Jump to content
ALCATRAZ

Πόνος Από Τις Μπότες

Recommended Posts

Να θυμάστε επίσης ότι πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το σφιξιμο της μπότας κατά τη διάρκεια της μερας.Το πόδι μας μας λέει ποσό θα σφιξουμε και όχι τα κλιπ.Δεν ειναι απαραίτητο να βάλουμε όλα τα κλιπ στην ίδια θέση.Βρείτε τη συγκεκριμενη-νες θέσεις που σφιγγετε και νιωθετε άνετα.Αν σφιξετε στην αρχή της μέρας ζορικα ειναι πιθανόν να νιωθετε πόνους στο επόμενο δίωρο.Ξεκινηστε με μέτριο σφιξιμο και ανεβάστε κατά την διάρκεια.Εστιαστε στο σημείο που πονατε και ρυθμιστές το συγκεκριμένο κλιπ ανάλογα.

Δεν φταίει πάντα η μποτα για τα τρεμοπαιξιματα των σκι ή την ανυπακοή τους αλλά το χιονόστρωμα.

 

Προσωπική εμπειρία

  • Like 5

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ΜΠΟΤΑ ,ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΕ"

 

Ειναι ο ιδανικος τιτλος μετα απο αυτα που διαβασα και παραγματικα με μερικα απο αυτα γελασα αρκετα γιατι και εγω εχω φαει πολυ ξυλο απο τις μποτες μου.... και θα παραθεσω πεντε πραματα απο την εμπειρια μου και εγω μηπως βοηθησω καποιους να μειωσουν τον πονο γενικοτερα που προκαλει μια μποτα.

 

Ας παρουμε τα πραματα απο την αρχη απο την ωρα που ξεκιναμε απο το σπιτι

 

1ον καλο ειναι να εχουμε τις μποτες στο εσωτερικο του αυτοκινητου και οχι στο μπαγκαζ που η θερμοκρασια ειναι πολυ χαμηλοτερη,

 

2ον αν οι μποτες μας χτυπανε γενικα καλο ειναι να μην τις περπατησουμε μεχρι να φτασουμε κοντα στο λιφτ (πχ καλαβρυτα ,παρνασσο χρειαζεται αρκετα μετρα απο κει που παρκαρεις) φορωντας ακομη τα αθλητικα μας μεχρι εκεινη την ωρα γλιτωνουμε το γκολ απο τα αποδυτηρια...

 

3ον και το πιο σημαντικο για μενα ειναι η ωρα που τις φοραμε και δενουμε...

εγω προσωπικα ξεκιναω απο το δευτερο κλιπ απο πανω, δλδ της κνημης ριχνοντας πρωτα μια κλωτσια στο εδαφος ωστε να παει το ποδι πισω και να κουμπωσει καλα η μποτα στο πιο λεπτο σημειο του ποδιου (κνημη) μετα το πανω 1ο δλδ αλλο ενα κλικ το δευτερο μιας και εχει δωσει κενο το πρωτο κλιπ δενω ιμαντα μετρια μιας και με γλιτωνει απο πονο στα καλαμια κατα την διαρκεια της ημερας δινοντας μου χωρο

και απο κει και περα τα κλιπ του κουντεπιε και των δαχτυλων τα κλεινω με ενα δαχτυλο ισα ισα να κουμπωσουν.

(ετσι βοηθαμε να εχουμε και μια καλη κυκλοφορια αιματος στο ποδι και να μην παγωνουμε και ποναμε)

 

Με αυτον τον τροπο γλιτωνουμε στο να "χορευει" το ποδι μεσα στην μποτα την ωρα του σκι μιας και το κραταει καλα το κλιπ της κνημης και δεν εχουμε πονους στο μεταταρσιο ,στα δαχτυλα και στο κουντεπιε απο τα μπρος πισω χτυπηματα μεσα στην μποτα.

 

4ο Ενα ζευγαρι καλτσες σκι ειναι απαραιτητο για μενα μιας και εχουν ενισχυσεις σε απαραιτητα σημεια αστραγαλους και δαχτυλα.

 

και 5ο και τελευταιο αν ειμαστε για καπακι σκι την αλλη μερα ενα δροσερο Η' παγωμενο νερακι το βραδυ στα ποδια βοηθα να φυγει το πρηξιμο της ημερας και να παμε την επομενη με ποδια πιο ''φρεσκα" και ξεπρησμενα και με αναλογη ανεση οπως την πρωτη!

 

Αυτα και απο εμενα σε συνδυασμο κ με αλλα πραγματα που εχουν γραφτει κατα καιρους που μπορειτε να εφαρμοσετε (οπως το καλο στεγνωμα βγαζοντας τα liner το βραδυ) μπορουν να βελτιωσουν την ανεση σε πολυ μεγαλο βαθμο!

 

 

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλημέρα κι από μένα, μόλις επέστρεψα από Μπάνσκο, και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος για δύο λόγους. Πρώτον, για το Μπάνσκο, το χιονοδρομικό του και πόση διαφορά είδα στο σκι μου από την πρώτη στην τελευταία μέρα και δεύτερον, για το πόσο καλά έκατσαν σε γενικές γραμμές οι καινούργιες μου μπότες (που τυχαίνει να είναι και οι πρώτες μου) στο πόδι μου. Αυτές που έπαιρνα από τα ενοικιαστήρια ΠΑΝΤΑ με χτυπούσαν στο μετατάρσιο και όσο και αν επέμενα να ζητάω φαρδιές το πρόβλημα δεν λυνόταν. Οπότε καταλαβαίνετε με πόση ανακούφιση υποδέχτηκα την άνεση που βρήκα στις δικές μου (https://www.corbetts.com/2019-head-next-edge-xp-mens-ski-boots).

Αντιμετώπισα μόνο ένα πρόβλημα: Προς το τέλος της μέρας άρχιζαν να με πονάνε οι φτέρνες μου, με την ώρα όλο και περισσότερο, με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι να κάνω σκι και κατά τις 5 που τελείωνε οι χιονοδρομική μέρα να δυσκολεύομαι να τις περπατήσω ακόμα και μέχρι το αυτοκίνητο (100 μέτρα από το τέλος του ski road). Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Οι αθλητικοί πάτοι που πωλούνται παντού κάνουν για τις μπότες του σκι ή υπάρχουν ειδικοί; Και, στην περίπτωση αγοράς οποιουδήποτε πάτου, πόσες πιθανότητες υπάρχουν να χαλάσει το κατά τα άλλα υπέροχο fitting που έχουν οι μπότες με τα πόδια μου;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παράξενο που σε πόνεσαν οι φτέρνες !!

Μιπος σκιαρεις με το βάρος πισο και οι στροφές σου βγενουν μέσο την φτέρνα και όχι μέσο τον αστράγαλο ;;

Μιπος έχει αρκετό χορό στην περιοχή της φτερνας ; Που συμενει ότι είναι μεγάλη για το πόδι σου!

Πρέπει να πεις που ακριβός πονάς και ποτε και πως προιρθε ο πόνος !

Οπος το άκουσα και οπος το κατάλαβα -ο πόνος εμφανίστηκε σταδιακά με το σκιαρισμα ,λέω ότι σου είναι λιιιιγο μεγάλες στην περιοχή της φτερνας !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως λεει ο Πεπε, ειναι σημαντικό να προσδιορισεις το σημείο που σε πονεσε στη φτερνα. Πιθανον να οφείλεται σε λάθος κατανομή βαρους.

Εαν φορώντας τη μποτα νιωθεις σφιχτα (χωρις πονο) την μποτα στην περιοχη αστραγαλου-φτερνας και οταν πεφτεις μπροστα στα καλάμια, δεν ανασκηκωνεται η φτερνα σου, τοτε δεν ειναι θεμα μποτας.

Οι πατοι γενικώς βοηθάνε σε πολλες περιπτώσεις, οχι παντα.

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα δοκίμασα τους custom πάτους που έφτιαξα και έχω να πω μόνο καλά λόγια. Κράμπες και πονος στα μετατάρσια και στο πέλμα τέλος. Συνιστώ ανεπιφύλακτα. Δεν είναι ειδικοί οι πατοι του σκι αλλά όταν τους φτιάχνεις τους κανείς πιο σκληρούς (οι κάτω στρώσεις) από πχ αθλητικού διότι δεν λυγίζουν ούτως η αλλοιώς

Έχει πλάκα και η εξέταση που βλέπεις τα σημεία πιέσεις, το πάτημα σου κλπ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα δοκίμασα τους custom πάτους που έφτιαξα και έχω να πω μόνο καλά λόγια. Κράμπες και πονος στα μετατάρσια και στο πέλμα τέλος. Συνιστώ ανεπιφύλακτα. Δεν είναι ειδικοί οι πατοι του σκι αλλά όταν τους φτιάχνεις τους κανείς πιο σκληρούς (οι κάτω στρώσεις) από πχ αθλητικού διότι δεν λυγίζουν ούτως η αλλοιώς

Έχει πλάκα και η εξέταση που βλέπεις τα σημεία πιέσεις, το πάτημα σου κλπ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Εχω κανει κ γω λογω πονου στα πελματα, οντως κανουν φοβερή δουλειά, ειδικα για κάποιον που μπορεί να εχει θεματακι!

(Εν τω μεταξυ οι περισσοτεροι εργοστασιακοι πατοι απο τις μποτες ειναι για τα μπαζα)

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντα με πονάνε οι μπότες μου, στον αστράγαλο κ στο καλαμι, αν της έχω χαλαρά δεν είναι σταθερό το πόδι της σφίγγω όταν κάνω σκι είναι σταθερό το πόδι μια χαρά κάνω σκι, αλλά μόλις φτάνω στο καρεκλάκι της ανοίγω μέχρι να ανέβω και έτσι την παλεύω όλη την κατάσταση, θα πρέπει να αλλάξω μποτες μάλλον επειδή ίσως να μην μου ταιριάζουν αλλά δεν το έχω σκοπό ,είναι λίγες οι φορές που θα ανέβω.

Μια που είπατε κ για τους πατους, φοράω ειδικούς εδώ κ 3 περίπου χρόνια, τα πολύ σκληρά κ στο δεξί το πόδι μου έκανε ζημιά λίγο γιατί ,κανονικά πρέπει στο 1 με 2 χρόνια να γίνει ξανά πελματογραφιμα το οποίο δεν το ήξερα. Εκανα τώρα καινούργια κ τους είπα να μου κάνουν λίγο πιο μαλακους είναι για πιο σπορ, αλλά μου τα έκαναν μεγάλο νούμερο κ δεν μπορώ να τα δοκιμάσω, και έτσι τώρα είμαστε στα τηλ για να βγάλουμε άκρη.

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως σώθηκα με αυτό :

 

post-142-0-52141400-1579983426_thumb.jpg

 

 

Βγαίνει και για αστραγάλους, δάχτυλα κλπ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, αλλά είναι λίγο ακριβό.

  • Like 1

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

....Αντιμετώπισα μόνο ένα πρόβλημα: Προς το τέλος της μέρας άρχιζαν να με πονάνε οι φτέρνες μου, με την ώρα όλο και περισσότερο, με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι να κάνω σκι και κατά τις 5 που τελείωνε οι χιονοδρομική μέρα να δυσκολεύομαι να τις περπατήσω ακόμα και μέχρι το αυτοκίνητο (100 μέτρα από το τέλος του ski road). Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Οι αθλητικοί πάτοι που πωλούνται παντού κάνουν για τις μπότες του σκι ή υπάρχουν ειδικοί; Και, στην περίπτωση αγοράς οποιουδήποτε πάτου, πόσες πιθανότητες υπάρχουν να χαλάσει το κατά τα άλλα υπέροχο fitting που έχουν οι μπότες με τα πόδια μου;

Δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες ότι πονάνε οι φτέρνες σου.

Αν εννοείς από κάτω, εκεί που πατάμε, δεν έχω άποψη.

Αν όμως εννοείς λίγο πιο πανω, δεξιά κι αριστερά από τη φτέρνα, ότι αισθάνεσαι σα να πάει να ξεριζωθεί η φτέρνα από τον αστράγαλο, τότε μου έχει συμβεί κι εμένα.

Και δυστυχώς σε μένα έφταιγε το liner. Που έμοιαζε να είναι τέλειο στο πόδι μου. Αλλά όπως φαίνεται μόνο στο μαγαζί και στο σπιτι. Στο βουνό στην αρχή ήταν τέλεια αλλά μετά από 1-2 ώρες έπρεπε να βγάλω τη μπότα. Νόμιζα ότι πάει να μου ξεριζωθεί η φτέρνα. Εφτασα στο τέλος να πάρω μαχαίρι (επί τόπου) και να αδειάσω το liner από τη γέμιση (και στη συνέχεια να το πετάξω). Και ήταν από τα καλά που είχε ζεσταθεί (και ξαναζεσταθεί) στο πόδι μου. Προφανώς όχι σωστά παρόλα τα διάφορα μαξιλαράκια στο ζέσταμα. Από τότε είμαι πολύ επιφυλακτικός με τα liners που τα ταιριάζουν στο πόδι σου. Έχω καταλήξει πως αν δεν είναι "ορθοπεδικός" αυτός που τα φτιάχνει, υπάρχει κίνδυνος η τέλεια εφαρμογή να αποτρέπει κάποιες απαραίτητες μικροκινησεις με πολύ άσχημα αποτελέσματα. Η απόλυτη τήρηση των κανόνων με τα διάφορα επιθέματα στο πόδι κατά το ζέσταμα, μπορεί να εντυπωσιάζει αλλά στη πραγματικότητα είναι λαχείο. Εμένα δε με εσωσε. Δεν υπάρχουν δυο ίδια πόδια άρα δεν υπάρχουν κανόνες.

Το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε φίλο που αγόρασε πέρυσι ένα επώνυμο και ακριβό όχι θερμαινόμενο liner που έμοιαζε να του ταιριάζει γάντι, αλλά τελικά αναγκάστηκε κι αυτός να το σκάψει για να μη χάσει την εκδρομή του.

Με δυο λόγια αν είναι αυτό το πρόβλημα τότε δεν διορθώνεται με πάτους. Θέλει άλλο liner.

 

 

 

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να αποφύγετε επώδυνες επαφές της μπότας στο ΄΄ καλάμι΄΄ δοκιμάστε να βάλεται μία μεγάλη σερβιέτα και θα λύσεται το πρόβλημα ανώδυνα και ανέξοδα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτι καλυτερο θα μπορουσε να χρησιμοποιησει κανεις ...ειναι το μαυρο μονωτικο που βαζουν στις καθε ειδους εξωτερικες σωληνες κλιματιστικου ή θερμανσης .Αυτο το υλικο αντεχει αρκετες φορες χρησης και ειναι οτι καλυτερο !


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να αποφύγετε επώδυνες επαφές της μπότας στο ΄΄ καλάμι΄΄ δοκιμάστε να βάλεται μία μεγάλη σερβιέτα και θα λύσεται το πρόβλημα ανώδυνα και ανέξοδα.

Με φτερά ή χωρίς? :P

  • Like 4

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες ότι πονάνε οι φτέρνες σου.

Αν εννοείς από κάτω, εκεί που πατάμε, δεν έχω άποψη.

Αν όμως εννοείς λίγο πιο πανω, δεξιά κι αριστερά από τη φτέρνα, ότι αισθάνεσαι σα να πάει να ξεριζωθεί η φτέρνα από τον αστράγαλο, τότε μου έχει συμβεί κι εμένα.

Και δυστυχώς σε μένα έφταιγε το liner. Που έμοιαζε να είναι τέλειο στο πόδι μου. Αλλά όπως φαίνεται μόνο στο μαγαζί και στο σπιτι. Στο βουνό στην αρχή ήταν τέλεια αλλά μετά από 1-2 ώρες έπρεπε να βγάλω τη μπότα. Νόμιζα ότι πάει να μου ξεριζωθεί η φτέρνα. Εφτασα στο τέλος να πάρω μαχαίρι (επί τόπου) και να αδειάσω το liner από τη γέμιση (και στη συνέχεια να το πετάξω). Και ήταν από τα καλά που είχε ζεσταθεί (και ξαναζεσταθεί) στο πόδι μου. Προφανώς όχι σωστά παρόλα τα διάφορα μαξιλαράκια στο ζέσταμα. Από τότε είμαι πολύ επιφυλακτικός με τα liners που τα ταιριάζουν στο πόδι σου. Έχω καταλήξει πως αν δεν είναι "ορθοπεδικός" αυτός που τα φτιάχνει, υπάρχει κίνδυνος η τέλεια εφαρμογή να αποτρέπει κάποιες απαραίτητες μικροκινησεις με πολύ άσχημα αποτελέσματα. Η απόλυτη τήρηση των κανόνων με τα διάφορα επιθέματα στο πόδι κατά το ζέσταμα, μπορεί να εντυπωσιάζει αλλά στη πραγματικότητα είναι λαχείο. Εμένα δε με εσωσε. Δεν υπάρχουν δυο ίδια πόδια άρα δεν υπάρχουν κανόνες.

Το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε φίλο που αγόρασε πέρυσι ένα επώνυμο και ακριβό όχι θερμαινόμενο liner που έμοιαζε να του ταιριάζει γάντι, αλλά τελικά αναγκάστηκε κι αυτός να το σκάψει για να μη χάσει την εκδρομή του.

Με δυο λόγια αν είναι αυτό το πρόβλημα τότε δεν διορθώνεται με πάτους. Θέλει άλλο liner.

 

 

 

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Ενδιαφέρον το post σου pka.Μια ερώτηση μόνο,ηπροσωπική σου εμπειρία φαντάζομαι οτι έχει να κάνει με καινούργιες μπότες,που μετά την "εγχείρηση" το πρόβλημα έφυγε;

Όσον αφορά τον φίλο σου,αφού μιλάς για aftermarket liner φαντάζομαι εννοείς zipfit.Tην αρχική προσαρμογή που την έκανε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον το post σου pka.Μια ερώτηση μόνο,η προσωπική σου εμπειρία φαντάζομαι οτι έχει να κάνει με καινούργιες μπότες,που μετά την "εγχείρηση" το πρόβλημα έφυγε;

Όσον αφορά τον φίλο σου,αφού μιλάς για aftermarket liner φαντάζομαι εννοείς zipfit. Tην αρχική προσαρμογή που την έκανε;

 

Οι δικές μου ήταν καινούργιες μπότες. Μετά την εγχείρηση το πρόβλημα έφυγε αλλά το liner έγινε βάρκα. Το αντικατέστησα με ένα παλιό.

Του φίλου χωρίς να παίρνω όρκο ήταν intuition αν θυμάμαι καλά, και το έβαλε σε κάτι πάνσκληρες χειροποίητες μπότες που είχε φέρει από το εξωτερικό. Και αυτός τα πέταξε και ξανάβαλε τα παλιά liner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...