ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 25, 2013 ... Στα Καλάβρυτα φάγαμε στα "Τα 5 αδέρφια" και μείναμε υπέρ ευχαριστημένοι και από τη ποιότητα, άλλα και από τις τιμές του! (ίσως και φτηνότερα από Καλαμάτα) ... Ίσως τα καλύτερα τυλιχτά στο Καλάβρυτο. Την επόμενη που θα πας δοκίμασε, αν τους έχει μείνει, πίτα με κοντοσούβλι. Εγγύηση. Και το "κοτοπουλίσιο" τους δύναμη. Υ.Γ.: Στο περίμενε, μπορείς και να μάθεις κάποιο νέο του χιονοδρομικού από πρώτο χέρι... Ασταδιάλα... πείνασα... 3 Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted February 25, 2013 Ίσως τα καλύτερα τυλιχτά στο Καλάβρυτο. Την επόμενη που θα πας δοκίμασε, αν τους έχει μείνει, πίτα με κοντοσούβλι. Εγγύηση. Και το "κοτοπουλίσιο" τους δύναμη. Υ.Γ.: Στο περίμενε, μπορείς και να μάθεις κάποιο νέο του χιονοδρομικού από πρώτο χέρι... Ασταδιάλα... πείνασα... Τα περιέγραψες όπως ακριβώς έγιναν όλα! Και κεμπαπ είχε νόστιμο αλλα και κοτόπουλο που δοκιμάσαμε! Τέλος πάντων εγώ εκεί θα ξανά φάω! 2 Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted February 25, 2013 Όπως και στη μακαρονάδα με τα λαζάνια στο κάτω σαλέ του ΧΚΚ. Νόστιμο φαγητό με τσιμπημένη τιμή στα αναψυκτικά όμως... Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted February 25, 2013 Τέλος πάντων εγώ εκεί θα ξανά φάω! Το καλύτερο σουβλάκι στα Καλάβρυτα....χρόνια τώρα.....!!! Ωραίο φαγητό, καθαρό μαγαζί, άψογη εξυπηρέτηση! Το κοντοσούβλι και το "κοτοπουλίσιο" απλώς τα σπάνε.....! 2 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted April 3, 2013 (edited) Τεσσερα ατομα στην ταβερνα του Χρηστου και φιλικη τιμη. Πληρωσαμε το ποσο που αναφερεται κατω κατω +1 κιλο κρασι Edited April 3, 2013 by Δεν Ξενερωνω 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 3, 2013 Ταβέρνα Χρήστου στο Λιβάδι Αράχωβας. Επιβεβαιώνω την τιμή! Είμαι ένας από τους 4! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted April 4, 2013 Είμαι ελαφρώς off topic, αλλά €12 για 3 μονούς Ελληνικούς καφέδες πριν από λίγο στις Αλκυωνίδες στην Βάρκιζα ήταν a little over the top! Και χρειάστηκε να ζητήσω την απόδειξη. Wtf? u serious? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 4, 2013 μηπως παραγγειλατε Τουρκικο και οχι Ελληνικο? και σας τον φερανε με τζετ απο την Πολη? 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 4, 2013 Oh, yes! Είναι premium το μαγαζί λέμε! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 5, 2014 Σήμερα φάγαμε στο εστιατόριο "Φτερόλακα" στην Αράχοβα. Το αρνάκι λεμονάτο καθώς και το κότσι ήταν πεντανόστιμα. Οι τιμές "λογικές" για τα κυρίως, αλλά με πολύ ακριβή σαλάτα (€10). Μάλλον θα το ξανατιμήσουμε πάντως. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 6, 2014 αν βρεθείτε ποτε στις πρεσπες να πατε στον αγιο ΑΧΙΛΛΕΙΟ στην εκει ταβερνα ολα σουπερ και τιμες μεσο όρο τα 11 ευρο 2 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 6, 2014 αν βρεθείτε ποτε στις πρεσπες να πατε στον αγιο ΑΧΙΛΛΕΙΟ στην εκει ταβερνα ολα σουπερ και τιμες μεσο όρο τα 11 ευρο Η φήμη της πάντως έχει φτάσει Αθήνα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 6, 2014 Η φήμη της πάντως έχει φτάσει Αθήνα! επίσης ωραίο και φτηνο μαγαζι ειναι στο χωριό ανταρτικο ,ο παλιος νερόμυλος με κοστος κατα κεφαλη 10 ευρο βλέπεται μιας και δεν ειχε χιονι για σκι χτυπήσαμε ολες τις ταβερνες .. Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 6, 2014 Πρόσφατα μασαμπουκόσαμε στους Άνω Λουσούς, το πιο κοντινό χωριό στο Χ.Κ. Καλαβρύτων. Εκεί υπάρχει μια ταβέρνα, χρόνια γνωστή για τη ποιότητα των κρεάτων της, ο Σπέρχος. Έχουμε αναφερθεί και παλιότερα για το συγκεκριμένο ταβερνείων. Είχαμε να την επισκεφθούμε καιρό (2-3 χρόνια). Μιας και ερχόμασταν από Λεβίδι, σταματήσαμε να φάμε εκεί. Μεριδάρες για όλους (κόκορες, αγριογούρουνα, κοκινιστά κ.λπ.) ορεκτικά, μπύρες, κρασί & αναψυκτικά καθώς και τοπικά επιδόρπια για 4 άτομα με τελική τιμή 11€ / άτομο!!! Ευχάριστη & οικονομική έκπληξη! Συνιστάται 1 Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 6, 2014 Τη συγκεκριμένη ταβέρνα Σπέρχος τη γνώρισα μένοντας στο ομώνυμο κατάλυμμα (είναι ΚΑΙ ξενοδοχείο). Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε με τη ποικιλία των φαγητών, και ίσως φταίει ότι δεν είμαι φανατικός κρεοφάγος. Πρόκειται για μια τυπική ταβέρνα κατά τη γνώμη μου χωρίς κάτι το ξεχωριστό σαν χρώμα και χώρος. Οι τιμές είναι αυτό που θα λέγαμε τίμιες και λογικές, όπως και για τη ποιότητα του καταλύμματος που δεν προσφέρει σπα, αρχτεκτονική και μπλα μπλα..., αλλά αποτελεί μια οικονομική λύση κοντά στο ΧΚΚ (ίσως είναι το πιο κοντινό). ================================================================================== Εμείς πάλι, τη Παρασκευή που είχαμε ανέβει, κάναμε μια στάση στο δρόμο της επιστροφής στο Σαλέ της Γεύσης, περίπου 14 χιλιόμετρα μετά τα Καλάβρυτα (πρός Αθήνα). Το εστιατόριο βρίσκεται σε μια προνομιακή θέση στην άκρη του δρόμου απ' όπου προσφέρεται μια εκπληκτική θέα στον Κορινθιακό. Έχει ένα ρουστίκ χρώμα με δύο τζάκια και ξύλινα τραπέζια. Οι γεύσεις πολύ καλές, με σπεσιαλιτέ για μένα το Ζαρκάδι αλλά και το χοιρινό (και πού να ήμουν κρεοφάγος...) Δυστυχώς την Παρασκευή δεν είχε ζαρκάδι οπότε περιοριστήκαμε σε μεζεδάκια για να μη βαρύνουμε πολύ για το γυρισμό. Την επόμενη φορά μάλλον θα καλέσουμε πρώτα να είμαστε σίγουροι (τηλ.: 2691097291,6981060069,6972886178) Έτσι, για ένα μενού 2 ατόμων που περιείχε σαλάτα χόρτα, πατάτες τηγανητές, τζατζίκι, σαγανάκι φορμαέλα, χωριάτικο λουκάνικο, τυρόπιτα και μισό κιλό κρασί ο λογαριασμός ήταν 30€ - μια χαρά δλδ. Αν το ψάχνετε ανεβαίνοντας από Αθήνα, θα το βρείτε στο χωριό Κερνίτσα αμέσως μετά το χωριό Καλυβίτη σε αριστερή ελαφρώς ανηφορική στροφή να βρίσκεται στα δεξιά του δρόμου. 1 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 6, 2014 Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτό το νήμα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει έναυσμα για ακόμα μεγαλύτερη προσέλκυση διαφημιζομένων στο φόρουμ? Ενδεχομένως σε ξεχωριστό νήμα κατηγοριοποιημένο ανά Χ/Κ ώστε κάθε ένας που επισκέπτεται κάποιο Χ/Κ να βλέπει άμεσα τα εστιατόρια της περιοχής. Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 6, 2014 Έτσι, για ένα μενού 2 ατόμων που περιείχε σαλάτα χόρτα, πατάτες τηγανητές, τζατζίκι, σαγανάκι φορμαέλα, χωριάτικο λουκάνικο, τυρόπιτα και μισό κιλό κρασί ο λογαριασμός ήταν 30€ - μια χαρά δλδ. δεν τα λες και λιγα...με 15 ευρω το ατομο τρως αρνι στη σουβλα...οχι πατατες με λουκανικο 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted January 6, 2014 δεν τα λες και λιγα...με 15 ευρω το ατομο τρως αρνι στη σουβλα...οχι πατατες με λουκανικο πληρωσε θεα ο Παναης :yes Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 6, 2014 Εφτασα τα 30 για να ανακαλυψω οτι μια ανασα απ το σπιτι μου στο αιγαλεω εχει ενα πεζοδρομο με ρακαδικα.καθε μερα πιτα απο κοσμο κ με ζωντανη μουσικη.τιμες φοιτητικες.8ατομα με φαγητο και ρακι,κρασι του σκασμου μεχρι τελικης πτωσης 96ευρω 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 6, 2014 Στα Καλαβρυτα σαν "Το Σπιτικο" δεν υπαρχει...... 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 6, 2014 συμφωνω! Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 6, 2014 για το σπιτικο θα συμφωνησω αλλα οι πληροφοριες μου λενε οτι αλλαξε η διευθυνση και πλεον ειναι τσιμπημενες οι τιμες Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 6, 2014 Εφτασα τα 30 για να ανακαλυψω οτι μια ανασα απ το σπιτι μου στο αιγαλεω εχει ενα πεζοδρομο με ρακαδικα.καθε μερα πιτα απο κοσμο κ με ζωντανη μουσικη.τιμες φοιτητικες.8ατομα με φαγητο και ρακι,κρασι του σκασμου μεχρι τελικης πτωσης 96ευρω Θυμάμαι πριν 3-4 χρόνια να πηγαίνω...αλλά δεν θυμάμαι να φεύγω... :innocent: 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted January 7, 2014 Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι στο δρόμο από ΧΚ για Καλάβρυτα έχει εγκατασταθεί μια πολύ όμορφη ξύλινη καντίνα ''Μικρό Σαλέ'' νομίζω λέγεται, δίπλα απο τις ενοικιάσεις altitude και απέναντι από το γνωστό μελορακάδικο του Πραξιτέλη με το εξαιρετικό μέλι. Λοιπόν, η συγκεκριμένη καντίνα φτιάχνει σαντουιτσάκια με σπιτικό ζυμωτό ψωμάκι με επιλογή σουβλάκι ή πανσετακι και με φοβερές σπιτικές χειροποίητες σαλάτες. Δοκίμασα σαντουιτσακι με πανσέτα και σάλτσα μανιταριού και μου έφυγε το κεφάλι. Επίσης υπάρχει μεγάλη επιλογή από Ελληνικές μπύρες και για επιδόρπιο τραγανιστοί λουκουμάδες και ζεστό κρασί Οι τιμές είναι πέρα για πέρα ικανοποιητικές και προτείνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσετε με μια στάση στην συγκεκριμένη καντίνα. Επιτέλους ένα γρήγορο μεν αλλά αληθινό φαγητό στο δρόμο με όμορφη αισθητική και ποιότητα γιατί πήξαμε με τις τυρόπιτες και τις υπόλοιπες σαβούρες. 8 Quote www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted January 7, 2014 για το σπιτικο θα συμφωνησω αλλα οι πληροφοριες μου λενε οτι αλλαξε η διευθυνση και πλεον ειναι τσιμπημενες οι τιμες Η διευθυνση παραμενει η ιδια απο οτι ειδα, αλλα και εγω νομιζω οτι πηραν λιγο επανω οι τιμες Το προηγουμενο σκ πηγαμε 6 ατομα και βγηκε 16 ευρω ανα ατομο Περσυ αποτιι θυμαμαι επαιζε κατα κεφαλην κανα 11αρι 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites