιανα μιας και εισαι επανω παρε περισσότερες πληροφορίες

 

 

κατι για μαζι με σνοου ρεπορτ ακουγετε ! :shock:

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 απριλιου στο πισοδερι ,χαρουμενες εκδηλωσεις με μουσικη απο ντι,τσει παιχνιδια στο χιονι .αγωνες αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ και πολλα αλλα ,,λιανα μιας και εισαι επανω παρε περισσότερες πληροφορίες

 

 

κατι για μαζι με σνοου ρεπορτ ακουγετε ! :shock:

Ναι,θα ανέβει και ο nesta για σκι.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι,θα ανέβει και ο nesta για σκι.... :rolleyes:...

 

 

:popo: :popo: :shuriken:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

μοναδικες η εμπειρίες τις λιανας ,απο το πισοδερι ..μετα απο πληροφορίες που εμαθα ..η ιδια θα μας τα πει πιστεύω καλυτερα οσονούπω.. :respect:

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γυρίζοντας με το πλοιο,στο μυαλό υπάρχουν μοναδικές εικόνες από το μαγευτικό πισοδέρι..όπως λεει κ η νανά: pisoderi rulezz!ευχαριστούμε το χκ,που παρά τον αέρα άνοιξε και τις 2 καρεκλες-τον καλό θεούλη που μας λυπήθηκε και μας χαρισε πολλές πούδρες-κ τον president που εν αγνοία μας,μεσολάβησε και ανέβηκαμε με το ρατράκ,πριν ανοίξει το χκ.η κατάβαση που ακολουθησε,μακράν η πιο χορταστική-πρόεδρε,επιφυλάσσομαι!!!

Να είμαστε όλοι γεροί να γραφουμε χλμ στα πόδια μας και υπέροχες αναμνήσεις στο μυαλό!

Υ.γ:το ποταμακι κατω από την πισοδερίου χαθηκε..

Edited by madskier
  • Like 2

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ποταμακι λιανα μου ,,φετος δεν εκανε καθολου εμφανιση το βουνο στραγγίζεται φετος απο νερα το πισοδερι το χωριο ειχε προβλημα νερου και για ενα διαστημα η πυροσβεστική κουβαλουσε νερο απο το σαλε στο χωριο αυτη την στιγμη η πηγες ειναι επαρκές με χιλια ζορια .. ας ελπίσουμε με τα φετινά χιονια να γεμισουν η υδροφόρες ορίζοντές τις περιοχης !!

 

καλη η βολτα με τα ρατρακ ετσι !! :yes

  • Like 2

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

....συνέχεια από το νήμα των 3-5 πηγαδίων στο τουρ στη Β.Ελλάδα

 

Ταξίδι μέσω Εδεσσας για Φλώρινα,όπου και παραλαμβάνουμε τα κλειδιά του δωματίου στις "Μούσες" στο Πισοδέρι-ήδη στις 7.30μμ χιονίζει

κανονικά και με το νόμο μέσα στην πόλη,οπότε αποφασίζουμε να παραγγείλουμε κοψίδια και "σαντουιτς" με γύρο(κοινώς σουβλάκι) και να τα φάμε δίπλα στη

φωτιά στο δωμάτιο.Φοβόμαστε και λίγο τις στροφές αφου Κυριακή βράδυ και ο δρόμος άσπρος με λιγοστή κυκλοφορία ίσως και να μην επέτρεπε την άνοδο μας

στο χωριό αργότερα.Παρένθεση:κανένας ξενώνας πλην του δικού μας ανοικτός,εννοείται ότι η μοναδική ταβέρνα του χωριού κλειστή-δυστυχώς με χιονοδρομικό τουρισμό

εβδομάδας το χκ θα δούλευε σφαιρα μαζί και οι κάτοικοι-απλά ερημιά και εγκατάλειψη..

Το πρωί της Δευτέρας,έπρεπε να κατέβουμε με τα σκι από το δωμάτιο

post-3-0-16509300-1331724348_thumb.jpg

post-3-0-32912400-1331724427_thumb.jpg

post-3-0-93935100-1331724561_thumb.jpg

αέρας και συνεχής χιονόπτωση χωρίς σταματημό από το προηγούμενο βράδυ

Στο χκ έχει δοθεί αναστολή,με μόνη δυνατότητα λειτουργίας το συρόμενο και το baby :shuriken: -επιλέγουμε το συρόμενο και για πρώτη φορά στη ζωή μου

έχω ένα ολόκληρο χκ στα πόδια μου-σε κάποιους ίσως θα φαινόταν βαρετό να κάνεις ένα συρόμενο από τις 10.30πμ-4.30μμ αλλά τελικα παρόλες τις αντι-

ξοότητες και επειδή άλλαζε συνέχεια το τερέν,μας φαινόταν σαν να αλλαζε συνέχεια και η πίστα-ανεμοσούρια,πηδηματάκια και μικρό μπόνους το δρομάκι

που σε οδηγούσε στα τελευταία 40-50 μέτρα της κεντρικής και ξανά τα ίδια.Πρώτη φορά οι πιστερ ήταν πιο πολλοί από τους χιονοδρόμους 3 έναντι 2. :animier:

και λιγες φωτό

post-3-0-21199700-1331725023_thumb.jpg

post-3-0-95780800-1331725146_thumb.jpg

post-3-0-07467300-1331725197_thumb.jpg

post-3-0-95363800-1331725336_thumb.jpg

Και είπαμε τελικά να γυρίσουμε,αλλά έπρεπε να σκάψουμε και λιιιιγο(τραγουδάμε σαν "η δουλεια κάνει τους άντρες")

post-3-0-72899300-1331725475_thumb.jpg

Και μια βραδυνή-δε σταματάει να χιονίζει λέμε!!

post-3-0-92145700-1331725651_thumb.jpg

Μετα το Σάκη και ενημέρωση από το φόρουμ και τους γκουρού,λέμε θα ξημερώσουν καλύτερες μέρες και ονειρευόμαστε αεράτες πούδρες..

Το πρωί μας έκανε παρέα και η 'Κουτάλα" γλυκύτατο πλάσμα που με τις ματάρες της μας έκλεψε την καρδιά και το μισό πρωινό... :yes

post-3-0-55366400-1331725882_thumb.jpg

και ετοιμαζόμαστε ,ενώ βλέπουμε το ρατράκ να στρώνει την Πισοδερίου..

post-3-0-10262200-1331725990_thumb.jpg

 

συνεχίζεται...

Edited by madskier
  • Like 10

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

..πάμε λοιπόν

 

Η συννεφιά συνεχίζει για παρέα μας και ολίγον από αέρα,χωρίς όμως χιόνι...

post-3-0-13062500-1331734725_thumb.jpg

Φθάνοντας στο χκ,απογοήτευση ξανά-ο αέρας πάνω πολύ δυνατός και με τέτοια διεύθυνση που ευνοεί τον

εκτροχιασμό..οπότε παίρνουμε τα μπατόν και πάμε μια βόλτα στην περιφερειακή-ούτε λόγος για καφέ...

μια ιδέα από τα τροχόσπιτα(τα ποια?????)-πρόεδρε,τα σημάδια δεν τα βρήκα,όλα θαμμένα..

post-3-0-94063400-1331735034_thumb.jpg

στο 10λεπτο,βαρεμάρα και σύσκεψη για επιστροφή στο νησί(τόοοοσο καλα)-ώσπου μας βλεπει ο υιος Τόττης(Κώστας νομίζω)

και μας προτείνει να μας ανεβάσει το ρατράκ επάνω για μια κατεβασιά....υποψιάζομαι με το λίγο μυαλό που μου χει μείνει ότι

καποιο πουλάκι έβαλε το χεράκι του αλλά έχω βάλει νέφτι στον κ@#ο και τρέχω να βάλω μπότες κλπ-τρελός ενθουσιασμός

και ενόσω ανεβαίνουμε με το ρατράκ ,ακούμε από τον ασύρματο ότι ετοιμάζονται να ανοίξουν..(παρένθεση:δύσκολη η δουλειά

του πιστερ-για 5 λεπτά που βρέθηκα μεσα,κατάλαβα τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι για να μας δώσουν πίστες χαλιά)

post-3-0-69406400-1331735381_thumb.jpg

Στην κορυφή τρελός αέρας και παγωμένα καρεκλάκια-αμπεμπαμπλομ,ποια πίστα να κατεβω-αποφασίζουμε την κεντρική-επική

κατάβαση με στρωμένη πίστα και ελπίδα να προλάβουμε τον οδηγό μπας και ξανανέβει(έστρωνε την περιφερειακή που από τα

ανεμοσουρια είχε στενέψει επικινδυνα)

post-3-0-35847200-1331735601_thumb.jpg

post-3-0-24014500-1331735713_thumb.jpg

post-3-0-16466900-1331735836_thumb.jpg

Η συνέχεια είναι ότι αμέσως μετά μαζί με τον καιρό άνοιξε και το χκ(11.30πμ) οπότε από εκεί και πέρα ας αφήσω τις φωτό να

μιλήσουν μόνες τους-περιττο να πω για το χαζοχαρούμενο χαμόγελο που είχαμε μόνιμα στο προσωπο μας.

post-3-0-60993100-1331735991_thumb.jpg

αρχή μικρής μαύρης,κατεβαίνοντας πισοδερίου δεξιά

post-3-0-24084900-1331736162_thumb.jpg

κορδελάκια στα φιλέτα της πισοδερίου(μόνο εμείς και εμείς)

post-3-0-58498700-1331736307_thumb.jpg

post-3-0-18506900-1331736425_thumb.jpg

Με θέα τις Πρέσπες,κατεβαίνοντας από την καρέκλα Πισοδερίου δεξιά για να βγούμε στην περιφερειακή-περίεργη επιλογή

που μας οδήγησε σε σκι μέσα στα δεντρα και κατάληξη στην Πισοδερίου μέσα από το άστρωτο δρομάκι και τα υπέροχα δεντρα

post-3-0-98192500-1331736608_thumb.jpg

post-3-0-99823400-1331736710_thumb.jpg

post-3-0-46606700-1331736849_thumb.jpg

Η παιδική χαρά συνεχίστηκε κάτω από την καρέκλα,σε αλματάκια και σε πουδρίτσες -τελικά σε καλό μου βγήκε το μάθημα της Δευτέρας

-τώρα πια το έχω!!!

Eπιστροφή στο δωμάτιο,οπότε και άνοιξε ο δρόμος μέχρι εκεί-έτσι έφαγα και μια ωραιότατη τουμπα εξαιτίας του πατημένου χιονιού

post-3-0-78713500-1331737119_thumb.jpg

Και μια αναμνηστική γιατί η φύση είναι ο μεγαλύτερος γλύπτης

post-3-0-72657600-1331737268_thumb.jpg

 

Ηθικό δίδαγμα Δευτέρας:Οποιαδήποτε μέρα σκι είναι καλύτερη από μια μέρα δουλειάς

κ Τρίτης: Το πισοδερι και οι άνθρωποί του σκι-ζουν!!!

 

υ.γ τιμή εισιτηρίου 8 ευρω για την Τριτη με όλα ανοικτά-συζητησιμοι άνθρωποι και με καταννόηση.Ευχαριστούμε πολύ!!

Ειδική μνεία για πρόεδρο-με συγκίνησε η κίνηση του να μιλησει με τα παιδιά του χκ,ό,τι και να πω θα είναι λίγο...

Δεν έμαθα τιποτα για το event της 1/4 ,γιατί έφυγα σφαίρα-πάλι προλάβαμε το πλοίο των 7.30 μμ στο παρα 5....θα μάθω όμως σύντομα!!!!

 

:animier: :animier: :animier:

  • Like 7

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

το μόνο που βρήκα είναι αυτό

Αγώνες Ski Cross και board cross διοργανώνει το Χ.Κ. Πισοδερίου τη 1η Απριλίου με χρηματικά έπαθλα. Ο πρώτος θα λάβει επιταγή 1000 ευρώ από το χιονοδρομικό ενώ ο δεύτερος θα λάβει επιταγή 500 Ευρώ από το Snow Report!! Δηλώσεις συμμετοχών στο 6937032026

πηγή snowreport


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιάνα τέλεια η περιγραφή και οι φωτό σας!! :D:wub:

  • Like 1

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενώ εσύ πας πίσω????κοιτάω συνέχεια τις φωτό της Παρασκευής και μου τρέχουν τα σάλια...

τέτοιες πούδρες δε βρήκαμε-ο "στρατηγός " άνεμος που έλεγε και μια ψυχή έφταιγε!!!!

να είμαστε γεροί πάντα και χιονια βρίσκουμε!!! :Love:im%20Not%20Worthy.gifim%20Not%20Worthy.gif

  • Like 1

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαίρομαι με την χαρα σας να ειστε ολοι καλα ,και παλι να μας ξανάρθετε , :respect: ,αν και οπως βλεπω ,,,,εμειναν ολιγα σβκ ... :crybaby: ακομα ...


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιανα καταπληκτικη περιγραφη και καταπληκτικες φωτογραφιες :respect: και απο τα δυο χ/κ τις κοιταω και τις ξανακοιταω συνεχεια .Ητανε μια διαφορετικη εμπειρια το δυημερο στο Πισοδερι απ'οτι καταλαβαινω...πολυ χιονι ρε παιδι μου και πολυ ωραιο μερος,γι αυτο τρελλενεται ο President(δεν θυμαμαι το μικρο του) και ειναι συνεχεια επανω.Να περνατε καλα. :yes

Edited by leonidastria
  • Like 1

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν και οπως βλεπω ,,,,εμειναν ολιγα σβκ ... :crybaby: ακομα ...

 

πλακα κανεις ετσι???


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

πλακα κανεις ετσι???

 

Και εμένα με τρόμαξε !!!!! :hope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εμένα με τρόμαξε !!!!! :hope:

 

ε ναι....τοσο χιονι πατημενο που εχει, οσο ζεστη και να κανει 5-6 καλες κατεβασιες θα γινονται μεχρι να σουπιαζει καλα...

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ε ναι....τοσο χιονι πατημενο που εχει, οσο ζεστη και να κανει 5-6 καλες κατεβασιες θα γινονται μεχρι να σουπιαζει καλα...

ε ναι....τοσο χιονι πατημενο που εχει, οσο ζεστη και να κανει 5-6 καλες κατεβασιες θα γινονται μεχρι να σουπιαζει καλα...

 

 

ειναι ετσι οπως τα λες ,και σιγουρα το βραδυνο θα ειναι ακομα καλυτερο ...ποσα σβκ ομως μας εμειναν ακομα να πω 4 στην καλυτερη .δυστηχως οπως και να το κανουμε μπήκε η ανοιξη , βαδίσουμε προς το τελος του χειμωνα ....γιαυτό αυτο το σβκ θα το ΤΣΙΤΑΡΟΜΑΙ ,, οσο μπορουμε :respect:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιανα καταπληκτικη περιγραφη και καταπληκτικες φωτογραφιες :respect: και απο τα δυο χ/κ τις κοιταω και τις ξανακοιταω συνεχεια .Ητανε μια διαφορετικη εμπειρια το δυημερο στο Πισοδερι απ'οτι καταλαβαινω...πολυ χιονι ρε παιδι μου και πολυ ωραιο μερος,γι αυτο τρελλενεται ο President(δεν θυμαμαι το μικρο του) και ειναι συνεχεια επανω.Να περνατε καλα. :yes

Ναι,νομίζω το Πισοδέρι είναι ένα πανέμορφο χιονοδρομικό-αξίζει να πας!!!Μετά από τόσα χρόνια,θα εκπλαγείς με τις αλλαγές και τις έχεις όλες

τις πίστες!!Έχει βέβαια αργές καρέκλες αλλά θα ευχαριστηθεί και η κόρη σου με τόσο χιονοδρομικό πεδίο!!Άλλη εμπειρία,trust me!

president=Νίκος :heart: :heart:

  • Like 2

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

αναχωρούμε σε λιγο για πισοδερι ,,, :respect:

 

οσοι φιλοι του φορουμ ανέβουν θα χαρω να τους γνωρίσω .. :respect:

 

συνάντησή στις 9 πμ στο λιφτ .. :respect:

 

και όποιος δεν ερθει,,,!!! :popo: καλο σβκ σε ολους !!!! :animier:

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελειο σβκ με τρομερες ηλιοφανειες ,,υψιλες θερμοκρασιες .. που κανανε τις πιστες χωραφη πολλη συντομα .

 

χιονι πολλη ..σαββατο λιγος κοσμος .. ,,σήμερα πολλη περισσότερος και για βολτα .. στο χκ φτιαχτήκανε ραμπες για τις προσεχείς ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ,,,,σημερα για ζεσταμα ενας αθλητης μας ενθουσίασε με τα πεταγματα που εκανε ..τουμπες ,κολοτουμπες κλπ ..και για οσους θελανε αλλα αθληματα φτιάξανε και [ΣΝΟΟΥ ΒΟΛΕΥ ] ΚΑΝΟΝΙΚΑ ,ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και αρκετοι το τίμησαν και χτες και σημερα ,,το μπαρακι μας εγινε ισόγειο κατεβαίνουμε 4 σκαλια μεσα στο χιονι και πιασαμε σκαμπο .....αρκετες φωτο αυριο καθως και τροχοσπιταδικα γλεντια ... :animier: επάνω αννυ ,θανασης ,ντιμης βαιπερ απόν γκαβης :veryangry: αν και τον περιμενα .... :respect:

  • Like 2

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 2 πρωτα σ/κ του Απριλιου εκει θα κλεισουμε την σεζον Νικο και θ ειμαστε και μεις στα παρτυ σας.

  • Like 1

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα παει καλα μια επαγγελματικη εκρεμοτητα που εχω θα μου αρεζε παρα πολυ ενα ΣΚ στο Πισοδερι με ωραια παρεα! (οπως η δικια σας)


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,792
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...